Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Może nie najtańszy głos, za to średni
Każdy ma w sobie dziecko
W końcu się doczekał
Firmy tak się uczepiły tych obrazów generowanych przez AI że ja p.....
Miło z jego strony
Podejrzana sprawa
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież29 listopada 2020, 13:26
Wiecie idioci że wypalanie jest zdrowe.
I Korwin ma racje?
Odpisz
29 listopada 2020, 13:39
@Depresyjnygosc: Wypalanie musi być kontrolowane, bo inaczej będą większe straty niż zyski urodzajowe.
Odpisz
20 grudnia 2020, 18:58
@TrueStoryGuy: jak w australi
- ej spalmy ten las
-po co?
-żeby był urodzaj
-ale kontrolujemy to?
-tak
To dawaj, pal
Odpisz
20 grudnia 2020, 20:02
@Jejak_ktorego_niema42069: A potem: "Jakie wiadomości, jak to lasy się palą na dużą skalę? To są fake newsy, na których chcą zbić kasę media! Nie wierzcie im!"
Odpisz
26 listopada 2020, 08:56
To nie jest fake myślę że korowin nie jest idiotą i to żart chociaż jest stary może chce coś odj...ć nie wiadomo czy pożyje 20 minut czy 20 lat
Odpisz
28 listopada 2020, 23:44
@Oloest4:
To nie jest fake i nie jest idiotą. Tam NIEKTÓRE ROŚLINY SĄ NAWET PRZYSTOSOWANE DO TEGO, ŻEBY BYŁY POŻARY.
Jakby. Część pożarów jest naturalna i one nie są złe, wiadomo, wypada to kontrolować i niektóre gasić, zwłaszcza wywołane przez człowieka...
Odpisz
Edytowano - 29 listopada 2020, 09:03
@dustin2001: rośliny może i tak (niektóre) ale ludność i zwieżęta to co innego
Odpisz
29 listopada 2020, 13:12
@Envrei:
Jakby... Natura sama się reguluje i naturalne pożary to nic złego.
Człowiek przeważnie nie umie pomóc naturze, tak aby dobrze ją uregulować.
Zwierzęta. Selekcja naturalna. Te, które przeżyją → będą się rozmnażały → powstanie lepsze potomstwo, które będzie lepiej radziło sobie z pożarami.
Odpisz
26 listopada 2020, 09:24
Trochę nie do końca dotyczy mema, ale mu się skojarzyło.
Prawica na dzień dzisiejszy może tylko przekładać na później rewolucję lewicową anty-kulturową, ale nie może jej zatrzymać. Chcemy tego czy nie, ale rewolucja idzie za rewolucją, a więc trzeba lewicy przeprowadzić swój zamysł.
Po 20-40 latach urodzi się nowe pokolenie, a system "bez przemocy, bez woje, bez wojska, ekologia, wegetariaństwo, ludzie to jedna rodzina i żadnych podziałów" po czasie upadnie jak komunizm przez... brak zasobów dla wszystkich ludzi.
Dopiero wtedy można będzie przyjść do dzieci Julek, ukazać się im jako zbawiciele, opowiedzieć nowemu pokoleniu o przeszłości i potędze ich narodu i o tym jakie życie wcześniej było lepsze, sprawiedliwsze (gdzie każdy odpowiada sam za siebie i nie kradnie ci pieniędzy na zasiłki dla leniwych) i ciekawsze. Dopiero wtedy będzie można zrobić nową rewolucję narodową i kulturową. Mając silne duchem i ludźmi państwo, nie będzie problemu aby podbić ten z systemem "multikulti bez przemocy" kraj i poszerzyć swoją ideę.
Jedynym problemem tej całej strategii jest.... No kto by pomyślał, Rosja.
Wątpię że danym państwie przez najbliższe 50 lat będzie jakakolwiek lewicowa rewolucja. Dzięki temu Rosja uzyska taką potęgę, jakiej nie miała nigdy dotychczas, gdy pozostałe narody będą się rozpraszać po ziemi, to Rosja będzie zyskiwać zasoby, wzmacniać armię i utrzymywać gospodarkę.
Przez te kilka powodów, sojusz z danym państwem będzie konieczny
Odpisz
26 listopada 2020, 10:12
@nazyk: No to mamy sztamę. Dajemy lewicy rządzić przez kolejne 40 lat, a potem jak się okaże, że jest źle to zmieniamy władze. Jak dla mnie brzmi jak idealny deal.
Tylko powątpiewam trochę w tę rosnącą potęgę Rosji, bo wszystko wskazuje jednak na to, że idą w odwrotnym kierunku.
Odpisz
26 listopada 2020, 10:28
@Nanook: Na tym etapie dajmy władzę komukolwiek z programem, kto będzie ten program realizować
Odpisz
26 listopada 2020, 10:30
@przemek1ni: No to o tym właśnie mówię. Dobrze by też było, żeby ten program był dobry, ale polska lewica ma całkiem sensowny.
Odpisz
Edytowano - 26 listopada 2020, 10:46
@Nanook: Mają punkt o dążeniu do spłacenia długu narodowego?
Odpisz
26 listopada 2020, 11:05
@przemek1ni: Nie mają. Jak każda partia w każdym państwie. Bo to po prostu utopijny postulat. Nie ma państwa na świecie bez długu publicznego. Najmniejszy dług publiczny mają Libia, Afganistan i Rosja. Czy coś pozytywnego z tego płynie?
Ważne jest, żeby nie przekraczać pewnej granicy zadłużenia publicznego. Lewica z tego co wiem zamierza respektować prawo unijne, które również nas obowiązuje, w której tą dopuszczalną granicą jest zadłużenie w wysokości 60% PKB. Więc powinni trzymać dług publiczny w ryzach.
Odpisz
Edytowano - 26 listopada 2020, 11:07
@Nanook: wczoraj dług publiczny przekroczył 61.1% PKB. Obserwowałem nażywo
Odpisz
26 listopada 2020, 11:22
@nazyk: O kurde, rzeczywiście. Jeszcze 3 lata temu był na poziomie 40%. To strasznie się podniósł przez ten czas. Tak że w takim wypadku absolutnie się zgadzam, że należy go zmniejszyć.
Odpisz
26 listopada 2020, 12:22
@Nanook: Jeśli utopią jest spłacanie długu, to tylko czekam, aż ten antyutopijnie zadłużony świat spadnie z rowerka
Odpisz
28 listopada 2020, 17:19
@Nanook: Za czterdzieści lat powiecie, że „to nie była prawdziwa lewica”.
Odpisz
Edytowano - 28 listopada 2020, 17:23
Ależ czemu? Jak pójdzie dobrze to pójdzie dobrze, jak pójdzie źle to należy przyznać, że rozwiązania były złe i zaimplementować inne. Jak na razie w większości państw te rozwiązania lewicowe całkiem długo i dobrze działają, w niektórych krajach nawet od 100 lat. Tak że chciałbym, że Polska również zyskała na sprawdzonych rozwiązaniach.
Odpisz
28 listopada 2020, 18:29
w sumie to masz rację. Przez to przedstawiony mną plan może nie zadziałać
Oprócz tego, wszyscy wiemy jak dobrze lewicy idzie propaganda (chociażby nasz znany ZSRR). Oni mogą zrobić pranie mózgu nowemu pokoleniu, przez co rewolucja będzie trudna do wykonania.
Dlatego jednak nie zaprzestanę walczyć z socjalizmem żyjąc w nadziei że lewica przeminie
Odpisz
28 listopada 2020, 19:59
@nazyk: Ależ lewica to nie tylko ZSRR i nie tylko socjalizm. Ja bardzo chętnie będę z tobą walczył socjalizmem, tak że tu się rozumiemy.
Odpisz
28 listopada 2020, 18:01
Gdyby nie Korwin mieliby już ponad 10% change my mind
Odpisz
28 listopada 2020, 16:46
Czemu Konfederacja ma skłonność do przeplatania dobrych pomysłów z d*bilizmami ze średniowiecza
Odpisz
28 listopada 2020, 16:43
Panie Januszu Nieeeeee !!!!!!
Odpisz
26 listopada 2020, 10:15
Odpisz
26 listopada 2020, 08:56
W ogóle w Polsce jest za dużo lasów. Należy wypalić albo ściąć część z nich, dzięki czemu powstanie więcej miejsca na postawienie bloków mieszkalnych. Dzięki temu ceny mieszkań stanieją
Odpisz
26 listopada 2020, 08:57
@Reichtangle: Za to ceny lasów wzrosną i gdzie ja będę mieszkał?
Odpisz
26 listopada 2020, 08:57
W tanim mieszkaniu
Odpisz
26 listopada 2020, 08:59
@Reichtangle: a czy w Polsce nie mamy problemu z ilością urodzeń i zgonów (więcej umiera niż się rodzi
Odpisz
26 listopada 2020, 09:00
@Reichtangle: kodeks szlachecki mi nie pozwala
ej a na co mi on pozwala?
pierdziele to zostaję chłopem
Odpisz
26 listopada 2020, 09:01
@Reichtangle: Lasy stanowią 34 % powierzchni Polski. W Finlandii to jest 77 % i nie przeszkadza to im nawet lepiej to zwiększa ich zadowolenie.
Odpisz
26 listopada 2020, 09:10
@Reichtangle: To nie problem małej przestrzeni jest
To biurokracja i trzymanie cen skomplikowanym prawem budowlanym i wymuszaniem koncesji i zgód na zbudowanie czegokolwiek, co powoduje, że taki prosty proces trwa wieki
Odpisz
26 listopada 2020, 09:10
@OwOcomedy: z tego co pamietam to każdy rozwinięty kraj europejski ma z tym problem,że jest mało dzieci a dużo starych. Tzw. Starzenie sie spoleczenstwa, ale Polska nie jest jeszcze tak bardzo rozwinięta i problem jrst mbiejszy nuż np. W niemczech gdzie imigranci sprawiaja że tej ludności nie ubywa w szybki sposób. Ale od kiedy jest 500+ chyba nie ma takiego "problemu" i przyrost naturalny w polsce się utrzymuje powyżej zera
Odpisz
26 listopada 2020, 09:12
@Wspanialy_ia: W tym roku jest nas ok. 2500 więcej.
Odpisz
26 listopada 2020, 09:19
@Wspanialy_ia: Problem małej dzietności w PL nie został naprawiony 500+
Rodziny rozbija się socjalem dla samotnych matek
Koszty stale rosną, co spowodowane jest wysokimi podatkami i wynagrodzeniem, które w sporej części idzie na państwo
Dodatkowo poprzez te ubezpieczenia społeczne wzrasta niechęć do posiadania dzieci, bo to już nie one będą na starość pomagać, a system ,,opieki"
Odpisz
26 listopada 2020, 10:38
@Reichtangle: Tylko że katastrofa klimatyczna
Odpisz
26 listopada 2020, 11:05
@shell232: w Finlandii 4 razy mniej osób mieszka i jest ZUPEŁNIE inny klimat
Odpisz
26 listopada 2020, 11:16
@nazyk: No i co z tego. Populacja i klimat dużo nie znaczy. Niemcy mają prawie ten sam klimat 35 % zalesienia i 83 mln ludzi.
Odpisz
26 listopada 2020, 12:49
@cotthlette: ja nie twierdze że to naprawia problem tylko poprawia statystyki
Odpisz
26 listopada 2020, 17:22
@Wspanialy_ia: To od GUSu
Ale realnie nic nie dało
Wciąż urodzeń jest mniej niż zgonów
Odpisz
26 listopada 2020, 19:15
@cotthlette: o kurde czyli to jednak pisowska propagandaq, dzieki za redpilla
Odpisz
28 listopada 2020, 16:28
@shell232: Panie skąd wziął pan te 35%?
Jak lesistość w Polsce jest bliska 30% (nawet chyba 30 nie ma)
Odpisz
28 listopada 2020, 16:30
@Jejathebest: 30-31 % do 33 %. Taka jest lesistość w Polsce. 29 % to statystyki sprzed 5 lat. Obecnie to góra 1/3 naszej powierzchni. Zaokrągliłem do piątek, bo tak.
Odpisz
28 listopada 2020, 16:34
@shell232:
Odpisz
28 listopada 2020, 16:37
@shell232:
Odpisz
28 listopada 2020, 16:37
@Jejathebest: mhm... To jest z 2016. Obecnie lesistość wynosi 31 %.
Odpisz
28 listopada 2020, 16:39
@shell232: skąd takie dane?
Odpisz
28 listopada 2020, 16:41
@Jejathebest: Oficjalnie tyle się przyjęło. Ogółem ta liczba balansuje między 29 %, a 31 %, niektóre dane mówią o 32 % (ale są one nieprawdziwe).
Odpisz
28 listopada 2020, 16:45
@shell232:
Odpisz
28 listopada 2020, 16:53
@Reichtangle: Tak, wytnijmy wszystkie drzewa w Polsce, bedzie dużo miejsc na bloki mieszkalne, będzie przy okazji dużo drewna na opał, po co komu centralne ogrzewanie, jakieś herezje, że niby globalne ocieplenie, nawet jeśli jest to dobrze, będzie ciepło w zimie, na co komu drzewa i las? Co my, jakieś małpy, wśród drzew mamy żyć?
Odpisz
28 listopada 2020, 16:58
@shell232: Przepraszam myślałem że z tymi 35% chodziło o Polskę
Przepraszam
Odpisz
28 listopada 2020, 17:33
@Wspanialy_ia: Nie, pińcet plus działało tylko przez pierwszy rok, teraz jest mniej więcej tak jak bylo przed wprowadzeniem, nadal jest liczba urodzeń na minusie, niewiele, ale jednak i dobrze.
Odpisz
26 listopada 2020, 09:04
W teorii ma trochę racji...
Z tym tylko, że spalanie lasu daje za mało popiołu by była żyzna
Odpisz
26 listopada 2020, 09:09
a w Brazylii gdzie wycinają lasy pod uprawy bo gleba w lasach tropikalnych jest bardzo rzyzna, a po pewnym czasie gleba traci wszystkie minerały (które gleba miała dzięki lasom) i nie nadaje się na dalsze uprawy...
Odpisz
26 listopada 2020, 08:54
Przekonał mnie, od dzisiaj zamiast śmieci, będę wypalać lasy
Odpisz
26 listopada 2020, 08:58
@przemek1ni:
Odpisz
26 listopada 2020, 09:03
@przemek1ni: Tylko najpierw wynieś do tego lasu śmieci, po pożarze nie znajdą dowodów
Odpisz
Edytowano - 26 listopada 2020, 08:57
ale jak będziesz pisać bez kropek to jeszcze się ktoś pomyli a co wtedy zrobisz czy teraz możesz rozczytać mnie za pierwszym razem i zrozumieć do końca tekst
Odpisz