Totalnie mają tak wiele wspólnego...
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Ale pojebana akcja
Majestat
Jestem bardzo szczęśliwy, że zdecydowałem założyć konto
Cienias
Szykuje się ciekawa współpraca
Szczek szczek
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież29 czerwca 2020, 22:19
Ku*wa czemu nie ma w tym kraju żadnej partii centrowców?
Odpisz
29 czerwca 2020, 22:31
@Sebzer: Hołownia jest centrystą i coś tam mówił że może jakieś „stowarzyszenie, ruch”, czyli po prostu partia, mu w głowie siedzą
Odpisz
29 czerwca 2020, 22:58
@Orangeria: dla mnie on brzmi jak typ co się nie określa bo chce głosy od wszystkich a nie jak centrysta
Odpisz
30 czerwca 2020, 12:13
@Orangeria: Hołownia nie ma partii
Odpisz
30 czerwca 2020, 12:30
@MlodyKamil96: Wiem, że nie ma. Ale zapowiedział stworzenie czegoś na jej kształt
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 12:31
@Sebzer: takie czasy. Polaryzacja społeczeństwa, ludzie chcą konfliktów, nie chcą partii centrum bo interpretują je jako nijakie. Dzisiaj świat postrzega się tak, że albo jesteś prawy, albo lewy, albo swój, albo nie.
Odpisz
30 czerwca 2020, 14:07
No niestety.Partia centrowa to byłoby moje marzenie wręcz ale no ludzie wolą konflikty.
Odpisz
30 czerwca 2020, 14:30
@Mikko_Finski_Lisek: to stwórzymy ku*wa partię centrową xd ile trzeba mieć lat wystarczy pełnoletniość? chyba nie pwnie trzeba więcej lat :/
Nazwalibyśmy tę partie bardzo poważnie mianowicie partia śmieszków
Odpisz
30 czerwca 2020, 14:42
@Sebzer: A co według was znaczy bycie partią centrum? Bo jak dla mnie to mamy na polskiej scenie polityczne z dwie całkiem duże partie centrowe, czyli PO i PSL. PSL to partia agrarna, więc to typowe centrum. A PO to typowa partia mainstreamu politycznego, partia kompromisów, ani na lewo, ani na prawo.
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 14:45
@Nanook: PO to centrolewica wiec nie jest centrowa
Odpisz
30 czerwca 2020, 23:06
@Sebzer: Czyli dokładnie tak jak robią centryści.
Odpisz
30 czerwca 2020, 23:26
@Broski: ja tu jajcuje a wy na poważnie w polityke
Odpisz
1 lipca 2020, 11:02
@Sebzer: PiS i PO to centrowcy.
Odpisz
1 lipca 2020, 11:10
@dustin2001: Centrolewicowcy
Odpisz
1 lipca 2020, 16:06
@MlodyKamil96:
Centrolewica to PO.
PiS, lewicowa gospodarczo, społecznie centrum i udaje prawicę.
Odpisz
30 czerwca 2020, 14:00
"XD" ~ Sławomir Mentzen
Odpisz
30 czerwca 2020, 13:59
Brak mi słów, jak ten naród jest otumaniany przez te dwie partie.
Odpisz
30 czerwca 2020, 13:56
Sytuacja na arenie politycznej teraz:
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:36
Tracę nadzieję na poprawę w tym kraju, gdzie rządzi naprzemiennie albo PO albo PiS, bo ludzie głosują w dużej mierze tylko na nich, bo niby ci pozostali i tak szans nie mają... Ale jak patrzę na wykresy wieku jacy n kogo głosowali, to jest pewna szansa, bo w grupie wiekowej 18-29 bodajże, ponad połowa głosowała na innych kandydatów niż Duda i Trzaskowski. Więc jest możliwość, że kiedyś wyrwiemy się z tego dualizmu i na scenie politycznej będzie powiew świeżości, ale taki konkretny.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:41
tak, ten dipol jest bardzo dobijający
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 12:36
może za parędziesiąt lat, jak jak najbardziej żelazny elektorat PiSu (emeryci) wyzionie ducha, a dzieci z 500+ dorosną i nagle ludzie zobaczą, jak u nas jest drogo i ch*jowo. Ale jak znam PiS, to zaś wymyślą jakieś świadczenia socjalne i będzie nadal tak jak jest.
Odpisz
30 czerwca 2020, 12:29
No i znowu andrzej dupa...
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:34
Prawaczqi
Odpisz
30 czerwca 2020, 12:14
@ZSRRBall: lewaczqi
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:33
Dziwi mnie strasznie że wyborcy Bosaka chcą głosować na Trzaskowskiego XDD Ich programy się raczej średnio pokrywają.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:34
@Krowochochla: Może dlatego że według wielu, qszystko jest lepsze niż pis
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:37
@ZSRRBall: Tak źle i tak niedobrze, szczerze mówiąc. PiS i PO są siebie warci. Po prostu spodziewałam się że prawica zagłosuje na bardziej prawicową (światopoglądowo, bo z gospodarką dobrze wiemy jak jest) partię.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:38
@Krowochochla: Prawdopodobnie głównie dlatego, że rządzi teraz PiS, więc Trzaskowski mógłby blokować część tych głupot, które uchwalają.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:40
@Krowochochla: Gdzie jest napisane że chcą? Ja np jak mam wybierać pomiędzy złem a mniejszym złem, nie pójdę na drugą turę
Odpisz
Edytowano - 29 czerwca 2020, 20:41
@Krowochochla: Ja tam wolę PO, które szanuje wszystkich obywateli niż PiS krzyczący, że pewne osoby nie są ludźmi
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:43
@ZSRRBall: PiS to po prostu współczesny narodowy socjalizm, czyli nazizm, tylko pod ładnym płaszczykiem.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:43
@Ares011: W ankiecie wyszło że większość wyborców Bosaka wybierze w 2 turze Trzaskowskiego, ale tych, co nie wezmą udziału też było stosunkowo dużo.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:46
@Chudzielec: O ku*wa teraz to żeś dowalił do pieca
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:47
ja tylko fakty podaję.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:47
Jakim trzeba być Idiotą, żeby uważać, że Pis jest tym samym co Nazizm.
Narodowy Socjalizm to rasistowska, antykomunistyczna, antydemokratyczna i antysemicka ideologia
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:51
porównaj programy wyborcze ich i nsdap. Szok i niedowierzanie, cnie?
Odpisz
Edytowano - 29 czerwca 2020, 20:51
To Hitleryzm, a przecież istniały chyba też narodowe socjalizmy nieco różniące się od tego?
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:52
Narodowy socjalizm, nazizm (skrót od niem. Nationalsozialismus), czasem określany również jako hitleryzm (od nazwiska Adolfa Hitlera)
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:53
@Chudzielec: Ok, teraz już nie ma wątpliwości, że trollujesz. Damn, aż mi wstyd, że się na to złapałem.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:54
@Chudzielec: Cytat z programu NSDAP : "Zniesienie przychodów nie zyskanych przez pracę." To chyba PiS ze swoim 500+ nie za bardzo pasuje, co nie XDD ?
Odpisz
Edytowano - 29 czerwca 2020, 20:55
ja pie**olę, spójrzcie na jego komentarze gdziekolwiek, widać, że troll i nie pierwszy raz on tak odwala. Już kilkukrotnie do mnie się przypi***alał o różne rzeczy, a jego poglądy są tak edgy, że albo jest dwunastoletnim szurem, albo nahalnym trollem.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:57
przynajmniej nie jestem komunistyczną alternatywką szukającą atencji poprzez podpinanie się pod bzdurną modę na wymyślanie sobie płci.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:58
@Chudzielec: ku*wa, dlaczego jak tylko się spotykamy to ty wywlekasz argumenty ad personam?
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:59
@Chudzielec: dlaczego mówisz jak ultraprawak.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:59
"ja pie**olę, spójrzcie na jego komentarze gdziekolwiek, widać, że troll i nie pierwszy raz on tak odwala. Już kilkukrotnie do mnie się przypi***alał o różne rzeczy,"
To chyba wchodzi w definicję "ad personam", bo nie dotyczy dyskusji a raczej twojego stosunku do jego osoby.
Odpisz
Edytowano - 29 czerwca 2020, 21:00
@Krowochochla: widziałaś kiedykolwiek inną dyskusję z nim? Bo ja to co go widzę, to robi gównoburzę.
Albo ja coś napiszę a on z dupy się pojawia i czepia mnie o cokolwiek.
Odpisz
29 czerwca 2020, 21:01
Zgadzam się z tobą ale odnoszę wrażenie, że to samo można powiedzieć o twojej osobie.
Odpisz
29 czerwca 2020, 21:02
@Krowochochla: ja dopiero ostatnio odwalam, bo coś mi z głową nie trybi od jakiegoś czasu.
Odpisz
29 czerwca 2020, 21:04
no i kto tu jest trollem? No chyba nie ja, biedna znękana przez jejaków dziewczynko z tumblra... O, przepraszam, helikopterze bojowy.
Odpisz
29 czerwca 2020, 21:05
@Chudzielec: naprawdę, co ja ci robię?
Odpisz
29 czerwca 2020, 21:06
po prostu jesteś irytująca i chyba pół jeja to potwierdzi. Weź ty w końcu usuń konto i nie rób wiochy tutaj.
Odpisz
29 czerwca 2020, 21:07
@Chudzielec: czemu to ja mam usunąć konto, a nie ty?
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 14:27
Ale technicznie rzecz biorąc ma racje... Program pisu jest społocznie i kulturowo narodowo-konserwatywny (religijny) a gospodarczo to czysty socjal. Czyli partia narodowo socjalistyczna. W dodatku też skierowana do prostych ludzi i niższych klas społecznych. To samo co NSDAP (w teori przynajmniej).
Jedyne co, to to że NSDAP była jeszcze Robotnicza. Oczywiście mówię o teoretycznych założeniach, bo jaką partią była na prawdę to chyba nie trzeba mówić.
Odpisz
30 czerwca 2020, 14:28
@Chudzielec: Co? xddd
Odpisz
30 czerwca 2020, 14:38
@StarWarsOfficial:
Nazizm to
RASISTOWSKA
ANTYKOMUNISTYCZNA
ANTYDEMOKRATYCZNA
i ANTYSEMICKA
Ideologia
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 14:48
no... A Pis jaki jest?
Rasizm - smierć wrogom ojczyzny, odhaczone
antykomunistyczna - za takich się przynajmniej podają i wyzywaja wszystkich innych od kumuchów więc, odhaczone (chociaz sami mają dużo starych komuchów, ale ok, niech im bedzie, hipokrytom, że są anty). Poza tym nazizm był bardzo podobny do komunizmu, chociaż niby były sobie przeciwne. tak naprawde nsdap powstało jako niemiecki substytut komunizmu, żeby nie dołączyli do rewolucji (obie są robotnicze, socjalistyczne, autorytarne i mają za wroga określoną grupe społeczną bedącą częścią inteligencji np. żydów. tak, komuniści tez byli antysemitami, przynajmniej ci stalinowscy)
Antydemokratyczne - łamią konstytucję, niszczą trójpodział władzy, żądzi jeden człowiek, są równi i równiejsi - odhaczone
Antysemityzm to jedyna rzecz która nie jest wspólna i widoczna, głównie dlatego że nie ma już żydów w polsce.
Odpisz
30 czerwca 2020, 14:51
@StarWarsOfficial:
Antydemokratyzm - światopogląd, odrzucający ideę demokracji, opierający się na przeświadczeniu, że w zróżnicowanym społeczeństwie, w którym największą część stanowią osoby niewykształcone i niezamożne, demokracja jest de facto dyktaturą ciemniaków. Przeciwnicy demokracji często uznają za lepsze rządy monarchistyczne lub autorytarne.
Odpisz
30 czerwca 2020, 15:01
nie jest dokładnie tym samym, ale w wielu miejscach bardo podobnym, tylko mniej radykalnym
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 15:07
Ok, to podaj mi nazwę ideologii, która jest narodowościowa, konserwatywna, religijna, anty-lgbt, anty-obcokrajowcowa i socjalistyczna inną niż nazim.
Bo taki właśnie jest PiS i przeczenie temu jest przeczeniem faktom.
Nie jest to w prawdze Nazizm w wydaniu Hitlera, ale jednak jest to narodowy socjalizm (czyli w skrócie nazizm)
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 15:35
@StarWarsOfficial: >Pis jest antyobcokrajowcowy
>W Polsce są miliony Ukraińców
Nazizm nie był za religią
Jak już chcesz porównać Nazizm do czegoś to polecam ONR
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 15:38
Tak. Są. ale bardzo często zostają pobici tylko dlatego że mówia w swoim języku np. przez telefon
I tak tu jest dla nich lepiej niż na ukrainie, gdzie jest wojna, a prezydent jest takim samym idiotą i mają gorszą gospodarkę
Odpisz
30 czerwca 2020, 15:40
@StarWarsOfficial: Zostają pobici przez PiS??
Odpisz
30 czerwca 2020, 15:41
Przez wyborców PiSu. Lub Konfederacji. Ale dzięki pisowi zwykle nie ponoszą żadnych konsekwencji.
Odpisz
30 czerwca 2020, 15:47
@StarWarsOfficial: Okej Zoomer proszę o źródło takich sytuacji
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 15:54
Pewna pani została pobita w tramwaju właśnie za to że była ukrainką, inna znowu za to że wydawało się że była ukrainka (a tak na prawde była polką). Kolejnym przykładmem moze zostac pewien profesor którego pobili, bo rozmawiał po niemiecku z innycm profesorem (z niemiec, tez go pobili) albo jak chcieli we wrocławiu zrzucic jakiegoc obcokrajowca (chyba czarnoskórego) do tunelu drogowego.
A źród lkami jest przywolenie władzy na takie zachowania.
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 15:57
@StarWarsOfficial: Linki do tych sytuacji. Bo ja też se mogę wymyślić, że przykładowo Biedroń powiedział, że zabije Katolików
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:44
Mentzen zapomniał się przelogować
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:37
Ale Bosak opublikował takie oświadczenie
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:40
no i prawidłowo
Odpisz
Edytowano - 29 czerwca 2020, 20:37
Tak btw wyobraziłem sobie Bosaka w 4 gęstości krzyczącego cośtam że to oni są polską prawicą XDD
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:34
TAKIE SAME POGLĄDY
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:32
Ale już bliżej im do PO niż do tfu PiSu. Bo przynajmniej konfederacja i PO to nie socjaliści.
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:33
@Chudzielec:
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:34
@Chudzielec: ale nie do końca
PIS i Konfederacja to partie konserwatywne, a PO już mniej
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:35
@Kahol05: zapomniałem dodać, że PO to lewaki
A JKM ma o nich ciekawe zdanie
Odpisz
Edytowano - 30 czerwca 2020, 14:54
@Chudzielec: no, nie bardzo. Problem polega na tym, że w polsce lewica jest po prostu wolnorynkowa, a prawica socjalistyczna (oprócz konfederacji) ale poglądowo i Pis i Konfederacja to prawica, a PO lewica
Odpisz
29 czerwca 2020, 20:32
Takie same?
No cóż, Bosak karty LGBT by raczej nie podpisał
Odpisz