Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

7 lutego 2019, 08:01

*Dzwięk odpalenia ulta Reapera*

Avatar sebus1996

29 sierpnia 2011, 23:15

Geri Halliwell - It's Raining Man ;)

Avatar FallenLeaves

29 sierpnia 2011, 11:03

Haha, to z tej starej piosenki "Its Raining Men". :D
5/5

Avatar
Konto usunięte

29 sierpnia 2011, 17:48

@FallenLeaves: nom XD

Avatar
Konto usunięte

29 sierpnia 2011, 20:01

Avatar
Konto usunięte

29 sierpnia 2011, 20:00

chyba to z jakiejś piosenki

Avatar
Konto usunięte

29 sierpnia 2011, 13:40

a ten co jest najbliżej ziemi nie ma siusiaka

Avatar kajko

29 sierpnia 2011, 12:07

***y widać mocne daję 5/5 i do ulu

Avatar grubson5022

29 sierpnia 2011, 11:58

mie to jakos nie śmieszy 2/5

Avatar
Konto usunięte

29 sierpnia 2011, 11:44

oni są goli widac

Avatar julis

29 sierpnia 2011, 08:52

Dobre :D 4/5

Avatar JuTube

29 sierpnia 2011, 08:37

xD 5

Avatar
Konto usunięte

29 sierpnia 2011, 08:11

Fajne 4 na 5 i nie do ulu.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Chłopaki z ezgorcyzmu

Tak już jest

Taka sytuacja

Pomocy

Dlatego nigdy się nie dowiemy

Racja

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka