Podobno pierwsze wytwórnie chcą podpisać kontrakt na album
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
I to jest fakt
Ucz się ucz, wiedza do potęgi klucz
Wziuuum!
Może chociaż schodom nic się nie stało
Brawo
Boisz się konkurencji?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież13 maja 2020, 10:32
Ale jak nie patrzeć na tekst to ta piosenka wpada w ucho
Odpisz
11 czerwca 2021, 18:40
@Orzechowy: jak patrzeć na tekst to jest jeszcze lepsza
Odpisz
12 maja 2020, 18:08
Korwin myli socjalizm z komunizmem.
Odpisz
12 maja 2020, 18:10
@darcus: otusz nie
Odpisz
12 maja 2020, 18:13
@J4kvb: Otusz tak
Odpisz
12 maja 2020, 18:14
@darcus: otusz nie
Odpisz
12 maja 2020, 18:23
@J4kvb: Otusz, taka miejscowość koło mnie
Odpisz
12 maja 2020, 18:24
@J4kvb:
Odpisz
12 maja 2020, 18:25
@ToFFeXPL: otusz ale fajna nazwa biore
Odpisz
12 maja 2020, 18:31
@J4kvb: już nie możesz
Odpisz
12 maja 2020, 23:37
@darcus: XD teraz jesteśmy rządzeni przez partię socjaldemokratyczną
Odpisz
12 maja 2020, 23:39
@Slepota: otusz nie
Odpisz
12 maja 2020, 23:41
@xXkuba22Xx: tak XD rozdają tyle tych piniądzów że wiesz albo nie
Odpisz
12 maja 2020, 23:44
@Slepota: Rozdawanie pieniędzy to populizm, a nie socjalizm. W jednym miejscu dają, a w innym zabierają dwa razy tyle.
Odpisz
12 maja 2020, 23:47
@Slepota: dokładnie. miałem napisać to co darcus. Z tym , ze jeszcze należy rozróżnić socjaldemokracje od socjalizmu, bo to też dwie inne rzeczy. A partii rządzącej brakuje bardzo dużo do obu tych ideologii...
Odpisz
13 maja 2020, 04:19
@xXkuba22Xx: Oj do socjalizmu już nie daleko, teraz nawet nie możemy normalnie wyrobić sobie paszportu, jeżeli nie jest to sprawa życia a do tego urzędnicy wypytują po co nam te paszporty (co jest niezgodne z prawem tak btw)
Odpisz
13 maja 2020, 08:47
@darcus: socjalizm=zabieranie i rozdawanie pieniędzy
Odpisz
Edytowano - 13 maja 2020, 08:57
@J4kvb: No nie. Definicja socjalizmu jest trochę dłuższa i bardziej rozbudowana. To jest szerokie pojęcie, socjalizm dzieli się na różne odmiany, ale ich wspólną cechą jest najczęściej (nie zawsze) odrzucenie kapitalizmu jako wiodącego systemu gospodarczego. Jak można zauważyć, w naszym państwie, jak i w każdym (chyba) państwie europejskim obecnie, gospodarka opiera się na mechanizmach wolnorynkowych, co czyni je kapitalistycznymi lub w niektórych przypadkach socjaldemokratycznymi (jak państwa Skandynawskie). A rozdawanie pieniędzy to zwykły populizm i z socjalizmem za wiele wspólnego nie ma, jeśli nie prowadzi do zwiększenia sprawiedliwości społecznej.
Odpisz
13 maja 2020, 09:07
@xXkuba22Xx: ogolem się zgadzam ale w Polsce i w Europie nie istnieje praktycznie wolny rynek
Odpisz
13 maja 2020, 09:25
@J4kvb: Rząd decyduje o tym ile czego ma być wyprodukowane i w jakiej cenie czy co? xd
Zauważ, że interwencjonizm państwowy nie oznacza braku wolnego rynku. Mamy w Polsce "dobrowolność wymiany oraz kształtowanie cen i innych warunków wymiany wyłącznie w wyniku negocjacji" co wystarcza by nazwać naszą gospodarkę rynkową. Jeśli się mylę, to udowodnij.
Odpisz
13 maja 2020, 09:37
@xXkuba22Xx: ładnie powiedziałeś na początku rząd decyduje
Odpisz
13 maja 2020, 09:37
@J4kvb: o czym niby?
Odpisz
13 maja 2020, 10:05
@xXkuba22Xx: że rząd decyduje
Odpisz
13 maja 2020, 10:17
@J4kvb: o czym rząd decydyje?
Odpisz
13 maja 2020, 10:24
@xXkuba22Xx: przeczytaj swoją wiadomość u góry
Odpisz
Edytowano - 13 maja 2020, 10:32
@J4kvb: ale tak nie jest. O cenach i ilości towaru decydują mechanizmy rynkowe, prawo popytu i podaży. Każdy producent może sobie ustalić własną cenę towaru, a konsumeni mogą wybierać spośród rywalizujących ze sobą korporacji. Oczywiście mamy też sektor państwowy, ale spółki w nim podlegają mechanizmą rynkowym w taki sam sposób jak przedsiębiorstwa prywatne. Nie mamy gospodarki regulowanej czy centralnie planowanej, ale rynkową, a więc nie mamy socjalizmu. Ominęło się pare lekcji z ekonomii?
Odpisz
13 maja 2020, 11:07
@xXkuba22Xx: mamy socjalizm po pierwsze a po drugie. Państwo nakłada podatki na przedsiębiorców krorzy podnoszą ceny towarów więc są pod tym względem w pewnym stopniu uzależnieni od państwa
Odpisz
13 maja 2020, 11:22
@J4kvb: interwencjonizm państwowy =/= socjalizm. Czyli wszędzie jest socjalizm bo są podatki? dawno nie słyszałem takiego nonsensu. kucostwo wkracza na wyższy poziom...
Odpisz
13 maja 2020, 11:29
@xXkuba22Xx: no słuchaj chodzi mi o to że jest dużo niepotrzebnych podatków jak bys się nie domyślił a chyba się nie domyśliłeś np podatek dochodowy
Odpisz
13 maja 2020, 12:04
@J4kvb: ale podatki w żaden sposób nie negują faktu, że mamy duży udział wolnego rynku w gospodarce...
Odpisz
13 maja 2020, 12:33
@xXkuba22Xx: mamy ale przyznasz ze nie jest to maksimum
Odpisz
13 maja 2020, 13:10
@J4kvb: Jest wolny rynek z interwencjonizmem państwowym. I nie oznacza to socjalizmu, ani negacji kapitalizmu czy wolnego rynku.
Odpisz
13 maja 2020, 13:15
@xXkuba22Xx: trochę rozmawiamy teraz o dwóch rzeczach nie mamy 100% wolnego rynku podatki miażdżą przedsiębiorców
Odpisz
13 maja 2020, 13:16
@xXkuba22Xx: znowusz socjalizm u nas właśnie się rozwija ale nie łączył bym rynku z rozdawaniem pieniędzy
Odpisz
13 maja 2020, 13:40
@J4kvb: rozdawnictwo pieniędzy nie ma nic ani do ograniczania mechanizmów wolnego rynku, ani do rozwoju socjalizmu. To zwykły populizm, a jedyny jego wpływ na gospodarkę to inflacja.
Odpisz
13 maja 2020, 13:42
@J4kvb: takie rzeczy jak podatki, czy płace minimalne to właśnie interwencjonizm. Można powiedzieć, że w pewien sposób ogranicza on wolny rynek, ale nadal takowy w naszym państwie funkcjonuje, a nasza gospodarka jest oparta na systemie kapitalistycznym.
Odpisz
13 maja 2020, 14:11
@xXkuba22Xx: właśnie to nic nie ma do wolnego rynku
Odpisz
13 maja 2020, 14:12
@xXkuba22Xx: to że interwencjonalizm jest to wiadomo musi być ale ja wolę żeby był jak najmniejszy
Odpisz
11 maja 2020, 17:55
Czy ktokolwiek ma ból dupy o złoty rap Korwina, czy op ma syndrom oblężonej twierdzy i tworzy sobie wymyślonych wrogów?
Odpisz
11 maja 2020, 17:57
Niestety nie tworzy. Lewica go pozwała do Komisji Etyki Poselskiej za ,,mowę nienawiści".
Odpisz
12 maja 2020, 19:49
@Holandia: ale jednocześnie ma syndrom oblężonej twierdzy change my mind
Odpisz
12 maja 2020, 20:37
@Holandia: Szczerze to Korwin jednak trochę przesadził, w sensie te idiotyczne oskarżenia o to, że Korwin zachęca do wieszania osób o innych poglądach uważam za śmieszne, to jednak będąc osobą aktywnie uczestniczącą w polskiej polityce, nie powinien on robić czegoś takiego.
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2020, 20:46
@JakePies: nie mówię, że nie powinien w ogóle robić tego rapu, ale jednak to o wieszaniu lewaków mógł sobie odpuścić
Odpisz
12 maja 2020, 22:01
@Holandia: I słusznie, że go pozwali. Cały ten challenge (jakikolwiek by nie był, nie jestem zwolennikiem takich głupot) miał za zadanie zbiórkę na rzecz ratownictwa medycznego, czyli akcja szlachetna, z konkretnym celem, a ten stary, wąsaty idiota i tak wykorzystał to do śpiewania o wieszaniu socjalistów. Jestem przekonany, że twórca challenge'u nie to miał na myśli, ale oczywiście durne dzieci korwinowskie się jarają.
Odpisz
12 maja 2020, 22:59
to właśnie korwin tworzy sobie wymyślonych wrogów xd. Boję się myśleć o tym co by się stało gdyby się dobrał do rządzenia tym państwem z dykty...
Odpisz
12 maja 2020, 23:35
@Broski: to jest po to aby się rymowało
Odpisz
Edytowano - 13 maja 2020, 10:44
@Slepota: Tak, a Hitler mówił na przemówieniach o rozwoju gospodarczym Trzeciej Rzeszy o eksterminacji Żydów, żeby nie były za krótkie. Poza tym, to innym jakoś udało się zrobić tak, żeby się rymowało bez wersów o kastracji socjalistów
Odpisz
13 maja 2020, 04:17
Pierdoły w jakie ślepo wierzą lewacy i je wygłaszają już dawno powinny być podciągane pod mowę nienawiści za skrzywdzenie uszu normalnych ludzi
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2020, 00:42
Hmm
W sensie
Jako osoba o dość liberalnych poglądach sądzę, że no, niby może mówić co chce, ale według mnie namawianie do nienawiści jest trochę, bądźmy szczerzy, nieuprzejme. Ale z drugiej strony, to jest po prostu forma przekazania swoich poglądów, (może i w trochę przesadny sposób, ale wciąż) i według mnie to przesada ze zgłaszaniem tego, szczególnie że Korwin takie rzeczy wygaduje na porządku dziennym i (chyba) nie ma zamiaru rzeczywiście mordować jakiś ludzi tylko dlatego że są na innym kolorku w osi politycznej. Wkurza mnie że duża część lewicy ma ból dupy o wszystko (w sensie nie tylko oni, bo prawicy też się zdarz, ale lewicowi się z tym wyróżniają), często będąc hipokrytami. Ja uważam że człowiek nie powinien być nadmiernie ograniczany i kontrolowany, bo skutkuje to odczłowieczaniem.
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2020, 23:03
@Dodoism: czekaj czekaj. Twierdzisz, że k**win śpiewając o wieszaniu i kastrowaniu socjalistów wyraża swoje poglądy, ale jednocześnie nie ma zamiaru mordować ludzi za to że mają inną orientację polityczną... no coś mi się tu nie dodaje... Gdyby nie miał takich ambicji to by o tym nie mówił...
Odpisz
12 maja 2020, 23:34
@xXkuba22Xx: dobra typie jesteś wielkim XD hot16challenge to polewka, beka jakbyś chciał wiedzieć. Ty by to dawno usunęło. Może nie lubi czerwonego bo ma powody ale bez przesady
Odpisz
12 maja 2020, 23:38
@Slepota: fajnie, że to polewka i beka , super. Ale jest w tym wszystkim mały szkopuł. Zauważ, że Koriwn, to nie jest ani raper, ani komik czy youtuber, tylko "poważny" polityk i nie może sobie pozwolić na rzucanie słów na wiatr... Z jakiej racji mielibyśmy sądzić, że to o czym śpiewa nie odzwierciedla jego poglądów? to by nie miało sensu...
Odpisz
12 maja 2020, 23:43
@xXkuba22Xx: jak już pisałem nie lubi socjalistów ale wątpię aby nawoływał do zabijania ich bo to w końcu polityk. A lewicowcy prują dupę bo nie mają co robić zapewne bo skąd kraść nie ma
Odpisz
12 maja 2020, 23:45
@Slepota: wątpisz żeby to robił, ale jakimś cudem jednak to robi...
Odpisz
13 maja 2020, 00:20
@xXkuba22Xx: no w sensie jestem niemal pewien, że żaden polityk w dzisiejszych czasach w kraju (w miarę) cywilizowanym nie dopuściłby się czystek etnicznych i mordowania dużej części obywateli tylko dlatego że mają inne poglądy. Ale nie czułbym się bezpiecznie gdyby Korwin miał znaczący wpływ na państwo, bo nigdy nie wiadomo co mu odwali i co by wprowadził.
Odpisz
Edytowano - 13 maja 2020, 01:26
@Dodoism: Też mi się wydaje, że to mało prawdopodobne, ale retoryka wypowiedzi Korwina wobec lewicowców i socjalistów jest bardzo agresywna, trochę taka jak Hitlera wobec żydów w latach trzydziestych...
Odpisz
13 maja 2020, 00:02
Stonoga też swoje odśpiewał
Odpisz
12 maja 2020, 23:31
Ja po prostu traktuję to jako żart i wyje**ne jajca aż po moczowody
Odpisz
12 maja 2020, 22:12
Tymczasem ja będąca lewakiem słucham sb tego rapu i śpiewam z Korwinem.
Coś ze mną jest nie tak?
Odpisz
12 maja 2020, 17:22
Niech żyje wolność słowa.
A lewicowy Twitter to największy wyciek toksycznych ludzi, jaki widziałem.
Odpisz
12 maja 2020, 17:26
@dustin2001: to obserwuj Elona Muska ostatnio napisał że fabryki Tesli wracają do produkcji wbrew zaleceniom a ja będą kogoś chcieli aresztować to tylko jego
Odpisz
12 maja 2020, 22:03
@RandomDude:
Może z chęcią.
Odpisz
12 maja 2020, 19:48
Ale jakby lewak nawoływał do nienawiści prawicy to było tak samo
Odpisz
12 maja 2020, 19:00
Może i to był żart ale szanujmy się nie pamiętam żeby jakiś lewak nawoływał do zabicia korwinistów
Odpisz
12 maja 2020, 20:43
@polandszczalka: eeee, jakiś dowód?
Odpisz
12 maja 2020, 17:06
Wiecie co? Jestem osobą o dość lewicowych poglądach i sądzę też,że każdy może,a nawet powinien mówić co myśli. A poza tym słuchając rapującego Korwina nie czułam zażenowania,bo i bit był normalny i flow też niczego sobie
Odpisz
12 maja 2020, 17:07
@MatkaBoskaSowiecka: Korwin zrobił to napewno lepiej od dudy.
Odpisz
12 maja 2020, 17:33
@MsCrazyAlex: Praktycznie każdy zrobił lepiej od Dudy
Odpisz
12 maja 2020, 18:16
@MatkaBoskaSowiecka: Dla mnie też by było spoko, gdyby nie powiedział, żeby zabijać socjalistów. Wiem, że to miał być żart, ale osoby, które są za Korwinem często są skrajnością i mogą to zrozumieć dosłownie.
Odpisz
11 maja 2020, 17:58
Jeden człowiek, który odmienił losy wielu setek...
Odpisz
12 maja 2020, 17:12
@KufelMleka: Ale zapłacił za to wysoką cenę...
Odpisz
12 maja 2020, 18:13
@axis551: Pokonał komunizm i zniszczył Unię Europejską
Odpisz
12 maja 2020, 18:09
Rurkowce
Odpisz
12 maja 2020, 17:31
Krul podpisze kontrakt z SBM label
Odpisz