Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar TheGardenPL

1 listopada 2019, 22:17

Ale 4 - 2 to nie to samo co 2 - 4 oraz 4 ÷ 3 to nie to samo co 3 ÷ 4

I gdzie tu logika

Avatar AhmedMufasa

1 listopada 2019, 23:47

@TheGardenPL: 4 - 2 = 4 + (-2) = 2
-2 + 4 = 2
Odejmowanie nie istnieje

Avatar Pawaeru

1 listopada 2019, 20:44

A później wchodzi dzielenie i cały misterny plan w pi**u

Avatar nalorek1972

1 listopada 2019, 20:44

Raz nauczycielka mi poprawiła "1+4" na "4+1"

Avatar
GABIusz03

Edytowano - 30 października 2019, 07:39

Ja pamiętam jak na zastępstwie w 2 klasie podstawówki miałem nauczycielkę która mówiła że 49:7 i 7:49 to to samo, wytknąłem jej ten błąd ale cała klasa krzyczała że to bez znaczenia.

Avatar
FarciaZ

30 października 2019, 07:42

ona chyba IQ ma ujemne a klasa tylko ślepo w to wierzy
Przecież to są dwa kompletnie inne wyniki

Avatar
GABIusz03

30 października 2019, 07:47

Ja do dzisiaj nie wierzę jak można być nauczycielem nie wiedząc takiej prostej sprawy, jak dobrze że to było tylko zastępstwo na 1 lekcję.

Avatar JejakZeWsi2

Edytowano - 30 października 2019, 07:08

Nauczyciel w tym momencie:

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

W końcu się doczekał

Teraz byłoby inaczej panie Marku

Można oszczędzić

Grechuta

Chyba jestem uzależniony

*dźwięki umierania potworów*

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka