Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar SchabowyPan

1 czerwca, 12:14

Avatar Rosse303

29 maja, 10:32

Jakiś gościu z koronawirusem napluł na kobietę która później umarła na tego wirusa i będzie chyba odpowiadał za narażenia zdrowia i życia lub za morderstwo. Więc raczej będzie to atak terrorystyczny, ale to w UK

Avatar polak922

29 maja, 15:09

@Rosse303: mmorderstwo/masowe morderstwo =/= atak terrorystyczny

Avatar Rosse303

29 maja, 18:06

@polak922: nie wiem nie znam się

Avatar baarts

31 maja, 10:45

@Rosse303: już ja cie znam

Avatar TrueStoryGuy

31 maja, 15:31

@Rosse303: Terroryzm polega na wspólnym organizowaniu morderstw, buntów, zamachów, porwań itd. Jako organizacja mają wyznaczony cel i podążają za nim, dlatego też sięgają nawet po drastyczne środki, by go osiągnąć. Czyn pojedynczej osoby można uznać jedynie za mord.

Avatar Rosse303

31 maja, 17:16

@TrueStoryGuy: dzięki za wytłumaczenie

Avatar polak922

31 maja, 17:19

@TrueStoryGuy: Nie, to błąd. Jeśli organizujesz z kimś innym zabójstwo, nie stajesz się natychmiastowo terrorystą. Terroryzm to dokonywanie aktów przestępczyczych w celach politycznych

Avatar TrueStoryGuy

Edytowano - 31 maja, 17:53

@polak922: Nie musi być politycznym, ale w określonym celu to prawda, dlatego to ująłem. Nie widzę żadnego błędu. Terroryzm ogółem oznacza osiągnięcie szczytnego celu za pomocą siły, której nikt nie akceptuje.

Avatar polak922

31 maja, 18:49

@TrueStoryGuy: No nie, to jest po prostu błędna definicja
"terroryzm ogółem oznacza osiągnięcie szczytnego celu za pomocą siły, której nikt nie akceptuje." jest zwyczajnie błędne. Po pierwsze, samosądy istnieją, spełniają tą definicję, ale nie zalicza się ich pod terroryzm, chyba że są kierowane politycznie.
Po drugie, jeśl ktoś zacząłby strzelać do cywilów z powodów politycznych, ale popierałoby go 75% społeczeństwa, nadal byłby to atak terrorystyczny.

Zresztą, znajdź mi jedną organizacje terrorystyczną niekierowaną celem politycznym (:

Avatar TrueStoryGuy

31 maja, 19:41

@polak922: Nie wiem, choćby cele religijne u muzułmanów, cele ekonomiczne nie związane z polityką, a bardziej z próbą zróżnicowania majątków obywateli (w tym zmniejszenie wpływów bogaczy) i inne cele, które mają jakiś poważny powód. Jeśli większość zgadza się lub jest neutralna w stosunku do terroryzmu, to nie jest to już terroryzmem, gdyż w takiej sytuacji nie jest do tego przydatna siła, a cele mogą być zdobyte o wiele łatwiej. To bardziej przejęcie władzy lub osiągnięcie celów za zgodą innych (nie wszystkich) bez użycia siły, bądź za pomocą siły, ale większością jak w komunizmie wprowadzonym przez ZSRR. Organizacje terrorystyczne w większości są niezależne od polityki i państw a kierują się własnymi ideami. Do ich działania potrzebne są pieniądze, więc w pewien sposób mieszają się w politykę, ale nie jest to ich celem.

Avatar polak922

31 maja, 22:43

@TrueStoryGuy: Zacznijmy od tego, że państwo ISIS nie walczy dla jaj czy żeby uprzykrzyć życie tym złym amerykańcom, walczą o 1. Brak ingerencji państw pierwszego świata w bliski wschód, 2. stworzenie stanu muzułmańskiego.
To że coś jest po części religijne nie znaczy że nie jest też bazowane w polityce, isis nie powstałoby gdyby nie ingerencje
Cele zróżnicowania majątku obywateli? Masz na myśli wprowadzenie komunizmu albo socjalizmu? hmmmmm
Ponownie, jakby członek partii którą lubisz zaczął strzelać do cywili w celu osiągnięcia jakiegoś celu politycznego i ty z tym byś się zgadzał, czy mógłbyś szczerze powiedzieć że nie był to akt terrorystyczny?
" Organizacje terrorystyczne w większości są niezależne od polityki i państw a kierują się własnymi ideami."
Celem isis jest stworzenie państwa.
Celem IRA było odzyskanie terenów
Celem talibów jest pokój i ustalenie prawa szartiatu
Dlaczego myslisz że przejęcie władzy/stworzenie państwa nie jest celem politycznym? Jakim jest?

Avatar TrueStoryGuy

31 maja, 23:59

@polak922: Czyli co, mam uważać każdy cel za polityczny? Równie dobrze mogę stwierdzić, że wszystko co robimy jest pod jakimś względem polityczne, bo ingeruje w stan państwa, mimo że w minimalnym stopniu. Istnienie państwa jest powszechne, dlatego każdy cel musi być po części powiązany ze sprawami wybranego państwa lub wybranych państw. Jednak nie znaczy to, że jest to związane z polityką. Polityka ogółem to zarządzaniem państwem, a raczej to nie jest głównym celem terrorystów. Zależy im w większości na niezależności od państw lub próbie ulepszenia świata na własny sposób w tym między innymi poprawienie majątku biedniejszych, czyli coś jak robin hood, lecz nie tak dosłownie, a także rozpowszechnianie ich wartościowych idei, religii czy stylu życia. Akceptacja terroryzmu równoznacznie wiąże się za podążaniem takiego stanu rzeczy, a przy znacznej większości ludzi nie można mówić o terroryzmie z ważnego powodu, terroryzm to walka mniejszości z większością.

Avatar TheExpertt

31 maja, 14:43

Avatar DRAGON_POLSKA

31 maja, 09:51

broń biologiczna dla przedszkolaków

Avatar Mafelusz

31 maja, 08:38

To będzie bioterroryzm

Avatar Dodoism

29 maja, 17:57

Nowe sposoby na ataki bronią biologiczną stają się coraz dziwniejsze...

Avatar TheJPRLD_

29 maja, 10:14

Jest na to duża szansa

Avatar Eiren

Edytowano - 29 maja, 10:06

Tak, jeśli krzyknie przy tym, że ma koronawirusa.

Avatar Oloest4

29 maja, 09:54

FERB już wiem co będziemy dziś robić

Avatar Antonio331

29 maja, 09:54

Avatar koper888

29 maja, 09:53

Avatar RomaGhost

29 maja, 09:53

Mondre opie

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Super sposób

Co?

Nyoom

Tylko go spowalnia

Wielkie zwycięstwo

Wielkie zwycięstwo

Coś innego

To chyba nie my wysyłaliśmy, ale w razie czego to nieprawda

Fajne puzzle

Wiemy, jak to się skończy

Tego się nie spodziewałem

*Śmiech w języku zła*

Tak bywa

Mlecz to mlecz

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Czy jeśli ktoś z koronawirusem nadmucha balon i wypuści powietrze w tłumie, to czy to będzie atak terrorystyczny?