Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Drag_on

23 października 2023, 17:48

lewacki mem f

Avatar dustin2001

28 czerwca 2020, 13:54

Ukraina to kraj bez historii? Nie pamiętam, żeby patrioci tak mówili. Przecież Ukraina to kraj, który ma bardzo bliską historię wraz z nami.
Tęcza jest problematyczna, ponieważ ludzie z jej znaku mają tendencje do atakowania polskich wartości tradycyjnych, konserwatywnych itd. No po prostu niemiło się patrzy na Matkę Boską tęczową, która jest profanacją religii chrześcijańskiej. Jak mamy dążyć do równości jak atakujemy cudze wierzenia?
Murzyn jest i będzie normalnym słowem. Jeżeli jakiejś osobie się to nie podoba, to niech wypi***ala stąd. Co z tego, że ma negatywne frazy jak "być 100 lat za Murzynami" albo "pracować jak murzyn". To naprawdę nie ma znaczenia. Nie będzie mała grupka ustalała, co jest OFICJALNIE obraźliwe w języku polskim. Jak sobie nie życzą, to jest to ich sprawa, a nie wszystkich, bo duża część osób czarnoskórych jest nawet ZA nazywaniem ich Murzynami.
Socjalizmem się gardzi, 500+ się bierze, bo jak dają, to głupi nie skorzystałby. Ważne jest, żeby walczyć o zamknięcie tego programu, zniesienie go.
A z tymi kebabami, to jak dla mnie jest jakaś kpina. Haha.

Avatar Sebzer

28 czerwca 2020, 03:07

ej ale murzyn to NAPRAWDĘ normalne słowo.

Avatar Mr_AdiX17

27 czerwca 2020, 18:48

To ewoluuje ale do tyłu

Avatar Ameron

27 czerwca 2020, 14:00

Ale murzyn to murzyn.

Avatar Grox5

27 czerwca 2020, 17:32

Avatar KurierDDL

27 czerwca 2020, 15:05

Ludzie ogranijcie się xdd słowo jest obraźliwie kiedy kogoś obraża a skoro czarni mówią że to jest niemiłe to nie znaczy że trzeba na siłe szukać jakichś definicji z encyklopedii i pokazywać czy to jest obraźliwe czy nie tylko tak nie mówić

Avatar OwOcomedy

27 czerwca 2020, 14:31

Ukraina to kraj z historią

YOU CAN'T CHANGE MY MIND

Avatar Figarus

27 czerwca 2020, 10:54

To jest serio zabawne. 400 lat temu w Polsce dużo szlachty było kalwinistami, ale nikt nie urządzał pseudokrucjat przeciwko nim. W ogóle przez stulecia polacy mieli w dupie, kto jakiego był wyznania, czy narodowości, ważne, że umiał mówić po polsku (i zdaję sobie sprawę, że moja wiedza na ten temat jest niekompletna, więc zapraszam do merytorycznej dyskusji). Ale oprócz tego, w II RP mieliśmy od cholery żydów, niemców, łemków i innych ,,nie-polaków". Tylko coś po II WŚ chyba nam IQ spadło, bo wg niektórych ,,patriotów" nie umiejących porządnie mówić po polsku, nieważne, że ktoś mieszka od 5 roku życia w Polsce, uważa ten kraj za swoją prawdziwą ojczyznę, mówi pięknie po polsku, a od kebsa woli nasz bigos. Ważne, że ma ciemniejszy kolor skóry, co z automatu czyni go wrogiem ojczyzny.
I takie dwie ciekawostki na koniec:
Polecam materiał na kanale Wojna Ideii (którego polecać chyba nie muszę), a konkretnie odcineczek, gdzie Szymon robi piękny wykład o tym, jak hasło ,,śmierć wrogom ojczyzny" w dzisiejszym czasach jest hasłem niezwykle wypaczonym ze swojego pierwotnego znaczenia.

Do mojej klasy w technikum chodził taki Pedro. Mama brazylijka, ojciec polak. Sam uważał się za polaka, przyznał, że mama zaniechała uczenia go drugiej kultury i języka portugalskiego kiedy był mały. Ponadto, urodził się i mieszkał do okresu chyba 10 lat w Grecji, powiedział, że więcej słów umie powiedzieć po grecku, niż portulgalsku, i uważa się bardziej za pół greka niż pół brazylijczyka.
Nie byliśmy kolegami, ale ziomek był rozgadany, a w I klasie to w ogóle był zasypywany pytaniami...

Avatar BloodWarsKing

27 czerwca 2020, 12:08

@Figarus: To po kolei,
1.Większość szlachty przechodziła na kalwinizm by uniknąć płacenia danin na kościół, i z powowodu demokratyzacji tej religii, jednak w wielu przypadkach przed śmiercią wracali na katolicyzm by zostać pochowanym w rodzinnych nekropoliach.
2.Oczywiście że państwo było tolerancyjne, w innym wypadku nie było by w stanie funkcjonować, a na pewno nie w tak dużych rozmiarach. Po śmierci Zygmunta II Augusta ustanowiono konfederację warszawską by tą tolerancję chronić. Dopiero Zygmunt III Waza zaczął tendencję do nietolerancji religijnej, a potem toczyliśmy wojny z Szwecją (protestanci), Rosją (Prawosławni), Turcją (Młuzumanie), doprowadziło to do rosnącej nietolerancji wynikającej z przeświadczenia że inne religie to wrogowie
3.Co do języka, to nawet jak chciano w średniowieczu (chyba za Kazimierza Wielkiego, aczkolwiek nie pamiętam dokładnie) aby sprawdzić czy ktoś jest polakiem kazano mu trudne polskie zdania powtarzać, podczas gdy sporo arystokracji w innych państwach noe znało języka narodowego.
4.Nie nazywajmy tych ludzi patriotami, to tak jak nazywać mizoandryczkę feministką, ci ludzie nie są patriotami, więc nie powinniśmy ich tak nazywać, ponieważ obraża to ludzi którzy naprawdę cenią sobie wartości patriotyczne
5.Murzyn to normalne słowo, a to że poprawność polityczna wchodzi na ten etap, że największy problem z osobami odmiennej rasy/kultury/religii mają chyba ci aktywiści, którzy czepiają się o każde słowo to inna sprawa, ja popieram równość, ale teraz nie ma równości, tylko wywyższa się grupy historycznie uciskane, i poniża te historycznie uciskające, tylko nie po to by była równość, tylko by odwrócić rolę. By ci drudzy, kłaniali się w pas tym pierwszym, ciężko wyrazić o co mi chodzi, ale mam nadzieję że mi się udało, dla jasności, całkowicie popieram równość, ale z obu stron, bo mówi się o prześladowaniach czarnoskórych w USA a słyszał ktoś z was o białych farmerach w RPA?
I to by było na tyle.

Avatar Figarus

27 czerwca 2020, 14:02

@BloodWarsKing:
1- Faktycznie, zapomniałem o tym fakcie.
2- Szczerze? Nie wiedziałem.
3- Wiedziałem o tym, ale fajnie, że przytoczyłeś ten argument.
4- Wiem i popieram cię w 100%, ale oni sami są zbyt głupi, żeby inaczej się nazwać, a faktycznie, bardziej pasowałaby nazwa ,,faszyści", ,,troglodyci", czy po prostu ,,ograniczone debile".
5- Tak. To nie jest już równouprawnienie, a wywyższanie jednej grupy etnicznej nad drugą. To zabawne, że większość polaków nie ma wątów do wnuków żołnierzy Wermachtu, z współczesnych Niemiec, ale białaski z USA muszą przepraszać ni*gasów za swoich praprapradziadków, ale nie mówi się o prześladowaniach białych w RPA, czy innych częściach świata (np. Starsze pokolenia japończyków są dość ksenofobiczne, a na Bluskim Wschodzie prześladuje się w zasadzie wszystkich, tj. Gejów, niemuzułmanów itp.)
I dziękuję za merytoryczny komentarz.

Avatar loginloginlogin

27 czerwca 2020, 11:52

Słuchajcie, tutaj nie ma co dyskutować na ten temat.

Jeśli ktoś nie chce być nazywany murzynem, to należy to uszanować.
Wam się podoba zdrobniała, ta najbardziej irytująca wersja waszego imienia? Przecież to normalne słowo dla wielu osób. A jednak wolimy być nazywani tak jak chcemy być nazywani, a nie jak ktoś inny uważa.

Powiem tak, ze względu na moje słowackie pochodzenie kilka dziewczyn z klasy nazywa mnie pepikiem, i mnie to absolutnie nie przeszkadza, a nawet bawi. Przypuszczam, że może dla kogoś innego nie będzie to przyjemne. I tu wtrącę to słynne pie**olenie z podstawówki "wSzYsCy tO NiE tY, a tY tO NiE wSzYsCy". Normalne, dobrze brzmiące słowo dla jednego może być krzywdzącym wyrazem dla drugiego.

Dlatego skoro wiele osób ciemnoskórych zaapelowało, żeby nie mówić do nich "Murzyn", to nie pozostaje nam nic innego jak unikanie tego słowa. Obojętnie, czy dla innej osoby będzie to neutralne.
Korona nam z głowy nie spadnie xd

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar loginloginlogin

27 czerwca 2020, 13:50

@Nanook: Bałem się, że wszcząłem gównoburzę, a to ty. I to jak zwykle o moim kraju pochodzenia :)

Lekko wytrąciłeś mnie tym z równowagi, ale nie jestem rozczarowany. Podoba mi się to.
Podrawiam słowik

Avatar szymek310803

27 czerwca 2020, 13:56

@loginloginlogin: No mnie się wydaje, że murzyni szukają problemu gdzie go nie ma. Oni sami doszli do wniosku że to jest obraźliwe i domagają się żebyśmy się przestawili. Będę brutalny ale moim skromnym zdaniem po prostu chcą atencji i żebyśmy o nich rozmawiali. Tak jak niektóre osoby robią z siebie ofiary żeby czuć się wyjątkowo.

Avatar ddawdad

27 czerwca 2020, 11:45

Chwila, to murzyn nie jest normalnym słowem?

Avatar Towarzysz777

27 czerwca 2020, 12:00

@ddawdad: Jest, w naszym języku jak najbardziej jest neutralnym określeniem

Avatar rozwalgo

27 czerwca 2020, 10:55

Pan po prawej to raczej nie jest patriota smh

Avatar olimpicYT3356

27 czerwca 2020, 11:36

@rozwalgo: To jest p*triota

Avatar DeMajkel

27 czerwca 2020, 10:48

Komenty:
95% "murzyn to normalne słowo" itp.
5% inne

Avatar loginloginlogin

27 czerwca 2020, 11:22

@DeMajkel: To jeja nie youtube

Avatar
Konto usunięte

27 czerwca 2020, 12:22

@loginloginlogin: zlewaciałe to jeja :/

Avatar Srampodbiedronko

27 czerwca 2020, 10:42

1 i 3 się akurat zgadza

Avatar Ignisus

27 czerwca 2020, 10:31

Murzyn to normalne słowo, tak zgadza się, normalne. To polskie słowo pochodzące od maurów zamieszkujących półwysep iberyjski.

Avatar WampirZZielonki

Edytowano - 27 czerwca 2020, 10:18

Prawdę mówiąc prawdziwy patriota w dzisiejszych czasach to nadal ten po lewej, tylko on potrafi zrozumieć, że teraz nie ma zagrożenia i bez sensu szukać ukrytych wrogów. Panu po prawej bliżej do narodowca, faszysty w dodatku niezbyt inteligentnego.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dobre ziomki pajączki

Którym tygrysem jesteś?

Tak działa wszechświat

Kret 😋

Jest dobrze? Jest tanio.

Firma z tradycjami

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka