Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Peroczek

25 listopada 2019, 00:05

RIP memy z Thanosem

Avatar Pistacja15

23 listopada 2019, 15:53

Byłam na tym kinie... Ola i trzech kochanków (nie chcę nikogo obrazić)

Avatar Pikachu_fan_Subaru

24 listopada 2019, 11:42

@Pistacja15: Ja też

Avatar MsCrazyAlex

Edytowano - 23 listopada 2019, 23:11

Jedyne co pamietam z tego filmu, to te plamoodporne mundury xdd serio, albo były idealnie czyste, albo tak sztucznie i na siłę podbrudzone

Avatar Princess_Peach

23 listopada 2019, 22:48

Nawet spoko film to był, tylko jak dla mnie zakończenie nie takie, niedosyt czułem

Avatar
Konto usunięte

23 listopada 2019, 15:19

A to nie jest przypadkiem "Piłsudski"?

Avatar Kabaczek15

Edytowano - 23 listopada 2019, 15:27

To akurat "Legiony"

Avatar
Konto usunięte

23 listopada 2019, 17:41

@Kabaczek15: A, dobra. Bo byłem niedawno na "Piłsudskim" i pamiętam podobny kadr

Avatar Drag_on

23 listopada 2019, 16:26

Avatar EnderKGunner34

23 listopada 2019, 14:30

O kurde, byłem na Legionach tydzień temu. Zajebisty film.

Avatar PieselArcheolog

23 listopada 2019, 14:43

@EnderKGunner34: ja byłem w czwartek i uważam że fajny aczkolwiek mój pan od historii mówił że podobno jest tam dużo scen zakłamanych

Avatar DRAGON_POLSKA

21 listopada 2019, 18:31

Czy to jest film 303?

Avatar Towarzysz777

Edytowano - 21 listopada 2019, 19:06

@DRAGON_POLSKA: Mam nieodparte wrażenie, że to "Legiony" - które tak bardzo nagłośnili, dodali epicką muzykę Wishley Arms'a - Legendary, a wątek miłosny wyje**ł poza skalę

Avatar Normie

23 listopada 2019, 15:33

@Towarzysz777: wishley arms'a...

Avatar Towarzysz777

23 listopada 2019, 15:36

@Normie: PRZEZ 3 MINUTY ZASTANAWIAŁEM SIĘ JAK NAPISAĆ TO JE**NE IMIĘ... Weź nie dobijaj

Avatar wiadrowy512

21 listopada 2019, 17:42

Film według mnie jest bardzo fajny lecz związek miłosny troszeczkę wklecony na siłę jak dla mnie

Avatar Johnny_English

21 listopada 2019, 17:48

@wiadrowy512: ta powrócił bo chłopi go odratowali, cóż zawsze wierzyłem w potęgę chłopskiej magii

Avatar wiadrowy512

21 listopada 2019, 18:20

@Johnny_English: napewno dali mu złote jabłko i koleś uleczony

Avatar Jejakpl89

21 listopada 2019, 17:26

o nie, czy w tym filmie występował....
DYNAMIT?

Avatar stefus

21 listopada 2019, 17:16

dobry film polecam

Avatar Placwaniak

21 listopada 2019, 17:17

@stefus: szczególnie rzeźnie podczas bitw

Avatar MeliPL

21 listopada 2019, 17:21

@stefus: Legiony?

Avatar Zjemcikanapke

Edytowano - 21 listopada 2019, 17:21

@MeliPL: To Żołnierska Duma!

Avatar Placwaniak

21 listopada 2019, 17:25

@MeliPL: Tak, mimo fatalnego Trailera jest to bardzo świetny film nie licząc nie których efektów specjalnych

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Zabrakło, czy co?

A ty co tu robisz?

Ogarnięte

1939

Polski sport w skrócie

Przypadek?

Padnij!

Z cyklu malarstwo: Olej na płótnie

Wiedziałem wcześniej

No nie

Hello there

Lubisz spaghetti?

Tak to działa

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kiedy robisz nowy szablon, który ma zastąpić Thanosa i jego "dusza za duszę", przez co nie będziesz już używał starego