Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zgadza się ukradłem z zagranicy
Angielskie śmieszki
Kiedyś było inaczej w klubie jagód
Taka jest misja duchowieństwa
Narzekać to każdy potrafi
Wyjdź z klasy!
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież10 marca 2021, 13:04
Moim zdaniem 500 złotych nie ma takiej samej wartości jak kiedyś, więc powinni dawać przynajmniej 1000 złotych miesięcznie na każde dziecko./s
Odpisz
10 marca 2021, 13:10
niby racja ale to by tak nie zadziałało ponieważ podatki znowu poszły by w górę a 1000 był by gówno wart.
Moim zdaniem trzeba by było zmniejszyć niższą krajową i powoli obniżać podatki by zmniejszyć inflancje i ustabilizować rynek
Odpisz
10 marca 2021, 13:14
@Gutolov: "/s"
Odpisz
10 marca 2021, 13:19
Dobra wcześniej nw co to znaczy, teraz dopiero zobaczyłem.
Odpisz
10 marca 2021, 13:19
@Gutolov: spoko
Odpisz
10 marca 2021, 14:21
@Gutolov: no to skoro 1000 będzie nic nie wart, to niech zaczną rozdawać 2000+ /s
Odpisz
12 marca 2021, 01:08
ja nie w temacie. Rozumiem, że żarcik, ale co dokładnie znaczy /s?
Odpisz
12 marca 2021, 03:21
@ViccyArt: ze w zdaniu chodzi o sarkazm
Odpisz
12 marca 2021, 09:03
@ViccyArt: /s znaczy że komentarz jest sarkastyczny i że nie mamy go brać na poważnie
Odpisz
12 marca 2021, 10:08
@dawid51: dziękuję dobrzy jejacy
Odpisz
10 marca 2021, 12:59
Takie socjale nie mają sensu. Jak już chcemy iść gospodarczo w lewo, to lepiej całkowicie pójść w komunizm. Wtedy nikomu by niczego nie brakowało.
Odpisz
10 marca 2021, 13:37
@GayViking: bo każdy by po równo miał nic?
Odpisz
10 marca 2021, 13:57
@ptasznik5: Nie, każdy by żył w dostatku
Odpisz
10 marca 2021, 14:20
@GayViking: mógłbyś powiedzieć jak by to działało że nikomu by nic nie brakowało?
Odpisz
10 marca 2021, 14:35
@dawid51: Podobnie jak teraz, tylko że zamiast tysięcy luksusowych aut dla szejków arabskich do kolekcji, fabryki by produkowały maszyny rolnicze.
Zamiast kolejnej luksusowej rezydencji dla bogaczy, którzy chcą mieć dom w każdym zakątku świata, budowało by się ludziom domy.
Nie produkowałoby się wtedy rzeczy dla zarobku, tylko do użytku, więc fabryki nie robiły by rzeczy, które psują się miesiąc po gwarancji, tylko takie, które starczają na długo.
Odpisz
11 marca 2021, 21:10
@GayViking: Na świecie nie wprowadzi się nigdy jednego ustroju, a takie coś w jednym kraju, czy nawet w połowie świata nie jest przyszłościowe.
Odpisz
11 marca 2021, 21:19
@GayViking: Idealizm czy trolling?
Odpisz
11 marca 2021, 21:40
@GayViking: A podobno to mnie nazywają Julką, bo popieram marsze LGBT i rozumiem fakt istnienia więcej płci niż dwie (Psychologia to piękna rzecz)
Odpisz
11 marca 2021, 21:48
@GayViking: XDDDD błagam powiedz że to bait
Odpisz
11 marca 2021, 23:34
@RoyalPigeon: Ponieważ?
Odpisz
11 marca 2021, 23:34
@mikowskyy: Nie ma to jak nazywać ludzi z którymi się nie zgadzasz trollami. Oczywiście argumentów brak.
Odpisz
11 marca 2021, 23:35
@GayViking: ponieważ nie mogę uwierzyć że ludzie mogą być tacy niedoj...ni
Odpisz
11 marca 2021, 23:35
@GayViking: czekam tylko aż napiszesz "w zsrr to nie było komuny"
Odpisz
11 marca 2021, 23:38
@mikowskyy: Nic nie napiszę, nie mam w zwyczaju dyskutować sam z sobą, a jak na razie Ty nie podajesz żadnych argumentów, ani nawet swojego stanowiska nie przedstawiasz, tylko rzucasz puste hasła typu "trolling" i "niedoj...nie".
Odpisz
11 marca 2021, 23:40
@GayViking: bo komunizm nie działa
Odpisz
11 marca 2021, 23:47
@mikowskyy: No to super argument, wszystko jasne, nie mam już żadnych wątpliwości, przekonałeś mnie.
Odpisz
12 marca 2021, 00:27
@GayViking: brakowało całkiem wiele. Otwórzmy jeszcze łagry i w ogóle będzie cudownie. Głód był wszechobecny w czasach komunizmu , dorośli głodowali by chociaż ich dzieci coś zjadły, przez co często umierali z wygładzenia, a dzieci stawały się sierotami. Wszędzie była cenzura, więc zdanie ludzi nie miało znaczenia, jeśli nie zgadzali się z tymi, którzy rządzili. Walczono z religią, prawami ludzkimi (głównie do wyrażania swoich opinii, czyli cenzura).
Miał swoje plusy, ale minusów też ma sporo. Jakby nie patrzeć, nasza "demokracja" Już zamienia się w komunizm i nie jest to chyba najlepsza zmiana
Odpisz
12 marca 2021, 00:29
@Gryficowa: mnie też, bo próbowałam z kimś dyskutować w kulturalny sposób. Usłyszałam tylko, że waleczna Julka przybyła xD
Odpisz
12 marca 2021, 00:53
@ViccyArt: "Otwórzmy jeszcze łagry i w ogóle będzie cudownie."
Eee?
"Głód był wszechobecny w czasach komunizmu , dorośli głodowali by chociaż ich dzieci coś zjadły, przez co często umierali z wygładzenia, a dzieci stawały się sierotami."
Nie wiem o czym dokładnie mówisz, ale jeśli chodzi Ci o wielki głód w ZSRR, to był on spowodowany chaosem przy upaństwawianiu gospodarstw rolnych i nieudolnym rządem, który jeszcze pogłębił kryzys.
Nie ma wątpliwości, że tego chaosu się dało uniknąć, wystarczyło działać z głową. A nieudolny rząd zdarza się i dzisiaj.
W Polsce np też mogłoby być lepiej podczas komuny, ale ZSRR używało Polski jako źródła zaopatrzenia i siły roboczej.
"Walczono z religią"
To bardzo dobrze.
"prawami ludzkimi (głównie do wyrażania swoich opinii, czyli cenzura)."
"Wszędzie była cenzura, więc zdanie ludzi nie miało znaczenia, jeśli nie zgadzali się z tymi, którzy rządzili."
"Miał swoje plusy, ale minusów też ma sporo. Jakby nie patrzeć, nasza "demokracja" Już zamienia się w komunizm i nie jest to chyba najlepsza zmiana"
Widać, że nie wiesz w ogóle co to komunizm. Komunizm nie jest ustrojem politycznym, lecz gospodarczym. I wyłącznie gospodarczym. Więc cenzura, demokracja, poszanowanie praw ludzkich nic do niego nie mają.
I w państwach kapitalistycznych też się takie rzeczy zdarzały.
Dodatkowo jest wiele rodzajów komunizmu. Nie możesz mówić, że kiedyś w jakimś państwie był komunizm i tam było źle, więc w każdym innym rodzaju komunizmu zawsze będzie dokładnie tak samo.
Odpisz
12 marca 2021, 00:57
@ViccyArt: Totalitarne zapędy to jedno, a gospodarka to drugie. Komunizm nie wymusza totalitaryzmu, ale w praktyce często z nim współistniał. w zasadzie, jeżeli chodzi o klimaty anarchistyczne bądź syndykalistyczne, to przychodzą do głowy tylko hiszpańska wojna domowa i Powstanie Machny. Oba twory nie przetrwały wojny, ciężko zatem je oceniać. Natomiast irytuje mnie mówienie o tym jak to komunizm nie działa. Bo bardzo dobrze sobie radzi z zapewnieniem dóbr podstawowych (wielki głód na Ukrainie był ludobójstwem, a nie przejawem niekompetencji). Potrafi też optymalizować wiele rzeczy o które kapitalizm nie dba, przykładowo, komunistyczne osiedla są dużo lepiej rozplanowane i ergonomiczne, od nowej budowlanki, która dba o maksymalizację zysków z zakupionej działki. Czy warto się przestawić z powrotem na komnizm? na 99% nie. Czy należy docenić te parę rzeczy które robił lepiej? Tak. Czy należy pamiętać o setkach problemów jakie stworzył? też tak.
Odpisz
12 marca 2021, 01:00
@GayViking: po 1. Co masz do Religii? Przeszkadza czy, że kuzyn sąsiadki twojej cioci z Niemiec wierzy w Boga (jakiegokolwiek)?
I nie powiedziałam, że w każdym miejscu działa to tak samo, nakreśliłam głowie to, co występowało w Polsce
Odpisz
12 marca 2021, 01:01
@GayViking: ale szanuję za dość kulturalne podejście do dyskusju
Odpisz
12 marca 2021, 01:04
@GayViking: XD
Odpisz
Edytowano - 12 marca 2021, 01:06
@lordbaysel: oczywiście, miał swoje zalety, temu nie zaprzeczam. Nie wiem czy na świecie jest cokolwiek co nie ma wad. W większości to czy jakiś system działa zależy od warunków na jakich działa, na tym kto się czym zajmuje i jak się zajmuje.
To trochę jak z osobami które mają komputer.
Fenek kupił komputer i bardzo szybko go zawirusował, bo nie wiedział czego nie powinno się na nim robić.
Janek kupił taki sam komputer i do dnia dzisiejszego działa bardzo dobrze.
Po prostu denerwuje mnie, że są ludzie idealizujący komunizm (czy cokolwiek innego, nawet innych ludzi), jakby to nie miało swoich wad
Odpisz
12 marca 2021, 08:01
@GayViking: Ponieważ, jeśli w Polsce jedyne pojazdy jakie będą produkowane to maszyny rolnicze i pierdzikółka "ważne, że jedzie", to gdy zobaczą, że za granicą wożą się wypasionymi autami to chyba nie będą zadowoleni z tego, że u nich wszystko jest tak, żeby niby każdy miał, ale nikt nie ma lepiej od pozostałych. No nwm, ludzka zazdrość po prostu zadziała. To, że tysiące ludzi byłoby bezdomnych za granicą nie dla każdego byłoby tak istotne jak to jakie mogą mieć bogactwa z innym ustrojem gospodarczym. Wielu w takiej sytuacji zaryzykowałoby skończenie pod mostem, jeśli mieliby szansę na osiągnięcie bogactwa (może nie jakiegoś super dużego, ale ktoś mógłby mieć super dom i samochód a w państwie komunistycznym niby każdy ma jakiś dom i jakiś samochód, ale dużo gorsze niż tam). Jeśli na całym świecie to wprowadzi się, to może i ludzie nie będą wiedzieć, że mogą mieć lepiej, więc nie będą przeciw temu walczyć lub wyjeżdżać (bo gdzie nie wyjadą komuna).
Odpisz
12 marca 2021, 10:06
@ViccyArt: No niestety
Dasz argumenty? Łamagi nazwą cię Julką
Odpisz
12 marca 2021, 09:10
byo
Odpisz
12 marca 2021, 08:08
ech... 1 mem i już dyskusja
Odpisz
12 marca 2021, 02:13
Ta k...a polska.
Odpisz
12 marca 2021, 02:14
@Wedkarz: specjalnie z małej litery bo dla mnie to nie kraj tylko gowno bez nazwy własnej
Odpisz
11 marca 2021, 22:32
Mogę sie mylić, ale wydaje mi się, że 500+ zostało ustanowione, by zwiększyć liczbę urodzeń. Podwyzki cen dotkną każdego, a 500+ jest tylko dla rodzin, z dziećmi, więc teoretycznie rodziny beda miały lepiej.
Odpisz
12 marca 2021, 00:17
@SpaceNinjaYT: tak, ponieważ w Polsce mamy starzejące się społeczeństwo.
Szkoda, że zwiększone wydatki u ludzi tego nie poprawiają... Bo młodsi wyjeżdżają szukać pieniędzy za granicę.
Na 500+ pracują przede wszystkim ludzie, którzy tych rodzin nie mają. Płacą horrendalne ceny za wiele rzeczy, podatki też swoje robią, to mało kto chce w Polsce zostawać (jeśli ma możliwość wyjazdu). 500+ miałoby rację bytu, gdyby ludzie mogli zarabiać więcej, ale wyższe zarobki oznaczałoby też większe ceny za produkty. Koniec końców, nie wiem czy jest teraz dobre wyjście z sytuacji. Młodzi wyjeżdżają=nie ma kto robić na 500+.
Wycofają 500+= mniej ludzi będzie chciało te dzieci robić (w najbliższym czasie, nie ogólnie. Większość z rodzicielstwem woli poczekać, aż będą umieli je w ogóle utrzymać na poziomie).
Tak i tak społeczeństwo się starzeje
Odpisz
11 marca 2021, 21:21
Budżet nam się nie domyka raczej ze względu na lockdown, le to że rezerw nie mieliśmy, to w sporej mierze zasługa rozdawnictwa wszelakiego za czasów prosperity.
Odpisz
11 marca 2021, 21:03
mogę szablon?
Odpisz
10 marca 2021, 13:28
Wow bardzo oryginalny mem
Odpisz
10 marca 2021, 13:18
polacy są głupi i sprzedali swoją wolność za pół kafla
/eot
Odpisz
Edytowano - 10 marca 2021, 13:17
Świeżutki memiskas
Odpisz
10 marca 2021, 13:02
Inflancja any% speedrun
Odpisz
10 marca 2021, 12:54
Rel
Odpisz
10 marca 2021, 12:54
No, wiadomo to od kiedy jest te 500+
Odpisz