Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zszedł ze sceny z hukiem
Zdecydowanie powód do dumy
Miejmy nadzieję, że chociaż brat dotarł do szkoły
Lepiej uważać
Jak to??
Nie pisz, nie dzwoń, nie ma mnie
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież12 maja 2020, 16:07
A wy ciągle z tą Łęcką
Wy nie znacie żadnych innych lektur poza szkolnymi?
Oh, wait...
Odpisz
12 maja 2020, 16:37
@lorax12: tak właściwie to wszyscy mówią o tym, że Łęcka to ku*wa, a o tym, że Wokulski to oblech który zarywał do łaski która mogłaby być jego córką wszyscy zapominają.
Odpisz
12 maja 2020, 16:54
@MsCrazyAlex: Bo w tamtych czasach to było normalne.
Odpisz
12 maja 2020, 16:59
@MsCrazyAlex: Wiesz jak to mówią
"If her age is on the clock..."
Odpisz
12 maja 2020, 17:05
@R0gu3: ale małżeństwa traktowane jak kontrakt też były wtedy normalne.
Odpisz
12 maja 2020, 17:06
@MsCrazyAlex: jak była ta kobieta pelnoletnia, to w czym problem?
Jak na przykład Pan Manusz Jorwin-Kikke ma znacznie młodszą od siebie żonę i wielkie oburzenie, bo chłop w podeszłym wieku znalazł sobie młodszą żonę. Wydaję mi się, że żona Pana Mikke jest z nim z własnej woli, więc ja nigdy nie kumałem o co z tym chodzi. Może dlatego, że się nie wpieprzam do czyjegoś życia.
Odpisz
12 maja 2020, 17:14
@Pitrekkk: no tak, Wokulski nie zrobił nic nielegalnego próbując wyruchć 20sto latkę. Ale Łęcka też nie zrobiła nic nielegalnego, bo miała prawo mu tego r*chania odmówić. Nie zrobiła tego wprost, tylko się nim bawiła, ale to nie jest nielegalne, tylko nieetyczne. Tak samo nieetyczna jest próba "kupienia" sobie o wiele młodszej kobiety (albo kobiety w ogóle). Prawda jest taka, że trafił swój na swego.
Do do życia Korwina to wisi mi ono i powiewa i nie wiem, w jakim wieku jest jego żona.
Odpisz
12 maja 2020, 17:20
@MsCrazyAlex: No nie zrobił nic nielegalnego, tamta pani też. Więc o co chodzi? Chociaż o jakieś bawenie się mógłbym bardziej się przyczepić i myślę, że jest to gorsze od podrywania 20-latki.
No ale dobra, bo w memu jest napisane, że Pani Łęcka jest kobietą lekkich obyczajów. To co na takiego niby zrobiła? Nwm chopa zdradzała z 4 innymi gośćmi jak pewna streamerka?
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2020, 17:31
@Pitrekkk: nie, jeden typ ją podrywał, a ona go miała w dupie i zarywała do drugiego, a zdanie zmieniła, jak ogarnęła, że pierwszy ma hajs. Co też jest śmieszne, bo ludzie mają Łęckiej za złe, że poleciała na pieniądze Wokulskiego, który jest taki mały biedy i bezbronny, kiedy Wokulski:
1) poślubił o wiele starszą i bogatą wdowę która zmarła niedlugo później (nie jest napisane wprost, że on poleciał na jej hajs, ale tak to wygląda i prawdopodobnie tak było)
2) jest nam przedstawiony jako osoba inteligentna, więc powinien ogarnąć co się dzieje
3) no ku*wa laska poleciała na hajs, bo on DOKŁADNIE TO jej oferował. Nie starał się zbytnio innymi sposobami zdobyć jej serce, poza rzucaniem hajsem.
Aż żałuję, że się nie zeszli; ku*wa i napaleniec-idiota to rzadko pierwszoplanowe postacie.
Odpisz
12 maja 2020, 18:05
@MsCrazyAlex: Ogólnie z natury kobiety lecą na wygląd, kasę i władzę.
Wgl nie rozumiem ludzi, którzy się wpychają w życie prywatne jakis tam gwiazd (chociaż ja osobiście nigdy nie słyszałem o tym panu i pani plus coś tam występowali w jakiejś sztuce romantycznej, to tym bardziej nie znam, bo dla mnie romantyzm jest żałosną historią ćpunów, jak ten Werter -on był ćpunem tak naprawdę). Jakby... Kogo to ku*wa obchodzi XD? Na przykład, że Pan Robert Lewandowski ma drugą córkę.
Odpisz
12 maja 2020, 18:28
@Pitrekkk:
1)bo ja wiem, czy kobiety tak robią... raczej w wypadku obu płci występują i takie osoby, jak i takie które patrzą głębiej.
2)ja ciągle piszę o książce, a ty mi wyjeżdżasz z wykładem o celebrytach, po ch*j?
3) "lalka" to pozytywizm, nie romantyzm (czyli ciągle rozciapciane gówno, ale jednak o innej konsystencji)
Odpisz
12 maja 2020, 19:33
@MsCrazyAlex: Coś ktoś pisał, że romantyzm - nie wiem ja się nie znam na książkach tego typu, jak już to Fryderyk Nietzsche. Dlaczego o celebrytach, nie wiem bo myślałem, że my tu piszemy i jakiś aktorach czy coś plus z tego co widzę, to jest podobnie. I tak, kobiety kobiety podświadomie lecą na kasę, wygląd i władze, mężczyźni bardziej na wygląd.
Dlaczego tak jest? Jak chłop ma kasę i władzę, to większe szanse, że dziecko przeżyję, plus facet, który to zdobył ma jakieś predyspozycje, więc kobiety chcą, by jej dzieci też miały takie predyspozycje, no i wygląd, bo zdrowsze dziecko. No... Chociaż bardzo często jest tak, że dziecko robi przystojny, lecz niezbyt wierny i niezbyt zamożny pan, a wychowuje bogaty biznesmen.
Odpisz
12 maja 2020, 20:17
@Pitrekkk: tak, wiem o tej podświadomości, która dyktuje nam nam z kim mamy się związać. Kobiety podświadomie wybierają mężczyzn którzy dają sobie radę w życiu, a mężczyźni kobiety, które z biologicznego punktu widzenia są dla nich atrakcyjniejsze. Tylko pisanie "kobiety lecą na hajs, a faceci na wygląd" chociaż jest w pewien, nikły sposób poprawne, brzmi mniej więcej tak: "kobiety to suki, a faceci ch*je z natury". To blokuje nam obraz społeczeństwa jaki możemy wybudować na wzjamenym szacunku, i sprowadza nas do prymitywów (oprócz popędów i instynktu mamy jeszcze rozum i wolą wolę) więc wolę to potępiać. Tak samo jak takie teksy o wrabianiu w ojcostwo, bo (o ile to się zdarza) jest to strasznie prymitywne zachowanie, zwłaszcza, że narracja jakiej ty bardzo często ostatnio używasz sprawia wrażenie takiej, która ma powiedzieć "każda suka co najmniej raz w życiu podrzuciła komuś bachora". Może to nie jest twoja intancja, ale twoje wypowiedzi ostatnio tak brzmią.
.
.
.
Ach, znowu zaczynam z tobą dyskutować te tematy, jestem już tym trochę zmęczona, więc raczej nie odpisze na Twój następny komentarz. Piszę już teraz, żebyś w następnej wiadomości nie zadawał pytań ect.
Zdrówka ziomek.
Odpisz
12 maja 2020, 20:26
@MsCrazyAlex: Znaczy wiesz co... Jakby to napisać, nasza planeta to jedno wielkie piekło, wszystko się tu zjada, pasożytuje na sobie, wykorzystuję się i fakt powstały pewne mechanizmy przez które ludzie zachowuję się w taki, a nie inny sposób, lecz ja nigdy bym nie powiedział, że chlopy to ku*wiarze, a baby to ku*wy. Dlaczego? Bo ja się nie obrażam o jakieś fakty, jak to robią np. panie feministki. Ja staram się zrozumieć, to i to zaakceptować, bo żadnymi wyzwiskami nic się nie zmieni. Co do podkładania dzieci, to tak szacuje się, że nawet 30% ojców wychowuję nie swoje dziecko, no ale to mam tu pisać, że kobiety są złe? No nie, trzeba zrozumieć jak pewne rzeczy działają i nie dać się zrobić w wała. Co do tej "wolnej woli". Tak naprawdę, to wraz z postępami w fizyce kwantowej, to naukowcy zastanawiają się czy w ogóle ją mamy.
Odpisz
12 maja 2020, 16:36
Ku*wa, właśnie wyszłam z teamsa na którym pisałam sprawdzian z lalki. Ja chce tu sobie odreagować, a tu mi to gówno wyskakuje xd
Odpisz
10 maja 2020, 12:29
wgl nie czytałem nigdy mógłby ktoś wytłumaczyć dlaczego Izabela Łęcka kruwą jest?
Odpisz
10 maja 2020, 12:31
@Polski_Ziemniok: Odrzucała każdego, bo nikt według niej nie był jej "godny" i ostatecznie z nikim się nie związała, a wcześniej tylko dostawała prezenty od zakochanych w niej mężczyzn
Odpisz
10 maja 2020, 12:31
@starmagedon: faktycznie ku*wa
Odpisz
10 maja 2020, 19:03
@Polski_Ziemniok: Z drugiej strony
Tak została wychowana i nie umiała się inaczej zachować
Odpisz
10 maja 2020, 19:04
@Gryficowa: rozwiń swoją wypowiedź
Odpisz
Edytowano - 10 maja 2020, 19:05
@Polski_Ziemniok: Pochodziła z upadającej arystokratycznej rodziny i została wychowana na romantyczkę, romantyzm był wtedy dominującym nurtem, ale oświecenie przejmowało pałeczkę
Odpisz
10 maja 2020, 19:06
@Polski_Ziemniok: Cóż
Wychowano ją na idealną żonę i no...Niestety, przez to stała się taką osobą, a nie inną
Odpisz
10 maja 2020, 19:07
@Gryficowa: Może nie tyle wychowano, co naczytała się książek z romantyzmu i uważała, że tylko Apollo byłby jej godzien
Odpisz
10 maja 2020, 19:10
@starmagedon: Sam główny bohater też nie lepszy
Stalker z obsesją
Odpisz
Edytowano - 10 maja 2020, 19:11
@Gryficowa: On był na skraju oświecenia i romantyzmu, jednak racja, przez miłość do Łęckiej prawie popełnił samobójstwo
Ale on przynajmniej umiał na siebie zarobić, a ona co, dwie lewe ręce, tylko wydawać umiała
Odpisz
10 maja 2020, 19:13
@starmagedon: Jak wspomniałam
To przez wychowanie na "Dobrą" żonę ją zgubiło
Odpisz
10 maja 2020, 19:14
@Gryficowa: Powinien posłuchać Rzeckiego i związać się z tą dobrą panią z dzieckiem (nie pamiętam imienia), albo powinien jechać do paryża i pracować z Geistem
Odpisz
10 maja 2020, 19:20
@starmagedon: Zakończenie "Lalki" jest takie, że nie można wywnioskować co on właściwie zrobił
W sensie
Są dwa scenariusze - Dednął
Albo drugi - Wyjechał do Paryża
Odpisz
10 maja 2020, 19:21
@Gryficowa: Tak, pamiętam, ja bardziej przejąłem się śmiercią Rzeckiego niż jego wątkiem
Odpisz
10 maja 2020, 12:48
Profesjonalne tworzenie napisów intensive
Odpisz
10 maja 2020, 12:31
Odpisz