Uwaga! Luźne dywagacje. Nie krytykuje tutaj fanów ani powieści HP. Po prostu mam rozkminy to tak na wypadek gdyby te parę super fanów szykowało się do kliknięcia łapki w dół.
Wszyscy się skupiają na domach... A gdzie wątek stworzenia anomalii czasoprzestrzennych przez Hermionę która notoryczni używała zmieniacza czasu. No bo jednak w sumie to nie było żadnych konsekwencji mimo że korzystała z takiej potęgi.
Albo brak porządnego antagonisty. No bo umówmy się czy Voldemort miał jakieś wyższe cele? Oprócz, zniszczę wszystko co kochasz Harry!
Brakuje mi tutaj wątku typu zmieniania mugoli w posłuszne lalki. Jakiegoś większego spisku.
Ja wiem, są opowieści o tym jak eliksir miłosny pomógł spłodzić Voldemorta itp... Ale w tej "głównej" sadze brakuje mi pewnych rzeczy. Dla przykładu wspomnianej konsekwencji używania potężnych czarów czy częstego czarowania. W sumie z taką nieograniczoną magią teoretycznie świat mugoli nie powinien istnieć. Chyba że gdzieś coś przeoczyłem. Więc jeśli istnieje wyjaśnienie autorki czemu mimo boskiej mocy zwykli mugole nie zostali zaanihilowani chętnie poczytam. Może być po angielsku.
@EteriusDragnilNatsu: anomalii związanych z podróżami w czasie nie było bo Hermiona używała go poprawnie, więc nie było powodu żeby coś się miało stać. Kolejna sprawa jest taka że zmieniacze czasu w HP działają w specyficzny sposób i w rzeczywistości nie pozwalały na zmianę przeszłości.
Co do Voldemorta to niestety, ale antagonistą był dosyć kiepskim w mojej opini. Jego historia jak był jeszcze młody jest całkiem spoko, ale szczerze to jakoś specjalnie nie pokazał że jest potężnym czarnoksiężnikiem, a inteligencją też się nie wykazał.
Co do jego celów to głównie chciał wybić wszystkich mugoli oraz czarodziejów którzy nie byli czystej krwi, ale po odzyskaniu ciała skupił się na zabiciu Harrego z powodu przepowiedni.
A w kwestii tego czemu mugole nie zostali wybici to widzę kilka powodów. Po pierwsze, czarodziejów było relatywnie mało w stosunku do mugoli. Hogwart przyjmował około 40 uczniów rocznie (może trochę więcej), a podobno był jedyną szkołą magii w Wielkiej Brytanii. Kolejna sprawa jest taka że większość czarodziejów nie miała potrzeby walczyć z Mugolami, ale oczywiście trafiali się tacy jak np. Voldemort.
@EteriusDragnilNatsu: Twoje pytania są bardzo dobre i ciekawe, w pewnym sensie zostało to wytłumaczone w Fantastycznych Zwierzętach. Prawdopodobnie wątek podbicia świata mugoli przez Grindelwalda zostanie rozwinięty w przyszłych filmach. Osobiście uważam, że Grindelwald jest lepszym złym niż Voldemort, on miał jakieś wyższe cele, natomiast Voldek bał się śmierci.
Te domy się czymś różnią? W sensie poza symbolem, założycielem to mają jakąś unikalność czy to zależy jakie dzieci w danym roku przyjdą i "dom" za to jakby nie odpowiada. W filmie można zobaczyć tylko osoby, które w nich są, ale same domy nie są zbyt dobrze pokazane (Chociaż czasem bardzo źle pokazywano Slytherin, np. pod koniec serii gdy Harry wrócił Slytherin chciał go wydać, ale czy to pokazuje dom? Raczej poglądy jednej osoby, bo w sumie reszta milczała).
Nieprawda, zajęło to dokładnie 51 sekund, żeby wyszukać i przeczytać :p
A zapytałem zamiast samemu poszukać, bo nie wszystko w necie jest od ręki, wygodniej jest zapytać, bo jak ktoś odpowie to ma się wszystko w jednym miejscu. Akurat tu się udało, znalazłem, ale świat HP jest bardzo rozbudowany i nie znajdę krótkiej odpowiedzi na każdy temat, a przez kilkanaście różnych stron nie chcę się przekopywać.
@RoyalPigeon: to nie było pytanie o teleportację kwantową,nie trzeba nic tłumaczyć a odpowiedź znalazłbyś szybciej niż ktokolwiek byłby ją w stanie napisać (nawet jakby znał ją na pamięć).Tym bardziej że jak mówisz fandom HP jest ogromny i ta kwestia była pewnie poruszana miliard razy
@RoyalPigeon: Nie bardzo pamiętam HP, ale chyba było, że Gryffindor to odwaga i wytrwałość, Slytherin to ambicje i zdolności przywódcze, Ravenclaw to inteligencja i kreatywność, a Hufflepuff to dla tych co nigdzie nie pasują
Po fakcie to łatwo mówić, ale Voldemort nie wiedział że istnieje w ogóle możliwość żeby avada została odbita, więc to był najbardziej oczywisty dla niego sposób.
@Rddxrete: istnienie domów Hogwartu, utwierdzanie mających 1000 lat stereotypów i napędzanie małej wojenki pomiędzy domami jest pod względem pedagogiczno-psychologicznym złym pomysłem. Same cechy które reprezentuje slytherin są spoko.
Siedzę w tym fandomie od ponad sześciu lat (nie że sześć lat temu obejrzałam film po raz pierwszy, tylko dosłownie siedzę w fandomie). I wiele faz przechodziłam z racji mojego długiego stażu i że tak powiem... Już wiem wszystko, już wiem wszytko, czego trzeba (cytując pewnego artystę). Irytują mnie edgy fani, którzy dla samego faktu nie lubią oryginalnych protagonistów i gloryfikują Slytherin i frajerów z niego. Bo nie, Draco Malfoy nie jest wcale najbardziej pokrzywdzoną postacią uniwersum. Kolejna irytująca grupa to te snoby od ravenclawu, boże jacy oni są wkurzający, tak k...a lepsi od tych "głupich gryfonów". Na szacunek zasługują jedynie ludzie zabawiający się Gryffindorem, bo jest to albo podstawowa wersja mało obeznanego fana, albo najwyżej zaawansowanego oraz Haffelpuffem, czyli ludzie którzy mają dystans. Nie poruszę nawet tematu obrośnięcia fandomie wokół huncwotów, bo to już w ogóle bagno
@DinoSummer: albo narzekanie że "eee wontek miłosny Harry'ego i Ginny źle zrobiony i naciagany" otóż nie zesraj się człowieku który tak mówi, bo to nie jest romans, a przygodówka i miłości jak są, to są to wątki poboczne.
@WandaWillson: ja może sama nie gloryfikuję Ravenclawu, ale dla mnie jest to jeden z fajniejszych domów, Hufflepuff też jest MEGA git. Wk...iają mnie ludzie gloryfikujący Slytherin, podobnie jak ciebie.
Temat fandomu huncwotów... nie wspominajmy o tym. bagno, w które nie trzeba brnąć.
A tak w ogóle to +1 za wypowiedź, również popieram stanowisko
@WandaWillson: Kurna akurat własnie opisałaś jak widzę fandom Harry'ego Pottera.
Dodajmy do tego w sumie jeszcze yaoistki (shipowanie Harry'ego i Draco), ale one są w każdym fandomie, więc no
@Przyczajonyodkurzacz: Lubię Snape'a ale gdyby skończył z Lily to by serio zarówno on jak i spora część fabuły książki się zmieniła.
Więc musi być coś za coś
@BardzoOryginalnaNazwa: jak dla mnie nie był może najgorszy, ale do wspaniałego mu sporo brakuje. nie odpuścił korzystania z czarnej magii i gnębienia innych dla lily, a james zaczął się zmieniać i to mu się udało
@Przyczajonyodkurzacz: No chyba ze to seria w której większość postaci to laski i faceci są najwyżej...żeby byli (np.Kakegurui)
Ja szanuje yaostki jeśli są normalne, ale przez zachowanie wiele z nich mnie przeraża (do dziś paiętam te petycje by gejowskie shipy z BNHA były kanonem i tłumaczenia w stylu "Uraraka to tylko dziecięcy crush Deku, on w rzeczywistości kocha Todorokiego")
@Przyczajonyodkurzacz: I to ma w sumie sens. A miłośc Snape'a trochę zmieniła się w obsesję, skoro był w stanie krzywdzić osoby, które pewnie by Lily nawet palcem nie tknęły (rozuiałabym jeszcze gdyby ją chronił gdyby np.ktoś groził jej nozem).
No i skoro sprawy wzięły taki obrót to...ona i James musieli być razem
@WandaWillson: nieprawda. Cechy wszystkich domów zasługują na szacunek, godni potępienia są tylko ci ludzie którzy tak płytko to postrzegają. Uwierz mi, jest mi tak daleko do edgy fana jak to tylko możliwe ale jednak większość testów czy znajomi znający mnie dość dobrze twierdzą że mam praktycznie wszystkie cechy Slytherinu (zarówno wady jak i zalety), ewentualnie uważają, że byłabym hatstallsem Slytherin-Hufflepuff. Tak samo rzadko kiedy spotyka się takich "snobów" z ravenclawu (tutaj właściwie ty posługujesz się dość płytkim stereotypem z fandomu). Ravenclaw jest tym domem do którego łatwo jest się przydzielić; po prostu cechy które reprezentuje są używane z życiu codziennym częściej niż np. Gryfońska odwaga. Twoje uwagi do gryffindoru są słuszne, ale chciałabym zwrócić uwagę na to co powiedziałeś o Puchonach; faktycznie, dom warty zauważenia, ale to nie tak że wsrod fanów każdy Hufflepuffu zasługuje na szacunek, bo wybrał ten konkretny dom: ...j mnie strzela jak widzę te pseudo estetyczne jesieniary i jesieniarzy którzy uważają, się za puchonów bo "inne domy są agresywne, oni nie chcą się kłócić, tylko siedzieć w ciepełku obok kuchni i wgl żółty to ładny kolor a skrzaty domowe są cute". Domy to trochę bardziej skomplikowana sprawa niż się z początku wydaje i tak szczerze to uważam, że podział na nie jest szkodliwy dla społeczeństwa czarodziejow i w ogóle przydział nie powinien istnieć, ale skoro z naszej perspektywy to tylko książka to możemy się pobawić.
@DinoSummer: akurat James Potter był ...jem w młodości. I tak, potem się zmienił, ale to nie zmienia faktu, że był ...jem w młodości. I tak, istniały gorsze szumowiny od niego, ale to nadal nie mnie nią faktu, że był ...jem w młodości.
@DinoSummer: skoro widział, że to działa, czemu nie próbował starać się dalej? poddał to nie zmieniając się, a miał szansę, jak widział choćby podczas ataku Jamesa na wyżej wymienionego, po co nazwał Lily szlamą? pogrzebał sobie szanse
@DinoSummer: jakby twój najgorszy wróg cię gnębił, a najlepsza przyjaciółka stanęła w twojej obronie, również byś ją obraził?
james dla zdobycia serca lily zaczął się zmieniać.
snape dalej brnął w czarną magię.
james był ...jem, ok, ale ot nie zmienia faktu, że zachowywał się ...jowo wobec lily, którą "kochał"
@MlodyKamil96: Wg mnie każdy dom zasługuje na szacunek, ale sama jestem w Ravenclaw, więc po części się zgadzam (najprawdopodobniej moja wypowiedź nie ma sensu)
@Przyczajonyodkurzacz: mam teorię: żeby wejść do dormitorium Ravenclavu trzeba było rozwiązać zagadkę. Jak taki krukon chciał zabrać podręcznik na transmutację i lecieć na lekcję, a akurat zagadka była trudna to tracił punkty za spóźnienie. Punkty leciały i puchar przepadał.
Komentarze
Odśwież15 lutego 2021, 08:14
Uwaga! Luźne dywagacje. Nie krytykuje tutaj fanów ani powieści HP. Po prostu mam rozkminy to tak na wypadek gdyby te parę super fanów szykowało się do kliknięcia łapki w dół.
Wszyscy się skupiają na domach... A gdzie wątek stworzenia anomalii czasoprzestrzennych przez Hermionę która notoryczni używała zmieniacza czasu. No bo jednak w sumie to nie było żadnych konsekwencji mimo że korzystała z takiej potęgi.
Albo brak porządnego antagonisty. No bo umówmy się czy Voldemort miał jakieś wyższe cele? Oprócz, zniszczę wszystko co kochasz Harry!
Brakuje mi tutaj wątku typu zmieniania mugoli w posłuszne lalki. Jakiegoś większego spisku.
Ja wiem, są opowieści o tym jak eliksir miłosny pomógł spłodzić Voldemorta itp... Ale w tej "głównej" sadze brakuje mi pewnych rzeczy. Dla przykładu wspomnianej konsekwencji używania potężnych czarów czy częstego czarowania. W sumie z taką nieograniczoną magią teoretycznie świat mugoli nie powinien istnieć. Chyba że gdzieś coś przeoczyłem. Więc jeśli istnieje wyjaśnienie autorki czemu mimo boskiej mocy zwykli mugole nie zostali zaanihilowani chętnie poczytam. Może być po angielsku.
Odpisz
15 lutego 2021, 15:24
@EteriusDragnilNatsu: anomalii związanych z podróżami w czasie nie było bo Hermiona używała go poprawnie, więc nie było powodu żeby coś się miało stać. Kolejna sprawa jest taka że zmieniacze czasu w HP działają w specyficzny sposób i w rzeczywistości nie pozwalały na zmianę przeszłości.
Co do Voldemorta to niestety, ale antagonistą był dosyć kiepskim w mojej opini. Jego historia jak był jeszcze młody jest całkiem spoko, ale szczerze to jakoś specjalnie nie pokazał że jest potężnym czarnoksiężnikiem, a inteligencją też się nie wykazał.
Co do jego celów to głównie chciał wybić wszystkich mugoli oraz czarodziejów którzy nie byli czystej krwi, ale po odzyskaniu ciała skupił się na zabiciu Harrego z powodu przepowiedni.
A w kwestii tego czemu mugole nie zostali wybici to widzę kilka powodów. Po pierwsze, czarodziejów było relatywnie mało w stosunku do mugoli. Hogwart przyjmował około 40 uczniów rocznie (może trochę więcej), a podobno był jedyną szkołą magii w Wielkiej Brytanii. Kolejna sprawa jest taka że większość czarodziejów nie miała potrzeby walczyć z Mugolami, ale oczywiście trafiali się tacy jak np. Voldemort.
Odpisz
7 sierpnia 2022, 22:45
@EteriusDragnilNatsu: Twoje pytania są bardzo dobre i ciekawe, w pewnym sensie zostało to wytłumaczone w Fantastycznych Zwierzętach. Prawdopodobnie wątek podbicia świata mugoli przez Grindelwalda zostanie rozwinięty w przyszłych filmach. Osobiście uważam, że Grindelwald jest lepszym złym niż Voldemort, on miał jakieś wyższe cele, natomiast Voldek bał się śmierci.
Odpisz
15 lutego 2021, 10:20
Te domy się czymś różnią? W sensie poza symbolem, założycielem to mają jakąś unikalność czy to zależy jakie dzieci w danym roku przyjdą i "dom" za to jakby nie odpowiada. W filmie można zobaczyć tylko osoby, które w nich są, ale same domy nie są zbyt dobrze pokazane (Chociaż czasem bardzo źle pokazywano Slytherin, np. pod koniec serii gdy Harry wrócił Slytherin chciał go wydać, ale czy to pokazuje dom? Raczej poglądy jednej osoby, bo w sumie reszta milczała).
Odpisz
15 lutego 2021, 10:39
@RoyalPigeon: Tiara dobiera osobę do domów według jej cech.
Odpisz
15 lutego 2021, 12:32
@torelq: Aha, a jakie cechy mają dane domy? Jaki musi być dzieciak, żeby go dało do jakiegoś domu?
Odpisz
15 lutego 2021, 12:46
@RoyalPigeon: ziomek,to można w 10s wygooglować...
Odpisz
15 lutego 2021, 13:16
@Raskan: Thank you, Mr helpful
Nieprawda, zajęło to dokładnie 51 sekund, żeby wyszukać i przeczytać :p
A zapytałem zamiast samemu poszukać, bo nie wszystko w necie jest od ręki, wygodniej jest zapytać, bo jak ktoś odpowie to ma się wszystko w jednym miejscu. Akurat tu się udało, znalazłem, ale świat HP jest bardzo rozbudowany i nie znajdę krótkiej odpowiedzi na każdy temat, a przez kilkanaście różnych stron nie chcę się przekopywać.
Odpisz
15 lutego 2021, 13:33
@RoyalPigeon: to nie było pytanie o teleportację kwantową,nie trzeba nic tłumaczyć a odpowiedź znalazłbyś szybciej niż ktokolwiek byłby ją w stanie napisać (nawet jakby znał ją na pamięć).Tym bardziej że jak mówisz fandom HP jest ogromny i ta kwestia była pewnie poruszana miliard razy
Odpisz
17 lutego 2021, 11:56
@RoyalPigeon: Nie bardzo pamiętam HP, ale chyba było, że Gryffindor to odwaga i wytrwałość, Slytherin to ambicje i zdolności przywódcze, Ravenclaw to inteligencja i kreatywność, a Hufflepuff to dla tych co nigdzie nie pasują
Odpisz
15 lutego 2021, 14:58
Po fakcie to łatwo mówić, ale Voldemort nie wiedział że istnieje w ogóle możliwość żeby avada została odbita, więc to był najbardziej oczywisty dla niego sposób.
Odpisz
15 lutego 2021, 12:31
Doceniam tytuł
Odpisz
15 lutego 2021, 11:21
Odpisz
15 lutego 2021, 10:50
"The owl house" (Sowi Dom) świetnie parodiuje samo uniwersum HP, więc XD
Odpisz
15 lutego 2021, 08:42
Istnienie Slytherina pod względem psychologiczno- wychowawczym jest najgorszym pomysłem
Odpisz
15 lutego 2021, 08:49
@Rddxrete: istnienie domów Hogwartu, utwierdzanie mających 1000 lat stereotypów i napędzanie małej wojenki pomiędzy domami jest pod względem pedagogiczno-psychologicznym złym pomysłem. Same cechy które reprezentuje slytherin są spoko.
Odpisz
15 lutego 2021, 10:46
@MsCrazyAlex:
Odpisz
12 lutego 2021, 10:09
Siedzę w tym fandomie od ponad sześciu lat (nie że sześć lat temu obejrzałam film po raz pierwszy, tylko dosłownie siedzę w fandomie). I wiele faz przechodziłam z racji mojego długiego stażu i że tak powiem... Już wiem wszystko, już wiem wszytko, czego trzeba (cytując pewnego artystę). Irytują mnie edgy fani, którzy dla samego faktu nie lubią oryginalnych protagonistów i gloryfikują Slytherin i frajerów z niego. Bo nie, Draco Malfoy nie jest wcale najbardziej pokrzywdzoną postacią uniwersum. Kolejna irytująca grupa to te snoby od ravenclawu, boże jacy oni są wkurzający, tak k...a lepsi od tych "głupich gryfonów". Na szacunek zasługują jedynie ludzie zabawiający się Gryffindorem, bo jest to albo podstawowa wersja mało obeznanego fana, albo najwyżej zaawansowanego oraz Haffelpuffem, czyli ludzie którzy mają dystans. Nie poruszę nawet tematu obrośnięcia fandomie wokół huncwotów, bo to już w ogóle bagno
Odpisz
12 lutego 2021, 10:25
@WandaWillson: Jeszcze te shipy Hermiony z Draco.
I James Potter to straszny ch*j.
Odpisz
12 lutego 2021, 10:33
@DinoSummer: albo narzekanie że "eee wontek miłosny Harry'ego i Ginny źle zrobiony i naciagany" otóż nie zesraj się człowieku który tak mówi, bo to nie jest romans, a przygodówka i miłości jak są, to są to wątki poboczne.
Odpisz
15 lutego 2021, 08:05
@WandaWillson: ja może sama nie gloryfikuję Ravenclawu, ale dla mnie jest to jeden z fajniejszych domów, Hufflepuff też jest MEGA git. Wk...iają mnie ludzie gloryfikujący Slytherin, podobnie jak ciebie.
Temat fandomu huncwotów... nie wspominajmy o tym. bagno, w które nie trzeba brnąć.
A tak w ogóle to +1 za wypowiedź, również popieram stanowisko
Odpisz
Edytowano - 15 lutego 2021, 08:06
@WandaWillson: Kurna akurat własnie opisałaś jak widzę fandom Harry'ego Pottera.
Dodajmy do tego w sumie jeszcze yaoistki (shipowanie Harry'ego i Draco), ale one są w każdym fandomie, więc no
Odpisz
15 lutego 2021, 08:06
@WandaWillson: albo "snejp był taki wspaniały i powinien skończyć z lily"
Odpisz
15 lutego 2021, 08:07
@Przyczajonyodkurzacz: Lubię Snape'a ale gdyby skończył z Lily to by serio zarówno on jak i spora część fabuły książki się zmieniła.
Więc musi być coś za coś
Odpisz
15 lutego 2021, 08:07
@BardzoOryginalnaNazwa:
zasada nr 1:
w każdym fandomie sa j....iete yaoistki (normalne też)
zasada nr 2:
jeżeli ich nie ma, to za chwilę przybędą
Odpisz
15 lutego 2021, 08:09
@BardzoOryginalnaNazwa: jak dla mnie nie był może najgorszy, ale do wspaniałego mu sporo brakuje. nie odpuścił korzystania z czarnej magii i gnębienia innych dla lily, a james zaczął się zmieniać i to mu się udało
Odpisz
15 lutego 2021, 08:11
@Przyczajonyodkurzacz: No chyba ze to seria w której większość postaci to laski i faceci są najwyżej...żeby byli (np.Kakegurui)
Ja szanuje yaostki jeśli są normalne, ale przez zachowanie wiele z nich mnie przeraża (do dziś paiętam te petycje by gejowskie shipy z BNHA były kanonem i tłumaczenia w stylu "Uraraka to tylko dziecięcy crush Deku, on w rzeczywistości kocha Todorokiego")
Odpisz
15 lutego 2021, 08:12
@Przyczajonyodkurzacz: I to ma w sumie sens. A miłośc Snape'a trochę zmieniła się w obsesję, skoro był w stanie krzywdzić osoby, które pewnie by Lily nawet palcem nie tknęły (rozuiałabym jeszcze gdyby ją chronił gdyby np.ktoś groził jej nozem).
No i skoro sprawy wzięły taki obrót to...ona i James musieli być razem
Odpisz
15 lutego 2021, 08:23
@WandaWillson: film jak film
Odpisz
15 lutego 2021, 08:41
@WandaWillson: nieprawda. Cechy wszystkich domów zasługują na szacunek, godni potępienia są tylko ci ludzie którzy tak płytko to postrzegają. Uwierz mi, jest mi tak daleko do edgy fana jak to tylko możliwe ale jednak większość testów czy znajomi znający mnie dość dobrze twierdzą że mam praktycznie wszystkie cechy Slytherinu (zarówno wady jak i zalety), ewentualnie uważają, że byłabym hatstallsem Slytherin-Hufflepuff. Tak samo rzadko kiedy spotyka się takich "snobów" z ravenclawu (tutaj właściwie ty posługujesz się dość płytkim stereotypem z fandomu). Ravenclaw jest tym domem do którego łatwo jest się przydzielić; po prostu cechy które reprezentuje są używane z życiu codziennym częściej niż np. Gryfońska odwaga. Twoje uwagi do gryffindoru są słuszne, ale chciałabym zwrócić uwagę na to co powiedziałeś o Puchonach; faktycznie, dom warty zauważenia, ale to nie tak że wsrod fanów każdy Hufflepuffu zasługuje na szacunek, bo wybrał ten konkretny dom: ...j mnie strzela jak widzę te pseudo estetyczne jesieniary i jesieniarzy którzy uważają, się za puchonów bo "inne domy są agresywne, oni nie chcą się kłócić, tylko siedzieć w ciepełku obok kuchni i wgl żółty to ładny kolor a skrzaty domowe są cute". Domy to trochę bardziej skomplikowana sprawa niż się z początku wydaje i tak szczerze to uważam, że podział na nie jest szkodliwy dla społeczeństwa czarodziejow i w ogóle przydział nie powinien istnieć, ale skoro z naszej perspektywy to tylko książka to możemy się pobawić.
Odpisz
15 lutego 2021, 08:42
@DinoSummer: akurat James Potter był ...jem w młodości. I tak, potem się zmienił, ale to nie zmienia faktu, że był ...jem w młodości. I tak, istniały gorsze szumowiny od niego, ale to nadal nie mnie nią faktu, że był ...jem w młodości.
Odpisz
15 lutego 2021, 09:04
@Przyczajonyodkurzacz: Tyle że przez Jamesa, Snape był taki jaki był.
Odpisz
15 lutego 2021, 09:09
@DinoSummer: gdy zobaczył, że james zaczął zmieniać się dla lily, czemu snape również nie walczył o dziewczynę dalej?
Odpisz
15 lutego 2021, 09:36
@Przyczajonyodkurzacz: Bo może myślał, że James robił to specjalnie, żeby Lily nie była ze Snapem.
Odpisz
15 lutego 2021, 09:39
@DinoSummer: skoro widział, że to działa, czemu nie próbował starać się dalej? poddał to nie zmieniając się, a miał szansę, jak widział choćby podczas ataku Jamesa na wyżej wymienionego, po co nazwał Lily szlamą? pogrzebał sobie szanse
Odpisz
15 lutego 2021, 09:41
@Przyczajonyodkurzacz: Wyżej wymienionego?
A poza tym gdyby nie James, to SNape byłby lepszy.
Odpisz
15 lutego 2021, 09:42
@WandaWillson: najgorsze są shipy... Zwłaszcza Drarry
Odpisz
15 lutego 2021, 09:51
@DinoSummer: jakby twój najgorszy wróg cię gnębił, a najlepsza przyjaciółka stanęła w twojej obronie, również byś ją obraził?
james dla zdobycia serca lily zaczął się zmieniać.
snape dalej brnął w czarną magię.
james był ...jem, ok, ale ot nie zmienia faktu, że zachowywał się ...jowo wobec lily, którą "kochał"
Odpisz
15 lutego 2021, 09:54
@Przyczajonyodkurzacz: W tym punkcie akurat masz rację.
Odpisz
15 lutego 2021, 10:40
@Przyczajonyodkurzacz: skąd wiesz że james nie rzucił imperiusa na severusa bo był zazdrosny
Odpisz
15 lutego 2021, 10:42
wątpię że to umiał
Odpisz
15 lutego 2021, 09:34
czemu oni nie zastrzelili Voldemorta czy coś tylko się napi...alali na czary?
Odpisz
15 lutego 2021, 09:34
@TSPLN: bo to się działo w Anglii a nie Ameryce
Odpisz
15 lutego 2021, 09:38
@Xgamer: to mogli go utopić w herbacie czy coś
Odpisz
15 lutego 2021, 09:39
@TSPLN: no mogliby ale powstałaby tylko jedna książka
Odpisz
15 lutego 2021, 09:41
@Xgamer: w sumie to tak
Odpisz
15 lutego 2021, 08:56
Najlepszy jest Ravenclaw
Odpisz
15 lutego 2021, 09:11
@MlodyKamil96: Wg mnie każdy dom zasługuje na szacunek, ale sama jestem w Ravenclaw, więc po części się zgadzam (najprawdopodobniej moja wypowiedź nie ma sensu)
Odpisz
15 lutego 2021, 09:15
@MlodyKamil96: Mondry krukon, prefekt mojego domu
Odpisz
15 lutego 2021, 09:26
@MlodyKamil96: krukoni łączmy się
Odpisz
15 lutego 2021, 09:36
@izabelka1702: *łączy się*
Odpisz
15 lutego 2021, 09:14
W prawdziwych fanach to powinny byli sie spytać dlaczego nie uczynił horkruksami ziaren piasku czy coś
Odpisz
Edytowano - 15 lutego 2021, 09:03
No pewnie po to by móc wytłumaczyć dlaczego mu się nie udało go zabić. Gdyby to zrobił to by nie powstała książka o Harrym Poterze. Proste.
Odpisz
15 lutego 2021, 09:00
Voldemort przegrał grę w "mam twój nos" z rocznym dzieckiem.
Wielki mi czarny pan.
Odpisz
15 lutego 2021, 08:58
Odpowiedź jest prosta Voldemort był ignorantem.
Odpisz
12 lutego 2021, 09:44
Wszystkie domy poza Ravenclaw były absolutnie ...jowe. Change my mind
Odpisz
12 lutego 2021, 09:53
@Krzyniu: Ravenclaw był najlepszy. Teraz pytanie, czemu nigdy nie wygrał Pucharu Domów.
Odpisz
12 lutego 2021, 09:58
@Przyczajonyodkurzacz: puchar domów jest dla nerdów
Odpisz
12 lutego 2021, 10:02
@Przyczajonyodkurzacz: bo był poza tym wyścigiem szczurów
Odpisz
15 lutego 2021, 08:20
@Przyczajonyodkurzacz: https://www.youtube.com/watch?v=EACt6lYCPAU
Odpisz
15 lutego 2021, 08:32
@Dark43Hunter: + milion za ten film.
jest super
Odpisz
15 lutego 2021, 08:47
@Przyczajonyodkurzacz: mam teorię: żeby wejść do dormitorium Ravenclavu trzeba było rozwiązać zagadkę. Jak taki krukon chciał zabrać podręcznik na transmutację i lecieć na lekcję, a akurat zagadka była trudna to tracił punkty za spóźnienie. Punkty leciały i puchar przepadał.
Odpisz
15 lutego 2021, 08:50
@MsCrazyAlex: git teoria
Odpisz
15 lutego 2021, 09:16
@Krzyniu: nie dziękuje
Odpisz