@Knietjan: Poza tym jakby kosmici zaatakowali Polskę, to przestaliby istnieć.
Zarówno III Rzesza, jak i ZSRR zaatakowały Polskę. Obu tych krajów już nie ma.
Wiem, że zrujnuję, ale najprawdopodobniej walczylibyśmy z droidami bojowymi, gdyż nasze mikroby mogą być dla obcych... No, powiedzmy, że śmiertelność Dżumy to byłyby małe miki.
@korobov: Myślisz, że superzaawansowana rasa zdolna do międzygwiezdnych podróży by tego nie wzieła pod uwagę? Mogliby albo, jak powiedziałeś, wysłać roboty, albo dać sobie odporność. To znaczy, zakładając że weszliby z nami w jakikolwiek kontakt bo najprawdopodobniej by zrzucili jakiś kamyk kosmiczny lub wirusa czy innego superbuga jakiegoś zajebistego.
W każdym razie, nie wiem czemu śmiertelność dżumy to byłaby małe miki, cokolwiek to znaczy. Żadna choroba cię od razu nie rozciapcia, a superzaawansowana cywilizacja zdolna do podróży międzygwiezdnych najprawdopodobniej będzie mogła przebadać jakiekololwiek mikroba tak szybko, że szczepionka byłaby w kwestii minut.
I jeszcze jedno. Nie wiem, co ty tym komentarzem chciałeśzrujnować. Mema? Jak to niby miało go zniszczyć? Jakiś komenarz? Który, i też jak? Równowage 40 wymiarów?
@Pararanek: Śmiertelność dżumy to było 30-90%, więc średnio na 100 zarażonych przeżywało 40. Poza tym ta superzaawansowana cywilizacja mogłaby pójść właśnie w podróże, a medycyna pozostać w tyle. U nas rozwój był w miarę równomierny, ale aż do XVIII-XIX wieku medycyna często pozostawała na poziomie starożytnym u tu mówię o starożytności dzikiej, że zaburzenie równowagi płynów czy to, że najważniejszym organem jest wątroba. Nie wspominajac o tym, że sami mogli wysterylizowac swój swiat i dla nich infekcja bakteryjna czy wirusowa albo grzybiczna jest tak samo abatrakcyjna, jak podróże w czasie. Ale to są gdybania, możliwe nawet, że nie są oparci na węglu, tylko na, dla przykładu, azocie, a więc rzeczy dla nas śmiertelne mogą być dla nich niczym, a nasze pierdoły mogą być dla nich zabójcze.
@korobov: Jeżeli chcesz mieć superzaawansowaną cywilizacje, musisz mieć medycyne zdolną do pokonania wszelkie choroby. Inaczej pandemię będą ciągle wybuchały i elo, kiepsko z rozwojem będzie. Bez medycyny nie ma cywilizacji.
Używanie historii jako argumentów na przyszłość jest bzdurą, a w większej skali jest niebezpieczne. Czemu? Osobliwość technologiczna.
Chociaż w sumie to masz racje, prawdopodobnie taka cywilizacja nie będzie miała rozwiniętej medycyny ale nie z tego powodu o którym myślisz.
@korobov: Sugerujesz że super zaawansowany gatunek kosmitów który powstał i ewoluował w zupełnie innych warunkach niż ludzie mógłby choć w minimalnym stopni być podatnym na ziemskie mikroby? No raczej nie. Fizjologia obcych byłaby najpewniej tak bardzo inna że bakterie i wirusy nic by im nie mogły zrobić ponieważ aby wywołać chorobę wykorzystują komórki, DNA itp. które mają ziemskie gatunki a które najpewniej kosmici by nie mieli ponieważ byliby inaczej zbudowani. Więc twoja teoria że ziemskie mikroby mogłyby wybić obcych jest błędna
@Pararanek: Trusno mieć dowody na kontakt z hipotetyczną, pozaziemską cywilizacją i ich odporność na nasze mikroby. Jednak można odnieść to do odkrycia Ameryki. Tuż po tym, gdy Hiszpanie odkryli Nowy Świat, nawiązywali handel wymienny z tubylcami. Jednym z darów były koce z Czarną Ospą, na które Hiszpanie byli uodpornieni, ale tubylcy już nie. Prawdopodobnie około 80% Indian, którzy umarli w wyniku kolonizacji było ofiarami chorób przywleczonych z Europy.
@korobov: Problem w tym że Hiszpanie i tubylcy mieli wspólną filologię ponieważ oboje należeli do tego samego rysunku. Hiszpanie jedynie mieli układ odpornościowy który zdążył uodpornić się na tego wirusa. Inna sprawa jest z kosmitami którzy nie dość że nie należą do gatunku homo sapiens to nawet najpewniej podstawy naszej fiziologi takie jak DNA i komórka najpewniej u nich nie występują tylko składają się z innych rzeczy. Bardzo mało prawdopodobne że mikroby które powstały na chemii węgla mogły by cokolwiek zrobić obcym którzy powstali najpewniej w zupełnie inny sposób. Dla mikrobów ich organizm najpewniej byłby albo obojętny albo wręcz zabójczy. Poza tym kosmici raczej nie byliby wstanie oddychać w naszej atmosferze z uwagi na inny skład chemiczny, ciśnienie oraz ilość promieniowania słonecznego dostającego się do powierzchni ziemi. Dla nich nasze warunki środowiskowe mogłyby być zwyczajnie zabójcze. Z tego powodu nosiliby jakiś skafander kosmiczny umożliwiający im przetrwanie na naszej planecie co oddzielało by ich również od mikrobów
@Daiargon: Nigdy nie wiadomo. Wchodzimy w strefę dywagacji, a się może okazać, że to my jesteśmy tą hiperzaawansowaną technicznie Cywilizacją w nabliższej odległości (czyt. Drodze Mlecznej), przez co my będziemy kolonizować i stąpać po innych planetach. A nawet jeśli jest inna, o wiele bardziej zaawansowana technicznie cywilizacja, to może się okazać, że nie mają broni, bo a) dość się wycierpieli lub b), nie ma nikogo, kto byłby w stanie im zagrozić. Nie wykluczam też prawdopodobieństwa, że wyewoluowali podobnie jak my.
@Pararanek: Natura/Przyroda/Wsześchiat jest cholernie leniwa i często-gęsto powtarza schematy. Wystarczy zauważyć podobieństwo orbit elektronowych z orbitami planetarnymi. Podobieństwo między kryształami metali i niemetali, podobieństwa gatunków ewoluujących w podobnych warunkach, mimo odosobnienia przez wiele tysięcy lat bez kontaktu czy nawet podobieństwa między ekonomią a populacją jakiś organizmówz te same schematy.
@Pararanek: Raczej nie zauważamy zależności, jeszcze, bo może się okazać, że to jest podobne do dziejów jakiejś cywilizacji. A co do historii, znam ją i wiem, że to, co sie teraz dzieje przypomina epidemię hiszpanki sprzed 100 lat, nawet wirus jest praktycznie ten sam.
@Pararanek: Chyba stajemy na tym, że żadna strona nie przekona drugiej, bo jest za cholerę zmiennych, część możemy współnie brać pod uwagę, część osobno, a część możemy nie zauważać.
@Towarzysz777: Kosmici nie atakowaliby planety, gdyby nie mieli armii dość dużej, żeby podbić planetę. W porównaniu z nimi wszystkie armie Europy razem wzięte byłyby jak siły Liechtensteinu podczas 2 wś. Skoro tu dolecieli, to technologicznie też nas przewyższają. Jedyną przewagą Ziemian mogłaby być taktyka - a taktyka wymaga koordynacji.
@WielkiSpod: Ale ja nie napisałem że mamy jakiekolwiek szanse, tylko że na liście najniebezpieczniejszych przeciwników kosmitów na planecie są USA, Rosja i Europa
@Towarzysz777: Rosja to państwo. USA to państwo. Europa to kontynent (półwysep, no ale historia). To tak jakby ma liście najgroźniejszych dla człowieka zwierząt napisać: Niedźwiedź, tygrys, milion owocówek. A odnośnie szans zwycięstwa - to jedyna możliwa szansa, a nasi przywódcy wbrew pozorom nie są skończonymi idiotami i jeśli mają wybór "zgodzić się na eksterminację" albo "odwlec eksterminację, a może nawet podnieść notowania jak się jakimś cudem uda", to raczej wybiorą to drugie
@WielkiSpod: Ku*wa Zet seter napisał a co z Europą nie ku*wa Niemcami, nie ku*wa Francją czy Wielką Brytanią, tylko Europą, nikt ku*wa nie napisał ani że Europa to państwo ani że Europa miałaby jakiekolwiek szanse, a to, że łącznie aresnał tegoż kontynentu byłby 3 najpotężniejszym na planecie, nikt nie mówił nic o walce ani jednoczeniu się, ani o tym czym jest Europa, chcesz to sobie podepnij to pod Unię Europejską zamiast całego kontynentu i też wyjdzie to samo. Wyjmij kija z dupy, jak chcesz wywoływać dyskusje to pod pogadajca idź, bo rozmowa z tobą wygląda jakbyś nie pisał ze mną, bo odpowiadasz na coś na co nie zadawałem pytania ani nie prosiłem o udzielenie opinii na ten temat. Prowadzisz monolog, to kontynuuj sobie
@Towarzysz777: W tym wątku napisano, że Europa jest trzecim największym zagrożeniem dla kosmitów, więc to w tym wątku odpowiedziałem, że nie, i przedstawiłem swoje argumenty
@WielkiSpod: Napisałeś najpierw, że samo UE nie dysponuje odpowiednimi środkami, podczas gdy dysponuje, dalej napisałeś, że armia Europy byłaby malutkie jak armia Lichtensteinu w WWII i to nie jest argument za tym, że UE nie jest 3 siłą militarną, tylko odbieganie od tematu, bo nikt nie pytał czy ta armia jest dla kosmitów mała czy duża, bo chodziło o to że inne armie prócz Rosji i USA są mniej groźne, nie niegroźne, a mniej groźne. A na końcu zacząłeś pisać jak by można było wygrać lub odwlec eksterminację, mimo że też nikt nie pytał i nikt nie poruszył tego tematu. Więc argumentów za tym, że armia UE nie jest POTENCJALNIE 3 najgroźniejszą dla kosmitów na świecie jest uwaga 0. Na dodatek napisałem, iż potencjalnie największym zagrożeniem po USA i Rosji byłyby państwa Europy ew. Unii Europejskiej.
P O T E J C J A L N I E znaczy w tym przypadku ni mniej ni więcej, jak suche fakty o sile militarnej, nie to czy się złączymy, czy będziemy współpracować itp. tylko suche informacje o liczbie wojsk, poziomie ich zaawansowania itd.
@WielkiSpod: Na to czy armia jest groźna czy nie wpływają dziesiątki czynników, a sama ocena jest TEORETYCZNA. Dlatego użyłem słowa "Potencjalnie", co już powinno znieść wszelkie próby dyskusji, gdy jest ona nieuzasadniona, pójdziesz, uwzględnisz potencjał militarny wszystkich państw i wyjdzie ci za każdym razem inny wynik, nie chodzi o liczbę żołnierzy, czy samolotów, czy czołgów, a nawet broni atomowej, a o potencjalną sposobność do przeciwstawienia się kosmitom nieistotne jak wielkiej by nie mieli armii, bo nieistotne kto by wygrał, istotne że największe szanse na wygraną miałoby USA, potem Rosja a następnie wg moich POTENCJALNYCH założeń... Łączny arsenał państw członkowskich UE.
@Pararanek: Ale akurat USA i Rosja to OBIEKTYWNIE w setkach globalny rankingów 2 najpotężniejsze militarnie państwa, to co mogą zaoferować Chińczycy to miliony żołnierzy, ale i gorszej jakości sprzęt, mniej broni nuklearnej, mniejsze wydatki na wojsko i tak dalej i tak dalej... Tu nie ma miejsca na przecenianie, bo fakty mówią o tym że Rosja jest potencjalnie (nie wiadomo co by było w rzeczywistości, liczą się też generałowie itp.), czyli według suchych faktów i danych silniejsza od Chin. Na razie oczywiście, bo Chiny lubią konkurować o wszystko od gospodarki po wyprawy kosmiczne :P
@Towarzysz777:
Tylko że Chiny mają większy budżet obronny. Co do jakości sprzętu nie jestem pewien. W kadym razie, Rosja nie mogłaby prowadzić jakiejkolwiek poważnej wojny z państwem jak Chiny czy USA przez problemy logistyczne i ekonomiczne.
Komentarze
Odśwież2 sierpnia 2020, 10:44
Bo jakby najechali Polskę to statki po godzinie znalazłyby się na złomowisku
Odpisz
2 sierpnia 2020, 12:46
@Knietjan: "Mietek! Ile za tytan dzisiaj? 2.34? To już lepiej tym zielonym odsprzedam"
Odpisz
2 sierpnia 2020, 20:17
@Rakiczan: xD
Odpisz
3 grudnia 2020, 08:35
@Knietjan: Poza tym jakby kosmici zaatakowali Polskę, to przestaliby istnieć.
Zarówno III Rzesza, jak i ZSRR zaatakowały Polskę. Obu tych krajów już nie ma.
Odpisz
Edytowano - 5 sierpnia 2020, 14:10
E, a dlaczego kosmici sami atakują Ziemię, zamiast wybić ludzkość jakąś chorobą? Może to stąd jest koronawirus?
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:25
@Kebasa_z_mema:
Ponieważ jeżeli wybiliby chorobą to byłby kiepski film.
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:26
@Pararanek: TO Z KOSMOSU KORONAWIRUSY WYSZŁY
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:28
@Pararanek: MÓWIĘ WAM LUDZIE
Odpisz
30 lipca 2020, 09:45
Wiem, że zrujnuję, ale najprawdopodobniej walczylibyśmy z droidami bojowymi, gdyż nasze mikroby mogą być dla obcych... No, powiedzmy, że śmiertelność Dżumy to byłyby małe miki.
Odpisz
Edytowano - 30 lipca 2020, 10:34
@korobov: Myślisz, że superzaawansowana rasa zdolna do międzygwiezdnych podróży by tego nie wzieła pod uwagę? Mogliby albo, jak powiedziałeś, wysłać roboty, albo dać sobie odporność. To znaczy, zakładając że weszliby z nami w jakikolwiek kontakt bo najprawdopodobniej by zrzucili jakiś kamyk kosmiczny lub wirusa czy innego superbuga jakiegoś zajebistego.
W każdym razie, nie wiem czemu śmiertelność dżumy to byłaby małe miki, cokolwiek to znaczy. Żadna choroba cię od razu nie rozciapcia, a superzaawansowana cywilizacja zdolna do podróży międzygwiezdnych najprawdopodobniej będzie mogła przebadać jakiekololwiek mikroba tak szybko, że szczepionka byłaby w kwestii minut.
I jeszcze jedno. Nie wiem, co ty tym komentarzem chciałeśzrujnować. Mema? Jak to niby miało go zniszczyć? Jakiś komenarz? Który, i też jak? Równowage 40 wymiarów?
Odpisz
30 lipca 2020, 14:00
@Pararanek: Śmiertelność dżumy to było 30-90%, więc średnio na 100 zarażonych przeżywało 40. Poza tym ta superzaawansowana cywilizacja mogłaby pójść właśnie w podróże, a medycyna pozostać w tyle. U nas rozwój był w miarę równomierny, ale aż do XVIII-XIX wieku medycyna często pozostawała na poziomie starożytnym u tu mówię o starożytności dzikiej, że zaburzenie równowagi płynów czy to, że najważniejszym organem jest wątroba. Nie wspominajac o tym, że sami mogli wysterylizowac swój swiat i dla nich infekcja bakteryjna czy wirusowa albo grzybiczna jest tak samo abatrakcyjna, jak podróże w czasie. Ale to są gdybania, możliwe nawet, że nie są oparci na węglu, tylko na, dla przykładu, azocie, a więc rzeczy dla nas śmiertelne mogą być dla nich niczym, a nasze pierdoły mogą być dla nich zabójcze.
Odpisz
Edytowano - 30 lipca 2020, 14:46
@korobov: Jeżeli chcesz mieć superzaawansowaną cywilizacje, musisz mieć medycyne zdolną do pokonania wszelkie choroby. Inaczej pandemię będą ciągle wybuchały i elo, kiepsko z rozwojem będzie. Bez medycyny nie ma cywilizacji.
Używanie historii jako argumentów na przyszłość jest bzdurą, a w większej skali jest niebezpieczne. Czemu? Osobliwość technologiczna.
Chociaż w sumie to masz racje, prawdopodobnie taka cywilizacja nie będzie miała rozwiniętej medycyny ale nie z tego powodu o którym myślisz.
Odpisz
1 sierpnia 2020, 19:15
@Pararanek: Poczytaj wojnę światów, to się dowiesz jak się przygotowali
Odpisz
1 sierpnia 2020, 19:56
@korobov: Sugerujesz że super zaawansowany gatunek kosmitów który powstał i ewoluował w zupełnie innych warunkach niż ludzie mógłby choć w minimalnym stopni być podatnym na ziemskie mikroby? No raczej nie. Fizjologia obcych byłaby najpewniej tak bardzo inna że bakterie i wirusy nic by im nie mogły zrobić ponieważ aby wywołać chorobę wykorzystują komórki, DNA itp. które mają ziemskie gatunki a które najpewniej kosmici by nie mieli ponieważ byliby inaczej zbudowani. Więc twoja teoria że ziemskie mikroby mogłyby wybić obcych jest błędna
Odpisz
2 sierpnia 2020, 07:25
@Daiargon: Twierdzę, że byliby podatni na mikr9by i wirusy, które dla nas są tak nieszkodliwe jak prysznic.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 07:35
@korobov:
Masz dowody?
Odpisz
2 sierpnia 2020, 08:03
@Pararanek: Trusno mieć dowody na kontakt z hipotetyczną, pozaziemską cywilizacją i ich odporność na nasze mikroby. Jednak można odnieść to do odkrycia Ameryki. Tuż po tym, gdy Hiszpanie odkryli Nowy Świat, nawiązywali handel wymienny z tubylcami. Jednym z darów były koce z Czarną Ospą, na które Hiszpanie byli uodpornieni, ale tubylcy już nie. Prawdopodobnie około 80% Indian, którzy umarli w wyniku kolonizacji było ofiarami chorób przywleczonych z Europy.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 08:15
@korobov: Problem w tym że Hiszpanie i tubylcy mieli wspólną filologię ponieważ oboje należeli do tego samego rysunku. Hiszpanie jedynie mieli układ odpornościowy który zdążył uodpornić się na tego wirusa. Inna sprawa jest z kosmitami którzy nie dość że nie należą do gatunku homo sapiens to nawet najpewniej podstawy naszej fiziologi takie jak DNA i komórka najpewniej u nich nie występują tylko składają się z innych rzeczy. Bardzo mało prawdopodobne że mikroby które powstały na chemii węgla mogły by cokolwiek zrobić obcym którzy powstali najpewniej w zupełnie inny sposób. Dla mikrobów ich organizm najpewniej byłby albo obojętny albo wręcz zabójczy. Poza tym kosmici raczej nie byliby wstanie oddychać w naszej atmosferze z uwagi na inny skład chemiczny, ciśnienie oraz ilość promieniowania słonecznego dostającego się do powierzchni ziemi. Dla nich nasze warunki środowiskowe mogłyby być zwyczajnie zabójcze. Z tego powodu nosiliby jakiś skafander kosmiczny umożliwiający im przetrwanie na naszej planecie co oddzielało by ich również od mikrobów
Odpisz
2 sierpnia 2020, 08:29
@Daiargon: Nigdy nie wiadomo. Wchodzimy w strefę dywagacji, a się może okazać, że to my jesteśmy tą hiperzaawansowaną technicznie Cywilizacją w nabliższej odległości (czyt. Drodze Mlecznej), przez co my będziemy kolonizować i stąpać po innych planetach. A nawet jeśli jest inna, o wiele bardziej zaawansowana technicznie cywilizacja, to może się okazać, że nie mają broni, bo a) dość się wycierpieli lub b), nie ma nikogo, kto byłby w stanie im zagrozić. Nie wykluczam też prawdopodobieństwa, że wyewoluowali podobnie jak my.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 08:58
@korobov:
To nie argument. Nie możesz użyć historii jako argumentu w tej sytuacji.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 09:04
@Pararanek: Natura/Przyroda/Wsześchiat jest cholernie leniwa i często-gęsto powtarza schematy. Wystarczy zauważyć podobieństwo orbit elektronowych z orbitami planetarnymi. Podobieństwo między kryształami metali i niemetali, podobieństwa gatunków ewoluujących w podobnych warunkach, mimo odosobnienia przez wiele tysięcy lat bez kontaktu czy nawet podobieństwa między ekonomią a populacją jakiś organizmówz te same schematy.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 09:09
@korobov:
Robisz coś z niczego. Nie ma tutaj nic żeby się powtarzać.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 09:13
@Pararanek: Raczej nie zauważamy zależności, jeszcze, bo może się okazać, że to jest podobne do dziejów jakiejś cywilizacji. A co do historii, znam ją i wiem, że to, co sie teraz dzieje przypomina epidemię hiszpanki sprzed 100 lat, nawet wirus jest praktycznie ten sam.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 09:15
@korobov:
No tak, możemy, może, możliwe. A coś więcej?
Odpisz
2 sierpnia 2020, 09:17
@Pararanek: Chyba stajemy na tym, że żadna strona nie przekona drugiej, bo jest za cholerę zmiennych, część możemy współnie brać pod uwagę, część osobno, a część możemy nie zauważać.
Odpisz
2 sierpnia 2020, 09:19
@korobov:
Ja nie mam niczego do czego miałbym cię przekonać.
Odpisz
29 lipca 2020, 15:00
A co z Europą??
Odpisz
29 lipca 2020, 15:01
Oczywiście tak zapytałby się typowy Amerykanin
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2020, 15:02
Na liście potencjalnych niebezpiecznych armii dla kosmitów Europa jest do zniszczenia na 3 miejscu zaraz po ruskich
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2020, 16:17
@Towarzysz777: W sensie UE, NATO czy kontynent sam w sobie?
Odpisz
29 lipca 2020, 16:25
@WielkiSpod: Bardziej UE i kontynent, bo Nato i tak obejmuje znacznie więcej państw.
Odpisz
29 lipca 2020, 16:26
@Towarzysz777: Właśnie. A UE nie dysponuje zbyt imponującymi siłami. A co do kontynentu... Zeszły wiek doskonale pokazuje naszą jedność i współpracę
Odpisz
29 lipca 2020, 16:35
@WielkiSpod: A to nieistotne jak współpracujemy, tylko to że mamy dużo niebezpiecznych zabawek
Odpisz
29 lipca 2020, 16:55
@Towarzysz777: Kosmici nie atakowaliby planety, gdyby nie mieli armii dość dużej, żeby podbić planetę. W porównaniu z nimi wszystkie armie Europy razem wzięte byłyby jak siły Liechtensteinu podczas 2 wś. Skoro tu dolecieli, to technologicznie też nas przewyższają. Jedyną przewagą Ziemian mogłaby być taktyka - a taktyka wymaga koordynacji.
Odpisz
29 lipca 2020, 17:03
@WielkiSpod: Ale ja nie napisałem że mamy jakiekolwiek szanse, tylko że na liście najniebezpieczniejszych przeciwników kosmitów na planecie są USA, Rosja i Europa
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2020, 17:06
@Towarzysz777: Rosja to państwo. USA to państwo. Europa to kontynent (półwysep, no ale historia). To tak jakby ma liście najgroźniejszych dla człowieka zwierząt napisać: Niedźwiedź, tygrys, milion owocówek. A odnośnie szans zwycięstwa - to jedyna możliwa szansa, a nasi przywódcy wbrew pozorom nie są skończonymi idiotami i jeśli mają wybór "zgodzić się na eksterminację" albo "odwlec eksterminację, a może nawet podnieść notowania jak się jakimś cudem uda", to raczej wybiorą to drugie
Odpisz
29 lipca 2020, 17:30
@WielkiSpod: Ku*wa Zet seter napisał a co z Europą nie ku*wa Niemcami, nie ku*wa Francją czy Wielką Brytanią, tylko Europą, nikt ku*wa nie napisał ani że Europa to państwo ani że Europa miałaby jakiekolwiek szanse, a to, że łącznie aresnał tegoż kontynentu byłby 3 najpotężniejszym na planecie, nikt nie mówił nic o walce ani jednoczeniu się, ani o tym czym jest Europa, chcesz to sobie podepnij to pod Unię Europejską zamiast całego kontynentu i też wyjdzie to samo. Wyjmij kija z dupy, jak chcesz wywoływać dyskusje to pod pogadajca idź, bo rozmowa z tobą wygląda jakbyś nie pisał ze mną, bo odpowiadasz na coś na co nie zadawałem pytania ani nie prosiłem o udzielenie opinii na ten temat. Prowadzisz monolog, to kontynuuj sobie
Odpisz
29 lipca 2020, 17:32
@WielkiSpod: I nikt nie pisał o żadnych ku*wa taktykach czy eksterminacji, więc przepraszam bardzo to nie ten wątek, zrób nowy
Odpisz
29 lipca 2020, 18:20
@Towarzysz777: W tym wątku napisano, że Europa jest trzecim największym zagrożeniem dla kosmitów, więc to w tym wątku odpowiedziałem, że nie, i przedstawiłem swoje argumenty
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2020, 19:00
@WielkiSpod: Napisałeś najpierw, że samo UE nie dysponuje odpowiednimi środkami, podczas gdy dysponuje, dalej napisałeś, że armia Europy byłaby malutkie jak armia Lichtensteinu w WWII i to nie jest argument za tym, że UE nie jest 3 siłą militarną, tylko odbieganie od tematu, bo nikt nie pytał czy ta armia jest dla kosmitów mała czy duża, bo chodziło o to że inne armie prócz Rosji i USA są mniej groźne, nie niegroźne, a mniej groźne. A na końcu zacząłeś pisać jak by można było wygrać lub odwlec eksterminację, mimo że też nikt nie pytał i nikt nie poruszył tego tematu. Więc argumentów za tym, że armia UE nie jest POTENCJALNIE 3 najgroźniejszą dla kosmitów na świecie jest uwaga 0. Na dodatek napisałem, iż potencjalnie największym zagrożeniem po USA i Rosji byłyby państwa Europy ew. Unii Europejskiej.
P O T E J C J A L N I E znaczy w tym przypadku ni mniej ni więcej, jak suche fakty o sile militarnej, nie to czy się złączymy, czy będziemy współpracować itp. tylko suche informacje o liczbie wojsk, poziomie ich zaawansowania itd.
Odpisz
29 lipca 2020, 19:14
@WielkiSpod: Na to czy armia jest groźna czy nie wpływają dziesiątki czynników, a sama ocena jest TEORETYCZNA. Dlatego użyłem słowa "Potencjalnie", co już powinno znieść wszelkie próby dyskusji, gdy jest ona nieuzasadniona, pójdziesz, uwzględnisz potencjał militarny wszystkich państw i wyjdzie ci za każdym razem inny wynik, nie chodzi o liczbę żołnierzy, czy samolotów, czy czołgów, a nawet broni atomowej, a o potencjalną sposobność do przeciwstawienia się kosmitom nieistotne jak wielkiej by nie mieli armii, bo nieistotne kto by wygrał, istotne że największe szanse na wygraną miałoby USA, potem Rosja a następnie wg moich POTENCJALNYCH założeń... Łączny arsenał państw członkowskich UE.
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2020, 19:16
@Towarzysz777: Chiny by były większym zagrożeniem niż Rosja najprawdopodobniej.
Ludzie przeceniają siłe Rosji.
Odpisz
29 lipca 2020, 19:23
@Pararanek: Ale akurat USA i Rosja to OBIEKTYWNIE w setkach globalny rankingów 2 najpotężniejsze militarnie państwa, to co mogą zaoferować Chińczycy to miliony żołnierzy, ale i gorszej jakości sprzęt, mniej broni nuklearnej, mniejsze wydatki na wojsko i tak dalej i tak dalej... Tu nie ma miejsca na przecenianie, bo fakty mówią o tym że Rosja jest potencjalnie (nie wiadomo co by było w rzeczywistości, liczą się też generałowie itp.), czyli według suchych faktów i danych silniejsza od Chin. Na razie oczywiście, bo Chiny lubią konkurować o wszystko od gospodarki po wyprawy kosmiczne :P
Odpisz
29 lipca 2020, 19:29
@Towarzysz777:
Tylko że Chiny mają większy budżet obronny. Co do jakości sprzętu nie jestem pewien. W kadym razie, Rosja nie mogłaby prowadzić jakiejkolwiek poważnej wojny z państwem jak Chiny czy USA przez problemy logistyczne i ekonomiczne.
Odpisz
1 sierpnia 2020, 20:30
@Pararanek: Wszystkie rankingi TOP armii uznają ku*wa Rosję za numer 2, więc może nie kłóć się z faktami
Odpisz
1 sierpnia 2020, 20:32
A te rankingi biorą pod uwagę tylko liczby.
Odpisz
1 sierpnia 2020, 20:33
@Pararanek: Ilość żołnierzy, sprzęt, wytrenowanie, arsenał jądrowy itp. rzeczy
Odpisz
Edytowano - 1 sierpnia 2020, 20:37
Czyli tylko liczby. Zero strategii.
Odpisz
1 sierpnia 2020, 20:45
@Pararanek: Skąd mają znać tajne plany na wypadek wojny?
Odpisz
1 sierpnia 2020, 20:52
Co?
Odpisz
1 sierpnia 2020, 21:16
@Pararanek: ,, Zero strategii" skąd mają ją znać
Odpisz
2 sierpnia 2020, 07:13
Mogą to przeanalizować. Poza ty, przeczysz samemu sobie.
Odpisz
1 sierpnia 2020, 23:14
Nie lepiej zaatakować Afrykę żeby mniej strat kosmici mieli i większą szanse na wygraną
Odpisz
1 sierpnia 2020, 20:28
You're Goddamn right
Odpisz
1 sierpnia 2020, 20:08
To powinni odrazu zaatakować rosje i chiny
Odpisz
1 sierpnia 2020, 19:10
Niemieckie odziały kiedy widzą jakieś dziwne płaskie cosie atakujące ich kraj, nie wiem, żyję w uniwersum TNO
Odpisz
1 sierpnia 2020, 19:14
@seba27113: ale wiesz ze oni testowali spodki latające? Nazwali to haunebu.
Odpisz
1 sierpnia 2020, 19:23
@HerrGrievous: Kanadyjczycy też posiadali w testach płaski pojazd latający
Odpisz
1 sierpnia 2020, 19:23
@seba27113: ale nie na silnik rtęciowoantygrawitacyjny.
Odpisz
Edytowano - 1 sierpnia 2020, 19:13
Tymczasem wells: co to kur** ma być?
Odpisz
29 lipca 2020, 21:15
A Chiny?
Odpisz
29 lipca 2020, 21:16
@polski_skoczek:
Też dobry cel, ale są pewne problemy.
Odpisz
29 lipca 2020, 16:04
A Rosja i 9 tysięcy bomb atomowych to już nie..
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2020, 19:09
@BigSmoke2077: Nie.
Rosja jest co najwyżej dzikim psem gdzie USA to słoń.
Odpisz
29 lipca 2020, 15:37
Strategicznym celem są też Chiny że względu na potężny przemysłm i dużą armię.
Odpisz
29 lipca 2020, 15:41
@warrior_pl: Chiny chyba mają największą armię, co nie?
Odpisz
29 lipca 2020, 15:43
@Janusz_Taxi_2: tak i broń masowego rażenia, oraz zupę z nietoperza.
Odpisz
29 lipca 2020, 15:50
@warrior_pl: Mmmmmmmm zupka z nietoperka mmmmmmmm takiego niedogotowanego mmmmm
Odpisz
29 lipca 2020, 15:52
@Janusz_Taxi_2: ale jak to nowy wirus?!
Odpisz
29 lipca 2020, 15:52
@warrior_pl: O BOŻE O KU*WA
Odpisz
29 lipca 2020, 15:53
@Janusz_Taxi_2: i cyk spawanie klatek w blokach.
Odpisz
29 lipca 2020, 15:57
@warrior_pl:
Tak. Ale też i nie. Z kilku powodów.
Odpisz
29 lipca 2020, 15:45
*najważniejszym
Odpisz
29 lipca 2020, 15:02
No bo raz jak przylecieli do Afryki (RPA bodajże), to zostali zamknięci w getcie i traktowani jak żydzi przez wyznawców akwarelisty
Odpisz
29 lipca 2020, 15:07
@zyl15:
Potężny Afrykańczycy.
Odpisz
29 lipca 2020, 15:17
@zyl15: Ten fiml to dystrykt 9
Odpisz
29 lipca 2020, 15:02
W sumie racja, ale Chiny zrobią im oblężenie w małych grupkach po 10 milionów no i mają słabo
Odpisz
29 lipca 2020, 15:06
@Szymek_J:
To wirusa jakiegoś by mogli spuścić, z taką gęstością zaludnienia by się wszyscy pozarażali.
Odpisz