Zaburzenie percepcji: bohater widzi rzeczywistość inaczej niż inni. Pozwala mu to dostrzegać rzeczy i rozwiązania niewidoczne dla zwykłych ludzi, dzięki czemu zyskuje premie do testów percepcji i intelektu w sprawach, w których inni wymiękają. Niestety skutkuje to równie wielkimi karami do podobnych testów w sprawach, które zwykli ludzie doskonale ogarniają.
Osobowość mnoga: kilka razy dziennie bohater może zmienić osobowość, co odbija się nie tylko na jego zachowaniu, ale i umiejętnościach. W rezultacie chwilowo zyskuje osłabione wersje umiejętności i biegłości dowolnej innej klasy, które jednak przepadają wraz z kolejną zmianą osobowości. Początkowo zmiany te są losowe, z czasem bohater zyskuje zdolność zapisania wybranej osobowości.
Tożsamość: bohater zapisuje wybraną osobowość, dzięki czemu może nie tylko ponownie ją wybrać, co rozwijać ją jak osobną klasę. Awansując na kolejne poziomy schizofrenik może zapisywać i rozwijać coraz więcej tożsamości.
Halucynacje: bohater uczy się wykorzystywać swoje urojenia do wpływania na świat rzeczywisty. Im bardziej skomplikowany obiekt chce przywołać, tym więcej musi wyrzucić w teście na Wolę. Dzięki tej zdolności może przywoływać przedmioty, osoby, a nawet potwory i całe armie.
Myślę, więc jestem: bohater zaczyna wpływać siłą woli na świat rzeczywisty, stając się manipulatorem rzeczywistości. Testy na Wolę zależą od obiektu, który zamierza przekształcić, jednak na dłuższą metę zdolności schizofrenika ogranicza tylko jego wyobraźnia.
Srajtus bez Majtus
Broń: krótko mówiąc - gówno (broń rzucana, zatrucie poziomu pierwszego na 3 sekundy)
Umiejętności: Oślepienie - oślepia wrogów swoim d00pskiem na kilka sekund/jedną ture
Gównoburza - miotając swoją bronią na prawo i lewo powoduje kłótnie osłabiajace morale (atak obszarowy, działa na sojuszników)
"Uwaga gacie!" - rzuca swoimi gaciami na trzy losowe postacie osłabiając każdą statystyke trafionych o -25 punktów (działa na sojuszników)
Statystyki: Siła: 10
Odporność: 15
Zwinność: 45
Inteligencja: -15
Charyzma: 5
Szczęście: 42
@Peroczek: KARTOFELEK
broń bliskiego zasięgu: kartofelkowy miecz- miecz wykonany z magicznego ziemniaka. Zadaje małą ilość obrażeń, lecz ma wiele bonusów, takich jak szansa na zatrucie, +5 do obrażeń przeciwko umarłym wrogom, czy zwiększone obrażenia, przy niskim poziomie zdrowia
Broń dalekiego zasięgu: kusza na ziemniaczki- wystrzeliwuje potężne ziemniaki. Wysokie obrażenia od ataku, lecz długi czas przeładowania. Ma szansę na chwilowe unieruchomienie wroga, w przypadku użycia *starego ziemniaka*
Umiejętność: korzenny strzał- gracz może wystrzelić *ziemniaczane korzenie* zadające spore ilości obrażeń, unieruchamiające wroga i mające 5% szans na zatrucie. Jest w stanie zaatakować wielu przeciwników naraz. Umiejętność odnawia się w ciągu 7 minut
Umiejętność pasywna: mistrz alkoholi- kartofelek może tworzyć *wódkę* bez zużywania punktów doświadczenia, ani materiałów
Kung-ch**-Tank bez armora, porusza się używając dużej tarczy pod sobą jak deski snowboardowej, zadaje ciosy jedynie stopami, czarny pas w akido-tokio-bukakke hentai zaciśnięty na brzuchu tak mocno, że dostęp krwi do penisa jest zerowy a więc>debuff, nie może zostać wskrzeszony
Ochlejus
Po obaleniu flaszki zyskuje +5 do elokwencji, +15 do odwagi i +100 do agresji
Traci natomiast -15 zwinności
Gdy się naje*ie wchodzi w wyższy stan świadomości, co na krótko dodaje mu +100 do wszystkich statystyk
Po tym dostaje kaca i musi pomedytować by wrócić do normy
Może levelować w Pijanego Mistrza
Zjednuje sobie motłoch, a odpycha żołnierzy
Zakapior, chodzi po górach, zna się na wspinaczce i rozbójnictwie, ma +2 d testów na perswazję, opowiada dzikie historie i radzi sobie pośród przyrody. Naturalnym wrogiem policja i straż graniczna.
Komentarze
Odśwież22 marca 2020, 00:51
Klasa: Babka klozetowa.
Broń bliskiego zasięgu: Przepychacz.
Broń dalekiego zasięgu: Rolki papieru toaletowego.
Atak specjalny:Dwa złote. Babka klozetowa pobiera dwa złote od przeciwnika, a gdy ten nie ma kasy, zabiera w zastaw całe jego wyposarzenie.
Odpisz
22 marca 2020, 01:29
@Grayland: Złoto
Odpisz
Edytowano - 22 marca 2020, 09:35
@Grayland: Klasa: Woźna
Broń: Pył z białej kredy do tablicy, oślepia i poddusza wroga na jakiś czas
Broń dalekiego zasięgu: Mop zagłady, rzuci nim w ciebie jak oszczepem jeśli nie zmienisz butów
Atak specjalny: jeśli będziesz jej pyskować wezwie legendarnego Pana Miecia Konserwatora...
Odpisz
22 marca 2020, 22:33
@Grayland: Papier toaletowy jest zbyt cenny
Odpisz
23 marca 2020, 11:30
@Salija: Dlatego ta postać wymaga opłaty by nią grać. Płać i Wygrywaj.
Odpisz
22 marca 2020, 10:14
Klasa: schizofrenik
Umiejętności:
Zaburzenie percepcji: bohater widzi rzeczywistość inaczej niż inni. Pozwala mu to dostrzegać rzeczy i rozwiązania niewidoczne dla zwykłych ludzi, dzięki czemu zyskuje premie do testów percepcji i intelektu w sprawach, w których inni wymiękają. Niestety skutkuje to równie wielkimi karami do podobnych testów w sprawach, które zwykli ludzie doskonale ogarniają.
Osobowość mnoga: kilka razy dziennie bohater może zmienić osobowość, co odbija się nie tylko na jego zachowaniu, ale i umiejętnościach. W rezultacie chwilowo zyskuje osłabione wersje umiejętności i biegłości dowolnej innej klasy, które jednak przepadają wraz z kolejną zmianą osobowości. Początkowo zmiany te są losowe, z czasem bohater zyskuje zdolność zapisania wybranej osobowości.
Tożsamość: bohater zapisuje wybraną osobowość, dzięki czemu może nie tylko ponownie ją wybrać, co rozwijać ją jak osobną klasę. Awansując na kolejne poziomy schizofrenik może zapisywać i rozwijać coraz więcej tożsamości.
Halucynacje: bohater uczy się wykorzystywać swoje urojenia do wpływania na świat rzeczywisty. Im bardziej skomplikowany obiekt chce przywołać, tym więcej musi wyrzucić w teście na Wolę. Dzięki tej zdolności może przywoływać przedmioty, osoby, a nawet potwory i całe armie.
Myślę, więc jestem: bohater zaczyna wpływać siłą woli na świat rzeczywisty, stając się manipulatorem rzeczywistości. Testy na Wolę zależą od obiektu, który zamierza przekształcić, jednak na dłuższą metę zdolności schizofrenika ogranicza tylko jego wyobraźnia.
Odpisz
22 marca 2020, 19:28
@niggiddu: Nigdy nie grałem w papierowe rpg'i, ale to brzmi zajebiście.
Odpisz
Edytowano - 21 marca 2020, 23:53
Srajtus bez Majtus
Broń: krótko mówiąc - gówno (broń rzucana, zatrucie poziomu pierwszego na 3 sekundy)
Umiejętności: Oślepienie - oślepia wrogów swoim d00pskiem na kilka sekund/jedną ture
Gównoburza - miotając swoją bronią na prawo i lewo powoduje kłótnie osłabiajace morale (atak obszarowy, działa na sojuszników)
"Uwaga gacie!" - rzuca swoimi gaciami na trzy losowe postacie osłabiając każdą statystyke trafionych o -25 punktów (działa na sojuszników)
Statystyki: Siła: 10
Odporność: 15
Zwinność: 45
Inteligencja: -15
Charyzma: 5
Szczęście: 42
Odpisz
21 marca 2020, 23:13
KARTOFELEK
Odpisz
25 czerwca 2022, 15:43
@Peroczek: KARTOFELEK
broń bliskiego zasięgu: kartofelkowy miecz- miecz wykonany z magicznego ziemniaka. Zadaje małą ilość obrażeń, lecz ma wiele bonusów, takich jak szansa na zatrucie, +5 do obrażeń przeciwko umarłym wrogom, czy zwiększone obrażenia, przy niskim poziomie zdrowia
Broń dalekiego zasięgu: kusza na ziemniaczki- wystrzeliwuje potężne ziemniaki. Wysokie obrażenia od ataku, lecz długi czas przeładowania. Ma szansę na chwilowe unieruchomienie wroga, w przypadku użycia *starego ziemniaka*
Umiejętność: korzenny strzał- gracz może wystrzelić *ziemniaczane korzenie* zadające spore ilości obrażeń, unieruchamiające wroga i mające 5% szans na zatrucie. Jest w stanie zaatakować wielu przeciwników naraz. Umiejętność odnawia się w ciągu 7 minut
Umiejętność pasywna: mistrz alkoholi- kartofelek może tworzyć *wódkę* bez zużywania punktów doświadczenia, ani materiałów
Odpisz
21 marca 2020, 22:44
Edytor tekstu
Może edytować tekst
Odpisz
21 marca 2020, 22:16
Kung-ch**-Tank bez armora, porusza się używając dużej tarczy pod sobą jak deski snowboardowej, zadaje ciosy jedynie stopami, czarny pas w akido-tokio-bukakke hentai zaciśnięty na brzuchu tak mocno, że dostęp krwi do penisa jest zerowy a więc>debuff, nie może zostać wskrzeszony
Odpisz
21 marca 2020, 22:10
Sku*wiel, za każdego sojusznika, który został pozostawiony na śmierć dodatkowe XP
Odpisz
21 marca 2020, 21:56
Kolo z pryncypałkami
Bije się ku*wa pryncypałkami
Odpisz
15 marca 2020, 01:35
Bard tylko że grający tak ch*jowo że daje same debuffy
Odpisz
21 marca 2020, 21:39
@Marequel: dodać do tego głuchą drużynę i tylko przeciwny team dostanie debuffy
Odpisz
21 marca 2020, 21:25
/summonshadman
Odpisz
21 marca 2020, 21:14
Necrodancer
Odpisz
15 marca 2020, 07:09
Klaun- główna umiejętnością jest roześmianie jak i rozpraszanie przeciwnika, potrafi też pocieszać swych kampanów gdy mają kiepskie samopoczucie
Odpisz
15 marca 2020, 01:17
Władca sztućców
Odpisz
14 marca 2020, 23:56
Ochlejus
Po obaleniu flaszki zyskuje +5 do elokwencji, +15 do odwagi i +100 do agresji
Traci natomiast -15 zwinności
Gdy się naje*ie wchodzi w wyższy stan świadomości, co na krótko dodaje mu +100 do wszystkich statystyk
Po tym dostaje kaca i musi pomedytować by wrócić do normy
Może levelować w Pijanego Mistrza
Zjednuje sobie motłoch, a odpycha żołnierzy
Odpisz
14 marca 2020, 23:29
Zakapior, chodzi po górach, zna się na wspinaczce i rozbójnictwie, ma +2 d testów na perswazję, opowiada dzikie historie i radzi sobie pośród przyrody. Naturalnym wrogiem policja i straż graniczna.
Odpisz
14 marca 2020, 23:52
@KufelMleka: Ale ty mówisz o Harnasiu
Odpisz
14 marca 2020, 23:54
Nie, o zakapiorze z Bieszczadów.
Odpisz
14 marca 2020, 23:55
@KufelMleka: Tak nazywają kuzyna Harnasia
Odpisz