Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar MituDestroyer

10 marca, 21:44

Też się sam boję

Avatar Peter_DeStRoYeR

10 marca, 20:59

Horrory moge ogladac i sie nie boje ale zeby zagrac to ktos musialby byc ze mna w pokoju

Avatar
hellgrind

6 marca, 20:50

Skoro tak myśli to dlaczego się zgodziła?

Avatar Denom

6 marca, 20:52

może chce

Avatar Yoda_MLG

10 marca, 19:17

lol bo przecież dziewczyny nienawidzą i brzydzą się seksem i tylko faceci by r*chali wszystko co się rusza więc czasem się zmuszają

Avatar MaxiorPL

10 marca, 19:41

@Yoda_MLG: to prawda, tak Pan Jezus powiedział.

Avatar
hellgrind

10 marca, 19:47

o matko... Chodzi mi o ogólny "ton" tej wypowiedzi. Nie jest to wypowiedź która nastawia się na tą sytuację pozytywnie.

Avatar Yoda_MLG

10 marca, 20:02

to znasz mało dziewczyn albo młode

Avatar
hellgrind

10 marca, 20:09

@Yoda_MLG: Jestem mlody, więc...

Avatar Yoda_MLG

10 marca, 20:11

nom

Avatar Meme_guy

10 marca, 19:05

Polećcie mi horrory nieoparte na jumpscare'ach i krzyku, a na terrorze widocznym po niektórych postaciach

Avatar Mikrus19

10 marca, 19:42

@Meme_guy: Nie tylko ty byś taki chciał obejrzeć. Ja ze swojej strony mogę polecić Lśnienie - ogląda się go nie tyle strasznie co przyjemnie, ale w tym filmie naprawdę można zrozumieć (wczuć się w) bohatera.
A drugim jest Inni - spojrzenie na horror z trochę innej strony....

Avatar Broski

10 marca, 19:55

@Mikrus19: Szczerze mówiąc nie rozumiem fenomenu Lśnienia. Nie podobał mi się w ogóle ten film, nawet bym go nie dawał w kategorii horroru. Mam wrażenie, że ludzie uwielbiają ten film, tylko dlatego, że kręcił go Kubrick.

Avatar Xelven

6 marca, 20:47

Ja wolę gry horrory
na przykład Cry of Fear jest naprawdę niepokojące

Avatar McMocarz

6 marca, 20:45

Ej, horrory to dobre źródło wiedzy

Dzięki Cannibal Holocaust wiem jak wygląda żółw w środku

Avatar KufelMleka

6 marca, 20:44

A poza tym „Martwicę Mózgu” najlepiej oglądać w towarzystwie, najwięcej jest wtedy śmiania.

Avatar IdealnaJaszczurka

6 marca, 20:43

ja też się sama boje, a gry horrory to już zupełnie

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar jejakowicz
Dodane przez: jejakowicz

Nie, podziękuję

Proste

Ostatnia chwila, w której domowe meble były nienaruszone

Jest różnica

Kandydat jakiego potrzegbujemy!

Czyszczenie graffiti. Tanio!

Historia tego zdjęcia owiana jest wielką tajemnicą

Ale jak to nie pomogło?

Nerdowskie śmieszki

Klękajcie narody

Znajdzie się tego trochę

Wiadomo

Grupa wsparcia

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka