Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Jednak nie
Ciekawe, kiedy NASA zaproponuje mi pracę
Polska scena polityczna
Sprawa życia i śmierci
Zło
Boże, błogosław Królową
Już wiem, jak będę zarabiał w przyszłości
Nosz kur...
Takie trochę zło
MUUUU
Ja chciałem zobaczyć siłę przyjaźni!
Ona jest tygodniem w matematyce
Nie wiem, nie sądziłem, że zajdziesz tak daleko
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież17 października 2020, 10:06
Jakby nie czaje
Odpisz
19 października 2020, 21:44
@vikcika2002: Głupi lewak używa głupich argumentów, które nie mają sensu
Odpisz
20 października 2020, 09:39
@jacek1s: ale dlaczego hodnik i hipokryzja? Czemu jedzenie i hipokryzja???
Odpisz
20 października 2020, 09:48
@vikcika2002: Komunizm często oznacza śmierć z głodu wielu milionów ludzi. Chodniki buduje sie z podatków i jest wspólny niczym w komunie.
Odpisz
20 października 2020, 09:54
@Rakiczan: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tera czaje
Dzięki opie
Odpisz
20 października 2020, 09:56
@vikcika2002: Nie mój mem ale nie ma za co
Odpisz
20 października 2020, 12:25
@Rakiczan:
Czy op to tylko określenie na autora mema?
Odpisz
20 października 2020, 12:26
@vikcika2002: Bo ja wiem. Chyba tak
Odpisz
20 października 2020, 12:31
@Rakiczan: kazego dnia ucze się czegoś nowego...
Odpisz
20 października 2020, 19:02
@vikcika2002: Autor mema to OC, czyli "Original Creator".
Ktoś, to wrzucił mema to OP, inaczej "Original Poster"
Odpisz
20 października 2020, 21:25
@Pisiont_Groszy: fascinating
Dziękuję za wyjaśnienie ^^
Odpisz
20 października 2020, 16:41
je**ć i kapitalistów i komunistów o. Trzecia Droga to jedyna droga
Odpisz
20 października 2020, 10:05
Inteligencja niektórych Lewaków mnie powala a sam nim jestem
Odpisz
20 października 2020, 16:06
@nwmniemampomyslu: lewakiem można nazwać każdego poza faszystą i kapitalistą...
Odpisz
20 października 2020, 08:04
I te "Twitter for iPhone"
Odpisz
17 października 2020, 09:25
No cóż, jeśli ktoś uważa się że nie jest hipokrytą kłamie
Odpisz
19 października 2020, 22:53
@onui2: to jest takie drażniące, bo hipokryzja jest rzeczą której szczerze nienawidzę i przez to nienawidzę cząstki samej siebie.
Odpisz
20 października 2020, 06:44
@MsCrazyAlex: jakby, hipokryzja jest w nas a naszym celem jest ograniczenie jej do minimum
Odpisz
20 października 2020, 08:02
@onui2: ale zawsze nienawidzisz cząstki siebie. To jak taki guzik który się wbija w brzuch... Wk***ia niemiłosiernie.
Odpisz
Edytowano - 20 października 2020, 07:55
Droga Maju,
ch*j nas obchodzi twoje zdanie.
Pozdrawiamy cieplutko i życzymy udanego dnia :)
Odpisz
20 października 2020, 02:03
Korzystanie z efektów podatków nie może być uznane za hipokryzję, bo nawet będąc ankapem, jeżeli pracujesz, to płacisz podatki, więc możesz równie dobrze korzystać z ich efektów. Generalnie miło by było gdyby jedna strona się zorientowała, że sama infrastruktura, i wiele innych drobnych, przydatnych rzeczy trochę jednak kosztuje, a druga że obecnie dzień wolności podatkowej wypada dość późno dla przeciętnego obywatela, i to też jest problem.
Odpisz
19 października 2020, 23:26
Co chodzenie po chodniku ma wspólnego z kapitalizmem i wolnym rynkiem
Odpisz
19 października 2020, 23:28
@adsjds: też w sumie bym chciał wiedzieć. Ale możliwe że chodzi o podatki dzięki którym ten chodnik wygląda.
Odpisz
19 października 2020, 21:25
Jasne, bo jak ktoś jest lewakiem to od razu jest komunistą. Jak ja tego nienawidzę. "Komunista" to typowy pocisk prawaka, który nie ma argumentów w dyskusji.
Odpisz
19 października 2020, 23:25
@JaBezTrybu: O dokładnie, tu się z Panem zgodzę. Nic mnie tak nie trigeruje jak ludzie którzy twierdzą, że jestem komunistą. A wystarczy poczytać skąd wzięły się pojęcia lewica i prawica. A wszystko będzie wiadomo
Odpisz
20 października 2020, 06:52
@Gaiaphage: Jeżeli prawak nazwie cię komunistą, to ty go śmiało możesz nazwać faszystą.
Odpisz
19 października 2020, 23:22
Oba celne, tylko błędem jest przyjęcie że przeciwieństwem kapitalizmu jest komunizm.
Odpisz
19 października 2020, 22:17
Tępe prawaki nie rozumieją, że bycie za podatkami, dzięki którym państwo może sprawnie funkcjonować, to nie jest komunizm.
Odpisz
19 października 2020, 22:44
@Broski: tępy lewak nie rozumie niczego XD
Odpisz
19 października 2020, 22:50
@Kamjusz: tępy człowiek nie rozumie niczego nie ważne po której stronie tego cyrku stoi.
Odpisz
19 października 2020, 22:51
@Broski: powiedział lewak
Odpisz
19 października 2020, 22:57
@MlodyKamil96: Powiedział prawak, który nie ma nic mądrego do powiedzenia
Odpisz
19 października 2020, 22:59
@Gaiaphage: No cóż, jednak mam jakąś z lewicowych cech. Nikt nie jest idealny.
Odpisz
19 października 2020, 23:00
@MlodyKamil96: młodykamil96 rozorał lewaka, *ZOBACZ WIDEO*
Odpisz
19 października 2020, 23:06
@MlodyKamil96: Widzę, że mistrz jednej ch*jowej riposty powrócił.
Odpisz
19 października 2020, 23:08
@Broski: jedna ch*jowa to więcej niż żadna dobra jak w twoim przypadku
Odpisz
19 października 2020, 23:11
@MlodyKamil96: mordo uspokój się, jeszcze raz go zgasisz i po nim
Odpisz
19 października 2020, 23:12
@MlodyKamil96: A dobra miałem napisać coś fajnego, ale mi się nie chcę. Zwyczajnie masz swoje zdanie i ja mam swoje
Odpisz
19 października 2020, 23:15
@Gaiaphage: Zgadza się, więc po co takie osoby zaczynają burzę.
Odpisz
19 października 2020, 23:23
@MlodyKamil96: No ale broski ma niestety rację, państwo bez podatków nie da rady funkcjonować. Ale to nie znaczy że to komunizm q
Odpisz
Edytowano - 19 października 2020, 23:25
@Gaiaphage: "Tępe prawaki" to zaproszenie do gówno-burzy i hipokryzja w jednym. Co do drugiego się zgodzę, ale nikt nie chce usuwać 100% podatków
Odpisz
19 października 2020, 23:28
@MlodyKamil96: No bo się zdarzają takie perełki. Nazywa rzeczy po imieniu. Łatwiej się nie bać tego co już nazwane. Na jednej grupie na fb jest ciągła beka z "tępych prawaków".
Odpisz
19 października 2020, 23:29
@Gaiaphage: a na innej jest beka z tępych lewaków. Są przeciwnicy jedynych jak i drugich
Odpisz
20 października 2020, 08:45
@Broski: tępy lewaku, masz racje bycie za podatkami za którymi państwo może funkcjonować nie jest komunizmem bo nawet Korwin powiedział że koncepcja vat mu się podoba a Mentzen poparł jakiś podatek bankowy, z tym że takie podatki postuluje konfederacja a lewica opodatkowanie wszystkiego i wydawanie je na rzeczy które ludzie mogą załatwić sobie sami, a podatki na takim poziome że bliżej temu do niewolnictwa na rzecz państwa a nie do utrzymania niezbędnych funkcji
Odpisz
20 października 2020, 08:46
@Broski: jest za vat'em ale należy go uprościć
Odpisz
20 października 2020, 08:48
@Gaiaphage: kto chcę aby było państwo bez podatków?
Odpisz
20 października 2020, 11:18
@Racibor: Za to rozpieprzenie systemu podatkowego przez konfederację byłoby już niby spoko? Likwidacja podatku dochodowego, ZUS i akcyzy pogrąży kraj w jeszcze większych długach niż PiS.
Odpisz
20 października 2020, 12:07
@Broski: zacznijmy od tego że podwyższanie podatków powoduje większy dopływ pieniędzy do budżetu ale tylko krótko trwale później jest przeciwni, niższe podatki wspomogą rozwój gospodarki,(i prywatny pieniądz jest efektywniejszy) i konfederacje chce też pozbyć się zbędnych wydatków oraz polepszyć kontrole wydawania pieniędzy żeby nie było jak jaką zrobił sami wiecie kto i kile tego przeje**ł, czy jak to było wiele razy ze zakupy państwa były wiele razy przepłacane, również chcą zlikwidować spółki które są tylko po to aby były miejsca dla zarządu z partii, albo firmy państwowe które działają od lat i nie ma żadnych efektów jak elektrownią atomową,
i przypomnę że konfederacja od zawsze mówi o zakazie zadłużania państwa jeżeli nie ma sytuacji kryzysowej,
i w Polsce przeciętny przedsiębiorca spędza ponad miesiąc na rozliczeniach skarbowych. zamiast zarabiać jest zajęty papierologią ,
a mniejsze podatki też przywabią do nas spółki zagraniczne co daje dodatkowy dopływ do budżetu. a niższe podatki oznaczają więcej pieniędzy w kieszeni podatnika czyli obywatele będą też bogatsi(szczęśliwsi) a te pieniądze i tak wydarzą czyli też cześć wróci do skarbu państwa a za to obywatele będą mieli znacznie więcej
Odpisz
20 października 2020, 12:08
@Broski: gospodarka/ekonomia to podstawa korwinizmu więc tu żadnego "kuca" nie nagniesz
Odpisz
20 października 2020, 12:11
@Broski: i zapominałem dodać że mniejsze podatki oznaczają również tańsze produkty czyli też wydatki państwowe częściowo zmaleją
Odpisz
20 października 2020, 12:22
@Broski: nie za bardzo sie znasz na ekonomi widać
Odpisz
20 października 2020, 19:30
@Racibor: https://www.youtube.com/watch?v=Ki7OlBq4OHs&ab_channel=KorolukMasakrator Polecam się z tym zapoznać, tu jest wszystko wyjaśnione, dlaczego te konfederacyjne pomysły się nie mogą udać.
Odpisz
20 października 2020, 19:33
@Broski: mogą i to jest bardziej skomplikowane więc nie będe ci tłumaczył
Odpisz
20 października 2020, 19:40
@MlodyKamil96: Bo nie umiesz.
Odpisz
20 października 2020, 20:27
@Broski: Bo i tak byś nie zrozumiał, szczególnie że widzę że nie znasz podstaw ekonomii.
Odpisz
20 października 2020, 22:42
@MlodyKamil96: Taa, zwłaszcza, że skończyłem technikum ekonomiczne, brawo głąbie.
Odpisz
20 października 2020, 23:02
@Broski: I nic nie wyniosłeś stamtąd? to już twoje zmartwienie
Odpisz
20 października 2020, 23:07
@Broski: z tym że krzywa lafera jeszcze można coś wycisnąć, to wiem balansujemy na granicy(przynajmniej kilka lat temu) ale mam też podejrzenia bo po zmniejszeniu citu o 1% to dochody z niego wzrosły, a co do reszty do ci napisałem (i nie wiem czy przeczytałeś),np usunięcie zbędnych socjali, czy zarządzanie pieniędzmi, i rozwój gospodarczy
a konfederacja najpierw będzie ciąć koszty a później obniżać/usuwać podatki ,a podatki można przede wszystkim uprościć, co nie będzie dla budżetu stratą, a będzie można jeszcze zdobyć kasę od miedzy narodowych corpo mówiących że mają straty
Odpisz
20 października 2020, 23:12
@Broski: i w tym twoim filmiku krytykuje kwotę wolną (ale dawanie socjali aby pomóc najbiedniejszym nie obciąża?)
i zgodzę się że słowa Korwina że w kilka miesięcy da się naprawić gospodarkę to przesada(potrzeba było by wprowadzić wszystkie zmiany bez obserwacji) bo lepsze było by wprowadzanie zmian i obserwacja
i mówił też o zusie z tym, że jak się pobiera zus to jest przychód ale później i tak trzeba będzie wypłacać co będzie obciążeniem o czym nie raczył wspomnieć
Odpisz
20 października 2020, 23:15
@Broski: i w sumie ten twój yt'ber krytykował też obniżenie vat na żywność spowoduje dziurę ale to jest pomoc dla najbiedniejszych zamiast rozleniwiających socjali
Odpisz
22 października 2020, 06:39
@Broski: i w sumie autor słusznie zauważył że zus to dziura finansowa, z tym że jak się ją tak to będzie się jeszcze zwiększać z powodu coraz większej liczby emerytów i mniejszej liczby pracujących, dla tego konfa chce wygasać zus bo jak dalej tak pójdzie to nabędziemy w stanie wypłacać emerytur
Odpisz
17 października 2020, 09:27
/summon Kapitalista. Czy chodzisz po chodniku i czy uważasz to za hipokryzję?
Odpisz
Edytowano - 17 października 2020, 09:30
@NormalnyCzlowiek: /summon Komüch
Chwila...
Odpisz
17 października 2020, 09:49
@Valentine_:
Odpisz
19 października 2020, 22:38
@Valentine_: Komüch?
Odpisz
19 października 2020, 21:21
Co ma jedzenie do komunizmu
Odpisz
19 października 2020, 21:21
@ZSRRBall: to antonimy
Odpisz
19 października 2020, 21:05
czemu pytanie jest z twittera a odpowiedź z facebooka?
Odpisz
17 października 2020, 09:33
Z tym, że ona nie jest zwolenniczką komunizmu.
A zwracanie uwagi na to, że w przypadku kompletnego braku interwencji państwa i pozostawienie wszystkich aspektów życia wolnemu rynkowi infrastruktura drogowa byłaby w ruinie lub w ogóle nie istniała, jest jak najbardziej trafne.
Odpisz
17 października 2020, 09:57
@Nanook: Mogłyby wówczas powstawać prywatne drogi.
Odpisz
17 października 2020, 10:08
@Kawento: To jest utopia. Kto by się na nie składał? Większość połączeń drogowych musiałaby zostać usunięta. Miliony ludzi nie miałoby dostępu do krajowej sieci dróg, bo nie mieli tych dziesiątek milionów złotych na poprowadzenie ulicy akurat pod ich dom. Nie bez powodu nigdzie na świecie taki system nie funkcjonuje. Bo zwyczajnie nie może. Infrastrukturę drogowa wymaga na tyle złożonego planowania, brania pod uwagę sytuację wszystkich obywateli i takich nakładów, że musi być finansowana i wyznaczana przez odpowiednie organy państwowe.
Odpisz
17 października 2020, 10:41
@Nanook: Jеsteście z Urbanеm moimi ulubionymi kоmuchami
Odpisz
17 października 2020, 10:50
@Krzyniu: Tylko, że ja mam większe uszy.
Odpisz
19 października 2020, 22:52
@Kawento: Nanook: 75%
Odpisz
20 października 2020, 11:44
@MlodyKamil96: i tyle w temacie
Odpisz