Tukan domaga się pieszczot
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Wszędzie ci Ślązacy
Grunt to dobra motywacja
"Można, jakby to było złe to by Bóg inaczej świat stworzył"
No witam, mam wiadomość
To ten mniej utalentowany
Kiepski Piece
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież22 lipca 2020, 20:51
ale z a j e b i s t y ptaszor
Odpisz
25 lipca 2020, 10:22
@Chleb_Z_Maslem: Z
Odpisz
25 lipca 2020, 10:39
@Maks221: Nie
Odpisz
25 lipca 2020, 11:11
@Nuzjn: tak
Odpisz
12 kwietnia 2021, 09:07
@Maks221: spotkanie rabinów :D
Odpisz
27 lipca 2020, 13:20
Słodkie
Odpisz
26 lipca 2020, 15:43
urocze
Odpisz
25 lipca 2020, 10:41
A Tukan jest legalny jako zwierzę domowe?
Odpisz
25 lipca 2020, 13:56
@Nuzjn: .
Odpisz
26 lipca 2020, 13:33
@Nuzjn: Tak, ale sam tukan kosztuje około 10 tysięcy dolarów jeśli mowa o dorosłym ptaku.
Odpisz
25 lipca 2020, 13:47
Odpisz
Edytowano - 25 lipca 2020, 13:04
tukan wygląda fajnie w kombinacji z rgb
Odpisz
25 lipca 2020, 10:54
Odpisz
25 lipca 2020, 10:54
@Murarzowa:
Odpisz
25 lipca 2020, 09:52
Ciekawe jak to z tyłu wygląda
Odpisz
22 lipca 2020, 22:15
Chcesz zobaczyć jak głaszczę swojego tukana?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpisz
25 lipca 2020, 09:33
@wicios: Powiedział wujek ciągnący mnie do piwnicy
Odpisz
25 lipca 2020, 09:33
na końcu powinna być inkwizycja
Odpisz
22 lipca 2020, 20:43
Wedlug mnie tukany powinny zyc na wolnosci, w ich naturalnym srodowisku
Odpisz
22 lipca 2020, 20:44
@ZSRRBall: Tukany nie są tanie w utrzymaniu i właściwie sam tukan też nie jest tani, więc raczej rzadko kto go ma.
Odpisz
22 lipca 2020, 20:51
@ZSRRBall: Uważam że każdy powinien mieć takiego zaj*bistego tukana
Odpisz
22 lipca 2020, 22:44
@EWIPS: nie, tukany powinny żyć na wolności bo to nie zwierzęta domowe. Czemu chcesz je zamykać w domu, albo ograniczać ich swobodę.
Odpisz
22 lipca 2020, 23:13
@ZSRRBall: A nie to sory idem wypuścić moje szczury i psa bo ograniczam ich swobodę dając im stały dostęp do pożywienia, opiekę weterynaryjną, ciepły domek i pieszczotki kiedy tylko mają ochotę
Odpisz
23 lipca 2020, 10:34
@EWIPS: szczury i pies to zwierzęta domowe ku*wa mać
Odpisz
23 lipca 2020, 11:20
@ZSRRBall: w szczególnosci szczury
Odpisz
23 lipca 2020, 11:23
@EWIPS: tak, szczury to nie są dzikie zwierzęta, one nie żyją w dżungli czy gdzieś tam, tylko zazwyczaj w piwnicy lub je się ma jako zwierzę domowe.
Odpisz
23 lipca 2020, 11:26
@ZSRRBall: Protip wszytko będzie domowe jak będziesz trzymał w domu
Odpisz
23 lipca 2020, 11:35
@EWIPS: ku*wa ty myślisz tylko o sobie.
Nie rozumiesz że w ten sposób krzywdzisz te zwierzęta?
Po 1: nie będą umiały polować ani przeżyć w swoim naturalnym środowisku
Po 2: Nie, niektórych zwierząt nie da się udomowić, bo one zawsze będą dzikie, i w pewnym momencie odezwie się w nich instynkt i zabiją swojego właściciela albo go poważnie zranią
Po 3: Dla wielu dzikich zwierząt ograniczenie swobody nie jest miłe.
Odpisz
23 lipca 2020, 11:36
@ZSRRBall: Patrz jaki ten tukan jest morderczy! Zara urwie mu rękę! Tak btw nigdy nie będą musieć polować bo mają żarcie za darmo
Odpisz
23 lipca 2020, 11:40
@EWIPS: ty nic nie rozumiesz z tego co piszę.
Napisałem niektórych zwierząt.
Poza tym to tak jakby powiedzieć, że po co masz się uczyć chodzić skoro możesz wszędzie jeździć samochodem.
Przestań się wpi***alać w ich życie
Odpisz
Edytowano - 23 lipca 2020, 11:50
@ZSRRBall: Będę, udomowię wszystkie zwierzoki. Papuga też kiedyś była dzika
Odpisz
23 lipca 2020, 12:30
@EWIPS: japie**ole. ja nie wiem jak ty możesz tak krzywdzić zwierzęta.
Odpisz
23 lipca 2020, 12:44
@ZSRRBall: No nie wiem właśnie dlaczego daję im jedzonko i opiekę
Odpisz
23 lipca 2020, 12:49
@EWIPS: Może dlatego, że zabierasz ich ich naturalnego środowiska, a one tego nie chcą
I ch*j że dajesz im "jedzonko i opiekę" gdyby ktoś cię zabrał do swojego domu i dawł ci jedzenie i opiekę ale gw**cił się (to jest tylko przykład) podczas gdy ty chcesz robić coś innego to nie wiem czy było by ci miło
Poza tym to jest jak nieuczenie dziecka chodzenia, bo przecież wozisz je wszędzie samochodem.
Odpisz
23 lipca 2020, 13:15
@ZSRRBall: Przecież nie gw**ce zwierzątek więc teraz to już cię trochę ponosi z braku argumentów
Odpisz
23 lipca 2020, 13:17
@EWIPS: nie ma to jak nie przeczytać, że to jest tylko przykład.
Odpisz
23 lipca 2020, 13:19
@ZSRRBall: A ja ci mówię że nikt ich nie gw**ci
Odpisz
23 lipca 2020, 13:30
@EWIPS: a kto tak powiedział? Mówię że to jest przykład, a ty z braku argumentów powtarzasz to samo.
Odpisz
Edytowano - 23 lipca 2020, 13:35
@ZSRRBall: No właśnie ty sobie wymyślasz jakieś argumenty z tyłka które nie mają pokrycia w rzeczywistości
Odpisz
23 lipca 2020, 13:37
@EWIPS: Nie, ponieważ to jest przykład. Takie zachowanie można porównać do gw**cenia. Natomiast ty nie podajesz żadnych logicznych argumentów i używasz stwierdzeń typu "no chyba ty"
Odpisz
Edytowano - 23 lipca 2020, 13:39
@ZSRRBall: Ten przykład się nie liczy bo nie ma pokrycia w rzeczywistości. Tak, fajnie by było nie musieć pracować do końca życia i być rozpieszanym na każdym kroku, polecam
Odpisz
23 lipca 2020, 13:40
@ZSRRBall: A i bym zapomniała: chyba ty
Odpisz
23 lipca 2020, 13:43
@EWIPS: Czyli po 1: Ma, bo to można porównać do gw*****
Po 2: Dla ciebie dawanie jedzenia za coś co można porównać do gw***** jest ok
Po 3: zwierzęta myślą i raczej niż ty
Po 4: dalej brak logicznych argumentów
Po 5: dalej powtarzasz ciągle to samo
Po 6: jeżeli uważasz, że "chyba ty" jest śmieszne, to nie. Jest krindżowe
Odpisz
23 lipca 2020, 13:45
@ZSRRBall: Ty masz tylko jeden argument: zwierzątkom smutno bo nie są w Dżungli i to je g**łci. Podważanie mojej inteligencji i stawianie mnie niżej od zwierząt bo mam inną opinie od ciebie nie stawia Cię w dobrym świetle kolego.
Odpisz
23 lipca 2020, 13:51
@EWIPS: Po 1: w jaki sposób niby podważam twoją inteligencję albo stawiam niżej od zwierząt.
Po 2: Podałem wiele argumentów, między innymi agresja
Po 3: Zwierzęta źle się czują, bo nie potrafią polować, jeśli są np mięsożerne albo nie potrafią większości rzeczy jakie potrafią te, które żyją na wolności.. To tak jakby ktoś zabrał niemowlaka komuś innemu i nie nauczył go chodzić mówić itd.
Po 4: Nawet ludzie źle się czują, gdy nie mogą robić tego co chcą, a zwierzęta tym bardziej, bo nie mogą żyć na wolności.
Po 5: nie jestem twoim kolegą.
Odpisz
Edytowano - 23 lipca 2020, 13:57
@ZSRRBall: Po 1 twoja poprzednia wiadomość: "Po 3: zwierzęta myślą i raczej niż ty"
Po 2 przestań wyliczać bo to się źle czyta i mam wrażenie że nie potrafisz składać pełnych zdań.Twój trzeci podpunkt nie ma sensu, ponieważ nie siedzisz zwierzakowi w głowie i nie wiesz czy ma taką potrzebę w momencie kiedy jedzonko ma na czas, a zabawa zastępuje chęć wyżycia się fizycznie. Co do twojego czwartego argumentu, zwierzęta nie postrzegają świata jak ludzie więc ich nie porównuj. Kolega to zwrot grzecznościowy, jednak Pan widzę z kulturą nie ma za wiele wspólnego
Odpisz
23 lipca 2020, 14:14
@EWIPS: po 1: nie wiem czy wiesz, ale jest coś takiego autokorekta. Widocznie musiało mi zmienić słowo inaczej na iraczej. Łatwo się tego domyślić.
Po 2: to jeden z najlepszych sposobów by odnieść się do danego momentu. Poza tym, w większości moich punktów, są długie i rozwinięte zdania. Oraz nie możesz mi mówić jak mam pisać.
Po 3: Ku*wa po 1 zachowanie zwierząt obserwowano od stuleci. Dla nich nauka polowania to dla nas nauka chodzenia. One powinny to umieć, ale niestety tacy ludzie jak ty myślą tylko o sobie a nie o tym, że zwierzęta chcą żyć na wolności.
Po 4: jakie postrzeganie świata. Nie rozumiesz że każda istota źle się czuje gdy jest zamknięta np w klatce, choćbym nie wiem jak duża ona była?
Po 5: Nie będę zachowywał się kulturalnie i poważnie w internecie, zwłaszcza na stronie z memami
Odpisz
23 lipca 2020, 14:19
@ZSRRBall: Wybacz jednak nie mam ochoty tracić czasu na tą bez produktywną któtnie z osobą która zamiast pisać zdaniami wylicza jak dziecko w podstawówce. Szanuję że kochasz zwierzaki i chcesz żeby żyły w swoim naturalnym środowisku, ja tam uważam że każdy może mieć w domu zwierzaka pochodzącego z hodowli (nie ukradniętego z dziczy) i też jest w pytkę. Teraz idę spędzić ten zaoszczędzony czas na tej kłótni grając w Minecraft. Pozdrawiam cieplutko, nie będę już odpisywać więc nie rzucaj stolczykiem
Odpisz
23 lipca 2020, 14:26
@EWIPS: nie ma to jak nazywać punktowanie argumentów "wyliczaniem". Poza tym nie wiem czy wiesz, ale pisałem zdaniami ,a nie jednym słowem. Według mnie ta dyskusja była od początku ch*jowa, i w sumie już dawno chciałem stąd spie**olić więc ok.
Odpisz
25 lipca 2020, 09:42
@ZSRRBall: Na tym polega wolność, że jeśli kogoś stać, to powinien sobie móc kupić takie zwierze na jakie ma ochotę. Nie ważne jest to czy zwierze ma możliwość zjeść właściciela, bo właściciel doskonale o tym wie zanim w ogóle zakupi zwierze.
Odpisz
25 lipca 2020, 10:13
@jacek1s: ale zwierzeta tez maja prawo do wolnosci i tez nie chca byc przez kogos kupione i zamkniete
Odpisz
25 lipca 2020, 10:35
@ZSRRBall: Myślę, że to jedyne czego chcą. Mieć dom w którym właściciel będzie się nimi opiekować.
Odpisz
25 lipca 2020, 10:38
@jacek1s: no niezbyt, bo po 1: nie wiedzą co to ludzie
Po 2: raczej nie lubią żyć w niewoli.
Po 3: raczej wolą żyć w swoim naturalnym środowisku
Ah shit hERe wE go AGaiN
Odpisz
25 lipca 2020, 10:50
@ZSRRBall: Nie muszą wiedzieć co to są ludzie, bo to zwierzęta, a nie ludzie i nikt raczej nie będzie ich edukować pod tym względem, a mieszkanie z kimś w domu, to nie jest niewola, a przywilej, który spotyka rzadko które zwierze. Myślę, że gdyby zwierzęta miały głos i wybór między życiem w domu gdzie mają totalną chillere i utopię, a mieszkanie w dziczy, walkę o życie, pożywienie i życie non stop czuwając, to raczej wolałyby jednak mieszkać sobie w domu. Szczególnie biorąc pod uwagę to, że mają non stop dostęp do weterynarza, pożywienia i inne wygody tego rodzaju. Jest wiele zwierząt, które są wdzięczne, że nie muszą się męczyć w dziczy.
Odpisz
25 lipca 2020, 12:55
@jacek1s: no tylko szkoda, że nie mogą pójść gfzie chcą, chodzą na smyczy zazwyczaj (jeżeli w ogóle się je wyprowadza na zewnątrz) nie potrafią podstawowych rzeczy u zwierząt. Poza tym mało które zwierzę lubi jeździć do weterynarza.
Zwierzęta niezbyt dbają o swoje życie (w przeciwieństwie do ludzi) i raczej nie są wdzięczne za dawanie im jedzenia.
Odpisz
25 lipca 2020, 13:32
@ZSRRBall: Bo zwierzęta są głupie, to żaden argument za tym, że im źle w domu. Przyjmujesz do siebie lub argumentujesz to w taki sposób jak te głupie zwierzęta. Ja rozumiem, że wiele z nich wolałoby 2 lata po urodzeniu zemrzeć w męczarniach po jakiejś chorobie lub być czyimś pożywieniem (ewentualnie ze złamaną nogą chodzić do momentu aż ktoś się nie połasi żeby go zjeść), ale uwierz mi, że człowiek wie lepiej co jest dla nich lepsze, bo człowiek głupi nie jest. Poza tym wiele osób biorących do siebie zwierze - terraryści na przykład, starają się odwzorować im naturalny klimat, więc wątpliwe jest żeby się one męczyły.
Odpisz
25 lipca 2020, 15:52
@EWIPS: ,,Udomowiony" i ,,oswojony" to nie to samo. Możesz mieć w domu tukana, ale nie jest to gatunek udomowiony, tylko oswojony z ludźmi osobnik.
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2020, 22:13
@ZSRRBall: Chciałam tylko dodać, że zarówno psy jak i koty powstały od wcześniej oswojonych zwierząt
a w jaki sposób?
zauważyły, że gdy nie są agresywne wobec ludzi to ci dają im jedzenie
czyli zobaczyły w człowieku zysk i porzuciły swoje "naturalne" środowisko na rzecz wygody i komfortu życia.
Ponad to jak widać na filmie tukan ten domaga się głaskania i sprawia mu to widoczną przyjemność co znaczy iż ten najprawdopodobniej gdyby został wypuszczony na pole albo by został przy właścicielu albo by poleciał ale i tak prędzej czy później wróciłby do swojego komfortowego domu w którym mieszka jego właściciel.
Odpisz
27 lipca 2020, 22:24
@Murarzowa: błagam, skończcie odpowiadać na te dyskusje bo za kazdym razem gdy mi o niej ktos przypomina to trace chec do zycia
Odpisz
27 lipca 2020, 22:38
@ZSRRBall: *przypomina*
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2020, 23:26
@ZSRRBall: nie, nie skończymy
a przynajmniej ja nie skończę
Odpisz
28 lipca 2020, 01:22
@ZSRRBall: O dzień dobry panie ZSRRBall czy pamięta pan o tym wątku?
Odpisz
28 lipca 2020, 08:25
@ZSRRBall: O a jak mija poranek?
Odpisz
28 lipca 2020, 09:14
@Murarzowa: beka w ch*j, nie ma to jak mieć chumor 12 latka
Odpisz
28 lipca 2020, 09:19
@ZSRRBall: tylko szkoda ze ja to napisalem ironicznie, a tutaj widac ze wcpewnym sensie chcesz bym popelnil samobójstwo.
Nice.
Odpisz
28 lipca 2020, 09:33
@Murarzowa: ZSRRBall: teraz to już panikujesz i szukasz dziury w całym, poprostu mam z Ciebie bekę jak można się wstydzić własnyh wypowiedzi, jednocześnie stojąc twardo przy swoim
Odpisz
28 lipca 2020, 09:38
@EWIPS: tak
Odpisz
28 lipca 2020, 09:48
@Murarzowa: nie wstydzę się. Po prostu dyskusja była na tak niskim poziomie że japie**ole.
Odpisz
Edytowano - 28 lipca 2020, 09:53
@Murarzowa: ZSRRBall: Najbardziej kisnę z tego że mnie zablokowałeś, osobę która od pewnego czasu dała sobię spokój ale raz zaśmieszkowała. Widać że ogólnie mało rozumiesz z tego co się wokół Ciebie dzieję. Tak btw była ona na niskim poziomie, bo przypominam zwierzątkom smutno że trzymam je w ciepłym domu i to je g**ci. Polecam mocno dyskusja z tobą daleko zaprowadzi. Czuję się jak bym rozmawia z taką feminazistką, wersja super ekolog plus
Odpisz
28 lipca 2020, 22:20
@EWIPS: To tak jakbyś nie pozwolił biednemu człowiekowi się wzbogacić bo jego naturalne środowisko to bieda
Odpisz
28 lipca 2020, 22:24
@Murarzowa: STOP przyjmowania bezdomnych do noclegowni! Miej serce i zostaw do na ulicy, tam jest jego naturalne środowisko
Odpisz
29 lipca 2020, 02:27
@EWIPS: no właśnie
biedny człowiek uzyskał godne życie
GODNE ŻYCIE DLA TAKIEGO CZŁOWIEKA TO GW****!!11!!!!1
Odpisz
12 kwietnia 2021, 09:35
@Murarzowa: ło kurde
Pierwszy raz przeczytałam taki długi wątek
A wszystko zaczęło sie od uroczego filmiku ze słodkim tukankiem który przymila sie do swojego właściciela którego ceni i kocha
Ps
Popcorn dla innych losowców
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:08
@LadyDialga: Spokojnie były dłuższe gównoburze
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:11
@EWIPS: Jeśli bym miała
za darmo żarcie i w ogóle leżenie cały dzień i wyjebka za to, że dam dupy raz na czas
to jak najbardziej
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:13
@Murarzowa: wiem
Tylko nigdy nie chce mi sie ich czytać bo to głównie jakieś 🅱️ierniczenie o polityce albo o grze/serialu/filmie w którą nigdy nie grałam/oglądałam
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:15
@LadyDialga: no chyba że akurat znasz jakąś ciekawą którą bym mogła poczytać bo akurat mam czas wolny :3
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:17
@LadyDialga: Admin wyj...ł
gównoburzę na ponad 200 kom
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:18
@Murarzowa: ajaj F
A o czym mniejwięcej była?
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:22
@Murarzowa: Bożydar czasem jest w ciul niesprawiedliwy (uwaga atencja time) jak na przykład wtedy kiedy mi 5 razy usunął komentarz z 50+ wgóregłosów no jakaś julka sie zesrała albo tamten mój mem 150-2 który nie przeszedł :'3
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:28
@LadyDialga: A to ni wiem
jakieś gówno z Kapitalistą
Odpisz
21 kwietnia 2021, 19:30
@Murarzowa: o to chyba nic ciekawego xD
Kłótnia z Kapitalistą to jak kłótnia z Revanem tylko z anime dziewczynkami z tego co wiem
Odpisz
9 maja 2021, 12:16
@LadyDialga: .
Odpisz
22 lipca 2020, 20:43
Wholsom
Odpisz