moze przestanmy szanowac osoby lgbt i osoby czarnoskore tylko szanujmy osoby jako osoby, a nie, ze jesli jest biseksualnym czarnoskorym to z gory mu sie nalezy szacunek, niewazne co zrobi
@Maly_modelarz15: nie rozumiem jak mozna wygladac jak gej. Chociazby osoba z mojego profilowego wyglada jak stereotypowy pedal, a jest hetero, wiec nazywanie kogos gejem, bo nie wyglada jak przyjeta norma mezczyzny jest kretynskie
@mokrezatoki: nienienie. Nie chodzi mi tu o długie włosy. Mówię o takich co chodzą obdekorowani tęczą gdzie tylko się da, albo prowokacyjnie ubierają damskie ciuchy, byleby zamanifestować swoją odmienność.
@Maly_modelarz15: Moze sie myle, ale ja uwazam, ze ubieranie sie w ubrania plci przeciwnej nie upowaznia innych do plucia tej osobie na buty, nawet jesli chodzi cala w teczy. Fakt, jest to irytujace, ale wciaz jesli chodzi o np faceta w damskich ciuchach, zeby pokazac swoja odmiennosc, to prosze, pan ze zdjecia (sorki za jakosc) jest hetero, a na pewno w dzisiejszych czasach dostalby w morde (a moze dostal, nie wiem jak wtedy to wygladalo) za obnoszenie sie ze swoja orientacja. Taki to juz swiat gdzie trzeba byc zwyklym szarakiem, bo inaczej sie nie da, nic niestety na to nie poradze.
@mokrezatoki: kim on jest? Jakimś celebrytą? JEśli tak, to nic dziwnego, bo oni sobie na dużo pozwalają.
Nadal uważam, że co do ubioru publicznego powinny być jakieś reguły. Patrz, chętnie ubrałbym wehrmachtowski mundur po dziadku, bo jest ku*wa zajebisty. "entworfen von Hugo Boss", styl, potęga i zajebistość w kumulacji. Dzięki niemu mogę też prezentować moją "odmienność" jaka jest zamiłowaniem historii i świr na punkcie mundurów. Niestety tak nie wolno. Jest ale to odzież, która dawno była niczym nienormalnym, wojaków na ulicach się często widywało, ale teraz, w czasach pokoju jest to niedozwolone, szczególnie ze względu na to, że to produkt nazioli. To dlaczego półnagi babochłop ma uprawnienia do manifestacji siebie na bardziej odrażający sposób, niż ja bym to zrobił?
@Maly_modelarz15: ale Ty nie mozesz zakazywac komus czegos nosic bez powodu, nikt nie bedzie sie dostosowywal do Ciebie, bo Tobie to nie lezy. Mi sie nie podobaja dzwony, a jakos nie mowie osobom w dzwonach, ze sa obrzydliwe, bo nie mamy lat 80 czy tam 90
@mokrezatoki: mi to nie leży, ale ku*wa czy ja jestem jedyny? Popatrz ile ludzi będzie z obrzydzeniem patrzyło na taką pokrakę ni chłop ni baba z wyskakującymi jajami z hotpantsów. Granicę muszą być. Dlatego ja tak bardzo popieram ogólny konserwatyzm panujący w Polsce. Jeszcze raz powtarzam, jak takie coś ma być dozwolone, to niech mi dadzą se w mundurze chodzić. I co, jest to wtedy w porządku?
@Maly_modelarz15: A mnie to kolo dupy lata czy chodzisz w mundurze czy nie, wiec nie miej pretensji do mnie. Nie wyrzuce teraz z szafy wszystkich meskich ubran dlatego, ze jakiejs grupie to sie nie podoba. Widze, ze ta dyskusja nie ma sensu, bo wszystko sie sprowadza do tego, ze nie mozesz munduru nosic, wiec zegnam i milego wieczora zycze.
@mokrezatoki: ja ten mundur wziąłem jako przykład w porównaniu do psychicznie obciążającego ubrania typowego dla przedstawicieli pewnej organizacji. Jeżeli ma istnieć tolerancja to w obie strony, albo wcale.
Heh prawdziwe. Mnie osobiście nie obchodzi to, czy ktoś jest gejem, lesbijką. Napije się z nimi piwa. Problem tkwi bardziej w tym, że temat LGBT jest wszędzie i denerwuje to tak samo jak ciągłe mówienie o Covid. Mogą sobie mieć związki partnerskie, mi to nie przeszkadza. Jedyne, czego bym nie chciał, to że pary Homoseksualne adoptują dzieci.
Co prawda nie mnie pytasz, ale jeśli można, podzielę się też swoją opinią.
Dla mnie heteroseksualizm to oczywiście wynaturzenie, które nie powinno być gloryfikowane w żaden sposób. Rozumiem jakąś dozę tolerancji, naprawdę staram się nie wnikać w życia innych, ale do akceptacji nic mnie nie zmusi. Wiem, nie o to pytasz i możesz resztę tego akapitu pominąć, ale dam ci przykład z życia. Znajomy jeszcze z gimnazjum wysłał mi zdjęcie swoje podczas kąpieli. Cóż, jak wyżej pisałem ja mu nie mam zamiaru wchodzić w życie i mówić, komu ma dawać swoje nagie zdjęcia, ale fakt faktem na następny dzień wyjaśniłem, żeby się w skrócie odje**ł, bo nie jestem zainteresowany ofertą. Cóż, dalej dało się z tego faktu pośmiać, ale fakt faktem patrzyłem na niego gorzej. Jest dziwny, ale niech ta dziwność nie przenosi się na innych. Największy problem się zaczął kiedy próbował mnie namówić, żebym spróbował, ale jak raczej się domyślasz tu wyjaśniłem, by nie próbował dyrygować moim życiem i nie rozprzestrzeniał swojej wizji świata (w domyśle chodziło mi o przymusowo).
A teraz wracając do adopcji. Co raczej oczywiste, większość dzieci podczas dorastania robi ze starszych od siebie wzorce. I te wzorce są raczej jasno określone, każdy ma swoje obowiązki, przywileje i własne zdanie i tak dalej i tak dalej, nie wychowywałem dzieci, żeby jasno ci powiedzieć czego oczekiwałbym od dobrego rodzica. A nie wiem jak to wyglądałoby u par homo. Widziałem niejedno dziecko na tym tam marszu czy paradzie, jak on się tam zwał, i szczerze wątpię, żeby przyszło z własnej woli. Oczywiście, może to wyjątek, w końcu nawet u par hetero znajdzie się patologia, ale mam za mało danych i złych przykładów, by zaufać parom homo do poprawnego wychowywania dzieci.
Od razu odpowiem na dwie najpopularniejsze odpowiedzi.
"Lepsze to niż dom dziecka.". Może. Nie wiem tego. Ty też nie wiesz. A eksperymentować na dzieciach, trochę nieetyczne nie uważasz?
"Co z samotnymi rodzicami? Gdzie te wzorce są wtedy?" . No nie ma. I co z tym zrobisz? Zabierzesz rodzonej matce dziecko, bo jej mąż zmarł w wypadku? Ponownie, trochę słaby pomysł nie uważasz?
Edit: Od razu przepraszam, jeśli coś jest nie tak, zdajesz sobie raczej sprawę, że piszę to w środku nocy. Chciałem tylko sprostować jeszcze raz, nie proponuję żadnej eksterminacji, ale fakt faktem dobieranie się w homoseksualne związki nie jest nijak instynktem ludzkim, stąd uznałbym to za coś w rodzaju choroby. Najprawdopodobniej nieuleczalnej, nie mam pojęcia czy wrodzonej czy nie. Żyj sobie własnym życiem, ale zdaj sobie sprawę, że jesteś inny i możesz być potencjalnym "zagrożeniem."
Edit 2: Aj ku*wa już widzę swoje błędy z tym uogólnianiem choćby "jak wszyscy wiemy". Takie argumenty na teście by odrzucili. No ciul, ponownie pytam o wyrozumiałość, musiałbym napisać to jeszcze raz na trzeźwy umysł. Ale szczerze założę się, że nie będzie mi się chciało, po prostu szukam wymówki by nie iść spać, a za dnia uznam dyskusje za stratę czasu.
@rolewicz3: Nie ma problemu że się wtrąciłeś, czym więcej osób do dyskusji tym lepiej
Pominę pierwszy akapit, bo niespecjalnie mam co powiedzieć do tego (ale chyba zrobiłeś błąd, bo zamiast napisać homoseksualizm, napisałeś heteroseksualizm)
Odnośnie parad, marszów itp to raczej w większości przypadków dzieci nie mówią rodzicom "Mamo, tato, chodźmy może na marsz niepodległości/paradę równości" tylko jest brane "A bo mama każe
Czy adopcja dziecka przez pary homoseksualne jest lepsze niż dom dziecka do 18 roku życia? Tak. Dziecko wychowywane w rodzinie homoseksualnej rozwija się tak samo dobrze jak w rodzinie hetero, w przeciwieństwie do dzieci od urodzenia wychowywanych w sierocińcu, i nie, nie trzeba eksperymentować, bo ten eksperyment już dawno za nami
Co do dziecka wychowywanego przez jednego rodzica. Tutaj sprawa się komplikuje, bo dzieci z niepełnych rodzin średnio mają gorsze życie niż te z rodzin pełnych (płeć nie gra roli) Tutaj film o tym - https://youtu.be/qgoAl7BV0wI
Zatem to jest dla mnie dosyć trudny temat, bo z jednej strony dzieci z takim rodzin średnio mają gorzej i to jest dla nich gorsze środowisko, ale z drugiej strony to nie jest zasada, że dziecko z niepełnej rodziny na pewno będzie miało przewalone w życiu, oraz czy sierociniec i strata rodzicielki/rodziciela nie będzie jeszcze gorsze dla dziecka, niż wychowywanie przez samotną matkę/ojca? Szczerze? Na tą kwestię nie mam pojęcia co odpowiedzieć
Oraz odnośnie homoseksualizmu - https://youtu.be/vqMyRVWEQRA 5:15 tam jest wytłumaczone że to nie jest choroba czy co tam jeszcze, poza tym, w świecie zwierząt jest ponad 1000 gatunków gdzie występuje homoseksualizm, zatem homoseksualizm jest naturalny, jeśli mamy iść logiką "To co występuje w przyrodzie = dobre" "To co nie występuje w przyrodzie = złe"
Mógłbym coś więcej o tych badaniach na temat dzieci wychowywanych przez pary homo? Szczerze mnie ciekawi, bo nie do końca umiem sobie to wyobrazić.
Apropo wychowywania, no jak mówiłem i raczej się zgodziłeś, ma gorzej, ale prawdopodobniej najlepiej jak może. Ze stratą rodzica musi się pogodzić i nic go nie przywróci, bardzo ewentualnie ojczym/macocha, ale przecież nie zmuszę kogoś do ślubu, żeby dziecko miało oboje rodziców.
Chciałbym zauważyć, widać nie sprostowałem tej kwestii, mówiłem o związkach homoseksualnych. Oczywiście, znajdzie się sam nie wiem, jakiś gatunek owcy gdzie się tak dobierają, ale jak mamy brać przykład ze zwierząt to może gwałćmy zbiorowo jak delfiny? Oczywiście żartuję, wybacz, jeśli brzmię wrogo, bardziej chodzi mi o to, że mimo, iż nie uważam, że ludzie są ponad przyrodą, trzeba sobie zdać sprawę, że nie działamy na podstawie tych samych zasad co inne ssaki. A wracając, mówiłem o związkach homoseksualnych. Powiedzmy, bardzo naginanie co prawda, ale że jakoś byłbym w stanie zrozumieć stosunek homoseksualny jako wyładowywanie napięcia seksualnego czy jak to teraz się tłumaczyło, ale nie kojarzę powodu, by dobierać się w stałe związki z przedstawicielem tej samej płci poza jakimś zaburzeniem postrzegania celu parowania się. Dlatego też napisałem coś ala choroba, ponownie, moja wiedza z zakresu nazewnictwa w medycynie jest ograniczona.
Edit: Od razu powiem, sądzę, że większość tej rozmowy skończy się na udowadnianiu mi, że powinienem mieć więcej tolerancji/akceptacji/cierpliwości/wyrozumiałości/co tam jeszcze, a ja ci będę mówić o tym, jak dla mnie to i tak "przekraczanie moralności w imię własnych dewiacji" czy coś, więc jakbyś mógł ograniczyć przekonywanie mnie, a mówił na temat samych pytań, byłbym wdzięczny. Wiem, nic takiego nie napisałeś, ale oboje wiemy jak to się skończy, prawda? Kiedy w końcu skończymy ten "wywiad" i zacznie się "no super ale i tak nie masz racji", szkoda czasu mi o tym czytać, więc sobie też oszczędź pisania.
@rolewicz3: Co do wychowywania przez pary homo na dole będzie zdjęcie z Wikipedii o tym i także są linki aż do 7 źródeł o tym, więc nie martw się że to są dane z dupy, tutaj link https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm
Akapit odnośnie samotnego rodzicielstwa pominę, ponieważ i nie mam co do tego dodać, i to nie jest główny temat naszej dyskusji
Homoseksualizm, biseksualizm oraz heteroseksualizm to są 3 naturalne/główne orientacje, a co za tym idzie, osoba bi, homo, oraz hetero będzie np uprawiać seks z drugą połówką dla tych samych powodów (a nie że hetero mają do tego powody X które są normalne, a homo i bi powody Y, które uważamy za nienormalne itp) tak samo ze ślubami czy łączeniem się w pary, robią to raczej z tych samych pobudek, np osoby homo i bi chcą ślubów bo chcą wspólnie dziedziczyć majątek, móc odwiedzić się w szpitalu, lub bo po prostu chcieliby złożyć przysięgę małżeńską, takie same pobudki jak pary hetero
Co do mówienia abyś był bardziej akceptacyjny, naprawdę nie chcę mi się o to droczyć, nie musimy się wszyscy lubić, jednakże powinniśmy się wszyscy przynajmniej tolerować, jeśli dany czyn bądź osoba nie wyrządza nikomu krzywdy bez jej zgody, a taki homoseksualizm nie wyrządza nikomu szkody, a adopcja może wręcz zrobić coś dobrego. W końcu tolerancja jest kluczową cechą w dzisiejszym wielokulturowym świecie/społeczeństwie
większość jakiej społeczności? Bo raczej nie społeczności M&B. A wyrażając zdanie w ten sposób, nie wyglądasz jakbyś wyrażał, tylko wychodzisz na trolla :)
Em... "Normalny katolik" wierzy nieco inaczej. Normalny katolik mówi tak: "Homoseksualizm to cecha nieuporządkowana i nie powinno się jej podporządkowywać swojego życia, a stosunek homoseksualny jest grzechem. Jednak samo byci homoseksualistą nie jest w żaden sposób złe, a nawet jeśli ten homoseksualista odbywa homoseksualny stosunek, to jest sprawa między nim a Bogiem, mi nic do tego. Ten homoseksualista wie, jak brzmi nauka Kościoła na ten temat, więc to jego wybór, mi nic do niego. Idziemy na browca".
W sumie to średnio istotna jest kwestia, czy homoseksualizm to choroba. To wybór danej osoby, czy chce r*chać faceta, babę, czy spuszczać się na kuchenkę. Nawet jak to choroba, to nie zabraniasz innym palić i załatwiać sobie darmowego raka płuc. Tak samo nie zabraniaj innym chorować (o ile uznajemy że to choroba) na homoseksualizm. Wolność.
Swoją drogą, ciekawi mnie czy osoby uważające homoseksualizm za chorobę którą należy leczyć, zaznajomili się z opinią psychologów itp na ten temat, czy po prostu żyją w swojej bańce, gdzie Biblia czy TVP mówi "Geje fuj" to tak w końcu musi być
Nie każdy opiera swoją niechęć do homoseksualizmu na wierze, ale z pewnością w Polsce prawie wszyscy przeciwnicy homoseksualizmu żyją, tak jak powiedziałeś, w biblijnej i telewizyjnej bańce
Muszę przyznać, że próba walki z homoseksualizmem przy pomocy tekstu sakralnego, jakim jest Biblia, jest wręcz żałosne
@Burger2004_09: Co do tego że ktoś czuję niechęć do LGBT (o ile będzie te osoby normalnie traktował, nie będzie prześladował, wyzywał itp) to mam na to mówiąc kolokwialnie, wyje**ne jajca, nie musimy się wszyscy lubić, ale powinnyśmy przynajmniej tolerować. Natomiast jajca już nie są wyje**ne, kiedy ktoś mówi cymbalizmy że to choroba czy coś w tym stylu
Jednak wciąż, wyrabianie opinii o całym środowisku, na podstawie kilku skrajnych przypadków (a te osoby niejednokrotnie są osobami heteroseksualnymi) to też uber idiotyzm
Komentarze
Odśwież7 sierpnia 2020, 18:02
moze przestanmy szanowac osoby lgbt i osoby czarnoskore tylko szanujmy osoby jako osoby, a nie, ze jesli jest biseksualnym czarnoskorym to z gory mu sie nalezy szacunek, niewazne co zrobi
Odpisz
7 sierpnia 2020, 18:55
@mokrezatoki:
Odpisz
7 sierpnia 2020, 18:56
@mokrezatoki: tak powinna działać ludzkość ale tak nigdy nie będzie bo człowiek pomimo przeciętnie wysokiego iq jest je**nym prymitywem
Odpisz
8 sierpnia 2020, 00:18
@mokrezatoki: Tak powinno to działaś ale wiele osób gdy tylko widzi geja to z startu go opluwa za samo bycie gejem
Odpisz
8 sierpnia 2020, 00:30
@kosmiczny_kamien: no jak po nim akurat widać że gej no to...
Odpisz
8 sierpnia 2020, 02:54
@Maly_modelarz15: nie rozumiem jak mozna wygladac jak gej. Chociazby osoba z mojego profilowego wyglada jak stereotypowy pedal, a jest hetero, wiec nazywanie kogos gejem, bo nie wyglada jak przyjeta norma mezczyzny jest kretynskie
Odpisz
8 sierpnia 2020, 12:13
@mokrezatoki: nienienie. Nie chodzi mi tu o długie włosy. Mówię o takich co chodzą obdekorowani tęczą gdzie tylko się da, albo prowokacyjnie ubierają damskie ciuchy, byleby zamanifestować swoją odmienność.
Odpisz
8 sierpnia 2020, 13:00
@Maly_modelarz15: Moze sie myle, ale ja uwazam, ze ubieranie sie w ubrania plci przeciwnej nie upowaznia innych do plucia tej osobie na buty, nawet jesli chodzi cala w teczy. Fakt, jest to irytujace, ale wciaz jesli chodzi o np faceta w damskich ciuchach, zeby pokazac swoja odmiennosc, to prosze, pan ze zdjecia (sorki za jakosc) jest hetero, a na pewno w dzisiejszych czasach dostalby w morde (a moze dostal, nie wiem jak wtedy to wygladalo) za obnoszenie sie ze swoja orientacja. Taki to juz swiat gdzie trzeba byc zwyklym szarakiem, bo inaczej sie nie da, nic niestety na to nie poradze.
Odpisz
8 sierpnia 2020, 13:36
@mokrezatoki: kim on jest? Jakimś celebrytą? JEśli tak, to nic dziwnego, bo oni sobie na dużo pozwalają.
Nadal uważam, że co do ubioru publicznego powinny być jakieś reguły. Patrz, chętnie ubrałbym wehrmachtowski mundur po dziadku, bo jest ku*wa zajebisty. "entworfen von Hugo Boss", styl, potęga i zajebistość w kumulacji. Dzięki niemu mogę też prezentować moją "odmienność" jaka jest zamiłowaniem historii i świr na punkcie mundurów. Niestety tak nie wolno. Jest ale to odzież, która dawno była niczym nienormalnym, wojaków na ulicach się często widywało, ale teraz, w czasach pokoju jest to niedozwolone, szczególnie ze względu na to, że to produkt nazioli. To dlaczego półnagi babochłop ma uprawnienia do manifestacji siebie na bardziej odrażający sposób, niż ja bym to zrobił?
Odpisz
8 sierpnia 2020, 16:04
@Maly_modelarz15: Ty czegos nie rozumiesz. To, ze Tobie sie to nie podoba, nie oznacza, ze to jest zle.
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2020, 16:49
@mokrezatoki: ale może oznaczać. A w drugą stronę? Jak większej liczbie osób się coś spodoba to już jest git
Odpisz
8 sierpnia 2020, 17:54
@Maly_modelarz15: ale Ty nie mozesz zakazywac komus czegos nosic bez powodu, nikt nie bedzie sie dostosowywal do Ciebie, bo Tobie to nie lezy. Mi sie nie podobaja dzwony, a jakos nie mowie osobom w dzwonach, ze sa obrzydliwe, bo nie mamy lat 80 czy tam 90
Odpisz
8 sierpnia 2020, 19:01
@mokrezatoki: mi to nie leży, ale ku*wa czy ja jestem jedyny? Popatrz ile ludzi będzie z obrzydzeniem patrzyło na taką pokrakę ni chłop ni baba z wyskakującymi jajami z hotpantsów. Granicę muszą być. Dlatego ja tak bardzo popieram ogólny konserwatyzm panujący w Polsce. Jeszcze raz powtarzam, jak takie coś ma być dozwolone, to niech mi dadzą se w mundurze chodzić. I co, jest to wtedy w porządku?
Odpisz
8 sierpnia 2020, 19:04
@Maly_modelarz15: A mnie to kolo dupy lata czy chodzisz w mundurze czy nie, wiec nie miej pretensji do mnie. Nie wyrzuce teraz z szafy wszystkich meskich ubran dlatego, ze jakiejs grupie to sie nie podoba. Widze, ze ta dyskusja nie ma sensu, bo wszystko sie sprowadza do tego, ze nie mozesz munduru nosic, wiec zegnam i milego wieczora zycze.
Odpisz
8 sierpnia 2020, 19:33
@mokrezatoki: ja ten mundur wziąłem jako przykład w porównaniu do psychicznie obciążającego ubrania typowego dla przedstawicieli pewnej organizacji. Jeżeli ma istnieć tolerancja to w obie strony, albo wcale.
Odpisz
6 sierpnia 2023, 16:10
@mokrezatoki: juz mialam hejtowac ale doczytalam :3
Odpisz
7 sierpnia 2020, 21:09
Heh prawdziwe. Mnie osobiście nie obchodzi to, czy ktoś jest gejem, lesbijką. Napije się z nimi piwa. Problem tkwi bardziej w tym, że temat LGBT jest wszędzie i denerwuje to tak samo jak ciągłe mówienie o Covid. Mogą sobie mieć związki partnerskie, mi to nie przeszkadza. Jedyne, czego bym nie chciał, to że pary Homoseksualne adoptują dzieci.
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2020, 01:14
@GrandJMpl: Ej, brachu, mam takie pytanko, dlaczego jesteś przeciwko takowej adopcji? Chętnie wpadłbym z Tobą w dyskusję o tym przyjacielu
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2020, 01:47
Co prawda nie mnie pytasz, ale jeśli można, podzielę się też swoją opinią.
Dla mnie heteroseksualizm to oczywiście wynaturzenie, które nie powinno być gloryfikowane w żaden sposób. Rozumiem jakąś dozę tolerancji, naprawdę staram się nie wnikać w życia innych, ale do akceptacji nic mnie nie zmusi. Wiem, nie o to pytasz i możesz resztę tego akapitu pominąć, ale dam ci przykład z życia. Znajomy jeszcze z gimnazjum wysłał mi zdjęcie swoje podczas kąpieli. Cóż, jak wyżej pisałem ja mu nie mam zamiaru wchodzić w życie i mówić, komu ma dawać swoje nagie zdjęcia, ale fakt faktem na następny dzień wyjaśniłem, żeby się w skrócie odje**ł, bo nie jestem zainteresowany ofertą. Cóż, dalej dało się z tego faktu pośmiać, ale fakt faktem patrzyłem na niego gorzej. Jest dziwny, ale niech ta dziwność nie przenosi się na innych. Największy problem się zaczął kiedy próbował mnie namówić, żebym spróbował, ale jak raczej się domyślasz tu wyjaśniłem, by nie próbował dyrygować moim życiem i nie rozprzestrzeniał swojej wizji świata (w domyśle chodziło mi o przymusowo).
A teraz wracając do adopcji. Co raczej oczywiste, większość dzieci podczas dorastania robi ze starszych od siebie wzorce. I te wzorce są raczej jasno określone, każdy ma swoje obowiązki, przywileje i własne zdanie i tak dalej i tak dalej, nie wychowywałem dzieci, żeby jasno ci powiedzieć czego oczekiwałbym od dobrego rodzica. A nie wiem jak to wyglądałoby u par homo. Widziałem niejedno dziecko na tym tam marszu czy paradzie, jak on się tam zwał, i szczerze wątpię, żeby przyszło z własnej woli. Oczywiście, może to wyjątek, w końcu nawet u par hetero znajdzie się patologia, ale mam za mało danych i złych przykładów, by zaufać parom homo do poprawnego wychowywania dzieci.
Od razu odpowiem na dwie najpopularniejsze odpowiedzi.
"Lepsze to niż dom dziecka.". Może. Nie wiem tego. Ty też nie wiesz. A eksperymentować na dzieciach, trochę nieetyczne nie uważasz?
"Co z samotnymi rodzicami? Gdzie te wzorce są wtedy?" . No nie ma. I co z tym zrobisz? Zabierzesz rodzonej matce dziecko, bo jej mąż zmarł w wypadku? Ponownie, trochę słaby pomysł nie uważasz?
Edit: Od razu przepraszam, jeśli coś jest nie tak, zdajesz sobie raczej sprawę, że piszę to w środku nocy. Chciałem tylko sprostować jeszcze raz, nie proponuję żadnej eksterminacji, ale fakt faktem dobieranie się w homoseksualne związki nie jest nijak instynktem ludzkim, stąd uznałbym to za coś w rodzaju choroby. Najprawdopodobniej nieuleczalnej, nie mam pojęcia czy wrodzonej czy nie. Żyj sobie własnym życiem, ale zdaj sobie sprawę, że jesteś inny i możesz być potencjalnym "zagrożeniem."
Edit 2: Aj ku*wa już widzę swoje błędy z tym uogólnianiem choćby "jak wszyscy wiemy". Takie argumenty na teście by odrzucili. No ciul, ponownie pytam o wyrozumiałość, musiałbym napisać to jeszcze raz na trzeźwy umysł. Ale szczerze założę się, że nie będzie mi się chciało, po prostu szukam wymówki by nie iść spać, a za dnia uznam dyskusje za stratę czasu.
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2020, 02:18
@rolewicz3: Nie ma problemu że się wtrąciłeś, czym więcej osób do dyskusji tym lepiej
Pominę pierwszy akapit, bo niespecjalnie mam co powiedzieć do tego (ale chyba zrobiłeś błąd, bo zamiast napisać homoseksualizm, napisałeś heteroseksualizm)
Odnośnie parad, marszów itp to raczej w większości przypadków dzieci nie mówią rodzicom "Mamo, tato, chodźmy może na marsz niepodległości/paradę równości" tylko jest brane "A bo mama każe
Czy adopcja dziecka przez pary homoseksualne jest lepsze niż dom dziecka do 18 roku życia? Tak. Dziecko wychowywane w rodzinie homoseksualnej rozwija się tak samo dobrze jak w rodzinie hetero, w przeciwieństwie do dzieci od urodzenia wychowywanych w sierocińcu, i nie, nie trzeba eksperymentować, bo ten eksperyment już dawno za nami
Co do dziecka wychowywanego przez jednego rodzica. Tutaj sprawa się komplikuje, bo dzieci z niepełnych rodzin średnio mają gorsze życie niż te z rodzin pełnych (płeć nie gra roli) Tutaj film o tym - https://youtu.be/qgoAl7BV0wI
Zatem to jest dla mnie dosyć trudny temat, bo z jednej strony dzieci z takim rodzin średnio mają gorzej i to jest dla nich gorsze środowisko, ale z drugiej strony to nie jest zasada, że dziecko z niepełnej rodziny na pewno będzie miało przewalone w życiu, oraz czy sierociniec i strata rodzicielki/rodziciela nie będzie jeszcze gorsze dla dziecka, niż wychowywanie przez samotną matkę/ojca? Szczerze? Na tą kwestię nie mam pojęcia co odpowiedzieć
Oraz odnośnie homoseksualizmu - https://youtu.be/vqMyRVWEQRA 5:15 tam jest wytłumaczone że to nie jest choroba czy co tam jeszcze, poza tym, w świecie zwierząt jest ponad 1000 gatunków gdzie występuje homoseksualizm, zatem homoseksualizm jest naturalny, jeśli mamy iść logiką "To co występuje w przyrodzie = dobre" "To co nie występuje w przyrodzie = złe"
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2020, 11:18
Mógłbym coś więcej o tych badaniach na temat dzieci wychowywanych przez pary homo? Szczerze mnie ciekawi, bo nie do końca umiem sobie to wyobrazić.
Apropo wychowywania, no jak mówiłem i raczej się zgodziłeś, ma gorzej, ale prawdopodobniej najlepiej jak może. Ze stratą rodzica musi się pogodzić i nic go nie przywróci, bardzo ewentualnie ojczym/macocha, ale przecież nie zmuszę kogoś do ślubu, żeby dziecko miało oboje rodziców.
Chciałbym zauważyć, widać nie sprostowałem tej kwestii, mówiłem o związkach homoseksualnych. Oczywiście, znajdzie się sam nie wiem, jakiś gatunek owcy gdzie się tak dobierają, ale jak mamy brać przykład ze zwierząt to może gwałćmy zbiorowo jak delfiny? Oczywiście żartuję, wybacz, jeśli brzmię wrogo, bardziej chodzi mi o to, że mimo, iż nie uważam, że ludzie są ponad przyrodą, trzeba sobie zdać sprawę, że nie działamy na podstawie tych samych zasad co inne ssaki. A wracając, mówiłem o związkach homoseksualnych. Powiedzmy, bardzo naginanie co prawda, ale że jakoś byłbym w stanie zrozumieć stosunek homoseksualny jako wyładowywanie napięcia seksualnego czy jak to teraz się tłumaczyło, ale nie kojarzę powodu, by dobierać się w stałe związki z przedstawicielem tej samej płci poza jakimś zaburzeniem postrzegania celu parowania się. Dlatego też napisałem coś ala choroba, ponownie, moja wiedza z zakresu nazewnictwa w medycynie jest ograniczona.
Edit: Od razu powiem, sądzę, że większość tej rozmowy skończy się na udowadnianiu mi, że powinienem mieć więcej tolerancji/akceptacji/cierpliwości/wyrozumiałości/co tam jeszcze, a ja ci będę mówić o tym, jak dla mnie to i tak "przekraczanie moralności w imię własnych dewiacji" czy coś, więc jakbyś mógł ograniczyć przekonywanie mnie, a mówił na temat samych pytań, byłbym wdzięczny. Wiem, nic takiego nie napisałeś, ale oboje wiemy jak to się skończy, prawda? Kiedy w końcu skończymy ten "wywiad" i zacznie się "no super ale i tak nie masz racji", szkoda czasu mi o tym czytać, więc sobie też oszczędź pisania.
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2020, 12:02
@rolewicz3: Co do wychowywania przez pary homo na dole będzie zdjęcie z Wikipedii o tym i także są linki aż do 7 źródeł o tym, więc nie martw się że to są dane z dupy, tutaj link https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm
Akapit odnośnie samotnego rodzicielstwa pominę, ponieważ i nie mam co do tego dodać, i to nie jest główny temat naszej dyskusji
Homoseksualizm, biseksualizm oraz heteroseksualizm to są 3 naturalne/główne orientacje, a co za tym idzie, osoba bi, homo, oraz hetero będzie np uprawiać seks z drugą połówką dla tych samych powodów (a nie że hetero mają do tego powody X które są normalne, a homo i bi powody Y, które uważamy za nienormalne itp) tak samo ze ślubami czy łączeniem się w pary, robią to raczej z tych samych pobudek, np osoby homo i bi chcą ślubów bo chcą wspólnie dziedziczyć majątek, móc odwiedzić się w szpitalu, lub bo po prostu chcieliby złożyć przysięgę małżeńską, takie same pobudki jak pary hetero
Co do mówienia abyś był bardziej akceptacyjny, naprawdę nie chcę mi się o to droczyć, nie musimy się wszyscy lubić, jednakże powinniśmy się wszyscy przynajmniej tolerować, jeśli dany czyn bądź osoba nie wyrządza nikomu krzywdy bez jej zgody, a taki homoseksualizm nie wyrządza nikomu szkody, a adopcja może wręcz zrobić coś dobrego. W końcu tolerancja jest kluczową cechą w dzisiejszym wielokulturowym świecie/społeczeństwie
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:01
No spoko mem.
Ale przywitanie "ej ziomek jestem gejem" jest dziwne.
Nie że ja mam coś do gejów czy coś.
Odpisz
Edytowano - 6 sierpnia 2020, 17:03
@antonippp: nie no nie będę ukrywał, mam wiele do gejów, poza szacunkiem oczywiście.
Odpisz
8 sierpnia 2020, 00:26
@antonippp: Ale ty wiesz że mem nie musi tu przedstawiać początku rozmowy, cnie?
Odpisz
7 sierpnia 2020, 23:01
>Ej, bo jestem gejem
>Gówno mnie to obchodzi
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:10
Rzeczywistość:
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:11
@jacek1s:
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:14
Tak
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:16
@jacek1s: Tak, panie władzo, to ten tutaj się popisuje.
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:57
@Dodoism: Patrz jakiego kręciołka potrafię
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:53
@jacek1s: Czemu mnie to śmieszy ?!
Odpisz
Edytowano - 6 sierpnia 2020, 19:22
@jacek1s: Pięknie umiesz
Odpisz
7 sierpnia 2020, 17:22
@Dodoism: bannerlord to Gówno
Odpisz
7 sierpnia 2020, 18:09
jeśli sądzisz, że dam się tak łatwo zbaitować, to się mylisz :)
Odpisz
7 sierpnia 2020, 19:30
@Dodoism: wyrażam tylko swoją opinię która popiera większość społeczności
Odpisz
7 sierpnia 2020, 22:37
większość jakiej społeczności? Bo raczej nie społeczności M&B. A wyrażając zdanie w ten sposób, nie wyglądasz jakbyś wyrażał, tylko wychodzisz na trolla :)
Odpisz
7 sierpnia 2020, 22:40
@Dodoism: no właśnie większość
Odpisz
7 sierpnia 2020, 19:10
Em... "Normalny katolik" wierzy nieco inaczej. Normalny katolik mówi tak: "Homoseksualizm to cecha nieuporządkowana i nie powinno się jej podporządkowywać swojego życia, a stosunek homoseksualny jest grzechem. Jednak samo byci homoseksualistą nie jest w żaden sposób złe, a nawet jeśli ten homoseksualista odbywa homoseksualny stosunek, to jest sprawa między nim a Bogiem, mi nic do tego. Ten homoseksualista wie, jak brzmi nauka Kościoła na ten temat, więc to jego wybór, mi nic do niego. Idziemy na browca".
Odpisz
7 sierpnia 2020, 19:01
I teraz wyobraźcie sobie, że wszystko co nas dzieli to nieważne, i nieprawdziwe konstrukcje społecne...
Odpisz
7 sierpnia 2020, 17:29
Jestem gejem
Odpisz
7 sierpnia 2020, 17:31
@MariuszFajter: A wiesz kto jeszcze jest gejem?
MOJA MAMA
Odpisz
7 sierpnia 2020, 17:31
@Peter_DeStRoYeR: czekaj co
Odpisz
7 sierpnia 2020, 18:03
@MariuszFajter: Fajnie
Odpisz
7 sierpnia 2020, 18:47
@MariuszFajter: to trochę gejowe gościu
Odpisz
7 sierpnia 2020, 17:56
Ja każdego toleruję dopóki nie miesza się innym w życie
Odpisz
Edytowano - 7 sierpnia 2020, 17:47
W sumie to średnio istotna jest kwestia, czy homoseksualizm to choroba. To wybór danej osoby, czy chce r*chać faceta, babę, czy spuszczać się na kuchenkę. Nawet jak to choroba, to nie zabraniasz innym palić i załatwiać sobie darmowego raka płuc. Tak samo nie zabraniaj innym chorować (o ile uznajemy że to choroba) na homoseksualizm. Wolność.
Odpisz
6 sierpnia 2020, 23:11
Homoseksualizm to grzech
Odpisz
7 sierpnia 2020, 17:05
@Tacyt1025: Nie sam homoseksualizm, a jedynie czyny homoseksualne. W sensie, r*chanie, itp.
Odpisz
7 sierpnia 2020, 17:20
@Kawento:
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:04
Uber katole to jakaś nowa apka która pokazuje ci najlepszego księdza do spowiedzi?
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:05
@Bright32: najbliższy ksiądz w twojej okolicy przyjeżdża do ciebie z konfesjonałem abyś mógł się wyspowiadać
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:07
@Bright32: i oceny w stylu "5/5 nie przyje**l sie do mnie ze wale konia super ziom"
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:39
@antonippp: - Proszę księdza waliłem konia proszę o rozgrzeszenie
-Walenie konia nie jest złe...
-W niedzielę waliłem
-O ty ch*jku
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:41
@Bright32: nie sądzę żeby ksiądz nie uznał walenia konia za grzech
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:41
@Bright32: Przez walenie w niedziele Sławek wyleciał z N.I.E.B.A
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:58
@antonippp: Dla księży to jak morderstwo więc wątpię, a w szczególności w niedzielę
Odpisz
6 sierpnia 2020, 20:45
@Bright32: a to nie jest przypadkiem naturalne i gdzie w biblii jest że tego nie wolno
Odpisz
Edytowano - 6 sierpnia 2020, 17:05
Swoją drogą, ciekawi mnie czy osoby uważające homoseksualizm za chorobę którą należy leczyć, zaznajomili się z opinią psychologów itp na ten temat, czy po prostu żyją w swojej bańce, gdzie Biblia czy TVP mówi "Geje fuj" to tak w końcu musi być
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:08
Nie każdy opiera swoją niechęć do homoseksualizmu na wierze, ale z pewnością w Polsce prawie wszyscy przeciwnicy homoseksualizmu żyją, tak jak powiedziałeś, w biblijnej i telewizyjnej bańce
Muszę przyznać, że próba walki z homoseksualizmem przy pomocy tekstu sakralnego, jakim jest Biblia, jest wręcz żałosne
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:09
@Burger2004_09: jest spie**olone*
Odpisz
Edytowano - 6 sierpnia 2020, 17:10
@Burger2004_09: Co do tego że ktoś czuję niechęć do LGBT (o ile będzie te osoby normalnie traktował, nie będzie prześladował, wyzywał itp) to mam na to mówiąc kolokwialnie, wyje**ne jajca, nie musimy się wszyscy lubić, ale powinnyśmy przynajmniej tolerować. Natomiast jajca już nie są wyje**ne, kiedy ktoś mówi cymbalizmy że to choroba czy coś w tym stylu
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:11
Mogą mieć taką opinie przez Aktywistów LGBT którzy specjalnie prowokują.
Jak dobrze,że idioci walczą między sobą,a normalni ludzie chill i utopia
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:14
Jednak wciąż, wyrabianie opinii o całym środowisku, na podstawie kilku skrajnych przypadków (a te osoby niejednokrotnie są osobami heteroseksualnymi) to też uber idiotyzm
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:20
Religia katolicka:*Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego*
Większość jej wyznawców na widok geja:
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:23
Tego nie zaprzeczyłem
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:27
@JejakZeWsi2: Nie większość a radykałowie i starsze osoby
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:44
@JejakZeWsi2: jako dość głęboko wierzący katolik potwierdzam, że tak niestety jest
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:00
Ale fajne brokatowe etui ma ten ziomek
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:03
@Rosse303: kojarzy mi się z tymi słodyczami takimi kwaśnymi, to było chyba zozole czy coś podobnego
Odpisz
6 sierpnia 2020, 18:21
@Dodoism: dokładnie. Tylko kolor zezoli był troche taki wyblakły
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:03
Ten mem wyleczył mnie z homofobii.
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:08
@MeliPL: widać uwu
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:08
@MeliPL: aż Avek zmieniłeś jak ja 2 dni temu
Odpisz
6 sierpnia 2020, 17:40
@MeliPL: Powodzenia na nowej drodze w życiu
Odpisz