W sumie to prawda. Zazwyczaj po śmierci pojawiamy się na zapisanym spawnpoincie, więc zapisujemy linię czasową, gdzie nie umarliśmy i po śmierci cofamy się do zapisanego momentu na lini czasowej
Tak naprawdę było by to ciekawsze pod koniec np w gierce główny złol mówi że to wszystko zabawa i myślę(gracz) że te śmierci nic się nie liczyły a okazuje się że od tego jak często umierałeś zależy fabułą np w sekiro coś podobnego było ale za mało z tego wyciągnęli
Komentarze
OdświeżEdytowano - 3 listopada 2021, 15:31
W sumie to prawda. Zazwyczaj po śmierci pojawiamy się na zapisanym spawnpoincie, więc zapisujemy linię czasową, gdzie nie umarliśmy i po śmierci cofamy się do zapisanego momentu na lini czasowej
Odpisz
10 stycznia 2022, 23:37
@Sirbaloo: co się wtedy dzieje z tą linią czasową w której umarliśmy? Przestaje istnieć?
Odpisz
27 sierpnia 2022, 22:48
@Oliwier256: istnieje zapewne dalej. Chciałbym zobaczyć jak wygląda gra gdy w 3/4 gry umrzemy, i źli są osłabieni, ale dalej są.
Odpisz
5 maja 2021, 06:35
Hmm... Tak to w zasadzie działa w "BioShock Infinite". Aczkolwiek tam to są po prostu inne wymiary
Odpisz
4 maja 2021, 23:18
ah yes, undertale
Odpisz
4 maja 2021, 19:15
Pewna bardzo dobra gra, undertale
Odpisz
4 maja 2021, 20:43
@PyraJejanska: szczerze ten pomysł mi przyszedł do głowy gdy zginąłem parę razy podczas walki z Deathstroke'm w Batman Arkham Origins
Odpisz
4 maja 2021, 19:54
Też tak zawsze o tym myślałem.
Odpisz
4 maja 2021, 19:49
zawsze takie coś sobie wyobrażam
Odpisz
4 maja 2021, 19:47
Motyw z Ricka i Mortyego
Odpisz
4 maja 2021, 16:41
Nie w grach w których jest mechanika wychodzenia ze szpitala jak w gta
Odpisz
4 maja 2021, 18:44
@gury_wamac: no fakt
Odpisz
4 maja 2021, 18:36
Aż mi się przypomniał 8 odcinek 4 sezonu Ricka i mortiego
Odpisz
4 maja 2021, 17:06
Mógłbym prosić szablon?
Odpisz
4 maja 2021, 16:36
Wydaje mi się, że coś w tym stylu było w Higurashi (w anime, nie grze), ale mogę się mylić
Odpisz
4 maja 2021, 16:02
Hmm untertale
Odpisz
30 kwietnia 2021, 11:06
Odpisz
30 kwietnia 2021, 10:47
Tak naprawdę było by to ciekawsze pod koniec np w gierce główny złol mówi że to wszystko zabawa i myślę(gracz) że te śmierci nic się nie liczyły a okazuje się że od tego jak często umierałeś zależy fabułą np w sekiro coś podobnego było ale za mało z tego wyciągnęli
Odpisz