Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar anonim0wy

23 kwietnia 2008, 17:58

haha

Avatar Grzechoooo

10 lutego 2018, 14:55

@anonim0wy: hehe

Avatar scrof

1 grudnia 2018, 10:19

@Grzechoooo: hihi

Avatar Grzechoooo

1 grudnia 2018, 10:54

@scrof: hoho

Avatar drollercastergirl

1 sierpnia 2017, 02:07

Heh, co mamy powiedzieć w 2017?

Avatar MineDan

13 kwietnia 2016, 21:17

tia...

Avatar KacperUE

29 listopada 2015, 17:04

przeżyje jeśli nikt nie będzie miał

Avatar ruzwelt1

20 sierpnia 2015, 23:30

ffdfdfdfd

Avatar sebapolak

27 maja 2014, 21:00

umarbym po 5 sekundach

Avatar quba133

26 maja 2008, 18:07

bez internetu nie da sie zyc

Avatar paintowy_master

7 lipca 2012, 21:15

@quba133: t jak ty śpisz???????
jak chodzisz do szkoły/pracy???????

Avatar badguy

27 stycznia 2012, 18:19

Czytaliście "Profesora Dońdę" z "Dzienników Gwiazdowych"? Tam właśnie jest o tym, że pamięć wszystich komputerów na Ziemi poszła w cholerę, co spowodowało totalną anarchię, rozpad społeczeństwa i upadek cywilizacji (czytaj: upadek Babilonu), powrot do jaskiń, koniec amerykanizacji, spokój w państwach trzeciego świata i upadek dolara. Swięty spokój od postępowego wyścigu szczurów.

PS Umiem żyć bez internetu.

PPS Gdyby nie było internetu nie przejmowalibyście się ACTA.

Avatar
RhobarIII

13 listopada 2011, 19:09

Mi kiedyś padł net i AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Avatar Prorok666

7 października 2011, 21:16

Dzień "padnięcia" internetu=dzień ostatecznej zagłady ludzkości(tylko dzięki internetowi są ludzie nie opętani przez religie i telewizję)

Avatar haha3

16 września 2011, 21:25

bez neta łatwo żyć

Avatar patryksowinski7

19 sierpnia 2011, 11:11

bez neta ciężko żyć5/5

Avatar szymonpiorun

25 czerwca 2011, 14:56

bez internetu bardzo ciężko żyć.

Avatar cesarzkonrad

24 czerwca 2011, 20:56

bez internetu ciężko żyć.

Avatar kamil12215

3 maja 2011, 13:36

hah 5/5

Avatar bogaty133

7 listopada 2010, 15:39

5

Avatar Baca_online

30 października 2010, 16:10

łolobidy! 5!

Avatar paola114

2 kwietnia 2010, 13:34

3/5

Avatar m1804

16 kwietnia 2009, 14:13

gupi 1/5

Avatar
Konto usunięte

9 marca 2009, 19:24

co prawda to prawda :D

Avatar Narcyza

22 lutego 2009, 15:53

Buhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Avatar xxLadyangelxx

30 stycznia 2009, 20:52

fajowe :D

Avatar
Konto usunięte

26 kwietnia 2008, 18:33

dobre

Avatar tomek_gawel_95

17 lutego 2008, 11:42

Spoko, ale to jest prawda ;D 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena