Mi powiedzieli że jak będę miał słabe oceny to nie będę mógł chodzić do dziewczyny.
Chyba wiedzą że elektronika nic mi nie zrobi.
Teraz staram się poprawić oceny
Mi to pomogło i w 2 tygodnie poprawiłem 9 zagrożeń
Teraz to sobie wmawiają aspergery i inne dysfunckje bo zwyczejnie nie potrafią zrozumieć, że innym łatwiej wychodzi nauka a innym trudniej, więc szukają ułatwień, które nie polegają na pomocy w nauce ze strony nauczycieli tylko np na możliwości pisania łatwiejszych sprawdzianów i innych prac pisemmych, już nie mówiąc o odpowiedziach ustnych lub pracy przy tablicy bo ich najzwyczajniej nie ma...
@Gryficowa: Kiedyś nie było czegoś takiego jak choroba aspergera i jakoś ludzie się uczyli. Równie dobrze 90% uczniów powinno miec tego aspergera bo mimo systematycznej nauki nie potrafią się nauczyć na więcej niż 3.
Niestety żyjemy w erze maDek i bombelków
@Mr_Quicky: ZA mieści się w spektrum Autyzmu
Osoby z tym zaburzeniem przez świat są postrzegane jako głupie lub niewychowane (Np.Greta)
Życie z tym zaburzeniem wcale nie jest takie git
Osoby z nim nie są akceptowane i rozumiane przez co powstają blokady społeczne oraz silna próba udawania kogoś kim się nie jest przez strach znany jako "Odrzucenie"
@Mr_Quicky: I jest mały problem
Osoby z ZA są inteligentne, ale kłopot w tym, że trzeba im dobrze coś wytłumaczyć
Najlepiej sobie radzą z rzeczami którymi się interesują (Co dla niektórych osób może być odebrane jako obsesja)
No, ale ZA wcale nie istnieje
Olewajmy problemu ludzkie, a potem się dziwmy, że ilość samobójstw wzrasta
@Mr_Quicky: Zabawne, że osoba ZA musi tłumaczyć komuś bez niego na czym to zaburzenie polega
Społeczeństwo, tłumaczcie swoim dzieciom, że są na ludzie z zaburzeniami, chorobami i innymi orientacjami, bo potem pojawiają się takie osobniki jak ten pan tutaj
@Gryficowa: Kto powiedział, że osoby z aspergerem są głupie? Ja tak nie twierdzę, w mojej klasie jest jeden gość, który to ma i popi***ala z matmą czy angielskim jak geniusz nad geniuszami. Czasem coś źle zrozumie albo się wywali na czymś i to zrozumiałe.
Ale też w mojej klasie, są 2 osoby, które podobno też to mają a to gówno prawda jak dla mnie. Jeden ma po prostu wyje**ne i się nie uczy a potem się dziwi jakie ma oceny a drugi uczy się starannie i ma chyba najlepsze oceny w klasie. Jego wyniki są tak świetne, że na matmie już nie wykreśla jednego zadania (na matmie mamy tak, że osoby z ZA mogą jedno zadanie wykreślić).
Mogę się założyć, że jakby uczył się tyle co ja - miałby podbne lub nadal lepsze oceny niż ja, bo on nie ma aspergera, ewentualnie dysleksje ale to i ja mam podobno. Wracając do drugiego, jest po prostu leniem i to nie ze swojej winy, tylko winy szkoły. Szkoła powinna pomagać a nie ułatwiać.
Tak samo z dysgrafią, szkoła nie pomoże ci nauczyć się pisać tylko da ci laptopa sprzed 10 lat i elo.
Ja sam miałem kiedyś stwierdzoną dysgrafię i jakoś teraz piszę czytelnie, może nie przepięknie ale na pewno każdy rozczyta. Da się? Da, trzeba tylko przestać robić z ludzi kaleków, a propo tego odrzucenia ze strony społeczeństwa, jak myślisz? Czy to, że osoby z pseudo aspergerem piszą inne, łatwiejsze prace wpływa pozytywnie na odbiór ze strony rówieśników czy też nie?
Już nie będę się nawet rozpisywał nad innymi ulgami jak np darmowa karta miejska (jak ktoś ma aspergera to nie umie kupić karty? Czy może nie jest w stanie wydać pieniędzy?)
@Gryficowa: A takie dokumenty można sobie załatwić udając, że ma się aspergera. Zgadnij w jaki sposób ten znaj co sie nie uczy i ma złe oceny dostał papiery. Dokładnie, udawał debila na testach i teraz ma "aspergera"
@Mr_Quicky: Osoby z ZA są nieakceptowalne przez niektóre zachowania
Łatwo wpadają w agresje (Są bardziej wrażliwe na niektóre słowa)
Mają odruchy i dość często się odizolowują (Co raczej jest jednym ze skutkiem braki akceptacji)
Mają dość często dziwne zainteresowania na swój wiek przez co uznawane są za dziwaków i wyśmiewane
@Mr_Quicky: To tak nie działa...
Oni zauważają zaburzenie na podstawie niektórych czynników
Wada wymowy, inne ruchy ciała...Oceny nijak się do dokumentów dokładają
@Mr_Quicky: Zresztą udawanie debila =/= wykrycie ZA
Wiesz kiedy mi odkryto ZA? Gdy skończyłam szóstą klasę podstawówki (Przez co musiałam iść do klasy integracyjnej, gdzie na czele stała wychowawczynio-nauczyciel wspomagający typu agresor...Serio, dostała robotę i nagrodę za naj nauczyciela będąc agresorem i mówiąc źle o swej matce)
Dokłada się też mutyzm, który mam od dziecka, a pokonałabym go dawno, gdyby nie to, że ludzie się ze mnie śmieli i dokuczali
Cytując jeden kom pod mym postem jaki dostałam od jednej z osób "Gdybyś była normalna to byś była szanowana" (Tak, takie coś dostałam)
Teraz domyśl się jakie skutki uboczne mam na psychice przez takich ludzi przez brak akceptacji
Ale przecież ZA to wymysł -_-
@Gryficowa: To prawda i właśnie tak zachowuje się ten gość z mojej klasy, co mówiłem, że jest genialny w nauce.
I ok, on ma aspergera na milion %, ale tamci dwaj jeszcze nigdy nie zachowali się tak jak to właśnie opisałaś.
Nie mam nic do tego, że ktoś z aspergerem ma pomoc ze strony nauczycieli albo wydłużony czas na testach itd. ale sory, jak ktoś nie ma aspergera a ma wszystkie wynikające z tego przywileje to chyba normalne, że czuję się nie fajnie. To tak jakby powiedzieć, że chłopak dostanie jabłko ale dziweczyna już nie bo jest dziewczyną. Dyskryminacja i tyle w temacie
@Mr_Quicky: Kłopot w tym, że z ZA jest taka zabawna sytuacja
Każda osoba z nim ma inne objawy (Które się łączą, ale jednak)
Więc tak, każda osoba z tym zaburzeniem może być podobna, ale nie musi, gdyż tak już jest
Ja np. Byłam wycofana, ale istnieją osoby co były bardziej towarzyskie i pewne siebie po których byś się nie domyślił, że posiadają takowe zaburzenie
@Mr_Quicky: Obrażam? Gdzie niby to robię?
Bardziej to ty przekłamujesz fakty wmawiając, że ZA to wymysł i nigdy nie istniał
Olać fakt, że to zaburzenie mieści się w spektrum autyzmu i istnieje od lat
To, że zostało później wykryte nie oznacza, że nigdy nie istniało
@Mr_Quicky: ZA to nie choroba
To zaburzenie
Ty przekłamujesz fakty
Zresztą, np. dysekcje da się w miarę pozbyć, ale ZA już nie, bo się z nim rodzisz i umierasz
A ty oba do siebie porównałeś co brzmi paradoksalnie
@Gryficowa: Samo pojęcie zostało wymyślone, tak samo jak np ADHD
Kiedyś jak to pojęcie nie istniało takie osoby po prostu uważano za nieco inne. To chyba logiczne?
@Mr_Quicky: Nie każdy
ZA ma dane cechy:
- Wada wymowy
- Inna kondycja ruchowa (Ja np.Sztywno chodzę oraz biegam bez całkowitego zginania kolan)
Resztę wyczytasz na wikipedii, by wykryć to zaburzenie osoba musi mieć co najmniej trzy objawy pasujące do wszystkich z cech danego zaburzenia
@Mr_Quicky: Grają, że są normalne przez wspomniany strach przed odrzuceniem
Obserwują jakie zachowania są akceptowalne przez innych i próbują siłą je udawać
Nie wiesz jacy są w domu więc nie masz prawa mówić, czy dokumenty są prawdziwe
@Gryficowa: Obu znam wiele lat, z czego jednego od zerówki i uwierz mi, wiem jak się zachowują. Byłem też u obu w domu a także jak graliśmy to słuchałem jak np rozmawiają z rodzicem, czyli typowe sprawy domowe. Jestem pewien, że żaden z nich nie udaje kogoś kim nie chce być bo znam ich i wiem, że nie mają się czego wstydzić. Nie zachowują się jakoś nienormalnie, to zwykli ludzie jak np ja
@Ukryty_W_Cieniu: Tylko wspominam
U mnie po zachowaniach to wykryto (Jak wspomniałam, długo to trwało, bo dopiero po zakończeniu szóstej klasy podstawowej, ale jednak)
@Mr_Quicky: A znasz ich wszystkie nawyki?
Bo osoby z ZA serio umieją się zachowywać jak normalny człowiek przed innymi
Tylko przy bardzo bliskich osobach pokazują to kim są np.Przed rodzicami
Ja np.Chodzę w koło, ale są osoby co czytają książki na uboczu
Więc tak, osoby z tym zaburzeniem jak się nauczą grać jak inni to nie można po nich rozpoznać ich zaburzenia bez bycia ich rodzicem/bratem/siostrą
Niektóre osoby pękają po tej grze i dopiero po latach ukazują swoje oblicze tłumione przed światem
@Gryficowa: Pewnego razu jak grałem z kolegą to miał zw ale nie wyłaczył mikro, więc tak, wiem jak się zachowuja normalnie i tak jak mówiłem, zachowują się tak samo jak w szkole. Tzn wiadomo, nie będą przeklinac przy rodzicach, to chyba logiczne
@HusariaTV: jeżeli jesteś naprawdę całkowitą ch*jozą to wtedy zwalasz na rodziców i cały świat.
Ale jeśli jest uczeń który zwyczajnie sobie nie radzi to powinien mieć pomoc od rodziców a nie szlabany
Komentarze
Odśwież12 listopada 2019, 12:00
Czy tylko ja nie miałem nigdy żadnych szlabanów?
Odpisz
11 listopada 2019, 19:42
Nie mogą dać ci szlabanu na elektronikę jeśli chodzisz na technik elektronik
Odpisz
11 listopada 2019, 23:20
@PaciRim: okur🅱️a
Odpisz
11 listopada 2019, 22:40
Tia
Odpisz
7 listopada 2019, 19:16
Mi powiedzieli że jak będę miał słabe oceny to nie będę mógł chodzić do dziewczyny.
Chyba wiedzą że elektronika nic mi nie zrobi.
Teraz staram się poprawić oceny
Odpisz
11 listopada 2019, 15:00
@JejakZeWsi2: Chwila
Do kogo chodzić?
Odpisz
11 listopada 2019, 16:09
@Gryficowa: Haha śmieszne, ma dziewczynę
Odpisz
11 listopada 2019, 16:09
Moi rodzice mają moje oceny z lekka gdzieś, gdyż mówią , że to moje oceny i ja się o nie mam martwić.
Odpisz
11 listopada 2019, 13:13
Mi to pomogło i w 2 tygodnie poprawiłem 9 zagrożeń
Teraz to sobie wmawiają aspergery i inne dysfunckje bo zwyczejnie nie potrafią zrozumieć, że innym łatwiej wychodzi nauka a innym trudniej, więc szukają ułatwień, które nie polegają na pomocy w nauce ze strony nauczycieli tylko np na możliwości pisania łatwiejszych sprawdzianów i innych prac pisemmych, już nie mówiąc o odpowiedziach ustnych lub pracy przy tablicy bo ich najzwyczajniej nie ma...
Odpisz
11 listopada 2019, 14:58
@Mr_Quicky: Kiedy masz wykrytego Aspergera
Odpisz
Edytowano - 11 listopada 2019, 15:26
@Gryficowa: Kiedyś nie było czegoś takiego jak choroba aspergera i jakoś ludzie się uczyli. Równie dobrze 90% uczniów powinno miec tego aspergera bo mimo systematycznej nauki nie potrafią się nauczyć na więcej niż 3.
Niestety żyjemy w erze maDek i bombelków
Odpisz
11 listopada 2019, 15:35
@Mr_Quicky: Czy ty w ogóle masz pojęcie na czym to polega?
Odpisz
11 listopada 2019, 15:47
@Gryficowa: Tak i wiem, że większość osób, które to mają są w 100% zdrowe
Odpisz
11 listopada 2019, 16:45
@Mr_Quicky: ZA mieści się w spektrum Autyzmu
Osoby z tym zaburzeniem przez świat są postrzegane jako głupie lub niewychowane (Np.Greta)
Życie z tym zaburzeniem wcale nie jest takie git
Osoby z nim nie są akceptowane i rozumiane przez co powstają blokady społeczne oraz silna próba udawania kogoś kim się nie jest przez strach znany jako "Odrzucenie"
Odpisz
11 listopada 2019, 16:48
@Mr_Quicky: I jest mały problem
Osoby z ZA są inteligentne, ale kłopot w tym, że trzeba im dobrze coś wytłumaczyć
Najlepiej sobie radzą z rzeczami którymi się interesują (Co dla niektórych osób może być odebrane jako obsesja)
No, ale ZA wcale nie istnieje
Olewajmy problemu ludzkie, a potem się dziwmy, że ilość samobójstw wzrasta
Odpisz
11 listopada 2019, 16:51
@Mr_Quicky: Zabawne, że osoba ZA musi tłumaczyć komuś bez niego na czym to zaburzenie polega
Społeczeństwo, tłumaczcie swoim dzieciom, że są na ludzie z zaburzeniami, chorobami i innymi orientacjami, bo potem pojawiają się takie osobniki jak ten pan tutaj
Odpisz
11 listopada 2019, 17:21
@Gryficowa: Kto powiedział, że osoby z aspergerem są głupie? Ja tak nie twierdzę, w mojej klasie jest jeden gość, który to ma i popi***ala z matmą czy angielskim jak geniusz nad geniuszami. Czasem coś źle zrozumie albo się wywali na czymś i to zrozumiałe.
Ale też w mojej klasie, są 2 osoby, które podobno też to mają a to gówno prawda jak dla mnie. Jeden ma po prostu wyje**ne i się nie uczy a potem się dziwi jakie ma oceny a drugi uczy się starannie i ma chyba najlepsze oceny w klasie. Jego wyniki są tak świetne, że na matmie już nie wykreśla jednego zadania (na matmie mamy tak, że osoby z ZA mogą jedno zadanie wykreślić).
Mogę się założyć, że jakby uczył się tyle co ja - miałby podbne lub nadal lepsze oceny niż ja, bo on nie ma aspergera, ewentualnie dysleksje ale to i ja mam podobno. Wracając do drugiego, jest po prostu leniem i to nie ze swojej winy, tylko winy szkoły. Szkoła powinna pomagać a nie ułatwiać.
Tak samo z dysgrafią, szkoła nie pomoże ci nauczyć się pisać tylko da ci laptopa sprzed 10 lat i elo.
Ja sam miałem kiedyś stwierdzoną dysgrafię i jakoś teraz piszę czytelnie, może nie przepięknie ale na pewno każdy rozczyta. Da się? Da, trzeba tylko przestać robić z ludzi kaleków, a propo tego odrzucenia ze strony społeczeństwa, jak myślisz? Czy to, że osoby z pseudo aspergerem piszą inne, łatwiejsze prace wpływa pozytywnie na odbiór ze strony rówieśników czy też nie?
Już nie będę się nawet rozpisywał nad innymi ulgami jak np darmowa karta miejska (jak ktoś ma aspergera to nie umie kupić karty? Czy może nie jest w stanie wydać pieniędzy?)
Odpisz
11 listopada 2019, 17:23
@Mr_Quicky: Ja się nie uczę i też mam dobre oceny -_-
Odpisz
11 listopada 2019, 17:24
@Gryficowa: Zależy o jakiej nauce mówimy. O byciu na lekcji i uważaniu czy na nauce w domu na własną rękę
Odpisz
11 listopada 2019, 17:24
@Mr_Quicky: Człowieku
Ułatwienie jest spowodowane dokumentami, które mówią o przystosowaniu -_-
Odpisz
11 listopada 2019, 17:27
@Gryficowa: A takie dokumenty można sobie załatwić udając, że ma się aspergera. Zgadnij w jaki sposób ten znaj co sie nie uczy i ma złe oceny dostał papiery. Dokładnie, udawał debila na testach i teraz ma "aspergera"
Odpisz
11 listopada 2019, 17:27
@Mr_Quicky: Osoby z ZA są nieakceptowalne przez niektóre zachowania
Łatwo wpadają w agresje (Są bardziej wrażliwe na niektóre słowa)
Mają odruchy i dość często się odizolowują (Co raczej jest jednym ze skutkiem braki akceptacji)
Mają dość często dziwne zainteresowania na swój wiek przez co uznawane są za dziwaków i wyśmiewane
Odpisz
11 listopada 2019, 17:28
@Mr_Quicky: To tak nie działa...
Oni zauważają zaburzenie na podstawie niektórych czynników
Wada wymowy, inne ruchy ciała...Oceny nijak się do dokumentów dokładają
Odpisz
11 listopada 2019, 17:33
@Mr_Quicky: Zresztą udawanie debila =/= wykrycie ZA
Wiesz kiedy mi odkryto ZA? Gdy skończyłam szóstą klasę podstawówki (Przez co musiałam iść do klasy integracyjnej, gdzie na czele stała wychowawczynio-nauczyciel wspomagający typu agresor...Serio, dostała robotę i nagrodę za naj nauczyciela będąc agresorem i mówiąc źle o swej matce)
Dokłada się też mutyzm, który mam od dziecka, a pokonałabym go dawno, gdyby nie to, że ludzie się ze mnie śmieli i dokuczali
Cytując jeden kom pod mym postem jaki dostałam od jednej z osób "Gdybyś była normalna to byś była szanowana" (Tak, takie coś dostałam)
Teraz domyśl się jakie skutki uboczne mam na psychice przez takich ludzi przez brak akceptacji
Ale przecież ZA to wymysł -_-
Odpisz
11 listopada 2019, 17:33
@Gryficowa: To prawda i właśnie tak zachowuje się ten gość z mojej klasy, co mówiłem, że jest genialny w nauce.
I ok, on ma aspergera na milion %, ale tamci dwaj jeszcze nigdy nie zachowali się tak jak to właśnie opisałaś.
Nie mam nic do tego, że ktoś z aspergerem ma pomoc ze strony nauczycieli albo wydłużony czas na testach itd. ale sory, jak ktoś nie ma aspergera a ma wszystkie wynikające z tego przywileje to chyba normalne, że czuję się nie fajnie. To tak jakby powiedzieć, że chłopak dostanie jabłko ale dziweczyna już nie bo jest dziewczyną. Dyskryminacja i tyle w temacie
Odpisz
11 listopada 2019, 17:34
@Mr_Quicky: Nie masz ZA i tego nie zrozumiesz
Odpisz
11 listopada 2019, 17:35
@Gryficowa: To tylko głupi trol. Nie przejmuj się idiotą.
Odpisz
11 listopada 2019, 17:36
@Mr_Quicky: Kłopot w tym, że z ZA jest taka zabawna sytuacja
Każda osoba z nim ma inne objawy (Które się łączą, ale jednak)
Więc tak, każda osoba z tym zaburzeniem może być podobna, ale nie musi, gdyż tak już jest
Ja np. Byłam wycofana, ale istnieją osoby co były bardziej towarzyskie i pewne siebie po których byś się nie domyślił, że posiadają takowe zaburzenie
Odpisz
11 listopada 2019, 17:36
@Gryficowa: Aha XD A czego oczekujesz, żeby zrozumiał? Póki co jedyne co robisz to mnie obrażasz podczas gdy ja chcę normalnie pogadać XD
Odpisz
11 listopada 2019, 17:37
@Ukryty_W_Cieniu: Ja mu tylko tłumaczę
Zresztą, wolę napisać nim ktoś mu uwierzy i zacznie rozpowiadać takie bzdury
Odpisz
11 listopada 2019, 17:37
@Gryficowa: Idac tym tokiem rozumowania każdy ma aspergera 👍
Odpisz
11 listopada 2019, 17:38
@Gryficowa: Jakie bzdury? Że ZA to choroba? Przecież sama to powiedziałaś XD
Odpisz
11 listopada 2019, 17:39
@Mr_Quicky: Obrażam? Gdzie niby to robię?
Bardziej to ty przekłamujesz fakty wmawiając, że ZA to wymysł i nigdy nie istniał
Olać fakt, że to zaburzenie mieści się w spektrum autyzmu i istnieje od lat
To, że zostało później wykryte nie oznacza, że nigdy nie istniało
Odpisz
11 listopada 2019, 17:40
@Mr_Quicky: ZA to nie choroba
To zaburzenie
Ty przekłamujesz fakty
Zresztą, np. dysekcje da się w miarę pozbyć, ale ZA już nie, bo się z nim rodzisz i umierasz
A ty oba do siebie porównałeś co brzmi paradoksalnie
Odpisz
11 listopada 2019, 17:40
@Mr_Quicky: To tak jakby mówić, że rak to tylko wymysł, bo został niedawno odkryty.
Odpisz
11 listopada 2019, 17:40
@Gryficowa: Samo pojęcie zostało wymyślone, tak samo jak np ADHD
Kiedyś jak to pojęcie nie istniało takie osoby po prostu uważano za nieco inne. To chyba logiczne?
Odpisz
11 listopada 2019, 17:41
@Ukryty_W_Cieniu: Nie, rak to choroba, która cie w końcu zabije. ZA to choroba psychiczna
Odpisz
11 listopada 2019, 17:43
@Mr_Quicky: Nie każdy
ZA ma dane cechy:
- Wada wymowy
- Inna kondycja ruchowa (Ja np.Sztywno chodzę oraz biegam bez całkowitego zginania kolan)
Resztę wyczytasz na wikipedii, by wykryć to zaburzenie osoba musi mieć co najmniej trzy objawy pasujące do wszystkich z cech danego zaburzenia
Odpisz
11 listopada 2019, 17:43
@Gryficowa: Błąd, dysleksji sie nie pozbędziesz a zespół aspergera to choroba, sama powiedziałaś, że to odmiana autyzmu a to także choroba
Odpisz
11 listopada 2019, 17:43
@Mr_Quicky: Nie. ZA oznacza pewne upośledzenie wiążące się z budową mózgu.
Odpisz
11 listopada 2019, 17:43
@Mr_Quicky: ZA nie jest chorobą psychiczną
Zrozum to
Powstaje przez mniejszą ilość neuronów
-_-
Odpisz
11 listopada 2019, 17:44
@Gryficowa: No to spoko, masz aspergera w takim razie. A co powiesz o osobach, które takich wad nie mają a mimo to mają papiery?
Odpisz
11 listopada 2019, 17:44
@Ukryty_W_Cieniu: Choć "Upośledzenie" jest trochę krzywdzącym określeniem xd
Bo jednak można mieć ZA i być w normie intelektualnej
Odpisz
11 listopada 2019, 17:45
@Ukryty_W_Cieniu: Dzięki za przynanie mi racji w tej kwestii
Odpisz
Edytowano - 11 listopada 2019, 17:46
@Gryficowa: Więc jakiego określania chcesz używać skoro nie choroba ani nie uposledzenie?
Odpisz
11 listopada 2019, 17:46
@Mr_Quicky: Grają, że są normalne przez wspomniany strach przed odrzuceniem
Obserwują jakie zachowania są akceptowalne przez innych i próbują siłą je udawać
Nie wiesz jacy są w domu więc nie masz prawa mówić, czy dokumenty są prawdziwe
Odpisz
11 listopada 2019, 17:46
@Mr_Quicky: Osoby u których podejrzewa się upośledzenie przechodzą badania pod kątem takich dolegliwości.
Odpisz
11 listopada 2019, 17:46
@Mr_Quicky: Zaburzenie
Jest najbardziej neutralne ze wszystkich
Odpisz
11 listopada 2019, 17:47
@Ukryty_W_Cieniu: Można to też wykryć poprzez zachowania takowych osób
Odpisz
11 listopada 2019, 17:48
@Gryficowa: Ok nie chce nikomu się naprzykrzać.
Odpisz
11 listopada 2019, 17:49
@Gryficowa: Np. moja kuzynka ma autyzm dziecięcy. Wykryto u niej autyzm chyba ok. 3 roku życia.
Odpisz
11 listopada 2019, 17:50
@Gryficowa: Obu znam wiele lat, z czego jednego od zerówki i uwierz mi, wiem jak się zachowują. Byłem też u obu w domu a także jak graliśmy to słuchałem jak np rozmawiają z rodzicem, czyli typowe sprawy domowe. Jestem pewien, że żaden z nich nie udaje kogoś kim nie chce być bo znam ich i wiem, że nie mają się czego wstydzić. Nie zachowują się jakoś nienormalnie, to zwykli ludzie jak np ja
Odpisz
11 listopada 2019, 17:50
@Ukryty_W_Cieniu: Tylko wspominam
U mnie po zachowaniach to wykryto (Jak wspomniałam, długo to trwało, bo dopiero po zakończeniu szóstej klasy podstawowej, ale jednak)
Odpisz
11 listopada 2019, 17:55
@Mr_Quicky: A znasz ich wszystkie nawyki?
Bo osoby z ZA serio umieją się zachowywać jak normalny człowiek przed innymi
Tylko przy bardzo bliskich osobach pokazują to kim są np.Przed rodzicami
Ja np.Chodzę w koło, ale są osoby co czytają książki na uboczu
Więc tak, osoby z tym zaburzeniem jak się nauczą grać jak inni to nie można po nich rozpoznać ich zaburzenia bez bycia ich rodzicem/bratem/siostrą
Niektóre osoby pękają po tej grze i dopiero po latach ukazują swoje oblicze tłumione przed światem
Odpisz
11 listopada 2019, 17:56
@Ukryty_W_Cieniu: Cóż
Przynajmniej jej wykryto wcześnie, a nie po latach po czym jej całe życie rozpadło jak domek z kart XP
Odpisz
11 listopada 2019, 18:02
@Gryficowa: Pewnego razu jak grałem z kolegą to miał zw ale nie wyłaczył mikro, więc tak, wiem jak się zachowuja normalnie i tak jak mówiłem, zachowują się tak samo jak w szkole. Tzn wiadomo, nie będą przeklinac przy rodzicach, to chyba logiczne
Odpisz
11 listopada 2019, 18:04
@Gryficowa: Z reszta co to za argument? Przecież każdy może sie zachowywac inaczej w domu a inaczej w miejscu publicznym. To normalna rzecz
Odpisz
11 listopada 2019, 18:12
@Mr_Quicky: -_-
Odpisz
11 listopada 2019, 18:25
@Gryficowa: -_-
Odpisz
11 listopada 2019, 20:41
@Mr_Quicky: -_-
Odpisz
11 listopada 2019, 23:22
@nightcube: cotosiestanelo
Odpisz
11 listopada 2019, 12:10
prędzej to ktoś spisze z neta a nie się czegoś nauczy
Odpisz
8 listopada 2019, 08:50
Łapcie mema, bo ja nie wstawiam.
Odpisz
7 listopada 2019, 21:00
Szablon ma przesstawiać coś co rzeczywiście pomogło
Lepszy byłby z dziurą w ręce
Odpisz
Edytowano - 7 listopada 2019, 19:25
Najgorzej jak wtedy trzeba nabyć informacje z internetu
Odpisz
7 listopada 2019, 19:16
Najlepiej na rodziców zwalić winę oczywiście zamiast samemu ruszyć dupę
Odpisz
7 listopada 2019, 19:22
@HusariaTV: ruszyć dupę można ale pomoc w niektórych przypadkach się przyda. Chodzi tu bardziej o wsparcie
Odpisz
7 listopada 2019, 19:26
@HusariaTV: jeżeli jesteś naprawdę całkowitą ch*jozą to wtedy zwalasz na rodziców i cały świat.
Ale jeśli jest uczeń który zwyczajnie sobie nie radzi to powinien mieć pomoc od rodziców a nie szlabany
Odpisz
11 listopada 2019, 23:24
@JejakZeWsi2: skąd ty niby to wiezs jak z WIOCHA NA PODLASIU jesteś
Odpisz