Czej czyli sugerujesz, że gdybym na własną odpowiedzialność jako dorosły człowiek postanowił zażywać ogromne ilości kokainy wiedząc, iż to mnie poważnie uszkodzi (jeśli nie zabije) i pójdę potem dostać pomoc za darmo, a ktoś mi na to odpowie "lol sam sobie to zrobiłeś, chcesz pomocy to zapłać" to nagle on jest tym złym? Gdzie tu logika?
Inna sytuacja jest wtedy, kiedy ktoś zażywa śmiertelną dawkę kokainy, a ty to ignorujesz, bo to nie twoja sprawa. A po drugie, jeżeli idziesz do kogoś po pomoc, a on ci mówi "lol sam sobie to zrobiłeś, chcesz pomocy to zapłać", to tak, taki człowiek ma w dupie co się z tobą dzieje i ci pewnie nawet nie pomoże, tylko zrobi coś nie odpiernicz. Kolejna sprawa, że narkotyki, oraz wyroby tytoniowe powinny być całkowicie nielegalne, ze względu na to, że przynoszą jedynie więcej szkód niż korzyści.
ah tak, wielce szkodliwa marihuana i grzyby. Czy olejemy fakt, że opioidy są w Polsce nielegalne i można je kupić w aptece bez recepty? (Akodin, thiocodin)
tylko mi nie mów zaraz, że twój jedyny argument to to, że masz prawo do wolności, w tym robienia sobie krzywdy. Z całym szacunkiem, nawet jeżeli użyjesz tego argumentu, to przypomnę, że robiąc cokolwiek, możesz wpłynąć na społeczeństwo. Np. paląc papierosy na ulicy możesz dawać zły przykład i demoralizować ludzi którzy to widzą.
"Chociaż naukowcy znaleźli pozytywne działanie marihuany – CBD-THC – główny składnik marihuany działa przeciwbólowo, łagodzi objawy lękowe i niektóre objawy PTSD, nie jest tak we wszystkich przypadkach. Przyjmowanie CBD ma ograniczone korzyści np. na psychozę." Nie wspomnę o tym, że od marihuany nikt jeszcze nie umarł.
okej, a negatywy? I pytałem czy skutki pozytywne przewyższają negatywne, a z tym, że od marihuany jeszcze nikt nie umarł to mnie bardzo ciekawi, bo na 7 mld ludzi, ani jeden by nie umarł, hm... interesujące.
"Są stosowane na świecie w leczeniu przewlekłego bólu i - jak powszechnie wiadomo - uzależniają. Można je też przedawkować. Gdyby człowiek uparł się, żeby przedawkować marihuanę, musiałby wypalić 20-40 tys. razy więcej marihuany, niż zawiera jeden skręt, w dodatku w bardzo krótkim czasie."
ok, a skutki negatywne? Podasz je? Bo jeżeli nie ma skutków negatywnych, to ja nie mam zielonego pojęcia, czemu jest nielegalna. Przecież przedawkować jej prawie się nie da
"Niestety, wszystkie te działania marihuany mogą doprowadzić do nieszczęścia, zdarza się bowiem, że ludzie zaczynają traktować okna jak drzwi lub też wydaje im się, że potrafią latać- tego typu zachowania mogą doprowadzić nawet do nieplanowanego samobójstwa. " No i zażycie jej w formie skręta działa podobnie jak papieros. Niby u mężczyzn palących marihuanę częściej wykrywa się ginekomastię, ale nie ma na to żadnych badań. No i jakby ktoś chodzil ciągle naćpany to może mieć po tym silną psychozę, ale umówmy się, mało kto by tak robil
okej, a dlaczego palacze marihuany, robią to nałogowo? Może się myle, ale wystarczy popatrzeć na ludzi w krajach w których marihuana jest legalna i jak osoby które ją sprzedają, zarabiają olbrzymie pieniądze
sam w odniesieniach napisałem, że tak, marihuana uzależnia (jak praktycznie wszystko co jest na tym świecie). Czy robią to nałogowo? Nie wiem, chętnie bym poprosił jakieś badania, ale zapewne jest jak z alkoholem u nas. Wolny weekend, idziesz zajarać z kolegami, a pojutrze do pracy przychodzisz trzeźwo.
@MlodyKamil96: jak dobrze? Czy wydawanie ogromnej ilości pieniędzy na, uznając już, że ma uśredniając neutralny skutek na człowieka, na narkotyk, nie jest przypadkiem głupie? Ewentualnie marnowanie pieniędzy?
to, że coś jest mniej złe, nie oznacza, że jest dobre. Jeżeli alkohol jest bardzo szkodliwy, to należało by dążyć do delegalizacji alkoholu. Jeżeli twierdzisz, że to nie ma sensu, to wystarczy sprawdzić skutki alkoholu. To samo zresztą z papierosami.
ale delegalizacja alkoholu i narkotyków spowoduje olbrzymi wzrost produkcji na czarnym rynku niekontolowanych ilości co spowoduje wzrost przestępstw, najlepszym przykładem jest prohibicja w USA
@PanStefanek: dobra, nie mam już siły na takich ludzi. Niech wam będzie, będziemy cierpieć za kilkadziesiąt lat, przez życie w patologicznym społeczeństwie. Ja mam k...a dość. Róbcie co chcecie, ja nie zamierzam żyć w takim gównie.
więc według Ciebie powinniśmy zdelegalizować każdą używkę? W teorii to dobre, ale dla niektórych to przyjemność, której chcą zażyć po ciężkim dniu w pracy co pozytywnie na niego wpływa. Dodatkowo większość tych głośnych imprez jest z używkami i ludzie tam dobrze się bawia
okej, jak już mówiłem. Sprawdzimy efekty takiego myślenia jak gdzieś takie coś wprowadzą. Świat już ocenił socjalizm, więc jak się wszystko spie....i, przez takich ludzi to po prostu można się zabić i tyle, co nie?
libertarianie to tacy ludzie, że jakbyś się zabijał na ich oczach, bo cierpisz, to oni będą albo mieć cię w dupie, albo będą ci mówić, że szukasz atencji.
znowu oceniasz bez powodu. czy ja bym pomógł? najpewniej tak. Czy jakby ktoś uzależniony od używek umierałby od nich na moich oczach to bym to też bym pomógł? Tak. Ale gdyby nie chcieli mojej pomocy to bym odpuścił bo to ich prawo lol
Chciałem nawet napisać dlaczego to jest złe, ale naprawdę nie mam siły i tracę, przez to chęć do życia, wiedząc, że to i tak nic nie da. Po prostu rób co chcesz, może jak będę miał siły, by ci to wytłumaczyć sensownie, a nie to co wcześniej pisałem, to to zrobie.
po prostu ludzie nie są na tyle inteligentni, aby libertarianizm mógł działać. Człowiek bez ograniczeń prawie zawsze ulegał by instynktom i pokusą, czyli innymi słowy poza powłoką, byłby tym samym co zwierze. Po to tworzy się prawo i moralność, aby ochronić człowieka, przez nim samym. To, że ktoś chce to zniszczyć, nie jest niczym dziwnym, bo łatwiej jest ulegać popędom, niż zachowywać się logicznie.
nwm jak ograniczymy wolność każdego do minimum i będzie sterował nami komputer który wie co dla nas najlepsze, ale nie będziemy mogli samodzielnie myśleć w trosce o nasze życie to powiedz mi. Co to za życie?
Nie, nie uważam, że ograniczenie wolności do minimum i próba całkowitej likwidacji podejmowania, przez ludzi złych decyzji, co jest po pierwsze niemożliwe, a po drugie jest to totalitaryzm. Uważam, że tylko te największe zagrożenia, które nie przynoszą żadnych pozytywnych skutków należy niwelować, oraz dążyć do tego, aby ludzie byli w stanie sami racjonalnie myśleć.
Wybacz, że nie wiadomo co piszę, ale jak mówiłem nie mam siły rozmawiać. Po prostu nie odpisuj i zostaw mnie w spokoju.
Pozwól na wszystko ludziom, ponieważ czemu nie? Miejmy w dupie konsekwencje i upadający świat. Tak przy okazji w aktualnym tępie to przewidywania wskazują, że na tej planecie za 150-200 lat nie będzie się dało żyć, więc gratulacje! Liberałowie znowu się popisali długofalowym myśleniem!
I jako ciekawostkę wspomnę, że chce być politykiem i wcale nie zamierzam regulować jak ktoś ma schodzić ze schodów. Dlatego proszę, abyś nie obniżał mojej opinii o libertarianizmie, bo mnie to tylko radykalizuje
Proszę, ile razy mam ci powtarzać, abyś przestał pisać, bo mój stan psychiczny w ostatnim czasie jest bardzo zły? Po prostu mi nie odpisuj, ponieważ z tego co widzę nie rozumiesz, że nie jestem w tej chwili zdolny do udzielania poprawnych odpowiedzi, a jedynie dostarczania często niedokładnego zarysu, lub emocji. Jest to oczywiście bardzo złe, dlatego jeżeli liczy się dla ciebie coś więcej niż twoje ego, to łaskawie nie odpisuj i poczekaj, aż będę w stanie z tobą rozmawiać na jakimś poziomie.
To nie jest kwestia twojego złego samopoczucia, a tego że jesteś autorytarny - bardzo często się zdarza że takie osoby nie są w stanie normalnie odpisać czy podać normalnych argumentów, więc się nie przejmuj - jak wyłączysz telefon to powinno ci przejść.
A co do narkotyków? CO CIE OBCHODZI CZY JAKIŚ INNY CZŁOWIEK CHCE ZAŻYĆ NARKOTYKÓW CZY NIE? Żyj swoim życiem i odpie****l się od ludzi którzy chcą zwyczajnie zaznać braku stresu przez chwilkę. Jeśli narkotyki są używane odpowiednio i tworzone odpowiednio to skutki uboczne są znikome, o ile w ogóle występują. Nie chcesz - nie używaj, ale nie zakazuj innym. A jeśli już zakazujesz narkotyków "bo są szkodliwe" to jednocześnie zakaż używania nadmiaru cukru, *kawy*, energetyków, smażenia na głębokim tłuszczu, papierosów, alkoholu, religii itd. - jak zakaz dotyczy rzeczy których ty używasz już się tak nie podoba, co?
@Havuxi: warto wspomnieć, że, przez koleżkę wyżej teraz jestem socjalistą, oraz podrapałem sobie rękę.
Przy okazji, spk, powiedz sobie, że przyznałem ci racje, czy coś, bo nie mam siły argumentować się z libertarianami, skoro i tak ich nie przekonam.
@Havuxi: jak se chce ćpać, to niech sobie ćpa. Przez takie właśnie osoby albo mam w dupie czy ktoś zginie, czy nie, albo nawet mnie cieszy, że taka osoba się zabije, bo o jednego debila mniej, a przynajmniej planeta nie będzie cierpieć.
Ps: Nie analizuj tego, wiem, że jestem poj...ny i gadam jak z epoki kamienia. Chcę się jeszcze pośmiać trochę na jeja, a nie gadać o polityce, bo, przez to staje się coraz bardziej apatyczny i kiedy chce sobie wbić i się pośmiać, to się boję, że znowu będę wyzywany i poniżany. Innymi słowy, traktowany jak gówno, które najlepiej aby zdechło i to jest moja opinia jak coś, bo może się mylę, nwm. Whatever, jak mówiłem róbcie co chcecie ze swoim życiem, jak zrobicie sobie krzywdę, to moze się czegoś nauczycie, jak umrzecie to będzie mniej debili na świecie.
@Pabeu: 1. Mógł uznać że jego narzeczona go zdradziła i wydać na ukamieniowanie, do czego miał prawo. Wolał z siebie zrobić dziecioroba wiedząc że ona na tym wyjdzie lepiej jako może głupia i naiwna, ale nikt jej krzywdy nie zrobi. Szacunek.
2. Ocalił Jezusa i Maryję uciekając do Egiptu, potem powrócił. Wszystko robił we współpracy z Bogiem. Szacunek.
3. Wychował Jezusa. Wiedząc, że to nie jest zwykłe dziecko. Nie wykorzystał tego do własnych celów. Wychował Syna Bożego, który pewnie i do niego samego wołał „tato”. Szacunek.
4. W tym wychowaniu wziął pod uwagę że może jest jakiś nienormalny, że tak naprawdę Bóg do niego nie mówił i nauczył Jezusa ciesielstwa. Przy tym nie przestąpił nic z poleceń Boga. Nie budował domu na piasku, potrafił myśleć i przyziemnie, i niebiańsko. Szacunek.
5. Jeśli jest w Niebie (a tak Kościół uznaje) to chce i może się za nami wstawiać. I robi to. Szacunek.
Ah 1 maja z przyjaciółką i jej kolegą z klasy sobie zrobiliśmy wycieczkę przez jakieś k...a lasy i zadupie z 4 km do żabki, nie widzieliśmy nawet gdzie jesteśmy bo byliśmy w zupełnie innym mieście bo nas tak wywiało i tym sposobem poszliśmy majestatycznie do żabki po czym wróciliśmy już autobusem do niej
W sumie mało kto wie, że święto pracy to dzień ku czci poległych robotników w masakrze w Chicago, zaadaptowany przez II Międzynarodówkę i kultywowany z inicjatywy PRL. Generalnie, za utsorzeniem tego święta stoją komuniści
Komentarze
Odśwież25 sierpnia 2022, 06:34
Tym razem LibRight
Odpisz
26 sierpnia 2022, 13:49
@Jestem_fajny: Ale tylko dlatego, że OP zapomniał o centrystach, którzy 1 maja rozpoczynają majówkę
Odpisz
6 maja 2021, 21:28
Powinna być to kwestia indywidualna. W mojej okolicy dużo było otwartych sklepów prywatnych 1.05 i bardzo dobrze. Właściciel chciał to otworzył
Odpisz
7 maja 2021, 10:43
@MlodyKamil96: ogólnie większość libertarian z jakimi gadałem chcą pełnej legalizacji narkotyków i pełnego otwarcia gospodarki
Odpisz
7 maja 2021, 10:45
bo w polskich realiach trzeba być radykalistą, bo inaczej się jest nazywanym "mięczakiem"
Odpisz
7 maja 2021, 11:59
@PanStefanek: niestety, dlatego potrzebujemy częściowo autorytarnego i skutecznego rządu
Odpisz
7 maja 2021, 12:38
Czej czyli sugerujesz, że gdybym na własną odpowiedzialność jako dorosły człowiek postanowił zażywać ogromne ilości kokainy wiedząc, iż to mnie poważnie uszkodzi (jeśli nie zabije) i pójdę potem dostać pomoc za darmo, a ktoś mi na to odpowie "lol sam sobie to zrobiłeś, chcesz pomocy to zapłać" to nagle on jest tym złym? Gdzie tu logika?
Odpisz
7 maja 2021, 13:08
Inna sytuacja jest wtedy, kiedy ktoś zażywa śmiertelną dawkę kokainy, a ty to ignorujesz, bo to nie twoja sprawa. A po drugie, jeżeli idziesz do kogoś po pomoc, a on ci mówi "lol sam sobie to zrobiłeś, chcesz pomocy to zapłać", to tak, taki człowiek ma w dupie co się z tobą dzieje i ci pewnie nawet nie pomoże, tylko zrobi coś nie odpiernicz. Kolejna sprawa, że narkotyki, oraz wyroby tytoniowe powinny być całkowicie nielegalne, ze względu na to, że przynoszą jedynie więcej szkód niż korzyści.
Odpisz
7 maja 2021, 13:10
ah tak, wielce szkodliwa marihuana i grzyby. Czy olejemy fakt, że opioidy są w Polsce nielegalne i można je kupić w aptece bez recepty? (Akodin, thiocodin)
Odpisz
7 maja 2021, 13:14
okej, w takim razie czy korzyści z penalizacji narkotyków, przewyższą negatywne skutki.
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2021, 13:15
tylko mi nie mów zaraz, że twój jedyny argument to to, że masz prawo do wolności, w tym robienia sobie krzywdy. Z całym szacunkiem, nawet jeżeli użyjesz tego argumentu, to przypomnę, że robiąc cokolwiek, możesz wpłynąć na społeczeństwo. Np. paląc papierosy na ulicy możesz dawać zły przykład i demoralizować ludzi którzy to widzą.
Odpisz
7 maja 2021, 13:34
"Chociaż naukowcy znaleźli pozytywne działanie marihuany – CBD-THC – główny składnik marihuany działa przeciwbólowo, łagodzi objawy lękowe i niektóre objawy PTSD, nie jest tak we wszystkich przypadkach. Przyjmowanie CBD ma ograniczone korzyści np. na psychozę." Nie wspomnę o tym, że od marihuany nikt jeszcze nie umarł.
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2021, 13:37
okej, a negatywy? I pytałem czy skutki pozytywne przewyższają negatywne, a z tym, że od marihuany jeszcze nikt nie umarł to mnie bardzo ciekawi, bo na 7 mld ludzi, ani jeden by nie umarł, hm... interesujące.
Odpisz
7 maja 2021, 13:43
"Są stosowane na świecie w leczeniu przewlekłego bólu i - jak powszechnie wiadomo - uzależniają. Można je też przedawkować. Gdyby człowiek uparł się, żeby przedawkować marihuanę, musiałby wypalić 20-40 tys. razy więcej marihuany, niż zawiera jeden skręt, w dodatku w bardzo krótkim czasie."
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2021, 13:44
ok, a skutki negatywne? Podasz je? Bo jeżeli nie ma skutków negatywnych, to ja nie mam zielonego pojęcia, czemu jest nielegalna. Przecież przedawkować jej prawie się nie da
Odpisz
7 maja 2021, 13:49
"Niestety, wszystkie te działania marihuany mogą doprowadzić do nieszczęścia, zdarza się bowiem, że ludzie zaczynają traktować okna jak drzwi lub też wydaje im się, że potrafią latać- tego typu zachowania mogą doprowadzić nawet do nieplanowanego samobójstwa. " No i zażycie jej w formie skręta działa podobnie jak papieros. Niby u mężczyzn palących marihuanę częściej wykrywa się ginekomastię, ale nie ma na to żadnych badań. No i jakby ktoś chodzil ciągle naćpany to może mieć po tym silną psychozę, ale umówmy się, mało kto by tak robil
Odpisz
7 maja 2021, 13:58
okej, a dlaczego palacze marihuany, robią to nałogowo? Może się myle, ale wystarczy popatrzeć na ludzi w krajach w których marihuana jest legalna i jak osoby które ją sprzedają, zarabiają olbrzymie pieniądze
Odpisz
7 maja 2021, 14:03
to dobrze
Odpisz
7 maja 2021, 14:04
sam w odniesieniach napisałem, że tak, marihuana uzależnia (jak praktycznie wszystko co jest na tym świecie). Czy robią to nałogowo? Nie wiem, chętnie bym poprosił jakieś badania, ale zapewne jest jak z alkoholem u nas. Wolny weekend, idziesz zajarać z kolegami, a pojutrze do pracy przychodzisz trzeźwo.
Odpisz
7 maja 2021, 14:06
@MlodyKamil96: jak dobrze? Czy wydawanie ogromnej ilości pieniędzy na, uznając już, że ma uśredniając neutralny skutek na człowieka, na narkotyk, nie jest przypadkiem głupie? Ewentualnie marnowanie pieniędzy?
Odpisz
7 maja 2021, 14:07
jeżeli tak samo jak z alkoholem, to obawiam się, że legalizowanie marihuany nie ma sensu.
Odpisz
7 maja 2021, 14:08
to nie kupuj proste xDD
Odpisz
7 maja 2021, 14:08
mimo wszystko marihuana ma mniej negatywnych skutków od alkoholu (który jest klasyfikowany jako twardy narkotyk)
Odpisz
7 maja 2021, 14:10
to, że coś jest mniej złe, nie oznacza, że jest dobre. Jeżeli alkohol jest bardzo szkodliwy, to należało by dążyć do delegalizacji alkoholu. Jeżeli twierdzisz, że to nie ma sensu, to wystarczy sprawdzić skutki alkoholu. To samo zresztą z papierosami.
Odpisz
7 maja 2021, 14:13
a według mnie jeżeli ktoś chce się zaćpać czy zapić to jego wybór
Odpisz
7 maja 2021, 14:14
ale delegalizacja alkoholu i narkotyków spowoduje olbrzymi wzrost produkcji na czarnym rynku niekontolowanych ilości co spowoduje wzrost przestępstw, najlepszym przykładem jest prohibicja w USA
Odpisz
7 maja 2021, 14:15
tylko, że osoby takie jak ja odczuwają tego skutki.
Odpisz
7 maja 2021, 14:15
@PanStefanek: no i ludzie wtedy zażywają np zasyfiona marihuanę
Odpisz
7 maja 2021, 14:16
@PanStefanek: dobra, nie mam już siły na takich ludzi. Niech wam będzie, będziemy cierpieć za kilkadziesiąt lat, przez życie w patologicznym społeczeństwie. Ja mam k...a dość. Róbcie co chcecie, ja nie zamierzam żyć w takim gównie.
Odpisz
7 maja 2021, 14:17
więc według Ciebie powinniśmy zdelegalizować każdą używkę? W teorii to dobre, ale dla niektórych to przyjemność, której chcą zażyć po ciężkim dniu w pracy co pozytywnie na niego wpływa. Dodatkowo większość tych głośnych imprez jest z używkami i ludzie tam dobrze się bawia
Odpisz
7 maja 2021, 14:23
okej, jak już mówiłem. Sprawdzimy efekty takiego myślenia jak gdzieś takie coś wprowadzą. Świat już ocenił socjalizm, więc jak się wszystko spie....i, przez takich ludzi to po prostu można się zabić i tyle, co nie?
Odpisz
7 maja 2021, 14:28
libertarianie to tacy ludzie, że jakbyś się zabijał na ich oczach, bo cierpisz, to oni będą albo mieć cię w dupie, albo będą ci mówić, że szukasz atencji.
Odpisz
7 maja 2021, 14:28
no ale powiedz mi, jaki jest sens zabraniania komuś takiej formy odpoczynku, ludzie biesiadują od niepamiętnych czasów
Odpisz
7 maja 2021, 14:32
znowu oceniasz bez powodu. czy ja bym pomógł? najpewniej tak. Czy jakby ktoś uzależniony od używek umierałby od nich na moich oczach to bym to też bym pomógł? Tak. Ale gdyby nie chcieli mojej pomocy to bym odpuścił bo to ich prawo lol
Odpisz
7 maja 2021, 14:33
Chciałem nawet napisać dlaczego to jest złe, ale naprawdę nie mam siły i tracę, przez to chęć do życia, wiedząc, że to i tak nic nie da. Po prostu rób co chcesz, może jak będę miał siły, by ci to wytłumaczyć sensownie, a nie to co wcześniej pisałem, to to zrobie.
Odpisz
7 maja 2021, 14:35
po prostu ludzie nie są na tyle inteligentni, aby libertarianizm mógł działać. Człowiek bez ograniczeń prawie zawsze ulegał by instynktom i pokusą, czyli innymi słowy poza powłoką, byłby tym samym co zwierze. Po to tworzy się prawo i moralność, aby ochronić człowieka, przez nim samym. To, że ktoś chce to zniszczyć, nie jest niczym dziwnym, bo łatwiej jest ulegać popędom, niż zachowywać się logicznie.
Odpisz
7 maja 2021, 14:36
jak się nie edukuje kogoś na temat używek, a potem legalizuje z dupy twarde narkotyki to tak jest xD
Odpisz
7 maja 2021, 14:37
nie, nauczenie kogoś, że narkotyki są złe prawie, że nic nie zmieni w ich nadużywaniu. Wiem z własnego doświadczenia, oraz z analizy konsekwencji.
Odpisz
7 maja 2021, 14:38
nwm jak ograniczymy wolność każdego do minimum i będzie sterował nami komputer który wie co dla nas najlepsze, ale nie będziemy mogli samodzielnie myśleć w trosce o nasze życie to powiedz mi. Co to za życie?
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2021, 14:42
dychotomia
Nie, nie uważam, że ograniczenie wolności do minimum i próba całkowitej likwidacji podejmowania, przez ludzi złych decyzji, co jest po pierwsze niemożliwe, a po drugie jest to totalitaryzm. Uważam, że tylko te największe zagrożenia, które nie przynoszą żadnych pozytywnych skutków należy niwelować, oraz dążyć do tego, aby ludzie byli w stanie sami racjonalnie myśleć.
Wybacz, że nie wiadomo co piszę, ale jak mówiłem nie mam siły rozmawiać. Po prostu nie odpisuj i zostaw mnie w spokoju.
Odpisz
7 maja 2021, 14:43
na używki powinna być akcyza a zyski z niej przekazywane na leczenie ludzi chorych z ich powodu. Na tym polega wolność lol
Odpisz
7 maja 2021, 14:48
"stwórz problem, żeby go potem rozwiązać"
Proszę, nie pisz do mnie.
Odpisz
7 maja 2021, 14:49
Zabroń ludziom wszystkiego bo sobie zrobią krzywdę
Proszę nigdy nie zostań politykiem.
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2021, 14:52
Pozwól na wszystko ludziom, ponieważ czemu nie? Miejmy w dupie konsekwencje i upadający świat. Tak przy okazji w aktualnym tępie to przewidywania wskazują, że na tej planecie za 150-200 lat nie będzie się dało żyć, więc gratulacje! Liberałowie znowu się popisali długofalowym myśleniem!
Odpisz
7 maja 2021, 14:54
I jako ciekawostkę wspomnę, że chce być politykiem i wcale nie zamierzam regulować jak ktoś ma schodzić ze schodów. Dlatego proszę, abyś nie obniżał mojej opinii o libertarianizmie, bo mnie to tylko radykalizuje
Odpisz
7 maja 2021, 15:01
nie wiem jak udało ci się połączyć temat używek ze środowiskiem, ale okej ;d
Odpisz
7 maja 2021, 15:07
Proszę, ile razy mam ci powtarzać, abyś przestał pisać, bo mój stan psychiczny w ostatnim czasie jest bardzo zły? Po prostu mi nie odpisuj, ponieważ z tego co widzę nie rozumiesz, że nie jestem w tej chwili zdolny do udzielania poprawnych odpowiedzi, a jedynie dostarczania często niedokładnego zarysu, lub emocji. Jest to oczywiście bardzo złe, dlatego jeżeli liczy się dla ciebie coś więcej niż twoje ego, to łaskawie nie odpisuj i poczekaj, aż będę w stanie z tobą rozmawiać na jakimś poziomie.
Odpisz
13 maja 2021, 20:04
To nie jest kwestia twojego złego samopoczucia, a tego że jesteś autorytarny - bardzo często się zdarza że takie osoby nie są w stanie normalnie odpisać czy podać normalnych argumentów, więc się nie przejmuj - jak wyłączysz telefon to powinno ci przejść.
A co do narkotyków? CO CIE OBCHODZI CZY JAKIŚ INNY CZŁOWIEK CHCE ZAŻYĆ NARKOTYKÓW CZY NIE? Żyj swoim życiem i odpie****l się od ludzi którzy chcą zwyczajnie zaznać braku stresu przez chwilkę. Jeśli narkotyki są używane odpowiednio i tworzone odpowiednio to skutki uboczne są znikome, o ile w ogóle występują. Nie chcesz - nie używaj, ale nie zakazuj innym. A jeśli już zakazujesz narkotyków "bo są szkodliwe" to jednocześnie zakaż używania nadmiaru cukru, *kawy*, energetyków, smażenia na głębokim tłuszczu, papierosów, alkoholu, religii itd. - jak zakaz dotyczy rzeczy których ty używasz już się tak nie podoba, co?
Odpisz
13 maja 2021, 22:46
@Havuxi: warto dodać, że koleżka wyżej mnie zablokował bo mnie nazwał socjopatą, szantażował depresją i kazał przestać mu odpisywać :)))))
Odpisz
15 maja 2021, 11:20
@Havuxi: warto wspomnieć, że, przez koleżkę wyżej teraz jestem socjalistą, oraz podrapałem sobie rękę.
Przy okazji, spk, powiedz sobie, że przyznałem ci racje, czy coś, bo nie mam siły argumentować się z libertarianami, skoro i tak ich nie przekonam.
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2021, 11:23
@Havuxi: jak se chce ćpać, to niech sobie ćpa. Przez takie właśnie osoby albo mam w dupie czy ktoś zginie, czy nie, albo nawet mnie cieszy, że taka osoba się zabije, bo o jednego debila mniej, a przynajmniej planeta nie będzie cierpieć.
Ps: Nie analizuj tego, wiem, że jestem poj...ny i gadam jak z epoki kamienia. Chcę się jeszcze pośmiać trochę na jeja, a nie gadać o polityce, bo, przez to staje się coraz bardziej apatyczny i kiedy chce sobie wbić i się pośmiać, to się boję, że znowu będę wyzywany i poniżany. Innymi słowy, traktowany jak gówno, które najlepiej aby zdechło i to jest moja opinia jak coś, bo może się mylę, nwm. Whatever, jak mówiłem róbcie co chcecie ze swoim życiem, jak zrobicie sobie krzywdę, to moze się czegoś nauczycie, jak umrzecie to będzie mniej debili na świecie.
Odpisz
8 maja 2021, 06:44
Narodowcy go obchodzą jako Dzień Ofiar Komunizmu.
Odpisz
7 maja 2021, 07:58
Jak można wspominać świętego Józefa? W sensie typ nic nie zrobił poza byciem chłopakiem matki Jezusa lolz
Odpisz
7 maja 2021, 15:15
@Pabeu: Ale nadal byli razem i opiekowali się Jezusem. Nawet jeśli Biblia mówi, że "ojca nie było"
Odpisz
8 maja 2021, 14:14
@Pabeu: 1. Mógł uznać że jego narzeczona go zdradziła i wydać na ukamieniowanie, do czego miał prawo. Wolał z siebie zrobić dziecioroba wiedząc że ona na tym wyjdzie lepiej jako może głupia i naiwna, ale nikt jej krzywdy nie zrobi. Szacunek.
2. Ocalił Jezusa i Maryję uciekając do Egiptu, potem powrócił. Wszystko robił we współpracy z Bogiem. Szacunek.
3. Wychował Jezusa. Wiedząc, że to nie jest zwykłe dziecko. Nie wykorzystał tego do własnych celów. Wychował Syna Bożego, który pewnie i do niego samego wołał „tato”. Szacunek.
4. W tym wychowaniu wziął pod uwagę że może jest jakiś nienormalny, że tak naprawdę Bóg do niego nie mówił i nauczył Jezusa ciesielstwa. Przy tym nie przestąpił nic z poleceń Boga. Nie budował domu na piasku, potrafił myśleć i przyziemnie, i niebiańsko. Szacunek.
5. Jeśli jest w Niebie (a tak Kościół uznaje) to chce i może się za nami wstawiać. I robi to. Szacunek.
Odpisz
6 maja 2021, 21:26
Ah 1 maja z przyjaciółką i jej kolegą z klasy sobie zrobiliśmy wycieczkę przez jakieś k...a lasy i zadupie z 4 km do żabki, nie widzieliśmy nawet gdzie jesteśmy bo byliśmy w zupełnie innym mieście bo nas tak wywiało i tym sposobem poszliśmy majestatycznie do żabki po czym wróciliśmy już autobusem do niej
Odpisz
6 maja 2021, 21:18
Rel 100%
Odpisz
4 maja 2021, 13:31
Centryści: 1 maja grilluję bo majówka
Odpisz
4 maja 2021, 14:54
Chciałam, ale zimno było.
Odpisz
4 maja 2021, 14:07
Niektóre rzeczy pozostaną niezmienne
Odpisz
4 maja 2021, 13:47
W sumie mało kto wie, że święto pracy to dzień ku czci poległych robotników w masakrze w Chicago, zaadaptowany przez II Międzynarodówkę i kultywowany z inicjatywy PRL. Generalnie, za utsorzeniem tego święta stoją komuniści
Odpisz
4 maja 2021, 13:18
mam wrażenie że ludzkości jako społeczeństwu zaczeło sie nudzić i zaczeli wpieprzać jakies swieto w kazdy możliwy kwadracik w kalendarzu
Odpisz
4 maja 2021, 13:13
Chyba pierwszy mem z kompasem politycznym, przez którego zacząłem szybciej wypuszczać powietrze nosem, nice
Odpisz
4 maja 2021, 13:05
zapraszam do mnie na wieś, tu codziennie jest otwarty sklep, nawet w Święta
Odpisz
4 maja 2021, 13:08
@czlowiekjasiolec: żabki są otwarte nawet w święta
Odpisz
4 maja 2021, 13:09
@Jesiotr: a przynajmniej na moim osiedlu
Odpisz
4 maja 2021, 13:10
@czlowiekjasiolec: u mnie monopolowy też zawsze otwarty
Odpisz
4 maja 2021, 13:10
1 maja mam wolne
Odpisz
4 maja 2021, 13:05
Tymczasem mongołocentrysta na kompasie obok:
Odpisz
4 maja 2021, 13:09
@KufelMleka: rel
Odpisz
4 maja 2021, 13:06
Rel
Odpisz