@Wilhelm_II_Hohenzollern: Update wiadomości: zj*bali wszystko i nawet nie będzie w tej wersji najbardziej (przez większość graczy) wyczekiwanej rzeczy, czyli Wardena, natomiast są jakieś inne gówna. A, no i mieli naprawić bundle a nie naprawili
1.15 było najbardziej gównianą aktualizajcą Minecrafta odkąd gram, czyli od 1.9, bo jedyną przydatną rzeczą jaką dodaje jest blok miodu (można sie ślizgać po jego boku) i miód do picia (usuwa efekty, ale tylko negatywne)
Reszta rzeczy tylko upycha miejsce
Change my mind
@Kebasa_z_mema: Z tego co się orientuję, miód usuwa tylko poison, a nie wszystkie negatywne.
A najlepszą cechą miodu nie jest ślizganie, tylko użyteczność w mechanizmach.
@Kebasa_z_mema: różni się tylko delikatnie, bo entities "przylepiają" się do jego górnej powierzchni podczas przesuwania pistonem. To tylko drobna zmiana.
To, co czyni bloki miodu wyjątkowo użytecznymi, to fakt, że nie przylepiają się do slime blocków i vice versa. Czyli de facto mamy dwa rodzaje slimeblocków, ślizgające się po sobie. To otwiera nieprawdopodobne możliwości.
@Kebasa_z_mema: blok miodu jest "nieprzeźroczysty" w przeciwieństwie do bloków slimu, co znaczy że nie przepuszcza sygnału redstone, jest"izolatorem" a poza tym nie przylepia się do slimu, co bardzo ułatwia tworzenie maszyn latających itp.
@PanPiernik: mi również się nie podoba, na papierze brzmi spoko ale jego wygląd i animacje nie pasują zupełnie do gry oraz nie stwarza on żadnego zagrożenia bo ze względu na to że występuje w jaskiniach będzie bardzo łatwo go zablokować kilkoma blokami i zabić bez problemu jak większość mobów
@stalamed: Z rzeczy już dodanych, oto co mi się nie podoba:
teksturka 3d lunety okropna, ametyst praktyczny brak zastosowań, kalcyt brak wyrobów, brak możliwości bycia niewykrywalnym przez sculk sensor (pułapki będą zbyt OP (nawet sztuczki typu redstone pod dywanem, czy observer za blokiem są dużo bardziej ograniczone)).
@torelq:
Z rzeczy jeszcze niedodanych:
Archeologia (pomysł z dekorowaniem ceramiki) i teksturka wardena (i fakt, że jak mówił stalamed, i tak warden może być prosty w pokonaniu).
Oczywiście, sporo mi się także podoba, ale z racji że ten wątek jest przeznaczony na narzekanie, to mówię co mi przeszkadza.
@Damond: no tak, ale to jest de facto opcja dla twórców mechanizmów (by można było ukierunkować nasłuch), a nie dla ofiar pułapek.
Dawniej tworząc pułapkę miałeś coś w rodzaju miniwyzwania (przykładowo: musisz pomyśleć, jak wpasować mechanizm aktywujący, masz do wyboru szeroką gamę designów). Teraz, NAJLESZA pułapka to po prostu sculk sensor podłączony do mechanizmu zabijającego (przykładowo pistony usuwające podłogę).
Zmiana nie tylko skrajnie upraszcza tworzenie pułapek, ale także zrywa wszelkie ograniczenia (bo np. w designie z redstonem pod dywanem, musiałeś wymyślić inny sposób na zabicie niż proste odsunięcie podłogi) i zabija kreatywność czyniąc bardziej skomplikowane układy bezużytecznymi (powinno być tak, że bardziej skomplikowane designy są lepsze, a tymczasem prościutki układ ze sculk sensorem jest najlepszy).
Całości można zapobiec przez wprowadzenie możliwości bycia niewykrywalnym (może enchant na buty?).
@Damond: Moim zdaniem niezbyt. Mają logiczny sens, gdyż jak wiadomo wełna wygłusza, ale jest drobny problem - kto będzie nosił wełniane buty, które chronią przed pewnymi konkretnymi i rzadkimi sytuacjami, a oprócz tego są bezużyteczne (raczej nie byłyby wytrzymałe i nie chroniłyby zbytnio przed obrażeniami)?
@torelq: Twórcy dodają sensor który jest zbyt OP, a nie są w stanire dodać bloku który zmieniałby ciągły sygnał w przerywany. Timery można zrobić w MC ale one są zbugowane i lagogenne na serwerach.
@Grewest: lagogenne na serwerach są nie same timery tylko to co wytwarzają czyli pulsujące sygnały więc dodanie bloku który robił by to za nie nic by nie zmieniło, pomijam już to że ten blok był by niepotrzebny ponieważ zegary można z łatwością budować i nie wymaga to jakiejś zaawansowanej wiedzy
@MangleTheFoxy123: odnośnie lunety i mówienia że można użyć optifine to ludzie zapominają że gigantyczna część graczy minecrafta gra na bedrock edition gdzie nie da się mieć optifine a zmniejszenie pola widzenia jest upierdliwe bo za każdym razem trzeba pauzować grę
luneta jest przydatna ale jak do tej pory ...jowo wykonana
@MangleTheFoxy123: jak już mówiłem, dla ciebie to nie potrzebne bo grasz na javie ale na bedrocku nie ma obecnie wygodnej funkcji przybliżenia a że obie wersje gry dostają te same updaty to dodają lunetę do obu
nie jest to przedmiot w który włożyli dużo pracy i zasobów, jednym się przyda innym nie przeszkadza i jest obojętny więc ja nie widzę problemu
@torelq: java edition jest tylko na pc, bedrock edition jest dostępna na każdej platformie i umożliwia gre między tymi platformami więc jeśli ktoś gra na konsoli albo telefonie to może grać tylko w bedrock edition,
są to miliony graczy
@Koteczek_21: żaden normalny człowiek nie będzie się skradał cały czas. By ochrona przed sensorami była realna, nie może ona przeszkadzać w normalnym graniu. Powinna być na zasadzie "mam te buty i żaden sensor mnie nie zaskoczy", a nie "oho, to miejsce wygląda jak potencjalna pułapka, będę się skradać".
@torelq: nawet obecnie istnieją w grze pułapki których nie da się wykryć dopóki w nie nie wpadniesz i czy to sprawia że cały czas grając na serwerze boisz się tych pułapek?
@stalamed: No nie. Bardziej chodzi o to, że do zbudowania czegoś takiego trzeba było MINIMUM zdolności/wiedzy. Teraz już nawet ktoś bez tego minimum jest w stanie coś takiego zbudować
moim zdaniem w minecrafcie obecnie nie ma po co dodawać nowych rud, kolejne stopnie w tworzeniu narzędzi itd. są niepotrzebne a dodawanie nowych rud tylko po to aby tworzyć z nich bloki budowlane sprawi że dla wielu ludzi nowe rudy by były kolejnym śmieciem wynoszonym z kopalni
jak na przykład dioryt
1.16 był najgorszy. Diamenty najbardziej cenione w mc bardzo popularne już nie są takie cenne przez netherrite. Usunięto kultowego pigmana, a nowe moby i biomy są okropne. Nie w stylu minecrafta. Nic fajnego nie dodali
Niby tak, ale nie do końca. Wszak, czy coś może być "nieminecraftowe", gdy jest częścią gry? W praktyce, mogliby dodać cokolwiek, a gracze by się przyzwyczaili i wychwalali pod niebiosa.
Co do moich odczuć:
Biomy spoko, pigliny spoko, stridery spoko, lodestone spoko, nowe bloki ekstra.
Netherite? No nie za bardzo. Nether potrzebował nowej rudy, ale netherite nie był odpowiednią odpowiedzią na to. Grzebanie przy pigmanach? A po co to komu?
Myślę, że odnośnie "dziwnych" rzeczy typu strider/piglin/biomy, to nie ma się co rzucać. MC jest grą, gdzie twórcy mogą pozwolić na odrobinę fantazji. Dawniej też tak było (np. creeper, enderman, grzybowa krowa, redstone. Teraz są niemal ikoniczne.).
nie wiem dlaczego to że diamenty już nie są najcenniejszym materiałem to wada, nowe biomy zapewniły wiele unikalnych bloków budowlanych oraz sprawiły że do netheru idzie się po coś więcej niż zabić kilka blazeów i ewentualnie kopać kwarc.
nether przed tym updatem był najgorszym wymiarem brzydki, powtarzalny i pusty czyli jak end tyle że bez żadnych ciekawych i unikalnych przedmiotów
@stalamed: masz rację. Ogólnie oceniam aktualizację pozytywnie, wszak zamieniła pusty nether w coś lepszego. Szkoda tylko, że kosztem usunięcia ikonicznego prymatu diaxów. Naprawdę, nie trzeba było. Istnieje mnóstwo innych pomysłów na rudy/materiały, które mieszczą się w dotychczasowych ramach.
(I BTW, IMO zarówno przed jak i po 1.16 najbardziej zaniedbany jest end)
@torelq: przynajmniej trochę coś dodali do tego enda
No i dobrze że już w mc nie ma takiej stagnacji jak dawniej
Że dodawali raz na ruski rok jakieś gówno jedno jak konia z modów tylko
Mi tam jedyne co mi się nie podobało to netherite, zmiana tekstury głowy pigmana, (chociaż jakby tego nie zrobili to by się nie wpasowywał w nether) oraz ten niebieski biom - kolor niebieski słabo do netheru mi pasuje
@MangleTheFoxy123: moim zdaniem pigmany wpasowywałby się i tak dobrze, a po zatym piglina możnaby zrobić na wzór pigmana a nie na odwrót. Co do niebieskiego biomu - miałem nadzieję, że będzie on czymś w rodzaju rzadkości, wyjątku. No bo rzeczywiście, ten kolor niebieski jest taki se
Komentarze
Odśwież6 grudnia 2023, 23:23
1.13 my beloved
Odpisz
15 stycznia 2021, 20:51
Cave update już wyszedł?
Odpisz
15 stycznia 2021, 20:52
@Wilhelm_II_Hohenzollern: nie
Odpisz
15 stycznia 2021, 20:53
@Sirbaloo: Dziękuję
Odpisz
15 stycznia 2021, 20:53
@Wilhelm_II_Hohenzollern: (raczej nie)
Odpisz
15 stycznia 2021, 20:54
@Wilhelm_II_Hohenzollern: wyjdzie w lato
Odpisz
15 stycznia 2021, 20:58
@Wilhelm_II_Hohenzollern: są snapshoty
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:14
@Kebasa_z_mema: no chyba że ma beedrocka
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:15
@Kebasa_z_mema: w połowie przypadków wtedy ciężko (jeśli nie zawsze przy beedrocku)
Odpisz
Edytowano - 18 stycznia 2021, 21:02
@Wilhelm_II_Hohenzollern: caves and cliffs to po pierwsze a po drugie to chyba są jeszcze testy beta
Odpisz
Edytowano - 25 listopada 2021, 07:46
@Wilhelm_II_Hohenzollern: Update wiadomości: zj*bali wszystko i nawet nie będzie w tej wersji najbardziej (przez większość graczy) wyczekiwanej rzeczy, czyli Wardena, natomiast są jakieś inne gówna. A, no i mieli naprawić bundle a nie naprawili
Odpisz
22 stycznia 2021, 08:26
clash of clans jest całkiem spoko
Odpisz
19 stycznia 2021, 20:41
subnautica jest zajebistą grą
Odpisz
19 stycznia 2021, 17:44
nie rel, jest narazie 1.16.5 mojang nas strollował
Odpisz
17 stycznia 2021, 18:16
Co dodali w 1.14, 1.16 i 1.17?
Odpisz
17 stycznia 2021, 19:36
@Anonimowygosc: 1.14- update wiosek, ogólnie zmienili wioski i wieśniaków.
1.16- update netheru, dodali kilka biomów i struktur i mobów.
1.17- nadchodzący update, ulepszą kopalniie, podziemia itd
Odpisz
18 stycznia 2021, 21:00
@Anonimowygosc: wiele nowych bloków, mobów i przedmiotów
Odpisz
18 stycznia 2021, 20:54
Aquatic update, village & pillage, buzzy bees, nether update i caves and cliffs
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:00
1.15 było najbardziej gównianą aktualizajcą Minecrafta odkąd gram, czyli od 1.9, bo jedyną przydatną rzeczą jaką dodaje jest blok miodu (można sie ślizgać po jego boku) i miód do picia (usuwa efekty, ale tylko negatywne)
Reszta rzeczy tylko upycha miejsce
Change my mind
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:03
@Kebasa_z_mema: bruh ten update był by poprawić większość błędów starych wersji
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:25
@Damond: mogli to zrobić w większej aktualizacji/snapshotach
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:26
@Kebasa_z_mema: tyle że wtedy prawdopodobnie by dopiero kończyli 1.16 które byłoby 1.15
Odpisz
16 stycznia 2021, 12:51
@Kebasa_z_mema: Z tego co się orientuję, miód usuwa tylko poison, a nie wszystkie negatywne.
A najlepszą cechą miodu nie jest ślizganie, tylko użyteczność w mechanizmach.
Odpisz
16 stycznia 2021, 12:59
@torelq: Drogi panie torelq, niech mi pan wytłumaczy czym się w mechanizmach różni miód od slime blocków
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:01
@Kebasa_z_mema: na miodzie gracze i przedmioty ślizgają się razem z blokiem
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:02
@Damond: o tym już wspomniałem
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:02
@Kebasa_z_mema: bruh nie mówię o boku bloku
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:04
@Kebasa_z_mema: jak coś jest na bloku to nie spadnie z niego
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:22
@Kebasa_z_mema: różni się tylko delikatnie, bo entities "przylepiają" się do jego górnej powierzchni podczas przesuwania pistonem. To tylko drobna zmiana.
To, co czyni bloki miodu wyjątkowo użytecznymi, to fakt, że nie przylepiają się do slime blocków i vice versa. Czyli de facto mamy dwa rodzaje slimeblocków, ślizgające się po sobie. To otwiera nieprawdopodobne możliwości.
Odpisz
16 stycznia 2021, 14:22
@Kebasa_z_mema: TNT od 1.15 nie zabija płynności tej gry.
Odpisz
16 stycznia 2021, 14:45
@torelq: No, niech będzie
Ale jak już mówiłem, blok miodu i pitny miód to jedyne przydatne rzeczy w tej wersji
Odpisz
18 stycznia 2021, 20:51
@Kebasa_z_mema: blok miodu jest "nieprzeźroczysty" w przeciwieństwie do bloków slimu, co znaczy że nie przepuszcza sygnału redstone, jest"izolatorem" a poza tym nie przylepia się do slimu, co bardzo ułatwia tworzenie maszyn latających itp.
Odpisz
18 stycznia 2021, 20:53
@grzyb3k6: Dobra, dobra, rozumiem! Ale jak już mówiłem, tylko on i pitny miód mają jakiekolwiek zastosowanie i sens
Odpisz
18 stycznia 2021, 14:21
Najbardziej w 1.17 nie podoba mi się tekstura rudy miedzi, imo jest zbyt podobna do rudy żelaza
Odpisz
18 stycznia 2021, 13:55
Uwielbiam Subnauticę :D
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:20
Czy tylko mi si€ nie podoba to jak wygląda połowa rzeczy w 1.17?
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2021, 21:26
@stalamed: miejmy nadzieję że z czasem będzie lepiej
Odpisz
15 stycznia 2021, 21:55
@Damond: Ja jestem chyba jedną z niewielu osób którym nie podoba się Warden
Odpisz
15 stycznia 2021, 22:00
@PanPiernik: mi się podoba dlatego że w końcu kolejne wyzwanie w grze jest
Odpisz
15 stycznia 2021, 22:01
@PanPiernik: mi również się nie podoba, na papierze brzmi spoko ale jego wygląd i animacje nie pasują zupełnie do gry oraz nie stwarza on żadnego zagrożenia bo ze względu na to że występuje w jaskiniach będzie bardzo łatwo go zablokować kilkoma blokami i zabić bez problemu jak większość mobów
Odpisz
15 stycznia 2021, 22:02
@Damond: Że nowe wyzwanie to fajnie, mi po prostu nie podoba się jego design.
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:01
@stalamed: Z rzeczy już dodanych, oto co mi się nie podoba:
teksturka 3d lunety okropna, ametyst praktyczny brak zastosowań, kalcyt brak wyrobów, brak możliwości bycia niewykrywalnym przez sculk sensor (pułapki będą zbyt OP (nawet sztuczki typu redstone pod dywanem, czy observer za blokiem są dużo bardziej ograniczone)).
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:02
@torelq: wełna i dywany wszystko co z nimi związane nie aktywuje sensora
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:05
@torelq:
Z rzeczy jeszcze niedodanych:
Archeologia (pomysł z dekorowaniem ceramiki) i teksturka wardena (i fakt, że jak mówił stalamed, i tak warden może być prosty w pokonaniu).
Oczywiście, sporo mi się także podoba, ale z racji że ten wątek jest przeznaczony na narzekanie, to mówię co mi przeszkadza.
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:15
@Damond: no tak, ale to jest de facto opcja dla twórców mechanizmów (by można było ukierunkować nasłuch), a nie dla ofiar pułapek.
Dawniej tworząc pułapkę miałeś coś w rodzaju miniwyzwania (przykładowo: musisz pomyśleć, jak wpasować mechanizm aktywujący, masz do wyboru szeroką gamę designów). Teraz, NAJLESZA pułapka to po prostu sculk sensor podłączony do mechanizmu zabijającego (przykładowo pistony usuwające podłogę).
Zmiana nie tylko skrajnie upraszcza tworzenie pułapek, ale także zrywa wszelkie ograniczenia (bo np. w designie z redstonem pod dywanem, musiałeś wymyślić inny sposób na zabicie niż proste odsunięcie podłogi) i zabija kreatywność czyniąc bardziej skomplikowane układy bezużytecznymi (powinno być tak, że bardziej skomplikowane designy są lepsze, a tymczasem prościutki układ ze sculk sensorem jest najlepszy).
Całości można zapobiec przez wprowadzenie możliwości bycia niewykrywalnym (może enchant na buty?).
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:18
@torelq: buty z wełny były by ciekawym rozwiązaniem moim zdaniem
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:30
@Damond: Moim zdaniem niezbyt. Mają logiczny sens, gdyż jak wiadomo wełna wygłusza, ale jest drobny problem - kto będzie nosił wełniane buty, które chronią przed pewnymi konkretnymi i rzadkimi sytuacjami, a oprócz tego są bezużyteczne (raczej nie byłyby wytrzymałe i nie chroniłyby zbytnio przed obrażeniami)?
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:32
@torelq: no byłby by bezużyteczne, ale to jedyne w miarę dobre rozwiązanie na zabezpieczenie się przed tym
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:47
@Damond: myślę, że mimo wszystko enchant byłby lepszym pomysłem
Odpisz
16 stycznia 2021, 14:19
@torelq: Twórcy dodają sensor który jest zbyt OP, a nie są w stanire dodać bloku który zmieniałby ciągły sygnał w przerywany. Timery można zrobić w MC ale one są zbugowane i lagogenne na serwerach.
Odpisz
16 stycznia 2021, 14:34
@Grewest: lagogenne na serwerach są nie same timery tylko to co wytwarzają czyli pulsujące sygnały więc dodanie bloku który robił by to za nie nic by nie zmieniło, pomijam już to że ten blok był by niepotrzebny ponieważ zegary można z łatwością budować i nie wymaga to jakiejś zaawansowanej wiedzy
Odpisz
16 stycznia 2021, 14:42
@stalamed: Ja wolę starego minecrafta (gdzieś tak wersje 1.0 - 1.8) więc zgadzam się z tobą
Odpisz
16 stycznia 2021, 15:02
@Grewest: ogólnie jestem przeciwnikiem pomysłów na kompresję prostych układów (np. zegar, przerzutniki, itp.) w pojedyncze bloki (np. blok zegara)
Odpisz
16 stycznia 2021, 17:00
@stalamed: mi się nie podoba luneta, no troche useless, bo można mieć optifine czy chociażby zmniejszyć pole widzenia na 30
Odpisz
16 stycznia 2021, 17:05
@MangleTheFoxy123: odnośnie lunety i mówienia że można użyć optifine to ludzie zapominają że gigantyczna część graczy minecrafta gra na bedrock edition gdzie nie da się mieć optifine a zmniejszenie pola widzenia jest upierdliwe bo za każdym razem trzeba pauzować grę
luneta jest przydatna ale jak do tej pory ...jowo wykonana
Odpisz
16 stycznia 2021, 17:08
@stalamed: no to wtedy do bedrocka tak, ale moim zdaniem nie potrzebne to jakoś bardzo
Odpisz
16 stycznia 2021, 17:18
@MangleTheFoxy123: jak już mówiłem, dla ciebie to nie potrzebne bo grasz na javie ale na bedrocku nie ma obecnie wygodnej funkcji przybliżenia a że obie wersje gry dostają te same updaty to dodają lunetę do obu
nie jest to przedmiot w który włożyli dużo pracy i zasobów, jednym się przyda innym nie przeszkadza i jest obojętny więc ja nie widzę problemu
Odpisz
17 stycznia 2021, 00:19
@stalamed: jak ktoś gra na bedrock edition, to sam się wkopał
Odpisz
17 stycznia 2021, 00:35
@torelq: java edition jest tylko na pc, bedrock edition jest dostępna na każdej platformie i umożliwia gre między tymi platformami więc jeśli ktoś gra na konsoli albo telefonie to może grać tylko w bedrock edition,
są to miliony graczy
Odpisz
17 stycznia 2021, 14:10
@torelq: Sculk sensor można oszukać przez skradanie. Podczas skradania nie wydajemy dźwięków.
Odpisz
17 stycznia 2021, 14:24
@Koteczek_21: żaden normalny człowiek nie będzie się skradał cały czas. By ochrona przed sensorami była realna, nie może ona przeszkadzać w normalnym graniu. Powinna być na zasadzie "mam te buty i żaden sensor mnie nie zaskoczy", a nie "oho, to miejsce wygląda jak potencjalna pułapka, będę się skradać".
Odpisz
17 stycznia 2021, 14:45
@torelq: nawet obecnie istnieją w grze pułapki których nie da się wykryć dopóki w nie nie wpadniesz i czy to sprawia że cały czas grając na serwerze boisz się tych pułapek?
Odpisz
17 stycznia 2021, 14:56
@stalamed: No nie. Bardziej chodzi o to, że do zbudowania czegoś takiego trzeba było MINIMUM zdolności/wiedzy. Teraz już nawet ktoś bez tego minimum jest w stanie coś takiego zbudować
Odpisz
17 stycznia 2021, 14:59
@stalamed:
Najgorzej, że jest tylko jedna nowa ruda
Odpisz
17 stycznia 2021, 15:06
@torelq: nie trzeba żadnych zdolności ani doświadczenia, wystarczy tutorial na yt
Odpisz
17 stycznia 2021, 15:09
@stalamed: no, ok. Ale tak czy siak, design bardzo się uprościł i to mi się niezbyt podoba
Odpisz
17 stycznia 2021, 15:16
moim zdaniem w minecrafcie obecnie nie ma po co dodawać nowych rud, kolejne stopnie w tworzeniu narzędzi itd. są niepotrzebne a dodawanie nowych rud tylko po to aby tworzyć z nich bloki budowlane sprawi że dla wielu ludzi nowe rudy by były kolejnym śmieciem wynoszonym z kopalni
jak na przykład dioryt
Odpisz
17 stycznia 2021, 15:19
@torelq: zdaje mi się też że sculk sensory będą raczej rzadkim przedmiotem co sprawi że nie będą aż tak często widywane w pułapkach
Odpisz
17 stycznia 2021, 15:52
@stalamed: A co z Rubinem?
Odpisz
17 stycznia 2021, 15:58
jakim rubinem?
Odpisz
16 stycznia 2021, 23:24
Ja gram dalej w betę 1.8 i wyj...ne
Odpisz
16 stycznia 2021, 12:43
Mem bez sensu bo w Minecrafcie nie ma wyk...iście wielkich ryb a w Subnautice są. Głupi mem 😎 /s
Odpisz
16 stycznia 2021, 12:53
@wiedeni: teraz se wyobraź że płyniesz se w mc i nagle jebitny węgorz z młotkiem zamiast głowy
Odpisz
16 stycznia 2021, 12:54
@kapix500: Albo taki jakby krab z jebitnie dużą głową
Odpisz
16 stycznia 2021, 11:27
1.17 będzie jedną z najlepszych aktualizacji
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2021, 12:40
@olopak: myślę, że nie ma co przewidywać. Fakty są takie, że można to zrobić za*ebiście, jak i można spieprzyć po całości. Poczekamy, zobaczymy.
Odpisz
16 stycznia 2021, 10:54
1.16 był najgorszy. Diamenty najbardziej cenione w mc bardzo popularne już nie są takie cenne przez netherrite. Usunięto kultowego pigmana, a nowe moby i biomy są okropne. Nie w stylu minecrafta. Nic fajnego nie dodali
Odpisz
16 stycznia 2021, 11:05
to była zmiana konieczna
Bo tak nie było za bardzo co robić w takim netrze
Po za określonymi przypadkami
Odpisz
16 stycznia 2021, 11:20
Są tak samo cenne, bo są wymagane do stworzenia tych itemów. Netherite nie zastąpił diamentu, tylko go ulepszył.
Pigman nie został w sumie usunięty, tylko dostał nową teksturę i rebranding.
W mobach i biomach nie widzę problemu, a chodzenie do netheru przed 1.16 było nudne
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2021, 12:49
Niby tak, ale nie do końca. Wszak, czy coś może być "nieminecraftowe", gdy jest częścią gry? W praktyce, mogliby dodać cokolwiek, a gracze by się przyzwyczaili i wychwalali pod niebiosa.
Co do moich odczuć:
Biomy spoko, pigliny spoko, stridery spoko, lodestone spoko, nowe bloki ekstra.
Netherite? No nie za bardzo. Nether potrzebował nowej rudy, ale netherite nie był odpowiednią odpowiedzią na to. Grzebanie przy pigmanach? A po co to komu?
Myślę, że odnośnie "dziwnych" rzeczy typu strider/piglin/biomy, to nie ma się co rzucać. MC jest grą, gdzie twórcy mogą pozwolić na odrobinę fantazji. Dawniej też tak było (np. creeper, enderman, grzybowa krowa, redstone. Teraz są niemal ikoniczne.).
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:02
nie wiem dlaczego to że diamenty już nie są najcenniejszym materiałem to wada, nowe biomy zapewniły wiele unikalnych bloków budowlanych oraz sprawiły że do netheru idzie się po coś więcej niż zabić kilka blazeów i ewentualnie kopać kwarc.
nether przed tym updatem był najgorszym wymiarem brzydki, powtarzalny i pusty czyli jak end tyle że bez żadnych ciekawych i unikalnych przedmiotów
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2021, 13:18
@stalamed: masz rację. Ogólnie oceniam aktualizację pozytywnie, wszak zamieniła pusty nether w coś lepszego. Szkoda tylko, że kosztem usunięcia ikonicznego prymatu diaxów. Naprawdę, nie trzeba było. Istnieje mnóstwo innych pomysłów na rudy/materiały, które mieszczą się w dotychczasowych ramach.
(I BTW, IMO zarówno przed jak i po 1.16 najbardziej zaniedbany jest end)
Odpisz
16 stycznia 2021, 13:22
@torelq: przynajmniej trochę coś dodali do tego enda
No i dobrze że już w mc nie ma takiej stagnacji jak dawniej
Że dodawali raz na ruski rok jakieś gówno jedno jak konia z modów tylko
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2021, 17:04
Mi tam jedyne co mi się nie podobało to netherite, zmiana tekstury głowy pigmana, (chociaż jakby tego nie zrobili to by się nie wpasowywał w nether) oraz ten niebieski biom - kolor niebieski słabo do netheru mi pasuje
Odpisz
16 stycznia 2021, 22:23
@MangleTheFoxy123: moim zdaniem pigmany wpasowywałby się i tak dobrze, a po zatym piglina możnaby zrobić na wzór pigmana a nie na odwrót. Co do niebieskiego biomu - miałem nadzieję, że będzie on czymś w rodzaju rzadkości, wyjątku. No bo rzeczywiście, ten kolor niebieski jest taki se
Odpisz