Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

8 września 2019, 18:24

Fajnie jest byc w 8 klasie - powiedzialabym, gdyby rodzice mnie nie wyslali do szkoly jako pieciolatka, nie mialabym urodzin w wakacje, nie wygladalabym jak 9 latka. Ostatnio piatoklasistka sie spytala, jaka jestesmy klasa, a gdy jej odpowiedzialam, ze osma to mi walnela "Boze, kolejna, ktora zawyza sobie wiek, nara" i odeszla. Wciaz jednak fajnie jest byc wyzej intelektualnie od swoich kolegow z klasy, ktorzy nie tylko wygladaja na 9 latkow, jeszcze sie tak zachowuja.

Avatar Memixgroszkowaty

8 września 2019, 11:16

Zawsze byliśmy w 1-3 dumni że jesteśmy w 2 klasie...

Avatar Martix_Love

8 września 2019, 09:43

Jestem najstarszym rocznikiem
I cieszy mnie to uczucie że młodsze osoby z którymi się przyjaźnię są jakby fajniejsze dlatego że ktoś starszy je lubi XD

Avatar kazdan480

3 września 2019, 20:08

Ja najstarszym rocznikiem przed 18 rokiem życia pęde tylko raz, bo gdy zdawałem do 6 klasy, to pojawiły się siódme, a teraz kiedy jestem w ósmej w moim budynku są połączone klasy 7-8 i pierwsza liceum (za rok będzie druga, a za dwa lata trzecia)

Avatar axis551

8 września 2019, 09:35

@kazdan480: F mega

Avatar Haha1234567

8 września 2019, 09:12

Jak szkłem do 6 miałem być tym najstarszym w szkole najwyższym najlepszym ale nie KU*WA CH*J REFORMA. Poczekam 2 lata, teraz zacząłem 8 klasę i zajebiscie jest być najstarszym

Avatar
Konto usunięte

8 września 2019, 09:34

@Haha1234567: i co ma do tego szkło?

Avatar Pobozny

3 września 2019, 20:25

: (

Avatar Janusz_Prawdziwy

3 września 2019, 19:58

ja teraz jestem najstarszym rocznikiem, fajnie bo najstarszy, źle bo GCSE trzeba będzie zdać

Avatar bylojuz12

3 września 2019, 19:54

Szablon

Avatar ArtoArtik

3 września 2019, 19:55

Avatar Oloest

3 września 2019, 19:45

Tak będzie za rok

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Ja... podziękuję

Porównanie

Nooo, brakuje parę notatek, ale ten...

Tak było

Przecież to logiczne, że swoje trzeba zjeść przed restauracją

Heh

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kiedy po wakacjach nie jesteś już najmłodszym rocznikiem.
I patrzysz na przerażone miny pierwszoklasistów