@gracjan_pl: Myślę jednak że to firmowy telefon i jak by się wydało że zrobiła screenshota mogła by mieć mały problem. Mam podobną pracę i po prostu wolał bym nie ryzykować tym że bym się musiał tłumaczyć czy coś. Robienie też screena na firmowym telefonie przesłanie to do siebie, A potem usunięcie żeby się nie wydało to by było zbyt dużo zabawy. Także jak dla mnie zrobienie zdjęcia swoim telefonem było najwygodniejszym rozwiązaniem :)
U mnie niektórzy klienci nie potrafią pojąć, że system rezerwacji:
1. Nie wyświetla mi się na zawołanie w sekundę, a ja nie znam na pamięć rezerwacji na cały miesiąc i nie potrafię wyrecytować mu wolnych stołów.
2. Rezerwuje każdy stół osobno, więc musiałabym poświęcić na to trochę czasu (często ludzie biorą 2-3 stoły), a jestem w pracy i klienci czekają.
3. Jest jedynym źródłem czerpania wiedzy o rezerwacjach, więc to nic nie da, że ja sobie coś na kartce zapiszę, skoro za minutę ktoś zgarnie wymarzony stolik dzwoniącego, wpisując się do systemu.
4. Napisanie w komentarzu "Proszę zmienić mój zarezerwowany 4-osobowy stolik na taki 10-osobowy" nie sprawi, że nagle znikąd się taki pojawi, nie wywalę też z rezerwacji kogoś, kto już go zajął, a już najlepsze, gdy 10-osobowy jest dostępny i ta osoba zamiast go zarezerwować (system jest supi przejrzysty), wybiera ten mały i pisze taki komentarz, albo "w razie czego proszę zarezerwować mi drugi stolik).
Komentarze
Odśwież9 listopada 2021, 14:15
Czyli jednak było
Odpisz
Edytowano - 20 kwietnia 2021, 09:20
Spokojnie sama odmówiłam pójścia na tą kolację stwierdziłam że straszne z Vannesy karynisko i musiałam pójść na tipsiki
Odpisz
19 grudnia 2020, 13:19
Zniszczyło mnie to
Odpisz
21 października 2019, 18:19
Nie wiem kto ma niższe iq, pani probujaca zrobić rezerwację, czy osoba która zamiast zrobić screena robi zdjęcia telefonu telefonem
Odpisz
21 października 2019, 20:31
może to po to, aby podkreślić absurd sytuacji
Odpisz
22 października 2019, 04:37
@gracjan_pl: Myślę jednak że to firmowy telefon i jak by się wydało że zrobiła screenshota mogła by mieć mały problem. Mam podobną pracę i po prostu wolał bym nie ryzykować tym że bym się musiał tłumaczyć czy coś. Robienie też screena na firmowym telefonie przesłanie to do siebie, A potem usunięcie żeby się nie wydało to by było zbyt dużo zabawy. Także jak dla mnie zrobienie zdjęcia swoim telefonem było najwygodniejszym rozwiązaniem :)
Odpisz
22 października 2019, 11:26
Osoba powinna wejść w aplikację aparat, skierować aparat w stronę telefonu i dopiero zrobić screena z tego co widać w aparacie. Przebijcie to.
Odpisz
18 października 2019, 17:42
Dla tego naprawde nie lubię pracy z ludźmi. Złościć się? Załamać? Ch*j wie
Odpisz
22 października 2019, 10:48
@Ares011: Praca z ludźmi bywa ciężka. Największym problemem jak łatwo się domyślasz są właśnie ludzie
Odpisz
Edytowano - 22 października 2019, 08:12
U mnie niektórzy klienci nie potrafią pojąć, że system rezerwacji:
1. Nie wyświetla mi się na zawołanie w sekundę, a ja nie znam na pamięć rezerwacji na cały miesiąc i nie potrafię wyrecytować mu wolnych stołów.
2. Rezerwuje każdy stół osobno, więc musiałabym poświęcić na to trochę czasu (często ludzie biorą 2-3 stoły), a jestem w pracy i klienci czekają.
3. Jest jedynym źródłem czerpania wiedzy o rezerwacjach, więc to nic nie da, że ja sobie coś na kartce zapiszę, skoro za minutę ktoś zgarnie wymarzony stolik dzwoniącego, wpisując się do systemu.
4. Napisanie w komentarzu "Proszę zmienić mój zarezerwowany 4-osobowy stolik na taki 10-osobowy" nie sprawi, że nagle znikąd się taki pojawi, nie wywalę też z rezerwacji kogoś, kto już go zajął, a już najlepsze, gdy 10-osobowy jest dostępny i ta osoba zamiast go zarezerwować (system jest supi przejrzysty), wybiera ten mały i pisze taki komentarz, albo "w razie czego proszę zarezerwować mi drugi stolik).
Odpisz
21 października 2019, 18:14
Trzeźwe to było? Bo wnioskuje że niezbyt, chociaż po imieniu 'Vanessa' wnioskuje że po prostu pustak.
Odpisz
21 października 2019, 23:07
@Crln_7: mi to brzmi niczym 15 latka chcąca być dojrzała i zaprosić kumpele do restauracji
Odpisz
21 października 2019, 21:33
O! Pani Vanessa ma tu konto i dała lacza w dół :-)))
Odpisz
18 października 2019, 16:18
Ciekawe co stało się Izie
Odpisz
18 października 2019, 16:31
@aJmThEbEsT: została stracona na przejechanie przez tramwaj
Odpisz
18 października 2019, 16:42
@aJmThEbEsT: Film jej się nie spodobał
Odpisz
18 października 2019, 17:08
@aJmThEbEsT: podejrzewam ucieczkę w Bieszczady
Odpisz
21 października 2019, 18:30
@aJmThEbEsT: TOP 10 WORLD'S UNSOLVED MYSTERIES
Odpisz
21 października 2019, 19:47
@aJmThEbEsT:
Odpisz
21 października 2019, 18:22
*czeka na Monnx, aż się wytłumaczy*
Odpisz
Edytowano - 18 października 2019, 16:55
Karyna próbująca zarezerwować stolik w restauracji mając iq na poziomie ziemniaka.
Odpisz
18 października 2019, 16:58
@Kapitalista: Kelner który stara się jej wytłumaczyć że rezerwacje są do 21.
Odpisz
18 października 2019, 16:59
@Kapitalista: Iza
Odpisz
21 października 2019, 18:16
@Kapitalista: kelner gdy było już po wszystkim
Odpisz
21 października 2019, 18:14
F dla Izy
Odpisz
21 października 2019, 18:12
Pro tip: jak się kliknie przycisk sciszania i włącznik to się robi screenshot
Odpisz
18 października 2019, 17:32
Takich ludzi piętnować
Odpisz
18 października 2019, 16:34
Boli mnie w oczy
Odpisz