Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar ArabVegeta

2 marca 2016, 21:47

Baby = Gówno

Avatar jacek1s

1 października 2013, 19:07

Kula w łeb i do piachu tam będzie bardziej niedostępna :) no może nie dla robaków...Bądź nekrofili ._. ale ich zostawmy na wypadek zombie :3

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Sniper02

29 lipca 2015, 20:49

@jacek1s: Nowy Avatar ? :O Japie**ole, wróć no do kanapki, plis ;_;

A tak wgl, to kulka w łeb, będzie łatwiejsza do wy**chania xD

Avatar jacek1s

29 lipca 2015, 20:53

@Sniper02: Spi***alaj karaluchu xDDDD

Avatar julka1280

26 stycznia 2014, 17:55

ja tam nie odmawiam ;)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (16)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (16)
Avatar julka1280

1 lipca 2014, 21:06

@julka1280: ja je kobieta, to nie jest takie proste

Avatar coloman

2 lipca 2014, 10:00

@julka1280: no niestety -_- mogłabyś się raz wysilić

Avatar
Konto usunięte

2 października 2013, 09:11

I nagle zdaję sobie sprawę, że żadna dziewczyna nie dała komentarza :DD Nie licząc mnie w tej chwili

Avatar SockPuppet

2 października 2013, 18:24

Bo tu nie ma co komentować. Panowie muszą sobie odreagować swoje frustracje, lepiej im nie przeszkadzać, bo sfrustrują się jeszcze bardziej.

Avatar
Konto usunięte

3 października 2013, 11:22

@SockPuppet: Muszą się wyszumieć xD Nie przeszkadzajmy im

Avatar Sauron

2 października 2013, 21:10

Nienawiść. Nienawiść wszędzie.

Avatar Bella113

2 października 2013, 13:37

Połowa jest taka a druga połowa taka

Avatar cyprian1219

1 października 2013, 19:58

tak kobieta to najbardziej debilny mechanizm świta

Avatar Milios

1 października 2013, 21:36

@cyprian1219: więc za co je kochamy?

Avatar
Konto usunięte

1 października 2013, 22:07

@Milios: cycki.

Avatar BattleCraftpl

1 października 2013, 21:31

Niestety ale często tak wygląda. Dziewczyny zrozumcie to że nie umiemy czytać wam w myślach!

Avatar
Konto usunięte

1 października 2013, 19:42

kupiłbym jej ładny kij baseballowy (dobrze napisałem?), ogłuszył ją nim zrzucił z mostu, ***alał bym w nią kałachem który mam w stodole przez bite 30 min. zrzucił tam bombę jądrową wsiadłbym na swojego magicznego kucyka i odleciał w siną dal :D

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Polecam

Rel

Też tak chcę

Jest i ona, bestia z koszmarów

Wyciekła matura z fizyki. może komuś się przyda

"Muszę ci to powiedzieć synu, masz schizofrenię"

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka