Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Loginamika04

24 maja 2022, 00:24

Tej story. U mnie jest podobnie tylko matka się czepia że nie wiem które cyferki podawać i co czytać na rachunku czy innym kwicie

Avatar Legolas9988

8 lipca 2020, 12:14

,,No jakbyś się zainteresował to byś umiał"

Avatar NorseWarrior

4 lipca 2020, 13:19

A po co uczyć zmieniania opony? Czy to takie ciężkie odkręcić koło, zdjąć, założyć nowe i przykręcić?

Avatar Bartolinise

4 lipca 2020, 13:20

@NorseWarrior: najwyraźniej dla OP-a

Avatar kurczak1122

4 lipca 2020, 13:33

@NorseWarrior: powiedzieć łatwo Ale dla niektórych wszystko będzie trudne za 1 razem

Avatar Sniegstopnialy6

4 lipca 2020, 13:34

@kurczak1122: nie wiem ja złożyłem swój rower w wieku 7 lat po prostu tanio kupowałem części i je montowałem jedyny problem był z przeżudkami i hamulcem a tak to ez

Avatar NorseWarrior

4 lipca 2020, 16:01

@Sniegstopnialy6: przeżudki :-DDD

Avatar Zjarany92

4 lipca 2020, 16:36

@kurczak1122: Moje pierwsze zmieniania koła w życiu polegało na odkręceniu śrub, zdjęciu koła, założenia nowego koła i przykręceniu śrub nie ma tu żadnej filozofii nawet za 1 razem. Jedyny problem jest taki jeśli ktoś ma mało siły i lewarek taki za 30ziko bo wtedy trzeba się tak namachac żeby samochód podnieść że nie wiem.

Avatar WielkiSpod

6 lipca 2020, 19:29

@Zjarany92: I widzisz? Przed chwilą nie wspominałeś nic o lewarku. Skąd wiedziałeś, że trzeba podnieść auto? I gdzie podstawić lewarek, żeby się nie skończyło przygniecionymi rękami? To, co dla ciebie jest oczywiste, nie dla każdego musi takim być.

Avatar NorseWarrior

6 lipca 2020, 19:44

@WielkiSpod: Znaczy ten. To że trzeba najpierw auto podnieść, żeby zmienić koło to ku*wa logiczne jest przecież xD Robienie tego bez podniesienia auta to podobny poziom niemyślenia co stanięcie na książce i próbowanie jej podnieść.
A to w którym miejscu podstawić lewarek to już może być problem rzeczywiście dla kogoś kto nigdy nie miał z tym styczności, ale to nie jest jakaś sztuka, obstawiam że wystarczy spytać Google i po 2 minutach jest się już ekspertem od podstawiania lewarków. Z resztą jakby podstawić byle jak kierując się zdrowym rozsądkiem to też by raczej dobrze było.

Avatar WielkiSpod

6 lipca 2020, 20:05

@NorseWarrior: Lewarek był przykładem. Jest wiele drobnych czynności, które trzeba wykonać przy zmienianiu koła, które dla ciebie są tak oczywiste, że nawet nie wymagają tłumaczenia

Avatar NorseWarrior

6 lipca 2020, 20:08

@WielkiSpod: jakich

Avatar WielkiSpod

6 lipca 2020, 20:11

@NorseWarrior: W jakiej kolejności odkręcić śruby? Ty nawet o tym nie myślisz, wygooglowanie zajmie 10 sekund, ale ktoś, kto robi to pierwszy raz w życiu nie wpadnie na to, że w ogóle jest co googlować, bo nie uzna, że to ma jakiekolwiek znaczenie. Chociaż ma. To samo odnosi się do zablokowania auta przed podniesieniem go, odsłonięcia śrub, dobrania odpowiedniego koła etc.

Avatar NorseWarrior

6 lipca 2020, 20:13

@WielkiSpod: eee nie

Avatar WielkiSpod

6 lipca 2020, 20:14

@NorseWarrior: Co "nie"?

Avatar The_Dark_Side_of_The_Moon

6 lipca 2020, 20:29

@NorseWarrior: nwm. może błędnie wnioskuje, ale wydaje mi się że nigdy nie zmieniłeś. Więc napiszę po prostu co jak, dla wszystkich nie tylko dla Cb.

Więc pierwsze podstawiasz lewarek, na spodzie jest punkt ze wzmocnieniem. Oznaczony więc nie problem znaleźć. Lekko go ponosisz, tak żeby się tam zablokował. Luzujesz śruby, bo jakbyś najpierw podniósł to Ci się będzie koło obracać. Podnosisz już na dobre, odkręcasz, zdjemujesz co czasem może być problematyczne, zakładasz zapas. Przykręcasz zapas, naprzeciwlegle śruby żeby Ci nie skantowało. Opuszczasz żeby koło się zablokowało, dokręcasz solidnie śruby (tak żeby później przeklinać ch*ja, który tak to dopierdilił xD), opuszczasz już do końca lewarek. KONIEC

A no i jeszcze ręczny na początek. No i trójkąt jak zmieniasz w trasie

Avatar Zjarany92

6 lipca 2020, 20:32

@NorseWarrior: po drugie na karoseri jest strzałka pokazująca w którym miejscu umieścić lewarek przynajmniej we wszystkich w których patrzyłem była.

Avatar NorseWarrior

6 lipca 2020, 21:30

@WielkiSpod: No nie.

Avatar NorseWarrior

6 lipca 2020, 21:31

@The_Dark_Side_of_The_Moon: Zmieniałem. Tylko nie ustawiłem podnośnika. Podnosiłem nawet, ale nie ustawiałem go.

Avatar The_Dark_Side_of_The_Moon

6 lipca 2020, 21:49

@NorseWarrior: No okej, po prostu to co pisałeś to wyglądało tak jakbyś tylko się przyglądał i na tej podstawie pisał

Avatar BLAWK

7 lipca 2020, 13:52

@NorseWarrior: Jeszcze trzeba mieć klucz dynometryczny żeby z odpowiednią siłą dokręcic koło. Mechanik go nie będzie potrzebował bo ma już wprawe Ale jak jakiś koleś to robi który nigdy tego nie robił to może łatwo przekręcić śrubę lub niedokręcic

Avatar The_Dark_Side_of_The_Moon

7 lipca 2020, 14:57

@BLAWK: Ciężko jest niedokręcić, a jak za mocno dokręcisz to po prostu później będzie Ci ciężko odkręcić. Śruby są na tyle wytrzymałe, że raczej ich nie uszkodzisz.

Jak sobie kupiłem taki klucz i dokręcałem tak jak producent zalecał to strasznie lekko mi się wydawały. Jeszcze zwykłym mogłem po tym sporo przekręcić. Więc taki klucz nie jest Ci absolutnie do niczego potrzebny.

Avatar zygzak11

7 lipca 2020, 00:27

Oczywiście należy też spojrzeć z drugiej strony, a mianowicie jak miał was ojciec nauczyć zmiany koła, skoro wcale się nie interesujecie tym, nie przebywacie ze swoim ojcem wystarczająco często, nie pomagacie mu w garażu i/lub na podwórku, albo nawet nie zapytaliście po prostu jak to zrobić. Wiadomo, znajdzie się wielu takich co powiedzą "no ale to przecież jest proste jak 2+2", otóż nic bardziej mylnego, bo często zdarzają się błędy, typu podnoszenie auta za próg, który przy średnim wieku samochodów w polsce, można łatwo wgnieść lub uszkodzić (ja polecam podnoszenie za np wahacz). Zdarza się również (w wielu przypadkach z czystego pośpiechu) podniesienie auta przed popuszczeniem śrub (no chyba że wymieniamy koło z tyłu przy zaciągniętym hamulcu ręcznym, to nie ma problemu). Ale największym błędem, jaki można popełnić przy wymianie kół (wszystkich np z zimowych na letnie, lub parami np przy tylnej osi), to założenie bieżnika na odwrót, co może skutkować większym zużyciem opon i mniejszą efektywnością (No chyba że mamy opony dwustronne)

Avatar anonimek103

6 lipca 2020, 19:09

Ja zawsze na takie "bo Ty to nic nie u jesz!!!!! 1!1!" mojego ojca zawsze odpowiadam "a uczyłeś mnie?" działa za każdym razem

Avatar Dark_Dante

6 lipca 2020, 19:09

No ja też nie umiem zmienić opony. Ale koło zmieniam bez problemu.

Avatar Virox

4 lipca 2020, 14:35

No tak bywa

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szczek szczek

A Ty z czego wyewoluowałeś?

Widocznie bieganie, kwiatki i monety niszczą człowieka

Miszany miszany do odmbioru! Ej, nie dla ciebie!

Ludzie w pigułce

Wolę biologię

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka