256 to taka okrągła liczba...
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Interesujący wynalazek
Pomocnik na którego nie zasługujemy
Szybki rynek
Nie no nie godzi się
Wyjdź z klasy!
Typowy kibic [wstaw drużynę]
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież29 kwietnia 2020, 20:22
Mnie natomiast najbardziej zastanawia czy to 256 w memie jest przypadkowo
Odpisz
30 kwietnia 2020, 23:31
@Avamq: Patrz na tytuł
Odpisz
27 kwietnia 2020, 19:16
rel xD
ale najgorsze jest jak patrzę na jakąś prostą grę i zastanawiam się, jak by to samemu zrobić, przecież to psuje całą zabawę z gry
Odpisz
30 kwietnia 2020, 02:02
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: Dlatego twórcy rzadko grają. Każdy twórca gier wie, że woda w grach jest tylko płaszczyzną z wieloma "polygonami", które są animowane. Opadanie ciał w grach nie jest takie prawdziwe jak się wydaje. Do części ciała poprostu "przywiązuje się" figury geometryczne które opadają.
Odpisz
30 kwietnia 2020, 13:04
@nazyk: Nienawidzę Cię, bo tego jeszcze nie wiedziałam XDDD
Odpisz
30 kwietnia 2020, 20:54
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: a przy trafieniu w naprzykład palec, to tak naprawdę trafiasz w sześciany, klocki i kule, które potocznie zwane są hitboxem. Oprócz tego pociski z broni w strzelankach hitscan'owych typu CS nie istnieją. Gra zczytuje tylko miejsce w którym znajduje się twój celownik i w tym punkcie daje ślad od pocisku albo nanosi damage przeciwniku. W strzelankach typu PUBG pocisk nie pojawia się odrazu, a musi przez jakiś czas lecieć do przeciwnika, co utrudnia stworzenie aim-bota
Odpisz
27 kwietnia 2020, 18:57
Typowe, ile już razy zarwałem noc przez coś takiego...
Odpisz
27 kwietnia 2020, 21:31
Przez moment myślałam, że masz jaszczurkę na avku, ale potem się zorientowałam, że to Rick xd
Odpisz
27 kwietnia 2020, 21:51
@Gryficowa: Spoko, to pewnie przez to zielone tło twój umysł skojarzył podprogowo mojego avka z jaszczurką
Mózg lubi płatać figle od czasu do czasu
Odpisz
28 kwietnia 2020, 00:11
Niby racja xd
Odpisz
29 kwietnia 2020, 17:26
@Gryficowa: najgorsze, że mi też
Odpisz
27 kwietnia 2020, 20:03
Jak ja się cieszę, że nie jestem programistą.
Odpisz
27 kwietnia 2020, 20:20
@Dcktun: Programowanie to satysfakcjonująca rzecz, nie licząc dostawania błędów >.<
Odpisz
27 kwietnia 2020, 20:24
i zarwanych nocek
Odpisz
27 kwietnia 2020, 20:56
ale też w h*j frustrująca
Odpisz
29 kwietnia 2020, 11:13
Ale to praca też długa
Odpisz
28 kwietnia 2020, 00:19
A potem się okazuje że brakło średnika czy przecinka
Odpisz
28 kwietnia 2020, 20:32
@DrogaMleczna: lub zły nawias ale to chyba tylko mi
Odpisz
28 kwietnia 2020, 21:35
@Z3R3Q: oj czasem to mi się kolejność wyrazów poprzestawia
Odpisz
29 kwietnia 2020, 01:37
@DrogaMleczna: w zasadzie to brak średnika w znacznej większości przypadków powoduję błąd kompilatora i podaje jasny komunikat, więc łatwo to zlokalizować i naprawić.
Odpisz
29 kwietnia 2020, 01:38
@Noxen: nie w css
Odpisz
28 kwietnia 2020, 20:46
stare
Odpisz
28 kwietnia 2020, 20:16
Jak to nie dałem średnika?!
Odpisz
28 kwietnia 2020, 20:06
To jestem ja w projektach ze scratch na konkurs
Odpisz
30 kwietnia 2020, 01:59
@Damond: scratch to jeszcze pół biedy... Problem jest wtedy, gdy naprzykład w C++ zamiast "float" dasz niechcący "int". To już będzie problem. Albo jeżeli zamiast klamry napiszesz nawias. Nie mówię już o tym że możesz poprostu wpisać coś z dużej litery zamiast małej i cały program pie**olnie. Brak średnika jeszcze da się przeżyć, bo kompilator pokażę że coś jest nie tak
Odpisz
27 kwietnia 2020, 18:55
O co chodzi?
Odpisz
27 kwietnia 2020, 18:58
@Entarian: To się zwykle dzieje gdy zakończysz codzienną pracę nad programem z błędem. Nagłe oświecenie w nocy.
Odpisz
27 kwietnia 2020, 18:58
aaaa ok
Odpisz