Komputer Boga dostanie blue screena?
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zależy kim się wcześniej było
Szykuje się ciekawa współpraca
Kapitalizm hack
Zazdroszczę Tadeuszowi
Boisz się konkurencji?
Pikła norzna
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież22 czerwca 2020, 17:51
Według mnie Szatan jako mistrz obłudy i oszustwa zapewne stworzyłby fikcyjny raj, który później przerodziły się w piekło dla tej osoby, nie takie zwykłe piekło, ale pod względem rzeczy, które tam będę się działy, a osoba nie będzie mogła nic zaradzić, by czuła się jak w piekle lub ustawić go przed wejściem do tego fikcyjnego raju z nie możnością wejścia.
Odpisz
2 czerwca 2020, 14:45
Zacznijmy od tego że według religii nie ma czegoś takiego jak "pakt z diabłem", jest to twór ludowy, np legenda o doktorze fauście
Odpisz
21 maja 2020, 21:59
a nic bo dusza nie istnieje
Odpisz
24 maja 2020, 18:56
@big_guap: dowód?
Odpisz
24 maja 2020, 20:08
Dowód że istnieje? Jeśli zakładasz istnienie czegoś powinieneś mieć jakąś przesłankę ku temu.
Odpisz
24 maja 2020, 20:24
@Gopostal: Zrobiono eksperyment w którym ważono umierającego człowieka. W momencie śmierci ubyło mu ok. 2kg. Eksperyment powtarzano wielokrotnie i dawał te same rezultaty. Dusza istnieje.
Odpisz
24 maja 2020, 21:10
@darcus: to nie jest żaden dowód lmao
Odpisz
24 maja 2020, 21:53
@big_guap: Jest. A poza tym:
Natura ludzkiej świadomości jest niepoznana. Wszystko wskazuje na to, ze jest ona niematerialna.
A jeszcze poza tym, jest mnóstwo dowodów na istnienie Boga, a ten tchnął w człowieka nieśmiertelną duszę na swoje podobieństwo.
Odpisz
24 maja 2020, 22:32
@darcus: dusza nie istnieje, wszystko jest w mózgu i bóg nie istnieje, skończ pie**olić, ludzie wymyślili sobie różnych bogów i religie tysiace lat temu po to żeby sobie tłumaczyć rzeczy jak nie było zbyt dużo wiedzy i dużo (głupich) ludzi dalej w to wierzy
Odpisz
24 maja 2020, 23:27
@darcus: Skoro dusza jest niematerialna to jak może ważyć 2kg?
Odpisz
24 maja 2020, 23:34
@Rakiczan: Może, skoro Bóg dał jej takie cechy. Jest wszechmocny.
Odpisz
24 maja 2020, 23:35
@big_guap: A powiedz mi, jakie ty masz na to wszystko dowody?
Odpisz
24 maja 2020, 23:37
@darcus: A ty ateistą nie byłeś?
Odpisz
24 maja 2020, 23:38
@KappoleonBonaparte: Byłem, słowo klucz.
Odpisz
24 maja 2020, 23:46
@darcus: Czyli gadanie "bo bóg tak chciał". Dusza jest niematerialna i więc nie może nic ważyć. Na istnienie boga najpierw chrześcijanie muszą dostarczyć dowód byśmy my mogli go poddać analizie i zgodzić sie lub nie, na razie nigdzie nie widziałem takich dowodów. Tak swoją drogą czy istnienie wszechmocnej (ogólnie to wcale nie jest wszechmocny ale to inna bajka) wiecznej istoty nie jest troche niedorzeczne?
Odpisz
24 maja 2020, 23:48
@Rakiczan: Nie, nie jest i nie wiem czemu kiedy mówię o Bogu od razu myślisz o chrześcijanach. Jestem w stanie dostarczyć wiele dowodów na istnienie Boga.
Odpisz
24 maja 2020, 23:49
@darcus: Poprosze te dowody
Odpisz
24 maja 2020, 23:51
@Rakiczan: Zacznijmy od początku.
Bóg musi istnieć, gdyż jest najdoskonalszą rzeczą, o jakiej można pomyśleć, a rzeczy doskonałej istnienie przysługuje z konieczności, więc Bóg istnieje z konieczności. Częścią definicji rzeczy doskonałej jest to że istnieje, więc musi istnieć.
Odpisz
24 maja 2020, 23:55
@darcus: ale ty głupoty pie**olisz
Odpisz
24 maja 2020, 23:55
@big_guap: Słucham twojej argumentacji.
Odpisz
24 maja 2020, 23:58
@darcus: Tyle że to nie jest żaden dowód...
Odpisz
24 maja 2020, 23:58
@Rakiczan: Również słucham twoich argumentów.
Odpisz
25 maja 2020, 00:05
@darcus: Gdybym w definicji napisał że różowy niewidzialny słoń wielkości ziarna grochu jest idealny to też świadczy o tym że istnieje? W sumie to fakt, istnieje dopóki ktoś nie dowiedzie jego nieistnienia prawda?
Odpisz
25 maja 2020, 00:06
@Rakiczan: Nie. Takie coś nie jest istotą doskonałą.
Odpisz
25 maja 2020, 00:08
@darcus: Dlaczego?
Odpisz
Edytowano - 25 maja 2020, 00:09
@Rakiczan: Bo ma wady. Bóg nie ma wad, dlatego jest istotą doskonałą. Nieistnienie jest wadą, więc Bóg musi istnieć.
Odpisz
25 maja 2020, 00:40
@darcus: Dowody, które podałeś zostały dawno obalne. Ludzkie ciało po śmierci traci ok. 15-21 gramów (nie 2 kg).Dzieje się to, dlatego bo przestajemy oddychać w skutek czego nasze płuce nie chłodzą krwi i woda z naszego ciała paruje.
Odpisz
25 maja 2020, 00:48
@Naruz: ojj byczq speakujesz faxy
Odpisz
25 maja 2020, 02:30
@Naruz: Okej, to jeden dowód. Co z resztą?
Odpisz
25 maja 2020, 02:37
@darcus: Sorry, źle napisałam chodziło mi o dowód naukowy. Reszta to były bardziej dowody ontologiczne.
Odpisz
25 maja 2020, 03:38
@Naruz: Nie ma różnicy.
Odpisz
25 maja 2020, 03:41
@darcus: Dowody naukowe > dowody ontologiczne
W sumie na trolla sie nabrałem, a jak to nie troll to jesteś troche jak płaskoziemcy. Zaślepiony wiarą
Odpisz
25 maja 2020, 03:43
@Rakiczan: Tak tak, gadaj tak sobie, a sam na razie nie przedstawiłeś żadnego dowodu
Odpisz
25 maja 2020, 03:53
@darcus: 1.Dusza nie może być nie materialna i posiadać cech fizycznych. Cechy fizyczne są materialne.
2. Jakie wady ma różowy niewidzialny słoń wielkości ziarnka grachu?
Odpisz
25 maja 2020, 03:59
@darcus: świadomość zależy od neuronów, które są materialne.
Odpisz
25 maja 2020, 04:42
@darcus: Tak off topic gdybyś urodził sie na bliskim wschodzie prawdopodobnie byłbyś muzułmanem i twój bóg zesłałby cie do piekła razem z innymi innowiercami ;p
Odpisz
25 maja 2020, 08:49
@darcus: Okej, zakładając, że Bóg istnieje - skąd niby wiadomo, że jest doskonały? Stworzył przecież człowieka na swoje podobieństwo - a człowiek doskonały nie jest.
Odpisz
25 maja 2020, 09:51
@Miszke: jeśli stworzył człowieka na swoje podobieństwo to prawdopodobnie jest martwy
Wszystko co znamy umiera
Istota wszechwiedzaca i wszechmocna itd nie ma sensu istnienia
Wie wszystko wiec jego egzystencja jest dosłownie nudą
Może wszystko ale wszystko wie
Wiedzac wszystko pozwala na cierpienie mimo ze mogąc wszystko mógłby nie
Jego egzystencja jest bezcelowa bo juz wszystko wie wiec to jest jak ogladanie filmu ktory znasz na pamięć jeszcze raz bo tak
Odpisz
25 maja 2020, 11:13
@darcus: najidealniejsza rzeczą na świecie jest 100 letnia whisky, bóg to whisky? Nie ma takiego czegoś jak ideał
Odpisz
25 maja 2020, 11:31
@GldFx: boga i whisky wymyślili ludzie, whisky jest fizyczne i dobre, a bóg nie istnieje i nie wiemy czy jakby istniał to byłby dobry
Odpisz
25 maja 2020, 12:37
@big_guap: Powiem tak: To, że ty nie wierzysz nie znaczy, że ktoś inny nie wierzy, negowanie czyjejkolwiek wiary to czyste sku*wysyństwo. Dowody na wiarę? Brak, bo na tym polega wiara! Każdy kto wyznaje daną religie nie wyznaje jej bez powodu, czasami są to indywidualne argumenty, które sprawiają, że osoba w coś wierzy, a innym razem jest to po prostu ostatnia deska ratunku, jakby nie patrzeć religia uspokaja swoich wyznawców. Jestem chrześcijanką dlatego posłużę się na przykładzie Boga, nie ma ani twardych dowodów na to, że istnieje, ani że nie istnieje, to jest kwestia zwyczajnej wiary, a wiara nie potrzebuje dowodów i to jest właśnie w niej piękne.Pozdrawiam.
Odpisz
25 maja 2020, 13:00
@Bunnykova: jest dyskusja
Nie wydaje mi sie aby to były personalne ataki ale jako osoba sceptyczna co do konceptu boga bardzo czesto spotykam sie z dyskryminacją
Więc tak samo jak atak na wierzacego z powodu wiary jest ch*jowy tak negowanie nie wierzacego tez jest ch*jowe
Odpisz
25 maja 2020, 13:18
@Yoda_MLG: Bóg musi istnieć, gdyż jest najdoskonalszą rzeczą, o jakiej można pomyśleć, a rzeczy doskonałej istnienie przysługuje z konieczności, więc Bóg istnieje z konieczności. Częścią definicji rzeczy doskonałej jest to że istnieje, więc musi istnieć.
Dobro samo w sobie istnieje i jest ono bytem niematerialnym, nadprzyrodzonym, doskonałym, miłującym, czyli Bogiem.
Wszystko we Wszechświecie ma swoją przyczynę, więc musiała istnieć pierwsza przyczyna, którą był Bóg.
Bóg jest istotą najrealniejszą (np. warunkuje czy też zawiera w sobie wszelką realność) i dlatego musi istnieć.
Wszechświat jest tak skomplikowany, że musiał być zaplanowany przez byt wystarczająco inteligentny by go pojąć i o nieskończonej mocy sprawczej, czyli Boga.
Musi istnieć istota będąca podstawowym źródłem życia, twórcą życia ludzkiego, twórcą wszelkiego życia, posiadająca niewyczerpane i wieczne życie. Źródłem tym jest Bóg.
Moralna natura istot ludzkich sugeruje istnienie twórcy moralności. Skoro moralność jest obiektywna, prawdziwa i słuszna, to musi istnieć istota która tworzy i wdraża moralność. Tą istotą jest Bóg.
Elegancja fundamentalnych praw fizycznych i matematycznych jest dowodem na istnienie stwórcy który te prawa ustanowił, czyli Boga.
Ludzka świadomość nie może być wyjaśniona przez fizyczne czy materialne zjawiska, musi być więc niematerialna, a taką mógł stworzyć tylko niematerialny stwórca, czyli Bóg.
Gdyby Bóg nie istniał i być w niego wierzył, nie traciłbyś nic. Ale jeśli istnieje i nie wierzysz, tracisz całe życie wieczne, więc warto wierzyć. Rzeczywistość w której warto wierzyć w Boga nie ma sensu jeśli Bóg nie istnieje, więc Bóg musi istnieć.
Wszystkie byty mają swój odgórnie narzucony cel, musi więc istnieć istota która ten cel nadaje, a jest nią Bóg.
Istnieją niedające się wyjaśnić racjonalnie ani naukowo cuda, musi więc istnieć Bóg który te cuda powoduje.
Bóg wielokrotnie objawiał się ludziom i zostawiał ślady w postaci słowa pisanego i mówionego.
Odpisz
25 maja 2020, 13:38
@darcus: już to pisałes ale ok
Odpisz
25 maja 2020, 13:44
@Yoda_MLG: Ale komentarz zniknął, to wklejam jeszcze raz. Może tym razem ktokolwiek wejdzie w polemikę zamiast krzyczeć "to nie ma sensu!"
Odpisz
25 maja 2020, 13:45
@darcus: no jak dla mnie to nie ma zadnego sensu ale patrząc po stopnu zaawansowania w filozofii juz nie ma odwrotu
Odpisz
25 maja 2020, 13:59
@Yoda_MLG: Może tak uzasadnisz?...
Odpisz
25 maja 2020, 14:30
@darcus: Średnio mi sie chce odpowiadać na to wszystko na raz więc powiem tak. Większość z tego koło dowodu nie stała. Z góry zakładasz istnienie boga, przypisujesz mu jakieś cechy i dopiero formułujesz ten pseudo argument. Dobro nie jest żadnym bytem , jest rzeczą ludzką po prostu. Jest wiele teorii mówiących o powstaniu człowieka i wszechświata więc znów, mówienie że bóg musi istnieć bo bez niego nie byłoby świata możesz włożyć między bajki.
Odpisz
25 maja 2020, 16:28
@Rakiczan: Żadna teoria nie wyjaśnia tego co było przed tak zwanym Wielkim Wybuchem. Dobro istnieje i jest obiektywne, a ty powinieneś jakkolwiek uzasadnić zamiast pisać że ci się nie chce.
Odpisz
25 maja 2020, 16:38
@darcus: tak jak mówiłem nie ma takiego czegoś jak ideał, bo dla każdego człowieka ideał jest inny, dla mnie są dwa ideały 100 letnia whisky, I seksowna 18 latka to znaczy że bóg jest seksowną 100 latka?
Odpisz
25 maja 2020, 16:43
@GldFx: Ideał jest jeden, widocznie masz złą definicję ideału. Ideał nie ma wad.
Odpisz
25 maja 2020, 16:45
@darcus: Hawking powiedział że nie ma czegoś takiego jak czas "przed wielkim wybuchem". Ustosunkowałem sie do większości twoich pseudodowodów mówiąc po prostu że zaczynasz od tego że bóg istnieje, przypisujesz mu cechy i dopiero formułujesz te argumenty ale to nie ma nic do rzeczy. Różowy słoń wielkości ziarna grochu jest doskonalszy od boga więc różowy słoń mógł stworzyć boga jako mniej doskonalszą wersje siebie. Jakie masz dowody że tak nie jest?
Odpisz
25 maja 2020, 16:58
@Rakiczan: Bo słoń nie jest doskonały xD
Odpisz
25 maja 2020, 17:11
@darcus: co jest dla ciebie w takim wypadku idealne, coś co zdaniem moim I kolegi istnieje czytaj nie bóg tylko coś co ma prawo istnieć w każdej wierze czy niewierze
Odpisz
25 maja 2020, 17:12
@GldFx: Tylko Bóg jest idealny.
Odpisz
25 maja 2020, 17:47
@darcus: Nie wiemy czy jest idealny, gdyby był idealny to każdy tak by uważał, gdyż racja - jeśli coś jest idealne, to nie ma wad.
Ale NIE udowodnisz, że jest idealny, gdyż każdy, jak już ktoś wspomniał, ma inny ideał, i nie ma czegoś takiego jak "złe wyobrażenie ideału".
Odpisz
25 maja 2020, 17:56
@darcus: No bóg skazujący nas na wieczne cierpienia jeśli w niego niewierzymy zbyt idealny nie jest
Odpisz
25 maja 2020, 18:00
@Rakiczan: tez nie rozumiem tego calego afiszu z zyciem po śmierci i karami
Czemu nie ma utopii skoro jest wszechmogacy?
Idealny bog zrobil by tylko dobro i milosc i mozliwosc doceniania tego a nie zlo i wyrobienie sobie odpornosci na docenianie dobra
Odpisz
25 maja 2020, 20:28
@Yoda_MLG: Bóg nie zsyła do piekła. Sami zsyłacie się do piekła odrzucając Boga. Nie ma utopii, bo człowiek zgrzeszył i weszło na świat zło.
Odpisz
25 maja 2020, 20:36
@darcus: on jest wszechmogacy mogl po prostu zrobić ludzi 2 albo nie dawac opcji grzechu
Jest wszechwiedzacy wiec jakby znal koniec tej historii
Odpisz
25 maja 2020, 21:41
@Yoda_MLG: Boże, czy ktoś może w końcu wytknąć mi błędy merytoryczne zamiast powtarzać w kółko te same pseudopowody, żebym mógł mu pogratulować i skończyć z tą fasadą? Męczy mnie ku*ewsko udawanie debila.
Odpisz
25 maja 2020, 21:46
@darcus: tak szczerze to nawet sie nie skupiam za bardzo na tresci
Po prostu ci odpowiadam
Odpisz
25 maja 2020, 22:20
@Yoda_MLG: To głupio robisz. Sutor, ne ultra crepidam.
Odpisz
25 maja 2020, 22:22
@darcus: no nie wiem czy glupio
Marnowanie uwagi na postać która nie patrzy na niczyje argumenty i liczy ze jedynie jej (argumenty) beda rozpatrzone nie tworzy mi potrzeby na poswiecanie duzej uwagi takiej osobie
Odpisz
26 maja 2020, 02:16
@Yoda_MLG: W tej dyskusji nie padły żadne argumenty, poza moimi niemerytorycznymi. Czyli w zasadzie żadne. Tylko czcze gadanie.
Odpisz
26 maja 2020, 02:20
@darcus: Ale to ty miałeś nam dostarczyć dowód którego nie da sie obalić a tego nie zrobiłeś
Odpisz
26 maja 2020, 02:30
@Rakiczan: Nie łapiesz jeszcze? To była prowokacja. Każdy z dostarczonych przeze mnie dowodów da się śmiesznie łatwo obalić, a żaden z was nawet nie spróbował. Nie zdaliście.
Odpisz
26 maja 2020, 02:51
@darcus: Załapałem już wcześniej że to troll i nawet to napisałem. Nie było potrzeby obalania tego bo to były syfy a nie argumenty i też napisałem ci dlaczego więc o co ci chodzi?
Odpisz
26 maja 2020, 09:58
@darcus: ja zdałem.
Nie wiem jak ty ale wydaje mi się ze możesz być zagrożony
Odpisz
26 maja 2020, 10:25
@Rakiczan: No i się zaczyna litania...
Odpisz
26 maja 2020, 10:46
@darcus: naje**ny stary idzie znowu po browary
Odpisz
27 maja 2020, 17:11
@darcus: Dobry bait. Prawie mi wróciły myśli samobójcze jak czytałem tę dyskusję.
Odpisz
27 maja 2020, 17:17
@Gopostal: Dlaczego?
Odpisz
31 maja 2020, 18:43
@darcus:
Pewnie dlatego że pewne argumenty których używałeś są powszechnie akceptowane jako co najmniej głupie.
Odpisz
31 maja 2020, 18:57
@Yeyau: No nie. Ludzie używają ich na poważnie. Jak widać uczestnicy tej dyskusji nie potrafią również wskazać dlaczego to głupie.
Odpisz
31 maja 2020, 19:05
@darcus:
Widocznie.
Odpisz
27 maja 2020, 19:52
Zdania ekspertów są podzielone
Odpisz
27 maja 2020, 20:28
@SansGranie69: jestem sławny
Odpisz
26 maja 2020, 10:37
Szatan nie ma mocy, by kogoś do raju dać, więc opcje są 2 - Piekło lub nic
Odpisz
Edytowano - 21 maja 2020, 23:30
Proste pytanie prosta odpowiedź, zostanie się oszukanym
Odpisz
Edytowano - 25 maja 2020, 00:10
@Towarzysz777: Straci przez to reputację na dzielni, jak dla mnie nie warto.
Odpisz
24 maja 2020, 23:46
Odpisz
24 maja 2020, 23:13
Zależy jeszcze o jakim raju mówimy, np. jeśli jesteś masochistą to po prostu pośle Cię do normalnego piekła. Ewentualnie jeśli jesteś zwykłym mężczyzną to do miejsca pełnego gorących sukkubów :3
Odpisz
21 maja 2020, 22:01
Szatan może zapewnić tylko rzeczy na ziemi, bo dusza w momencie podpisania umowy trafia do piekła. Szatan jako że jest słabszy nie może posłać kogoś do nieba/czyśca czy nawet piekła, bo o tym kto gdzie trafia decyduje Bóg.
Szatan to upadły anioł, Bóg to Bóg, czyli ktoś kto stworzył anioły, więc nie ma istoty potężniejszej od Boga, który stworzył wszystko
Odpisz
21 maja 2020, 22:10
@ZSRRBall: jeszcze chciałem dodać, że Szatan to jest ucieleśnienie zła, nie ma w nim nawet 0,00000000000001% dobra, więc nie liczcie (jeżeli ktoś jest satanistą na jeja) że powie Wam "sorry stary, nie mogę tego zrobić." on nie jest uczciwy, oszuka was byle tylko mieć kolejną duszę w piekle. Więc to tak na przyszłość mordeczki.
Odpisz
24 maja 2020, 17:11
@ZSRRBall: dziękuję za wytłumaczenie wszystkim sam bym lepiej tego nie ujął
Odpisz
24 maja 2020, 17:29
@ZSRRBall: na pierwszym miejscu buk, na pierwszym miejscu wiara, je**c szatan! je**c je**ć szatana!
Odpisz
24 maja 2020, 17:31
@xXkuba22Xx: aha
Odpisz
24 maja 2020, 17:45
@ZSRRBall: Dla informacji dodam, że satanizm to filozofia lub ideologia, a nie religia, a większość satanistów nie wieży w Szatana. Powiem również, że Szatan nie jest Upadłym Aniołem, a naturalnym, równoważacym przeciwieństwem Boga. Bóg tworzy, Szatan niszczy. Szatan jest Panem Piekła, Upadłe Anioły i Demony są tam więźniami i one tam też cierpią.
Kiedyś gdzieś pisałem o tym więcej, pod jakimś memem o tej tematyce, teraz nie chce mi się pisać bo gram w Terrarie.
Odpisz
24 maja 2020, 18:05
@Przemek572: Szatan jest upadłym aniołem:
W Księdze Ezechiela 28,12-19 tak jest o nim napisane: „Ty, który byłeś odbiciem doskonałości, pełnym mądrości i skończonego piękna … Obok cheruba, który bronił wstępu, postawiłem cię; byłeś na świętej górze Bożej … Nienagannym byłeś w postępowaniu swoim od dnia, gdy zostałeś stworzony …”
„Zniweczyłeś swoją mądrość skutkiem swojej świetności” (Księga Ezechiela 28,17)
„O, jakże spadłeś z nieba, ty, gwiazdo jasna, synu jutrzenki! Powalony jesteś na ziemię, pogromco narodów! A przecież to ty mawiałeś w swoim sercu: Wstąpię na niebiosa, swój tron wyniosę ponad gwiazdy Boże i zasiądę na górze narad, na najdalszej północy. Wstąpię na szczyty obłoków, zrównam się z Najwyższym. A oto strącony jesteś do krainy umarłych, na samo dno przepaści” (Księga Izajasza 14,12-15).
Po drugie-istnieje również satanizm teistyczny gdzie wyznawca jak najbardziej wierzą i czczą Szatana.
Odpisz
24 maja 2020, 18:28
@OlgaAristowskaya: Dlatego też napisałem "większość", w tym ja.
A jeśli chodzi o Szatana. Pisane jest o Szatanie, czy Diable? Bo to robi różnicę. Przesłania, których uczono mnie w szkole czy kościele (do którego chodziłem, bo mnie babcia prosiła) mówią o tym, że to Szatan kusił Ewę, to Szatan dał ludziom broń, to Szatan został zesłany przez Boga z nieba do Piekła, i to on jest najpiękniejszym tworem Boga. Przesłania, które ja znam, mówią co innego. To Samael skusił Ewę, to Azazel pokazał ludziom broń, to Lucyfer jest najpiękniejszym tworem Boga.
Przesłania są różne. Każdy wieży w co innego, inni nie wieżą w ogóle.
Odpisz
24 maja 2020, 18:30
@Przemek572: no ja na przykład nie wieżę, tylko dom
Odpisz
24 maja 2020, 18:32
@Przemek572:
Odpisz
24 maja 2020, 19:27
@OlgaAristowskaya: troszkę pieprzysz głupoty, przytoczone przez ciebie wersety dotyczą, jak sama Biblia wskazuje, króla Tyru.
Odpisz
24 maja 2020, 19:31
@Przemek572: fajnie zamieniłeś bajki katolickie na inne bzdety oparte na bajaniach nomadów bez napletka.
Odpisz
24 maja 2020, 19:43
@splashradek: "troszkę pieprzysz głupoty, przytoczone przez ciebie wersety dotyczą, jak sama Biblia wskazuje, króla Tyru."- Nie. Te wersety wyraźnie wskazują na Szatana.
" fajnie zamieniłeś bajki katolickie na inne bzdety oparte na bajaniach nomadów bez napletka."-ach, nie ma to jak chamstwo,co nie?
Odpisz
24 maja 2020, 19:50
@splashradek: Jeżeli masz zamiar brać udział w jakiejkolwiek dyskusji, rób to z kulturą i szacunkiem do reszty. W innym przypadku twoje zdanie zwyczajnie nie będzie brane pod uwagę.
Odpisz
24 maja 2020, 19:52
@OlgaAristowskaya: to wskaż mi w Biblii te odniesienie do Szatana, wskaż mi jakieś opracowanie poza Biblią, cokolwiek.
Co rozumiesz przez chamski? Żydzi byli nomadami, nie mają napletków i stworzyli mitologię będącą częścią innej mitologii czyli Torę, która wchodzi w skład Biblii. Coś się nie zgadza?
Odpisz
24 maja 2020, 19:59
@ZSRRBall: To ja tu tylko wpadnę i dodam, że Lucyfer a Szatan to nie ten sam Anioł choć tak się przyjęło
Lucyfer był serafinem i został wygnany sam z powodu pychy i niechęci do służenia ludziom
Zaś Szatan był cherubinem i został wygnany za to podburzył niektóre inne anioły przeciwko Bogu
Odpisz
24 maja 2020, 20:00
@Przemek572: no to misiu pokaż mi gdzie nie zachowałem tej kultury i szacunku.
Odpisz
24 maja 2020, 20:01
@lorax12: skąd te rewelacje? W ogóle skąd ten cały Lucyfer się wziął?
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2020, 20:40
@splashradek: Co do Księgi Ezechiela- odnosiło się to w Biblii do króla/księcia Tyru (pośpieszyłam się z komentarzem), ale dość często w teologii (zwłaszcza robili to ojcowie Kościoła) fragmenty te tak samo te z Izajasza) odnosi się do Szatana i uważam,że dość dobrze pasują, ale ja alfą i omegą nie jestem,więc mogę się mylić.
https://www.britannica.com/topic/Satan
https://www.openbible.info/topics/satan
Po drugie- już samo używanie wulgaryzmów czy nazywanie czyichś wierzeń "bzdetami" i deprecjonowanie jest chamskie. Ja jakoś nie nazywam wierzeń hinduskich "bzdetami" mimo, że mogą wydawać się dziwne. Patrz-można szanować innych ludzi i ich wierzenia.
Odpisz
21 maja 2020, 23:56
Odpisz
24 maja 2020, 18:09
@MAR50N:
Odpisz
24 maja 2020, 18:08
to nie możliwe bo dusza idzie do raju a nie ciało
Odpisz
21 maja 2020, 22:28
That's not how you're supposed to play this game
Odpisz
21 maja 2020, 22:12
Szatan cię zrobi wtedy w ch*ja i będziesz w piekle z obietnicą nieba
Odpisz
21 maja 2020, 21:58
Chyba go odeślą na dół
Odpisz
Edytowano - 21 maja 2020, 21:57
Teoretycznie to dusza jest w piekle albo w niebie czyli jego ciało może zostanie wyrzucone w górę (w sensie do nieba)a on sam będzie na wieki w piekle
Odpisz