Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar starstreak

7 lutego 2017, 14:16

serio..xD

Avatar DArsTon

15 września 2013, 22:21

myślałem że padnę
ze strachu :)

Avatar catthe

16 września 2013, 17:11

@DArsTon: ja też

Avatar Natalia1402

19 lipca 2015, 12:51

@DArsTon: A co tu się stało? Ja nie widzę nic XD

Avatar DArsTon

19 lipca 2015, 23:45

@Natalia1402: Serioo :)

Avatar Natalia1402

19 lipca 2015, 23:45

@DArsTon: Serio. Mam ciemny monitor w laptopie czy coś xd

Avatar DArsTon

19 lipca 2015, 23:50

@Natalia1402: Aha wiec masz pecha :)

Avatar Natalia1402

19 lipca 2015, 23:50

@DArsTon: Powiedz co się tam dzieje

Avatar DArsTon

19 lipca 2015, 23:52

@Natalia1402: Coś co może ci zniszczyć mózg :)

Avatar Natalia1402

19 lipca 2015, 23:53

@DArsTon: Ku*wa mów mi co to jest!

Avatar DArsTon

19 lipca 2015, 23:55

@Natalia1402: Ale jesteś przygotowana na tą odpowiedz ??:)

Avatar Natalia1402

19 lipca 2015, 23:56

@DArsTon: No dajesz ;-;

Avatar DArsTon

19 lipca 2015, 23:57

@Natalia1402: A więc ...

Avatar Natalia1402

19 lipca 2015, 23:58

@DArsTon: Nooo?

Avatar DArsTon

20 lipca 2015, 00:00

@Natalia1402: To był Patryk ze spandzboba

Avatar Natalia1402

20 lipca 2015, 00:00

@DArsTon: Aaa ok :3

Avatar DArsTon

20 lipca 2015, 00:02

@Natalia1402: Teraz możesz umrzeć w spokoju :)

Avatar Natalia1402

20 lipca 2015, 00:11

@DArsTon: Dokładnie ^-^

Avatar Chewbacca

16 października 2014, 22:46

pa pa ra pa paaaa

Avatar nika5428

16 września 2013, 20:04

kufa przestraszyłam sie xD

Avatar loloja

15 września 2013, 21:20

Patryk rozgwiazda jednak istnieje!

Avatar Bodex

15 września 2013, 16:07

hłehłe dobrhłe :D

Avatar Payroman

10 września 2013, 19:26

Czy tam jest...Patryk?

Avatar mrklorens

15 września 2013, 16:47

@Payroman: czytałeś tytuł?

Avatar Payroman

16 września 2013, 13:06

@mrklorens: a...no tak dzięki

Avatar Karso21Respawn

10 września 2013, 17:59

Hahahaha :D Mało się nie zesrałem :P

Avatar
Konto usunięte

10 września 2013, 16:34

Dlatego były ślady z proszku jak posypali na noc :D

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar AliiG
Dodane przez: AliiG

O kurde

Cicho tam!

Ale go strollował

Trzeba zaktualizować te dane

Polski system edukacji

Ferdkowi podobał się tegoroczny sylwester

I tak tego nie zapamiętamy, więc czemu tego wymagają?

Trochę niesmaczne

Przynajmniej mleko jest

Hmmm...

Tak było, nie zmyślam

Bartek, wstawaj!

Przysłowiowe śmieszki

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka