Niech jakiś większy fan wieśka mnie poprawi jeśli gadam głupoty, ale gilberta motto nie zakładało aby być zawsze neutralny nie ważne co (W krwi elfów wytłumaczył jak to wygląda Ciri, ale za cholerę sobie nie mogę przypomnieć jak to brzmiało) a w późniejszym czasie wiesiek zrozumiał że jego postawa jest błędna i absurdalna
,,Czy rozumiesz teraz, czym jest neutralność, która tak cię porusza? Być neutralnym to nie znaczy być obojętnym i nieczułym. Nie trzeba zabijać w sobie uczuć. Wystarczy zabić w sobie nienawiść." Ludzie nie rozumieją o co chodziło Geraltowi i później pierdzielą głupoty, że to jest głupie. Sorry, za datę.
@thorin13: Boże tak, dziękuję ci dobry człowieku ^^ Czytałem krew elfów i doznałem szoku kiedy okazało się, że jego motto brzmi inaczej niż ludzie zakładali, ale później zapomniałem jak Geralt to wytłumaczył Ciri. Jeszcze raz, dzięki stary <3
Nie ma za co. Ty też jesteś dobrym człowiekiem, jesteś bardzo miły. Ludzie nie rozumieją często cytatów i albo używają ich nadgminnie i robią z siebie pośmiewisko, albo uważają za głupie. Ludzie myślą, że on był obojętny, nieczuły, a tak naprawdę to on nie chciał podejmować wyborów, które niosą ze sobą zło, jak np. zabicie Renfri. Według mnie, to on w niej widział siebie, widział parszywego mutanta, którego ludzie nie chcą w społeczeństwie, odpadka, cholernego odmieńca. Wiedział również, że nie jest tak, że Stregobor dobry, Renfri zła, albo na odwrót. Każdy miał swoje za uszami. Obydwoje mordowali, Stregobor dziewczynki urodzone w Przekleństwo Czarnego Słońca, Renfri ludzi na jej drodze (ale nie tylko!). Geralt do końca nie chciał jej zabić, przed samą walką mówił, żeby odeszła, że jeszcze nie jest za późno. Ludzie nie wiedzą, że w wiedźminie mniejsze i większe zło jest naprawdę takie same.
@thorin13: Jak mogę się absolutnie zgodzić, że nieraz "mniejsze zło" a "większe zło" dzieli bardzo mała granica, a nieraz to, który czyn będzie po której stronie tej cienkiej granicy zależy od subiektywnej oceny obserwującego, oraz że podczas wielu wyborów nie ma iście dychotomicznego myślenia "wybór A to całkowite dobro, wybór B całkowite zło" za co bardzo lubię opowieść o Blaviken, gdzie obie strony jak sam zauważyłeś miały swoje za uszami, i właśnie tutaj, subiektywna opinia obserwatora umieszcza jedną ze stron po jednej stronie granicy, a inny obserwator by już inaczej wybrał. Jednak mimo to, moim zdaniem interpretacja tego cytatu w sposób żebyśmy nie podejmowali żadnego wyboru kiedy opcja A i B mają w sobie cząstkę zła, jest szkodliwa. Raczej rzadko natrafimy na dylemat gdzie A to dobro B to zło, w końcu, prędzej trafimy na większe i mniejsze zło, i człowiek wtedy musi zdobyć się na odwagę, wybrać i znieść potencjalne skutki tego wyboru, a niejednokrotnie może się okazać, że właśnie brak decyzji może być gorszy w skutkach niż nawet to gorsze zło
Ale widzisz, niektórzy pewnie wyłącznie słyszeli o tym, pograli tylko w Dziki Gon i się uważają za wielkich ,,znafcuw" wiedźmina. Miłego dnia życzę, jeżeli kiedyś będziesz chciał porozmawiać, czy coś, to pisz.
@Towarzysz777: Tak patrząc z boku, czy w Polsce którykolwiek żyło się lepiej. Też nie chcę żeby PIS rządził, ale tym bardziej nie chcę Trzaskowskiego. Poczekamy może za 5 lat dostaniemy lepszego kandydata.
@xAzumiKx: Jakby wygrał Trzaskowski to by wspomogli jego, jeżeli nie głosujesz przeciwko komuś i ten ktoś wygra, to dzięki twojemu zaniechaniu, tylko wyborcy PO nie rozumieją tego ;)
@MlodyKamil96: Jak głosujesz na Dudę to mu pomagasz, jak nie głosujesz wcale to pomagasz temu kto wygra, bo nic nie robisz by go powstrzymać. Jeszcze 15 razy wytłumaczyć móżdżkom? Byś miał więcej niż 13 lat to byś wiedział jak się oblicza procenty :)
@MlodyKamil96: Ty masz coś z mózgiem? Ci co nie głosują nie są ani za Dudą ani za Trzaskowskim, kto miał głosować za Dudą to zagłosował, nie ma takiego czegoś że "Chcę zagłosować na Dudę, ale nie idę do głosowania". Ty zakładasz w takim razie, że 30% tych co nie poszło są za Dudą, dosłowne wszyscy, każdy jeden, a nie idąc mu specjalnie nie pomogli? XD Ahahaha, to jest żałosne, oni są za nikim, więc nie idąc twierdzą, co do jednego "Kto wygra to wygra, oba to zło", więc wygrał Duda, dokładnie dzięki nim. Jeszcze prościej chcesz? Nie da się, gdybyś nie był młotkiem to byś zrozumiał
@MlodyKamil96: Wytłumaczę ci to językiem który zrozumiesz
Andrzej dostał 5 cukierków.
Rafał dostał 4 cukierki.
Do rozdania zostały jeszcze 2 cukierki ale żaden z chłopców ich nie dostał.
Który z chłopców ma więcej cukierków.
@SerdeczneWitam: Ale do niego się inaczej nie da, nigdy nie używam wyzwisk, prócz obrażania trolli xD Nie zauważyłeś, że jego argumenty są większymi inwalidami niż on? XD Trolle zasługują na najgorszą ocenę, bo kpią sobie z ludzi
@MlodyKamil96: Mam 15'000 razy więcej zielonych strzałek potwierdzających przychylność mi jejaków niż Ty trollu xD Mnie tu ktoś zna, nie to co takiego no-name'a
@MlodyKamil96: Jeżeli 30% społeczeństwa stwierdziło że po ch*j jest iść na wybory no bo przecież ich głos nic nie znaczy to ich głos nie istnieje.
Wtedy z pozostałych głosów podliczana jest średnia i przydział procentowy na kandydatów.
Jeżeli nie idziesz na wybory to twój głos nie jest ani na jednego ani na drugiego.
@Kapitalista: Czekaj czekaj, to jeszcze nie koniec cyrku, zaraz zacznie powtarzać w każdym komentarzu, że to jednak my trollujemy xDD Prawdy nie da się zagłuszyć, to że zgrywa osobę o IQ niższym niż to u krzesła nie znaczy, że jak nasra na szachownicę i dumny odejdzie, to znaczy że wygrał xD
@MlodyKamil96: Jesteś na etapie 11-12 lat, gdy gówniakowi się wydaje, że argument "A nie bo Ty" wygrywa kłótnię a jak odejdziesz to jako zwycięzca xD To tak nie działa, brnięcie z głupoty w głupotę nie działa ośle
@Towarzysz777: ty to teraz powiedziałeś. Poza tym dla ciebie każdy kto ma własne zdanie jest trollem, wiec poraz kolejny wyszło na to że ty tu trollujesz.
@MlodyKamil96: A teraz będziesz nas wyganiał, żebyśmy ci dali spokój, bo doskonale wiesz, że jesteś pieprzonym błaznem i chciałeś pośmieszkować bez konsekwencji, konsekwencją są zrzutu ekranu gdybyś się naprzykrzał i przypięty order trolla do końca pobytu na jeja. Usuń konto błaźnie
@Towarzysz777: To mimo wszystko nie usprawiedliwia Ciebie od pisania tak komuś. Według mnie to co pisał nie było w stylu trolla i ma prawo do takiego spojrzenia na świat o ile nie jest to krzywdzące dla kogoś.
@MlodyKamil96: Ku*wa prościej się już nie da tego wytłumaczyć.
30% obywateli którzy nie poszli na tegoroczną 2 turę wyborów nie oddali głosu a więc się nie liczą.
Pozostałe 70% w tym momencie jest liczone jako 100% wyborców.
Gdyby pozostałe 30% poszło na wybory i zagłosowało Trzaskowski miałby szanse wygrać.
@MlodyKamil96: Przecież dostałeś 15 razy wytłumaczenie
Cytując kapitalistę
Andrzej ma 5 cukierków
Rafał 4 cukierki
Do rozdania zostały 2, cukierki
Skoro nie trafią do nikogo, to kto wygrał? Andrzej, bo ma 5 a Rafał 4.
Te 2 cukierki mogły iść do Rafała i by wygrał, a mogły iść do Andrzeja i też by wygrał, a mogły iść po 1 na tego i na tego, wtedy TEŻ Andrzej by wygrał, cokolwiek zrobisz Andrzej wygrywa, chyba że dasz Rafałowi oba. Jeżeli nie dasz, Duda wygrał i to twoja wina
@MlodyKamil96: Ale towarzysz ma ze 4 razy więcej poparć jak ty.
Towarzysz jest na tej stronie dłużej od ciebie.
A komentarz obrazkowy był skierowany do "SerdeczneWitam"
A 2+2=5
Mam prawo do sądzenia że tak jest, a jak mi powiesz, że jestem w błędzie to jesteś trollem i noobem i nie masz racji bo mam ją ja.
Ty też siebie słyszysz? Każdy ma prawo być w błędzie, ale niechęć do wychodzenia z niego to ignorancja i głupota, nikomu nie zabrania się być ignorantem i głupkiem, ale czy to dobre cechy? Dla ciebie tak? Nie, więc nie strugaj tu, że wyzywanie ignoranta który rozpętuje gównoburze i trzyma się swojego błędu jest nie na miejscu, bo bez wyzwisk było na początku i nie zrozumiał, jedyny sposób by ogarnął co jest źle to wyperswadowanie mu tego, a to nie jest przyjemny sposób, ale skuteczny, jak mu 1000 osób powie że jest osłem, to może zapali mu się żarówka, że nie ma racji
@Kapitalista: Po prostu nie potrafi rozróżniać trolli, ignorantów i dzieci, te wszystkie 3 rzeczy są różne, ale wszystkie będą się błędnie upierać że mają rację. Jakby spotkał w życiu więcej niż 1 trolla i tej troll by go ostro wku*wił podnosząc mu ciśnienie i wkręcając w bezużyteczną rozmowę, to też by był sceptyczny dla trolli
@MlodyKamil96: No i można? Dziękuję pięknie przyjacielu, polecamy się na przyszłość i również przepraszamy za wyzwiska, ale to znany sposób perswazji, mam nadzieję, że się czegoś nauczyłeś i to w życiu wykorzystasz :)
@Kapitalista: Aha Kapitalista jeszcze jedno, pokazałeś u góry że szara głupia masa głosuje za Dudą, bo daje piniążki, oczywiście że ileś % wyborców tak ma, natomiast
Trzaskowski też daje XD Napisał w programie, że:
- Będzie kontynuować programy specjalne te co są czyli rozdawnictwo
- Wprowadzi swoje nowe programy socjalne czyli więcej rozdawnictwa
A nie chciał, napisał tak by dostać kilka głosów xD Zatem trochę (bardzo) beka z ludzi używających tego argumentu xDD
@BloodWarsKing: No w sumie tak, ale ja sam do tego ręki nie przełożyłem. Więc nie będę płakać jak to źle, tylko będę mógł się śmiać z tych co narzekają a sami wybrali.
@Towarzysz777: Po pierwsze, "myślenie nie boli" te słowa występowały już w twoim pierwszym komentarzu więc od początku były z twojej strony kąśliwe uwagi
Po drugie, o ile zrozumiałam i w wielkim skrócie (Tutaj jeśli coś źle zinterpretowałam to przepraszam i poprosiłabym o poprawę) Tobie chodzi o to, że osoby, które nie głosowały pomogły Dudzie (osobie wygranej), a MłodemuKamilowi o to, że mimo iż nie głosowali nie pomogli nikomu. Więc nie widzę tutaj jakiegoś błędnego myślenia, oboje możecie mieć swoją rację w tym przypadku.
@SerdeczneWitam: Otóż nie, bo wszystkie argumenty w rozmowie tłumaczyły coś więcej niż "nie pomogli nikomu", tłumaczyły, że to nieprawda że dzięki nim wygrał, bo w tych 30% mogli być tak naprawdę wyborcy PiSu którzy by mu pomogli, czyli nawet specjalnie przeszkodzili Dudzie, łapiesz? Tu już nie ma kwestii "Względnie oba są dobre" bo to, że te 30% wyborców chciało przeszkodzić Dudzie nie głosując na niego to OBIEKTYWNIE fałsz, bo jest pozbawiony sensu i dokładnie o to się rozchodzi.
Tu nie trzeba nic tłumaczyć wystarczy jeden cytat:
"Jeżeli nie jesteś ze mną, jesteś przeciwko mnie"
Jeżeli nie dałeś głosu Trzaskowskiemu to mu wcale nie pomogłeś nie dając go też Dudzie, bo nie miałeś zamiaru dać go Dudzie, ale Duda wygrał.
Przeczytaj przykład z cukierkami, to nic prostszego.
Albo z pacyfizmem
Jest sobie dyktator Duda i nie chcesz by rządził (Nie dajesz mu głosu), ale nic nie zrobisz, by nie rządził (nie oddasz głosu przeciwko niemu na Trzaska), więc to że stoisz bezczynnie i się patrzysz działa na korzyść dyktatora, jak nie obalisz go, to będzie radził, dlaczego rządzi? Bo nie chcesz go obalić. Jest też przykład procentowy z tymi co nie poszli zagłosować w 2 turze ale byli w pierwszej, bo ich zaniechanie też przyczyniło się do wygranej Dudy:
Jest 18 mln głosów
Duda dostaje 9mln czyli 50%
Trzaskowski 6mln czyli 33,3%
Inni kandydaci 3mln czyli 16,6%
Jeżeli ci inni kandydaci nie pójdą głosować ani na Dudę, ani na Trzaskowskiego, to zmniejszą liczbę głosów z 18mln do 15mln przez co Duda będzie mieć ok. 60% a Trzaskowski około 40%, widzisz? Zaniechali głosowania i tym samym zwiększyli poparcie i u Trzaskowskiego i u Dudy, ale Duda miał więcej, dlatego właśnie ci co nie głosują głosują na zwycięzcę
Nic prostszego. W liceum na polskim się uczy typów komunikacji i tam jest coś takiego jak "Perswazja", nie jest miłe, ale jest nieraz skuteczne w wyprowadzaniu z błędu, zatem to nie ja tu jestem złym :)
@SerdeczneWitam: A co do "Myślenie nie boli", to nie jest to obrazą, to stwierdzenie faktu, czyżby bolało? Nie, to czy zdanie ma kontekst negatywny, pozytywny czy neutralny to dopiero kwestia względna, to akurat ma neutralny, bo zachęca rozmówcę do pomyślenia, nie mówi, że wcześniej nie myślał, tylko żeby pomyślał więcej lub jeszcze raz, co jest motywacją. Dziękuję pięknie względności nie da się oszacować więc wracam do WoTa
@Towarzysz777: Nie twierdzę, że jesteś zły, to co mówisz ma sens, chyba źle po prostu zrozumiałam słowa MłodegoKamila, a perswazji jeszcze nie przerabiałam w technikum, ale z chęcią zapoznam się z tym terminem wcześniej ;)
@Kapitalista: Nie łapie się na te "piniążki". Już pomijając kwestie prawica-lewica i prywatnych poglądów, to moim zdaniem lepiej żeby był prezydent z partii wiodącej lub zbliżonej do niej ideologicznie, z tej prostej przyczyny, że jeśli jest sejm z jednej partii, a prezydent z partii z nią skłóconej, to będą nawzajem robić sobie na przekór. Tymbardziej że Trzaskowski zapowiedział że dopóki rząd nie poda się do dymisji będzie blokował wszystkie ustawy.
@MlodyKamil96: Owszem, osobiście popieram Bosaka, ale teraz miałem do wyboru Dude i Trzaskowskiego, a już lepiej jak prezydent jest z tej partii co prowadzi, bo przynajmniej będzie względna zgoda i państwo będzie coś robić
@MlodyKamil96: To już jest żałosne. Ta kłótnia wynika z tego że nie rozumiesz jak działają procenty. Jestem tylko humanem ale może mi się uda.
Duda dostał 51
Trzaskowski dostał 49
Jeżeli ci niegłosujący by głosowali, wynik by się zmienił. Jeśli bez ich udziału Duda wygrał, to gdyby przyszli głosować, i choćby wybierali kandydata na chybił trafił, to mogło by to się zmienić. Więc nie głosując wspomagasz zwycięzce
Błąd.
Osoby, które oddały nieważny głos mogą tak powiedzieć.
Osoby, które nie były na wyborach to idioci, którzy nie spełniają obowiązku obywatelskiego.
Złot to zło, mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte. Nie jestem świątobliwym pustelnikiem, nie samo dobro czyniłem w życiu. Ale jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale.
@SpookyBoi: Za wprowadzanie w błąd.
Ten cytat Geralt wykorzystywał gdy 2 pierwsze opcje kończyły się śmiercią jednej ze stron a ostatnia na nie zabijaniu nikogo.
A nie pójście na wybory nie jest kwestią braku wyboru.
Tylko pozwoleniem jednemu złu wygrać.
@Kapitalista: Wiem w jakiej sytuacji Geralt wypowiedział te słowa. Chodzi mi to że sam cytat w głównym komentarzu to nic innego jak pełna wersja tego co jest w memie
Oddanie głosu na kogoś to forma aktywnego poparcia dla tej osoby. Jeżeli jedynymi opcjami głosu są osoby, która przysporzą więcej ogólnie pojętego zła niż dobra, to wyrażanie poparcia dla takich osób nie wchodzi w grę. Lepiej nie zagłosować i tym samym nie pokazywać nikomu, że to co robi źle jest dla narodu dobre i uzyskuje tym poparcie społeczne
Tak. Ale akurat jako prezydenci dużo ukraść nie mogą, w ogóle prawie nic zrobić nie mogą. A jeden i drugi będzie podobnie sprawował tą funkcję, więc i tak pal licho
@JaToTen: Trzaskowski powiedział, że wypali żelażem wszystko co PiS zrobił, PiS ma większość w sejmie. Jakby dotrzymał obietnicy żadna ustawa by nie przeszła
Teoretycznie. On może to tylko zawetować i potem to trafia do senatu, gdzie i tak jest dużo prawdopodobieństwo, że przejdzie. Po prostu by to utrudniło "pracę" sejmu. Ale Duda w sumie już też się nie musi słuchać dyktand PIS-u, bo 3 raz prezydentem nie zostanie i już mu się zbytnio nie przydadzą
Komentarze
OdświeżEdytowano - 17 lipca 2020, 17:35
Niech jakiś większy fan wieśka mnie poprawi jeśli gadam głupoty, ale gilberta motto nie zakładało aby być zawsze neutralny nie ważne co (W krwi elfów wytłumaczył jak to wygląda Ciri, ale za cholerę sobie nie mogę przypomnieć jak to brzmiało) a w późniejszym czasie wiesiek zrozumiał że jego postawa jest błędna i absurdalna
Odpisz
29 marca 2021, 14:18
,,Czy rozumiesz teraz, czym jest neutralność, która tak cię porusza? Być neutralnym to nie znaczy być obojętnym i nieczułym. Nie trzeba zabijać w sobie uczuć. Wystarczy zabić w sobie nienawiść." Ludzie nie rozumieją o co chodziło Geraltowi i później pierdzielą głupoty, że to jest głupie. Sorry, za datę.
Odpisz
29 marca 2021, 21:06
@thorin13: Boże tak, dziękuję ci dobry człowieku ^^ Czytałem krew elfów i doznałem szoku kiedy okazało się, że jego motto brzmi inaczej niż ludzie zakładali, ale później zapomniałem jak Geralt to wytłumaczył Ciri. Jeszcze raz, dzięki stary <3
Odpisz
29 marca 2021, 22:51
Nie ma za co. Ty też jesteś dobrym człowiekiem, jesteś bardzo miły. Ludzie nie rozumieją często cytatów i albo używają ich nadgminnie i robią z siebie pośmiewisko, albo uważają za głupie. Ludzie myślą, że on był obojętny, nieczuły, a tak naprawdę to on nie chciał podejmować wyborów, które niosą ze sobą zło, jak np. zabicie Renfri. Według mnie, to on w niej widział siebie, widział parszywego mutanta, którego ludzie nie chcą w społeczeństwie, odpadka, cholernego odmieńca. Wiedział również, że nie jest tak, że Stregobor dobry, Renfri zła, albo na odwrót. Każdy miał swoje za uszami. Obydwoje mordowali, Stregobor dziewczynki urodzone w Przekleństwo Czarnego Słońca, Renfri ludzi na jej drodze (ale nie tylko!). Geralt do końca nie chciał jej zabić, przed samą walką mówił, żeby odeszła, że jeszcze nie jest za późno. Ludzie nie wiedzą, że w wiedźminie mniejsze i większe zło jest naprawdę takie same.
Odpisz
30 marca 2021, 01:17
@thorin13: Jak mogę się absolutnie zgodzić, że nieraz "mniejsze zło" a "większe zło" dzieli bardzo mała granica, a nieraz to, który czyn będzie po której stronie tej cienkiej granicy zależy od subiektywnej oceny obserwującego, oraz że podczas wielu wyborów nie ma iście dychotomicznego myślenia "wybór A to całkowite dobro, wybór B całkowite zło" za co bardzo lubię opowieść o Blaviken, gdzie obie strony jak sam zauważyłeś miały swoje za uszami, i właśnie tutaj, subiektywna opinia obserwatora umieszcza jedną ze stron po jednej stronie granicy, a inny obserwator by już inaczej wybrał. Jednak mimo to, moim zdaniem interpretacja tego cytatu w sposób żebyśmy nie podejmowali żadnego wyboru kiedy opcja A i B mają w sobie cząstkę zła, jest szkodliwa. Raczej rzadko natrafimy na dylemat gdzie A to dobro B to zło, w końcu, prędzej trafimy na większe i mniejsze zło, i człowiek wtedy musi zdobyć się na odwagę, wybrać i znieść potencjalne skutki tego wyboru, a niejednokrotnie może się okazać, że właśnie brak decyzji może być gorszy w skutkach niż nawet to gorsze zło
Odpisz
30 marca 2021, 07:56
Ale widzisz, niektórzy pewnie wyłącznie słyszeli o tym, pograli tylko w Dziki Gon i się uważają za wielkich ,,znafcuw" wiedźmina. Miłego dnia życzę, jeżeli kiedyś będziesz chciał porozmawiać, czy coś, to pisz.
Odpisz
13 lipca 2020, 23:49
Tak naprawdę nie głosując wspomogli Dudę w zwycięstwie.
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 17:19
@Kapitalista: albo wspomogli Trzaskowskiego w tak dobrym wyniku, zalezy na kogo by zagłosowali gdyby poszli
Odpisz
17 lipca 2020, 17:29
@Kapitalista: "PrEz WaS DuDa WyGrAł"
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 17:33
@MlodyKamil96: Wygrał Duda, dodali % dla obu, ale wygrał Duda, więc to jemu pomogli... Myślenie nie boli
Odpisz
17 lipca 2020, 17:38
@Towarzysz777: Tak patrząc z boku, czy w Polsce którykolwiek żyło się lepiej. Też nie chcę żeby PIS rządził, ale tym bardziej nie chcę Trzaskowskiego. Poczekamy może za 5 lat dostaniemy lepszego kandydata.
Odpisz
17 lipca 2020, 17:43
@xAzumiKx: Bosak jest znośny nawet
Odpisz
17 lipca 2020, 17:44
@xAzumiKx: Jakby wygrał Trzaskowski to by wspomogli jego, jeżeli nie głosujesz przeciwko komuś i ten ktoś wygra, to dzięki twojemu zaniechaniu, tylko wyborcy PO nie rozumieją tego ;)
Odpisz
17 lipca 2020, 17:44
@Towarzysz777: ta nawet gdyby głosowali to by polowa zagłosowała na Dude wiec komu by pomogli?? No właśnie.
Odpisz
17 lipca 2020, 17:53
@xAzumiKx: Zdefiniowałeś mój pogląd. Z dwojga złego lepiej na Dude
Odpisz
17 lipca 2020, 18:16
@BloodWarsKing: Duda to mniejsze zło ale zło to zło
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 18:29
@MlodyKamil96: Jak głosujesz na Dudę to mu pomagasz, jak nie głosujesz wcale to pomagasz temu kto wygra, bo nic nie robisz by go powstrzymać. Jeszcze 15 razy wytłumaczyć móżdżkom? Byś miał więcej niż 13 lat to byś wiedział jak się oblicza procenty :)
Odpisz
17 lipca 2020, 18:29
@BloodWarsKing: Duda dobry bo dał pinionżki.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:31
@Towarzysz777: załóżmy że bym zagłosował na Dude, nie głosując pomogłem Trzaskowskiemu. Nie wiem jak ci to jeszcze wytłumaczyć...
Odpisz
17 lipca 2020, 18:33
@MlodyKamil96: Widzę "Młody" w nazwie to nie przypadek.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:40
@MlodyKamil96: Ty masz coś z mózgiem? Ci co nie głosują nie są ani za Dudą ani za Trzaskowskim, kto miał głosować za Dudą to zagłosował, nie ma takiego czegoś że "Chcę zagłosować na Dudę, ale nie idę do głosowania". Ty zakładasz w takim razie, że 30% tych co nie poszło są za Dudą, dosłowne wszyscy, każdy jeden, a nie idąc mu specjalnie nie pomogli? XD Ahahaha, to jest żałosne, oni są za nikim, więc nie idąc twierdzą, co do jednego "Kto wygra to wygra, oba to zło", więc wygrał Duda, dokładnie dzięki nim. Jeszcze prościej chcesz? Nie da się, gdybyś nie był młotkiem to byś zrozumiał
Odpisz
17 lipca 2020, 18:41
@Towarzysz777: ehh... Co ci będę tłumaczył, z wiekiem to zrozumiesz...
Odpisz
17 lipca 2020, 18:41
@MlodyKamil96: xDDD
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 18:44
@MlodyKamil96: Wytłumaczę ci to językiem który zrozumiesz
Andrzej dostał 5 cukierków.
Rafał dostał 4 cukierki.
Do rozdania zostały jeszcze 2 cukierki ale żaden z chłopców ich nie dostał.
Który z chłopców ma więcej cukierków.
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 18:44
@MlodyKamil96: XDDDD
Mówiłem że troll, kapitalista ma z Ciebie niezłą bekę xD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:45
@Towarzysz777: no a jednak ty jestes trollem więc to z ciebie Cisną bekę
Odpisz
17 lipca 2020, 18:46
@MlodyKamil96: XDDDDD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:46
@Towarzysz777: XDDDDD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:47
@Towarzysz777: To żałosne, że musisz kogoś nazywać "młotkiem" i pisać, że ktoś ma coś z mózgiem aby wyrazić swoją opinię
Odpisz
17 lipca 2020, 18:47
@MlodyKamil96: "a NiE bO tY jEsTeŚ" xDDDDD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:47
@MlodyKamil96:
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 18:48
@SerdeczneWitam: Ale do niego się inaczej nie da, nigdy nie używam wyzwisk, prócz obrażania trolli xD Nie zauważyłeś, że jego argumenty są większymi inwalidami niż on? XD Trolle zasługują na najgorszą ocenę, bo kpią sobie z ludzi
Odpisz
17 lipca 2020, 18:48
@SerdeczneWitam: to troll, nazywa kogos trollem bo nie może sie z tym pogodzić ze ktoś ma racje a nie on
Odpisz
17 lipca 2020, 18:49
@Towarzysz777: xDD troll z ciebie i tyle każdy o tym wie
Odpisz
17 lipca 2020, 18:49
@MlodyKamil96: Ooo ponownie
"a NiE bO tY jEsTeŚ" xDDDDD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:49
@MlodyKamil96: Ale to on ma racje deklu.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:50
@MlodyKamil96: Mam 15'000 razy więcej zielonych strzałek potwierdzających przychylność mi jejaków niż Ty trollu xD Mnie tu ktoś zna, nie to co takiego no-name'a
Odpisz
17 lipca 2020, 18:51
@Towarzysz777: xDD o i Ponownie: "MóWIsz żE nIe mAM raCJi tO jEsTeś tRoLEm" xDD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:52
@MlodyKamil96: Jeżeli 30% społeczeństwa stwierdziło że po ch*j jest iść na wybory no bo przecież ich głos nic nie znaczy to ich głos nie istnieje.
Wtedy z pozostałych głosów podliczana jest średnia i przydział procentowy na kandydatów.
Jeżeli nie idziesz na wybory to twój głos nie jest ani na jednego ani na drugiego.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:52
@Kapitalista: Czekaj czekaj, to jeszcze nie koniec cyrku, zaraz zacznie powtarzać w każdym komentarzu, że to jednak my trollujemy xDD Prawdy nie da się zagłuszyć, to że zgrywa osobę o IQ niższym niż to u krzesła nie znaczy, że jak nasra na szachownicę i dumny odejdzie, to znaczy że wygrał xD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:53
@Towarzysz777: no a jednak ja mam racje i mam mniej strzałek w dol od ciebie. Mnie tu przynajmniej ktoś zna a nie takiego noneima jak ty
Odpisz
17 lipca 2020, 18:53
@Towarzysz777: xDD ehh.... Kompromitujesz sie tylko
Odpisz
17 lipca 2020, 18:54
@MlodyKamil96: Co
Odpisz
17 lipca 2020, 18:54
@MlodyKamil96: Synku jedyną osobą kompromitującą się w tym towarzystwie jesteś ty.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:54
@Kapitalista: Dla niego to 30% to wyborcy Dudy którzy nie poszli na wybory xDD Sam tak powiedział xD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:55
@Kapitalista: a jednak wy więc możecie już iść.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:56
@MlodyKamil96: Widzę komentarz na poziomie "Nie bo wy"
Odpisz
17 lipca 2020, 18:56
@MlodyKamil96: Jesteś na etapie 11-12 lat, gdy gówniakowi się wydaje, że argument "A nie bo Ty" wygrywa kłótnię a jak odejdziesz to jako zwycięzca xD To tak nie działa, brnięcie z głupoty w głupotę nie działa ośle
Odpisz
17 lipca 2020, 18:56
@Towarzysz777: ty to teraz powiedziałeś. Poza tym dla ciebie każdy kto ma własne zdanie jest trollem, wiec poraz kolejny wyszło na to że ty tu trollujesz.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:57
@Towarzysz777: jestes na etapie 8-9 lat gdzie twoim jedynym argumentem jest:" on ma inne zdanie wiec jest trollem" widac ze jestes nowy tu
Odpisz
17 lipca 2020, 18:57
@MlodyKamil96: Ale twoje zdanie jest błędna a próbujesz nam wmówić że to my się mylimy
Odpisz
17 lipca 2020, 18:58
@MlodyKamil96: A teraz będziesz nas wyganiał, żebyśmy ci dali spokój, bo doskonale wiesz, że jesteś pieprzonym błaznem i chciałeś pośmieszkować bez konsekwencji, konsekwencją są zrzutu ekranu gdybyś się naprzykrzał i przypięty order trolla do końca pobytu na jeja. Usuń konto błaźnie
Odpisz
17 lipca 2020, 18:58
@Kapitalista: wasze zdanie jest błędne wiec to wy próbujecie wmówić ze sie myle
Odpisz
17 lipca 2020, 18:58
@MlodyKamil96: CO.
Synku ty w ogóle wiesz jak działają wybory? XD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:59
@MlodyKamil96: No dokładnie, jesteś w błędzie i nie chcesz się dać wyprowadzić, więc będziesz krzyczeć i płakać że masz rację xD
Odpisz
17 lipca 2020, 18:59
@Towarzysz777: a jednak ty jesteś błaznem. Skompromitowales sie po całej lini xDDD jeszcze jeja zrobi z ciebie ludzi.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:59
@Towarzysz777: to nie krzycz
Odpisz
17 lipca 2020, 18:59
@MlodyKamil96: A myślałem że Aszaszyn jest głupi a tu taki ch*j.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:00
@Towarzysz777: już nie ma sensu inaczej gadac z takim żałosnym oczywistym trollem jak ty niz odpowiadać xD
Odpisz
17 lipca 2020, 19:01
@Kapitalista: ale dobra, może i nie mam racji, skoro tak mówisz to mi może to wytłumacz?
Odpisz
17 lipca 2020, 19:02
@Towarzysz777: To mimo wszystko nie usprawiedliwia Ciebie od pisania tak komuś. Według mnie to co pisał nie było w stylu trolla i ma prawo do takiego spojrzenia na świat o ile nie jest to krzywdzące dla kogoś.
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 19:02
@MlodyKamil96: Ku*wa prościej się już nie da tego wytłumaczyć.
30% obywateli którzy nie poszli na tegoroczną 2 turę wyborów nie oddali głosu a więc się nie liczą.
Pozostałe 70% w tym momencie jest liczone jako 100% wyborców.
Gdyby pozostałe 30% poszło na wybory i zagłosowało Trzaskowski miałby szanse wygrać.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:02
@SerdeczneWitam:
Odpisz
17 lipca 2020, 19:04
@MlodyKamil96: Przecież dostałeś 15 razy wytłumaczenie
Cytując kapitalistę
Andrzej ma 5 cukierków
Rafał 4 cukierki
Do rozdania zostały 2, cukierki
Skoro nie trafią do nikogo, to kto wygrał? Andrzej, bo ma 5 a Rafał 4.
Te 2 cukierki mogły iść do Rafała i by wygrał, a mogły iść do Andrzeja i też by wygrał, a mogły iść po 1 na tego i na tego, wtedy TEŻ Andrzej by wygrał, cokolwiek zrobisz Andrzej wygrywa, chyba że dasz Rafałowi oba. Jeżeli nie dasz, Duda wygrał i to twoja wina
Zaniechanie = Przystanie na to co się stanie
Odpisz
17 lipca 2020, 19:04
@Kapitalista: fakt towarzysz z tąd ewidentnie nie jest bo widac ze jest nowy za to ty masz racje, przepraszam.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:06
@MlodyKamil96: A ty też nie lekceważ kogoś w kłótni, nawet jeśli ta osoba zaczyna bo to też niekulturalne.
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 19:07
@MlodyKamil96: Ale towarzysz ma ze 4 razy więcej poparć jak ty.
Towarzysz jest na tej stronie dłużej od ciebie.
A komentarz obrazkowy był skierowany do "SerdeczneWitam"
Odpisz
17 lipca 2020, 19:07
@SerdeczneWitam: "Ma prawo do spojrzenia tak na świat"
A 2+2=5
Mam prawo do sądzenia że tak jest, a jak mi powiesz, że jestem w błędzie to jesteś trollem i noobem i nie masz racji bo mam ją ja.
Ty też siebie słyszysz? Każdy ma prawo być w błędzie, ale niechęć do wychodzenia z niego to ignorancja i głupota, nikomu nie zabrania się być ignorantem i głupkiem, ale czy to dobre cechy? Dla ciebie tak? Nie, więc nie strugaj tu, że wyzywanie ignoranta który rozpętuje gównoburze i trzyma się swojego błędu jest nie na miejscu, bo bez wyzwisk było na początku i nie zrozumiał, jedyny sposób by ogarnął co jest źle to wyperswadowanie mu tego, a to nie jest przyjemny sposób, ale skuteczny, jak mu 1000 osób powie że jest osłem, to może zapali mu się żarówka, że nie ma racji
Odpisz
17 lipca 2020, 19:08
@SerdeczneWitam: A ty masz ewidentnie zbyt dobry charakter jak na tą stronę.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:09
@Kapitalista: Może i nie jestem jakimś weteranem, ale mam prawo do własnego zdania i nie wiem co to zmienia czy jestem tu od roku czy od 5 lat
Odpisz
17 lipca 2020, 19:10
@Towarzysz777: przecież przyznałem ci rację. Pomyliłem się, i przepraszam za wyzwiska. Miłego wieczoru i jeszcze raz przepraszam
Odpisz
17 lipca 2020, 19:12
@Kapitalista: Po prostu nie potrafi rozróżniać trolli, ignorantów i dzieci, te wszystkie 3 rzeczy są różne, ale wszystkie będą się błędnie upierać że mają rację. Jakby spotkał w życiu więcej niż 1 trolla i tej troll by go ostro wku*wił podnosząc mu ciśnienie i wkręcając w bezużyteczną rozmowę, to też by był sceptyczny dla trolli
Odpisz
17 lipca 2020, 19:13
@MlodyKamil96: No i można? Dziękuję pięknie przyjacielu, polecamy się na przyszłość i również przepraszamy za wyzwiska, ale to znany sposób perswazji, mam nadzieję, że się czegoś nauczyłeś i to w życiu wykorzystasz :)
Odpisz
17 lipca 2020, 19:13
@SerdeczneWitam: Bo nie poznałaś ani ludzi ani reguł panujących na tej stronie.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:14
@Towarzysz777: i nie jestem trollem poprostu pisze moje zdanie mimo ze czasem jest ono błędne ;)
Odpisz
17 lipca 2020, 19:14
@Towarzysz777: Moje zadanie wykonane.
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 19:19
@Kapitalista: Aha Kapitalista jeszcze jedno, pokazałeś u góry że szara głupia masa głosuje za Dudą, bo daje piniążki, oczywiście że ileś % wyborców tak ma, natomiast
Trzaskowski też daje XD Napisał w programie, że:
- Będzie kontynuować programy specjalne te co są czyli rozdawnictwo
- Wprowadzi swoje nowe programy socjalne czyli więcej rozdawnictwa
A nie chciał, napisał tak by dostać kilka głosów xD Zatem trochę (bardzo) beka z ludzi używających tego argumentu xDD
Odpisz
17 lipca 2020, 19:20
@BloodWarsKing: No w sumie tak, ale ja sam do tego ręki nie przełożyłem. Więc nie będę płakać jak to źle, tylko będę mógł się śmiać z tych co narzekają a sami wybrali.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:20
@Towarzysz777: Po pierwsze, "myślenie nie boli" te słowa występowały już w twoim pierwszym komentarzu więc od początku były z twojej strony kąśliwe uwagi
Po drugie, o ile zrozumiałam i w wielkim skrócie (Tutaj jeśli coś źle zinterpretowałam to przepraszam i poprosiłabym o poprawę) Tobie chodzi o to, że osoby, które nie głosowały pomogły Dudzie (osobie wygranej), a MłodemuKamilowi o to, że mimo iż nie głosowali nie pomogli nikomu. Więc nie widzę tutaj jakiegoś błędnego myślenia, oboje możecie mieć swoją rację w tym przypadku.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:22
@Towarzysz777: Bosak może fajnie brzmi ale nie zagłosuje na typa który ma prawie 40lat i jest utrzymywany przez większość tego czasu przez innych XD
Odpisz
17 lipca 2020, 19:39
@SerdeczneWitam: Otóż nie, bo wszystkie argumenty w rozmowie tłumaczyły coś więcej niż "nie pomogli nikomu", tłumaczyły, że to nieprawda że dzięki nim wygrał, bo w tych 30% mogli być tak naprawdę wyborcy PiSu którzy by mu pomogli, czyli nawet specjalnie przeszkodzili Dudzie, łapiesz? Tu już nie ma kwestii "Względnie oba są dobre" bo to, że te 30% wyborców chciało przeszkodzić Dudzie nie głosując na niego to OBIEKTYWNIE fałsz, bo jest pozbawiony sensu i dokładnie o to się rozchodzi.
Tu nie trzeba nic tłumaczyć wystarczy jeden cytat:
"Jeżeli nie jesteś ze mną, jesteś przeciwko mnie"
Jeżeli nie dałeś głosu Trzaskowskiemu to mu wcale nie pomogłeś nie dając go też Dudzie, bo nie miałeś zamiaru dać go Dudzie, ale Duda wygrał.
Przeczytaj przykład z cukierkami, to nic prostszego.
Albo z pacyfizmem
Jest sobie dyktator Duda i nie chcesz by rządził (Nie dajesz mu głosu), ale nic nie zrobisz, by nie rządził (nie oddasz głosu przeciwko niemu na Trzaska), więc to że stoisz bezczynnie i się patrzysz działa na korzyść dyktatora, jak nie obalisz go, to będzie radził, dlaczego rządzi? Bo nie chcesz go obalić. Jest też przykład procentowy z tymi co nie poszli zagłosować w 2 turze ale byli w pierwszej, bo ich zaniechanie też przyczyniło się do wygranej Dudy:
Jest 18 mln głosów
Duda dostaje 9mln czyli 50%
Trzaskowski 6mln czyli 33,3%
Inni kandydaci 3mln czyli 16,6%
Jeżeli ci inni kandydaci nie pójdą głosować ani na Dudę, ani na Trzaskowskiego, to zmniejszą liczbę głosów z 18mln do 15mln przez co Duda będzie mieć ok. 60% a Trzaskowski około 40%, widzisz? Zaniechali głosowania i tym samym zwiększyli poparcie i u Trzaskowskiego i u Dudy, ale Duda miał więcej, dlatego właśnie ci co nie głosują głosują na zwycięzcę
Nic prostszego. W liceum na polskim się uczy typów komunikacji i tam jest coś takiego jak "Perswazja", nie jest miłe, ale jest nieraz skuteczne w wyprowadzaniu z błędu, zatem to nie ja tu jestem złym :)
Odpisz
17 lipca 2020, 19:46
@SerdeczneWitam: A co do "Myślenie nie boli", to nie jest to obrazą, to stwierdzenie faktu, czyżby bolało? Nie, to czy zdanie ma kontekst negatywny, pozytywny czy neutralny to dopiero kwestia względna, to akurat ma neutralny, bo zachęca rozmówcę do pomyślenia, nie mówi, że wcześniej nie myślał, tylko żeby pomyślał więcej lub jeszcze raz, co jest motywacją. Dziękuję pięknie względności nie da się oszacować więc wracam do WoTa
Odpisz
17 lipca 2020, 19:48
@Towarzysz777: Nie twierdzę, że jesteś zły, to co mówisz ma sens, chyba źle po prostu zrozumiałam słowa MłodegoKamila, a perswazji jeszcze nie przerabiałam w technikum, ale z chęcią zapoznam się z tym terminem wcześniej ;)
Odpisz
17 lipca 2020, 19:51
@Towarzysz777: Zazwyczaj nie używa się tego jako powiedzenie faktu, ale jak już tam wolisz :p
Odpisz
17 lipca 2020, 20:03
@SerdeczneWitam: Nie zawsze gram czysto ;) Ale że tak powiem "na granicy czystości" i zapewniam, że to nie dla mnie, to dla informowania :D
Odpisz
18 lipca 2020, 06:50
@Kapitalista: Nie łapie się na te "piniążki". Już pomijając kwestie prawica-lewica i prywatnych poglądów, to moim zdaniem lepiej żeby był prezydent z partii wiodącej lub zbliżonej do niej ideologicznie, z tej prostej przyczyny, że jeśli jest sejm z jednej partii, a prezydent z partii z nią skłóconej, to będą nawzajem robić sobie na przekór. Tymbardziej że Trzaskowski zapowiedział że dopóki rząd nie poda się do dymisji będzie blokował wszystkie ustawy.
Odpisz
18 lipca 2020, 06:56
@MlodyKamil96: Owszem, osobiście popieram Bosaka, ale teraz miałem do wyboru Dude i Trzaskowskiego, a już lepiej jak prezydent jest z tej partii co prowadzi, bo przynajmniej będzie względna zgoda i państwo będzie coś robić
Odpisz
18 lipca 2020, 07:06
@MlodyKamil96: To już jest żałosne. Ta kłótnia wynika z tego że nie rozumiesz jak działają procenty. Jestem tylko humanem ale może mi się uda.
Duda dostał 51
Trzaskowski dostał 49
Jeżeli ci niegłosujący by głosowali, wynik by się zmienił. Jeśli bez ich udziału Duda wygrał, to gdyby przyszli głosować, i choćby wybierali kandydata na chybił trafił, to mogło by to się zmienić. Więc nie głosując wspomagasz zwycięzce
Odpisz
17 lipca 2020, 18:53
Błąd.
Osoby, które oddały nieważny głos mogą tak powiedzieć.
Osoby, które nie były na wyborach to idioci, którzy nie spełniają obowiązku obywatelskiego.
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 21:08
@dustin2001: albo niepełnosprawni, osoby tak chore, że nie ogarniają, osoby bardzo stare które ruszyć się nie mogą, itd. pomyślałeś??
Odpisz
17 lipca 2020, 21:11
@Makos305: aha i przy okazji obraziłeś ok.30-40% polski
Odpisz
17 lipca 2020, 21:32
@dustin2001: Chwila, w jaki sposób oddanie nieważnego głosu spełnia obowiązek obywatelski?
Odpisz
17 lipca 2020, 21:34
@dustin2001: Ja nie byłem i co z tego?
Odpisz
18 lipca 2020, 00:41
@Kto_Inny:
Taki, że oddałeś głos. Obowiązkiem obywatelskim jest oddanie go. Na kogo to już inna sprawa. Ważne, że liczysz się do frekwencji.
Nieważny głos to Twój wybór, że mimo bycia dobrym obywatelem nie uczestniczysz w tym cyrku jak wybór między np. Dudą lub Trzaskowskim.
Odpisz
18 lipca 2020, 00:41
A mogłeś głosować? Jeżeli tak, to moja wypowiedź nadal aktualna.
Odpisz
18 lipca 2020, 01:58
@dustin2001: Znaczy pójść, mogłem pójść, ale nie mogłem głosować.
Odpisz
18 lipca 2020, 02:42
No właśnie.
Odpisz
17 lipca 2020, 23:55
wieśmak jest bardzo modnry
jak będę poftarzać ten sam cytat f kułko to ludzie pomyślom że jestem inteligentny
Odpisz
Edytowano - 17 lipca 2020, 18:20
Ja nie byłem na wyborach i co? I nic. Zresztą nawet jeśli serio bym poszedł, to by to i tak nic nie zmieniło.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:26
Tak też często mówią
Odpisz
17 lipca 2020, 19:06
serio nie poszedłem
Odpisz
17 lipca 2020, 19:37
Nie mówię, że nie. Po prostu dużo osób ma tak, że jeden głos w tą czy w tą nic nie zmieni.
Odpisz
17 lipca 2020, 17:19
Złot to zło, mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte. Nie jestem świątobliwym pustelnikiem, nie samo dobro czyniłem w życiu. Ale jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:06
@MlodyKamil96: Nie wiem za co ty czerwone strzałki dostajesz
Odpisz
17 lipca 2020, 18:15
@SpookyBoi: od tych co Wiedźmina nie czytali
Odpisz
17 lipca 2020, 19:13
@SpookyBoi: Za wprowadzanie w błąd.
Ten cytat Geralt wykorzystywał gdy 2 pierwsze opcje kończyły się śmiercią jednej ze stron a ostatnia na nie zabijaniu nikogo.
A nie pójście na wybory nie jest kwestią braku wyboru.
Tylko pozwoleniem jednemu złu wygrać.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:15
@Kapitalista: Wiem w jakiej sytuacji Geralt wypowiedział te słowa. Chodzi mi to że sam cytat w głównym komentarzu to nic innego jak pełna wersja tego co jest w memie
Odpisz
17 lipca 2020, 19:17
@Kapitalista: brak wyboru to trzecia opcja wyboru?
Odpisz
17 lipca 2020, 19:18
@MlodyKamil96: Brak wyboru to pozwolenie złu wygrać bez walki.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:20
@Kapitalista: To coś jak pacyfizm. Nie chcę, żeby rządził dyktator, ale mam zasady, więc go nie obalę.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:24
@Kapitalista: ale brak wyboru to trzecia opcja wyboru? Chyba tak to działa
Odpisz
17 lipca 2020, 19:24
@MlodyKamil96: Brak wyboru to żaden wybór.
To poddanie się.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:26
@Kapitalista: W sumie to nadal jest wybór, bo albo możesz wybrać kandydata 1, albo 2, albo wcale.Czyli to jest nadal wybór
Odpisz
17 lipca 2020, 19:27
@Kapitalista: czyli w przypadku wyboru zła lub zła, brak wyboru tez jest zły
Odpisz
17 lipca 2020, 19:29
@SpookyBoi: Ale nawet jeśli ty nie wybierzesz żadnego z kandydatów to zrobią to pozostali.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:29
@MlodyKamil96: W przypadku wyboru zła lub zła brak wyboru jest najgorszy.
Zawsze lepiej jest wybrać mniejsze zło.
Odpisz
17 lipca 2020, 19:32
@Kapitalista: Tak to się zgadza, każdy może dokonać jeden z tych trzech wyborów
Odpisz
17 lipca 2020, 18:09
Moim zdaniem ta postawa jest błędna, ale są pewne granica zła i mniejszego zła.
Odpisz
17 lipca 2020, 18:08
Ludzie nie głosujący (posiadający prawo do głosowania), nie powinni krytykować tego kto wygrał wybory, bo to przejaw zwykłej hipokryzji
Odpisz
17 lipca 2020, 17:49
"jeżeli mam wybierać pomiędzy mniejszym złem a większym, wolę nie wybierać wcale
Odpisz
17 lipca 2020, 17:40
Dlaczego cytat z polskiej książki jest po angielsku?
Odpisz
14 lipca 2020, 07:24
"Wesołych świąt. Też mi pomysł! Jakie masz prawo być wesołym? Jakie masz do tego podstawy? Taki biedak!" ~Ebenezer Scrooge
Odpisz
17 lipca 2020, 17:03
@ArbuzWmeloniku: Aha
Odpisz
14 lipca 2020, 00:40
Odpisz
14 lipca 2020, 00:06
Oddanie głosu na kogoś to forma aktywnego poparcia dla tej osoby. Jeżeli jedynymi opcjami głosu są osoby, która przysporzą więcej ogólnie pojętego zła niż dobra, to wyrażanie poparcia dla takich osób nie wchodzi w grę. Lepiej nie zagłosować i tym samym nie pokazywać nikomu, że to co robi źle jest dla narodu dobre i uzyskuje tym poparcie społeczne
Odpisz
14 lipca 2020, 00:17
@JaToTen: Zależy jeśli masz wybrać tym który ukradnie 1X, a tym co ukradnie 2X to lepiej wybrać pierwszego
Odpisz
14 lipca 2020, 00:18
Tak. Ale akurat jako prezydenci dużo ukraść nie mogą, w ogóle prawie nic zrobić nie mogą. A jeden i drugi będzie podobnie sprawował tą funkcję, więc i tak pal licho
Odpisz
14 lipca 2020, 00:22
@JaToTen: Trzaskowski powiedział, że wypali żelażem wszystko co PiS zrobił, PiS ma większość w sejmie. Jakby dotrzymał obietnicy żadna ustawa by nie przeszła
Odpisz
14 lipca 2020, 00:26
Teoretycznie. On może to tylko zawetować i potem to trafia do senatu, gdzie i tak jest dużo prawdopodobieństwo, że przejdzie. Po prostu by to utrudniło "pracę" sejmu. Ale Duda w sumie już też się nie musi słuchać dyktand PIS-u, bo 3 raz prezydentem nie zostanie i już mu się zbytnio nie przydadzą
Odpisz
Edytowano - 14 lipca 2020, 00:31
@JaToTen: Najprawdopodbniej Duda popiera politykę PiS'u i tak jak robił wcześniej będzie kontynuował politykę swojej partii.
Odpisz
14 lipca 2020, 00:35
Możliwe
Odpisz
14 lipca 2020, 00:04
Ci ludzie którzy używają tego cytatu chyba nie do końca ogarniają jak sie skończył ten brak wyboru geralta
Odpisz
14 lipca 2020, 00:11
@kokomando: Zawsze trzeba wybrać, a sytuacja w wiedźminie ma się nijak do wyborów
Odpisz
13 lipca 2020, 23:51
Nie głosowanie to też wybór
Odpisz
13 lipca 2020, 23:55
@Frutti56: tak, wybór o nazwie "głosuje na tego który wygra"
Odpisz