Polska - wszystkie zakończenia
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zagadki ludzkiego umysłu
Szlag mnie trafi, to nie czas na zabawę!
Ależ geniusz
Ależ geniusz
Moje studia takie przyszłościowe
To dlatego, że jest rudy?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież2 kwietnia 2021, 10:49
Co to za nuta w "najgorsze zakończenie"?
Odpisz
Edytowano - 2 kwietnia 2021, 11:10
@OsamaFloppa: SS Marschiert in Feindesland.
Odpisz
6 sierpnia 2021, 21:59
@dustin2001: o dzięki
Odpisz
2 sierpnia 2021, 21:41
A dajcie muzę z najgorszego zakończenia?
Odpisz
3 kwietnia 2021, 12:52
Dlaczego w tym którym idziemy z Niemcami mamy dostęp do morza
Odpisz
27 marca 2021, 11:46
Ale wygranie kampanii wrześniowej bez pomocy z zachodu było niemożliwe, chyba i tak przedłużyli walki na maksa
Należy również wspomnieć o tym jak to było z Francją, która była wtedy uznawana za potęgę militarną, z tego co się orientuję to w stosunku do sił jakimi dysponowali oni i jakimi Polacy to Francuzi się bronili dość krótko, mogło to wynikać z wielu rzeczy:
-"czyści" etnicznie Francuzi byli traktowani prawie na równi z Niemcami, gdy Polacy byli zabijani/wywożeni na roboty lub do obozów
-Francuzi i tak lepiej wyszli na podpisaniu pokoju niż Polska w ogóle miałaby szanse, nawet, gdyby przyłączyla się do osi
Odpisz
Edytowano - 27 marca 2021, 11:47
@piotrkacz: Wyjdź na dwór to nie jest na serio
Odpisz
27 marca 2021, 11:48
ja wiem odpalił mi się pan maruda
Odpisz
2 kwietnia 2021, 20:20
@piotrkacz: Francja miała inną strategię obronną, która była zupełnie nieefektywna przy ataku przez Ardeny.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 20:23
@Grewest: wiem, lecz mimo tego mogli się przecież dłużej utrzymywać, patrząc na to jaka to była gospodarka w porównaniu do ówczesnej Polski
Jak pisałem wyżej, mogli stwierdzić, że nie ma sensu już dalej oficjalnie walczyć - nie było aż takiego oporu wobec Niemców jak w Polsce
Odpisz
2 kwietnia 2021, 12:08
2 część dla losowych
https://memy.jeja.pl/745760,polska-wszystkie-zakonczenia-cz-2.html
Odpisz
27 marca 2021, 14:31
Rzeczpospolita Zakończenie mogłoby w sumie nie być takie kolorowe jak się wydaje.
Zakładając, że z jakichś powodów nie doszłoby do rozbiorów a państwo przetrwałaby rządy Poniatowskiego i cały wiek XVIII, to RON na pewno oberwałaby nieźle podczas wojen napoleońskich i jej straty terytorialne mogłyby być porównywalne z I rozbiorem. Później przez cały XIX wiek zaczepiałaby nas od wschodu Rosja, pod koniec wieku mogłyby dojść do dużych strat na zachodzie na rzecz zjednoczonych Niemiec. Przez cały ten czas, w kraju rządziłaby bardzo niechętna do zmian szlachta i król z niewielką władzą. W takich warunkach, możnaby się spodziewać zapędów rewolucyjnych w RON. O ile wcześniej nie doszłoby do jakichś radykalnych zmian ustrojowych w RON albo u któregoś sąsiada, to w przypadku Wielkiej Wojny, RON na pewno by na niej dobrze nie wyszła, nawet jeżeli znalazłaby się w obozie zwycięzców. Niewykluczonym scenariuszem jest upadek monarchii podczas/bezpośrednio po wojnie i powstanie czegoś w rodzaju Polskiej Republiki Rad, co skutkuje walkami o granice z każdym sąsiadem.
Odpisz
27 marca 2021, 14:44
@introman:
Ty chyba nie czytałeś opisu. Tam Rzeczpospolita staje się potęgą, więc jakby nie patrzeć mogła zrobić reformy w XVI i XVII wieku
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:48
@introman: nie ponieważ każdy elekt oprócz poniatowksiego chciał osłabić szlachte
Odpisz
2 kwietnia 2021, 08:16
Czekaj jesteśmy pionkami w tej grze komputerowej?
Odpisz
2 kwietnia 2021, 08:17
@zielonydom: Choć fajnie by było NIE SIEDZIEĆ W TYM GÓWNIANYM PRAWDZIWYM ZAKOŃCZENIU!
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:10
@zielonydom: z czasem idzie się przyzwyczaić
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:26
@Dziwak: Mów za siebie. Ale doceniam prawdziwe zakończenie za tą muzyczke z papers please.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:31
@zielonydom: Chodź w zasadzie to o najlepszym zakończeniu to możemy pomarzyć.....
Odpisz
29 marca 2021, 11:21
co do zakończenia ribbentrop-beck, to myśle ze rzesza by raczej nas wykorzystała a następnie zrobionoby z nami to samo co z żydami, wg adolfa byliśmy tylko trochę niżej w hierarchi narodów do eksterminacji od żydów
Odpisz
27 marca 2021, 11:52
Najlepiej dla Polski byłoby gdyby Polska była częścią Niemiec.
Odpisz
27 marca 2021, 12:06
@jacek1s:
Instrukcje niejasne, Niemcy zostały podbite
Odpisz
27 marca 2021, 12:12
@jacek1s: A mielibyśmy wtedy reparacje??
Odpisz
27 marca 2021, 12:14
Mówię serio. Patrząc na stopę życia ludzi, to o wiele bardziej opłacałoby się dla Polaków by Polska była częścią Niemiec.
Chociażby spójrz na wynagrodzenie w zawodówce. W Polsce dostajesz 200-300 złotych, a w Niemczech dostajesz 1000 euro.
Zarobki też byłyby o wiele lepsze, ceny byłyby niższe, drogi byłyby lepsze. Nie byłoby nic gorsze, a byłoby wszystko lub prawie wszystko o minimum jeden poziom w górę.
No i też językowo byłoby o wiele lepiej, bo dogadałbyś się z Belgiem, Holendrem, Austriakiem itd. a przez język polski dogadałbyś się z Czechem, Ukraińcem, Rosjaninem itd. praktycznie wszyscy sąsiedzi dookoła byliby komunikatywnie łatwiejsi do dogadania się, miałbyś pieniądze żeby bez problemu zwiedzać wszystkie te kraje, Polacy by nie uciekali do UK czy USA, bo nie mieliby takiej potrzeby, no chyba, że z innego powodu niż finanse. Dla Polski i Polaków to byłoby 100% na plus, no i też historię mielibyśmy lepszą, bo moglibyśmy włączyć w swoją husarską dumę jeszcze niemieckie podboje świata i wszystkie ich atuty np. czystość czy posłuszeństwo. To, że Polska byłaby częścią Niemiec nie oznacza tego, że Polska i Polacy by nie istnieli. Nadal Ślązacy byliby Ślązakami, Kaszubi Kaszubami, a Mazurzy Mazurami, zmieniłby się przede wszystkim poziom życia.
Odpisz
27 marca 2021, 12:15
@przemek1ni: A po co Ci reparacje jak i tak będąc częścią Niemiec miałbyś reparacje + ich budżet krajowy?
Odpisz
27 marca 2021, 12:17
@jacek1s:
Ale to tak nie działa, że nagle żyłoby się najlepiej xD
Po prostu byśmy byli biedniejszym regionem Niemiec, tak jak wschodnie Niemcy dzisiaj
Odpisz
27 marca 2021, 12:18
@jacek1s: Oki doki, przekonałeś mnie
Odpisz
27 marca 2021, 12:29
Nie, byśmy byli bogatsi niż Polska obecnie, również region Warszawy były bogatszy jak i Gdańsk czy Poznań, biedniejszym regionem Niemiec mogłyby być tereny wiejskie czy mniej zaludnione, ale wszystko inne byłoby o wiele bogatsze niż obecnie. Dodatkowo też nie wiadomo jakby było z tymi terenami wiejskimi, bo biorąc pod uwagę jak wielki byłby to obszar, to możliwe, że im też żyłoby się o wiele lepiej, bo mogliby bez większego problemu współpracować z miastami obecnie położonymi na terenie Niemiec.
Trójmiasto, Śląsk czy Warszawa jestem przekonany, że byłyby to tereny o wiele bardziej bogate i rozbudowane niż są obecnie. Co do tych wspomnianych już terenów wiejskich, nie mam pełnego przekonania.
Odpisz
27 marca 2021, 12:50
@jacek1s: już nie będę komentował tego że ukazałeś jak to piniążki są dla ciebie najważniejsze
ale ty z tą historią tak serio? Niemcy to są mordercy Europy i ty nazywasz to dobrą historią?? edgy as fuck
Odpisz
27 marca 2021, 12:59
@ptasznik5: To nie pieniądze są najważniejsze. Pieniądze to narzędzie, którego używa się w dobrym celu. Co z resztą ukazałem w swoich poprzednich komentarzach. W żadnym z nich nie napisałem, że te pieniądze są dla mnie i że ja ich pragnę, każdy z moich komentarzy to "rozdawnictwo niemieckich pieniędzy" dla wszystkich, przez co żyłoby im się lepiej.
Polacy to też mordercy, Ukraińcy to też mordercy, Rosjanie to też mordercy. Wiele krajów można tak określić.
To, że Niemcy są uważani za złych przez Austriaka, który dowodził tym krajem, to nie przekreśla reszty historii. Dodatkowo każdy Niemiec powinien być dumny z tego, że mieli tak wielkiego wodza. Tak jak Rosjanie powinni być dumni ze Stalina i Lenina, tak Niemcy powinni być dumni z Hitlera.
Nie twierdzę, że włączona część Polski do Niemiec również miałaby być z tego dumna, część na pewno by była, ale jest wiele aspektów historycznych Niemiec z których również Polacy mogliby być dumni gdyby byli jej częścią.
Odpisz
Edytowano - 27 marca 2021, 13:03
@jacek1s: "Niemcy powinni być dumni z Hitlera"
~jacek1s, 2021
Odpisz
Edytowano - 27 marca 2021, 13:06
@jacek1s: No dobra trochę ci włożyłem te słowa do ust przyznaję ale dalej twe argumenty to głównie ekonomia czyli w dużym uproszczeniu mimo wszystko dalej piniążki.
i ja nazywając ich mordercami nie mówiłem tylko o Austriaku ale też o ich Imperialistycznych zapędach z przed pierwszej wojny oraz o tym że Niemiec rozpoczął reformacje która poskutkowała większymi podziałami w Europie i wojną religijną
Odpisz
27 marca 2021, 13:08
@ptasznik5: Ziomy, przytaczanie wojen sprzed wieków to nie jest ŻADEN argument, aby wejść lub nie wejść w federację z innym państwem dzisiaj
Odpisz
27 marca 2021, 13:10
@przemek1ni: To jest oczywista oczywistość, ale jak widać musiałem o niej wspomnieć. Polacy też są dumni z Piłsudskiego chociażby, a Ukraińcy z Bandery.
Odpisz
27 marca 2021, 13:13
@jacek1s: Inna sprawa, bycie dumnym z czegoś, na co się nie miało jakiegokolwiek wpływu jest cholernie dziwne, co na ten temat mówi Tao, jeśli cokolwiek?
Odpisz
27 marca 2021, 13:13
@ptasznik5: Ekonomia to rdzeń w poważnym państwie. Nie wyobrażam sobie USA, Rosji czy Francji bez bogactwa. Niestety taka jest prawda, że pieniądze trzymają w ryzach państwo, które chce być potęgą.
Wiele jest takich państw, najbliższe to chociażby Rosja, UK czy Francja.
Odpisz
27 marca 2021, 13:14
@jacek1s: a i jeszcze jedno
Nie, nie moglibyśmy dodać Husarskiej dumy do historii i folkloru Niemic gdzie dajmy na to gloryfikują Willchelma i Pruski militaryzm. Bo wtedy to by oznaczało że Polska i Niemiecka kultura się wymieszały a coś takiego by nie nastąpiło gdyby Polska była częścią Niemiec, kultura Niemiecka by zastąpiła Polską i by ją wymazała a historia by zapamiętała Polskę jako kraj dajmy na to istniejący do 1795 który przestał istnieć.
Odpisz
27 marca 2021, 13:17
@przemek1ni: jest argumentem, chciałbys wejść w federację z Rosją? Teoretycznie jest bogatsza od Polski
A czemu chciałbyś wejść w federację z Niemcami?
Sa bogatsze, ok, zaplaciliby reparacje, które nie zostałyby rozkradzione a zużyte na rozwój gospodarki, nie mam na myśli jakichś śmiesznych kwot, tylko porządne jakie należą się państwu Polskiemu za smierč i zniszczenia dokonane przez Niemców, jakby zaplacili, może szybko byśmy ich dogonili, sa takie szanse.
To że kiedyś byl naszym wrogiem jest argumentem, wielu Polaków by przedstawiało jawny opór.
A teraz do Jacka
Pomyślales, jakie byłyby minusy?
Nastapiłaby germanizacja, jakie mamy gwarancje, że nie bylibyśmy dyskryminowani jak nasi przedsiębiorcy wysylający ciężarówki np. do Francji? Traktowani jako ludzie gorszego sortu i tak mielibysmy niższe płace
Odpisz
27 marca 2021, 13:21
@przemek1ni: gdyby to była jedna wojna to jasne jestem w stanie poprzeć twoje słowa, Ale jak coś dzieje cyklicznie nawet jeśli zaczęło się dziać dawno to jednak chyba jest coś na rzeczy
Odpisz
27 marca 2021, 13:22
@przemek1ni: Tao mówi, że należy być elastycznym i uginać się jak źdźbła trawy gdy wieje wiatr, by płynąć z prądem. Chyba, że chodzi Ci o dumę? Duma opiera się na skromności.
Odpisz
27 marca 2021, 13:24
@ptasznik5: Dlaczego tak uważasz? Przecież nadal są chociażby Rosjanie na Ukrainie, którzy są dumni z historii Rosji pomimo, że mieszkają na Ukrainie, która dostała dosyć mocno po twarzy od Rosji.
Równie dobrze mogą być Polacy dumni żyjąc w niemieckiej Polsce.
Odpisz
27 marca 2021, 13:25
@piotrkacz: Federacja z Rosją? Mamy wyraźnie wyższe pkb per capita, nie widzę sensu łączenia się ze skorumpowanym, mocno niedomagającym systemem rosyjskiej władzy. Federacja z Niemcami jest dużo bardziej sensowna, mamy dużo większą wspólną granicę i kłóciłbym się, że nawet kulturowo jesteśmy bliżej Niemiec niż Rosji
Odpisz
27 marca 2021, 13:41
@jacek1s: Jakby według mnie ten przykład jest na prawdę mało miarodajny,
Jakby przykład podaje perspektywę Rosjanina żyjącego w innym kraju akurat kraju atakowanego przez ich ojczyznę i dalej byciu dumnym.
Lepiej spójrzmy na to z perspektywy Ukraińca i jeszcze żeby jak najbardziej zbliżyć oba te scenariusze to dodajmy że cała Ukraina stała się częścią Rosji. Już tak kolorowo to nie wygląda.
I zakładając że Germanizacja by z jakiegoś powodu nie nastąpiła to pewnie zaistniałyby podziały kulturowe w tym tworze federalnym
Odpisz
27 marca 2021, 13:47
@ptasznik5: Myślę, że masz rację. Ale to czy ktoś chce lub nie chcę być częścią jakiegoś kraju nie wpływa na to, że podniósłby się ich poziom życia. Nie twierdzę, że każdy Polak byłby zadowolony, że jest od teraz Niemcem, ale nie o tym tu mowa. Dzieci też nie lubią warzyw, ale jeśli będą je jadły to będą zdrowsze.
Odpisz
27 marca 2021, 13:59
@jacek1s: Rozumiem, i tak raczej nie da się temu zaprzeczyć i niezgoda powstała na tle tego że dla mnie po prostu wyższy poziom życia nie rekompensuje pozostałych rzeczy w moim świecie wartości, i ja bym osobiście wolał jak już to współpracę z Niemcami oraz zaadaptowanie ich rozwiązań ekonomicznych bo widać że działają.
A i wybacz za tą emocjonalną ocenę na początku dyskusji
Odpisz
27 marca 2021, 14:04
@ptasznik5: Myślę, że to niezadowolenie byłoby bardzo duże i głośne, ale szybko by ustało. Współpracując z Niemcami nie byłoby tyle możliwości co stając się ich częścią. Gorzej z np. sportami, bo tu faktycznie mogłoby być ciężko... Legia Warszawa w 3. bundeslidze mogłaby mieć problemy.
Pewnie znalazłoby się też wiele innych problemów, ale myślę, że nie są to problemy na tyle poważne żeby nie można było z tego wyjść suchą stopą.
Nie ma problemu, przywykłem do takiego przedwczesnego osądu. Jest to na Jeja powszechne, niestety. Co z resztą widać po samych ocenach komentarzy.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 08:04
@jacek1s: lepiej dla Niemiec jakby były częścią Polski
Odpisz
2 kwietnia 2021, 09:40
@jacek1s: Dla niektórych flaga jest ważniejsza od poziomu życia XD Popieram Jacka
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:06
@Sebzer: dla niektórych kasa jest ważniejsza od kultury i czystości na ulicach
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:12
@Zakladam_Czapke: Najzabawniejsze w tej wypowiedzi jest to, że Niemcy mają wszystkie te trzy rzeczy.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:13
@jacek1s: nie nie mają, byłem tam i brud i imigranci na ulicach
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:41
@Zakladam_Czapke: Niemcy słyną z czystości, jeśli byłeś i było brudno to byłeś w mieście dla biedaków.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 10:42
@jacek1s:
Ta k...a. Chyba 10 lat temu.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 11:42
@jacek1s: Tylko że pod rządami niemieckimi te grupy etniczne zostałyby zgermanizowane lub powoli asymilowałyby się, jeśliby proces akulturacji dalej postępował.
Odpisz
Edytowano - 2 kwietnia 2021, 11:56
@jacek1s: Rosjanie mieliby być dumni z takiego zbrodniarza jak Stalin? A Niemcy pochwalać Hitlera? Słyszałeś o holakuście, wielkim głodzie, drugiej wojnie światowej? Mieliby być dumni z kogoś kto rozkazywał wymordować wielu ludzi tylko z powodu ich pochodzenia? Z kogoś kto kazał zabierać ludziom jedzenie powodując klęski głodu, albo nie pozwalał wycofywać się żołnierzom co często miało fatalne skutki? Obaj na dodatek dążyli do zniewolenia innych państw, uznając terror stosowany przez żołnierzy za metodę. Ludzi którzy kazali zamykać ludzi w łagrach, czy obozach koncentracyjnych?Nie były to osoby zasługujące na dobrą pamięć.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 12:12
@Orzechowy: Jaki to ma związek z punktem widzenia Niemców czy Rosjan? Niemcy z własnej woli wybierali rasistę i antysemitę na przywódcę państwa. Dla nich to żaden szok był, że ten kazał wymordować Żydów.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 14:00
@Zakladam_Czapke: toś doj...ł XDDD Jakby to chociaż sens miało. Nawet jeśli by ta było to tak, pieniądze sa ważniejsze od "kultury" a jak ulice masz brudne to je umyj.
Odpisz
2 kwietnia 2021, 14:10
@jacek1s:
"Niemcy z własnej woli wybierali rasistę i antysemitę na przywódcę państwa"
Nie do końca kolego. Jeszcze w '32 roku NSDAP miało zaledwie 33 % poparcia a taka Socjaldemokracja w połączeniu z Komunistami miała 37%. W '33 roku NSDAP miało więcej głosów a komuniści mniej, ale to przez wszelkie bojówki nazistów typu SS, SA, itp.
"Dla nich to żaden szok był, że ten kazał wymordować Żydów"
Taki szoku nie było, że jednak częściowo ukrywali ten fakt
Odpisz
27 marca 2021, 11:47
BonBon
Odpisz