Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar chihuahua111

22 marca 2013, 16:32

A ja jestem wegetarianka i czuje sie lepiej od tych grubasòw obzerajacych sie miesem :)

Avatar domino516

10 czerwca 2018, 14:41

@chihuahua111: A wiedziałaś że Mariusz Pudzianowski je mięso?

Avatar Ringo

3 stycznia 2018, 02:40

Nawet w internecie mnie obrażają xd

Avatar kotekada4

20 listopada 2014, 07:46

Przykro mi, gówno prawda :)

Avatar xAzumiKx

2 maja 2017, 09:50

@kotekada4: To szczera prawda, Internet nie kłamie.

Avatar krzynu

7 lipca 2011, 10:54

obrazek spoko, ale przytocze czytat:
:- Nie wiesz bezmyslnie informacja z interntu bo nie masz pewnosci czy to prawda.
-Albert Einstein ;]

Avatar
Konto usunięte

7 lipca 2011, 11:54

@krzynu: tak to czytam i nie wiem o co Ci chodzi, a tu wystarczy poprawić * wierz i * informacjom.

Avatar Qba4801PL

7 lipca 2011, 16:47

@krzynu: 1) AAAAA OCZY BOLĄ za dużo błędów ortograficznych.
2) Einstein zmarł w 1955 a internet "wynaleźli" w 1969 (tak właściwie to sieć próbna). CZOP

Avatar krzynu

8 lipca 2011, 16:30

@Qba4801PL: hahahaha :D tylko tam nie umieraj bo bede mial cie na sumieniu xD

Avatar deadxp

6 września 2013, 19:18

@krzynu: np.ta bo w jego czasach internetu nie było.

Avatar krzynu

Edytowano - 6 września 2013, 20:22

@deadxp: ludzie to ku*wy nedzy to byl zart

Avatar deadxp

6 września 2013, 20:49

@krzynu: wiem ale ostatnio dużo takich troli z abrahamem lincolnem jest.

Avatar kopo321

21 lutego 2012, 18:12

EJ

Avatar otoJa25

12 lipca 2011, 14:17

ja tam nic przeciwko wegetarianinom nie mam, za to weganizm to już przesada...
sorry za błąd :)

Avatar Kubizan

7 lipca 2011, 22:12

Hmmm... "narodowość Wegetariańska".
Albo "Republika Wegetaria".
Kto to w sumie tam wie te zrywy społeczne...

Avatar
Konto usunięte

7 lipca 2011, 20:59

Ja tam do wegetarianinów nic nie mam....

Avatar edyta_96_13

7 lipca 2011, 18:09

dobre. Ja bez miesa nie dam rady.
Schaboszczak. Mmm. :))

5/5

Avatar DeaDe

7 lipca 2011, 16:19

3/5

Avatar ShanTos

7 lipca 2011, 13:56

Jeśli Wegetarianin to idiota..
To jaki był Tarzan ??
=)

Avatar konsacz09

7 lipca 2011, 13:10

heh ja jestem wegatarianinem:D

Avatar koxal

7 lipca 2011, 11:56

taki wegetarianin to nawet minety nie strzeli bo steku przeciez nie polize haha
tarkus popieram w 100%

Avatar Tarkus

7 lipca 2011, 11:08

krzynu jeżeli już piszesz fałszywy cytat to chociaż *** napisz go poprawnie -.- spaliłeś coś co próbowałeś osiągnąć ;x

... Zawsze myślałem ze wegetarianie to idioci ...

Avatar
Konto usunięte

7 lipca 2011, 10:53

hahahaha 5/5 do ulu.. to mi się podoba..

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Studnia życzeń

Lubisz spaghetti?

Piękna akcja

Ciekawe, co na to seniorzy?

Powrócił!

Smuteczek

Włoski ninja

Nic innego tam do jedzenia nie ma

Brzmi znajomo

Małpy ewoluują

Tak, wiem, wyglądałem dość staro jak na 5 lat

Przypadek?

A później mówisz, że niewyspany

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka