@Timix: Powiem tak co do pierwszej części komentarza się zgadzam, chyba że jest to błąd logiczny(wtedy wystarczy tylko kalibracja) a co do drugiej to powiem tak owszem zdarza się tak że sprzęt psuje się zaraz po gwarancji ale projektowanie ich tak celowo jest rzeczą marginalną (częściej już się zdarza że np na owy sprzęt wraz z wyjściem nowszego modelu wychodzi aktualizacja, która celowo obniża wydajność danego sprzętu aby zachęcić użytkownika do kupna nowszego modelu, ale to też nie zdarza się aż tak często) jeśli chodzi konkretnie o akumulatorki to one po prostu mają swoją żywotność a jak np sprzęt psuje ci się od razu po gwarancji to albo niedbale z niego korzystasz albo masz po prostu pecha..
Teraz jak sprzęt jakiejś firmy się często psuje to użytkownik zmienia firmę na taką która produkuje sprzęt wyższej jakości w rozsądnej cenie (kiedyś się zdarzało tak jak mówisz, ale teraz przeważnie firmy obawiając się lepszego sprzętu od konkurencji po prostu nie mogą pozwolić sobie na taki krok)..
@MrFrytekPL: Przyznaję że zgeneralizowałem że wszystko się psuje po gwarancji.
Ale nie ukrywam że krew mnie zalewa gdy moje 2 laptopy, 2 smartfony, 1 para słuchawek i maszyna do kawy dostają jakichś uszkodzeń niepozwalających korzystania z nich w okresie 1 miesiąca po ustalonej gwarancji.
Jeżeli chodzi o dbanie o sprzęt elektroniczny to mogę jedynie napisać że o niego dbam.
Mój ojciec obecnie ma mojego starego wciąż sprawnego Samsunga galaxy young bez żadnej rysy.
(nie licząc baterii wymienionej.)
@Timix: To zwracam honor, mnie też by krew zalała (ja mam totalnie na odwrót bo jak coś nie działa to dlatego że sam to zepsułem PC mam 8 lat po gwarancji i jedyne co padło to dysk reszta na chodzie, karton telefonów też pare lat po gwarancji i też na chodzie(jedyne co w nich nie działa to baterie bo wziąłem je do wkrętarki(kilka połączonych szeregowo) coś +/-18v było i zapomniałem odłączyć od ładowarki skończyło się fajerwerkami także wada ewidentnie z mojej winy :v
Komentarze
Odśwież30 października 2021, 14:00
ja mam sony Ericsson jest mały ale jary.ps on jest w starej wersi
Odpisz
26 stycznia 2020, 12:30
Mój h*jałej trzyma całkiem długo
Odpisz
26 stycznia 2020, 14:07
@AxonDeHudin: ***ałeje dobre so
Odpisz
30 stycznia 2020, 12:55
@Janusz_Prawdziwy: ale I Tak Xiaomi lepsze
Odpisz
26 stycznia 2020, 12:14
Gówno prawda, mój Android się rozładowuje na 50%
Odpisz
26 stycznia 2020, 13:21
@rozwalgo: Miałem tak samo gdy miałem samsunga J5.
Odpisz
29 stycznia 2020, 12:13
Miałeś ten model metalowy?
Odpisz
29 stycznia 2020, 12:28
@rozwalgo: To oznaka,że potrzebujesz nowego telefonu
Odpisz
29 stycznia 2020, 12:36
@rozwalgo: Kup nową i wymień baterie to będzie działać jak ulał.
Dzisiejszy sprzęt jest zaprogramowany aby się psuć zaraz po gwarancji.
Odpisz
30 stycznia 2020, 10:26
@Timix: Powiem tak co do pierwszej części komentarza się zgadzam, chyba że jest to błąd logiczny(wtedy wystarczy tylko kalibracja) a co do drugiej to powiem tak owszem zdarza się tak że sprzęt psuje się zaraz po gwarancji ale projektowanie ich tak celowo jest rzeczą marginalną (częściej już się zdarza że np na owy sprzęt wraz z wyjściem nowszego modelu wychodzi aktualizacja, która celowo obniża wydajność danego sprzętu aby zachęcić użytkownika do kupna nowszego modelu, ale to też nie zdarza się aż tak często) jeśli chodzi konkretnie o akumulatorki to one po prostu mają swoją żywotność a jak np sprzęt psuje ci się od razu po gwarancji to albo niedbale z niego korzystasz albo masz po prostu pecha..
Teraz jak sprzęt jakiejś firmy się często psuje to użytkownik zmienia firmę na taką która produkuje sprzęt wyższej jakości w rozsądnej cenie (kiedyś się zdarzało tak jak mówisz, ale teraz przeważnie firmy obawiając się lepszego sprzętu od konkurencji po prostu nie mogą pozwolić sobie na taki krok)..
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia 2020, 12:26
@MrFrytekPL: Przyznaję że zgeneralizowałem że wszystko się psuje po gwarancji.
Ale nie ukrywam że krew mnie zalewa gdy moje 2 laptopy, 2 smartfony, 1 para słuchawek i maszyna do kawy dostają jakichś uszkodzeń niepozwalających korzystania z nich w okresie 1 miesiąca po ustalonej gwarancji.
Jeżeli chodzi o dbanie o sprzęt elektroniczny to mogę jedynie napisać że o niego dbam.
Mój ojciec obecnie ma mojego starego wciąż sprawnego Samsunga galaxy young bez żadnej rysy.
(nie licząc baterii wymienionej.)
Odpisz
30 stycznia 2020, 12:35
@Timix: To zwracam honor, mnie też by krew zalała (ja mam totalnie na odwrót bo jak coś nie działa to dlatego że sam to zepsułem PC mam 8 lat po gwarancji i jedyne co padło to dysk reszta na chodzie, karton telefonów też pare lat po gwarancji i też na chodzie(jedyne co w nich nie działa to baterie bo wziąłem je do wkrętarki(kilka połączonych szeregowo) coś +/-18v było i zapomniałem odłączyć od ładowarki skończyło się fajerwerkami także wada ewidentnie z mojej winy :v
Odpisz
29 stycznia 2020, 23:09
Samsung galaxy a70 dobrze używany trzyma baterie nawet 4 dni
Odpisz
Edytowano - 29 stycznia 2020, 15:01
W noki nie ma baterii. To odlicza do końca świata
Odpisz
29 stycznia 2020, 14:08
Mój telefon (Samsung J3) wyładowywuje się przy ok. 65 procent baterii
Odpisz
29 stycznia 2020, 14:30
To nie kwestia modelu tylko zepsutego akumulatora
Odpisz
29 stycznia 2020, 13:48
Mój siaomi z 4000mAh zajebiście długo trzyma
Odpisz
29 stycznia 2020, 12:04
Kiedyś mój telefon przez 1h trzymał na 1%, mimo że grałem sobie w jakąś gierkę.
Odpisz