Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar MarysiaZHR

25 listopada 2020, 11:09

A wiecie jakie piękne zachody słońca są o czternastej?

Avatar panrybka

Edytowano - 6 listopada 2020, 20:04

Kadr z filmu Terminator 2: Judgment Day

Avatar Sniegstopnialy6

6 listopada 2020, 17:07

Ja uwielbiam noc fajnie gdyby były jakieß 2 tygodnie ciàgłej nocy

Avatar DiabVCH

6 listopada 2020, 18:42

@Sniegstopnialy6: przeprowadź się do Norwegii albo Finlandii

Avatar DiabVCH

6 listopada 2020, 18:42

@DiabVCH: Możesz tez zamknąć oczy na 2 tygodnie i udawać ze jest noc

Avatar Sniegstopnialy6

6 listopada 2020, 18:46

@DiabVCH: o to chodzi że się nie ßpi tylko gwiazd i wgl oraz dobry pomysł noc polarna

Avatar cristofer6

6 listopada 2020, 17:53

U mnie dzisiaj 16:30-16:33

Avatar kazekage895

4 listopada 2020, 16:55

Nawet 17 nie ma a u mnie już ciemno

Avatar Koronawirus_Polski

4 listopada 2020, 17:02

@kazekage895: U mnie tak samo

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 4 listopada 2020, 17:00

Dopiero się zorientowałam że dopiero 17 a ciemno jak na biegunie podczas nocy polarnej

Avatar iewek

4 listopada 2020, 16:51

Lol teraz tak miałem i sobie myślę WTF

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar LOLActiv
Dodane przez: LOLActiv

Tam znajdę odpowiedź

Gdyby wszyscy byli jak on, świat byłby lepszy

Myślę, że nikt nie ma problemu

Za dużo memów

Zimny drań z tego ptaka

Na dworzu

W nogi!

Zaczynam się obawiać

Stado pierwszoklasistów

Tak było

Mamy winnego!

Kumulacja!

Dzięki, panie czołgu

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Uroki jesieni / zimy: