@PrequelFan: Bo wiecie
Osoby trans zawsze się zabijają
No to, wiesz, że chłopacy też mają większy wskaźnik samobójstw?
BYCIE CHŁOPAKIEM CIĘ ZABIJE, NIE RÓDŹ SIĘ CHŁOPAKIEM
@PrequelFan: No sorry, ale to ten sam poziom, gdy otoczenie cię akceptuje, nie będziesz miał myśli samobójczych, ale jak ono traktuje cię jak wroga, twoja samoocena się pogarsza
Tak działa psychologia
@Gryficowa: nie chcę być nie miły, ale każda inność wywołuje sprzeciw i niezależnie czy będzie grozić kara śmierci za dyskryminacje, czy nic z tym nie zrobimy i tak znajdą się osoby które będą dyskryminować ludzi innych, bo takimi nas stworzyła ewolucja i takie osobniki przeżyły
Ach
Tak
To ten typ osoby
Słuchaj,
Mam zaburzenie w spektrum autyzmu, więc według twojej logiki powinnam się zaj...ć, by wszyscy byli szczęśliwi? No słuchaj, taki masz poziom
Inność to coś co powinno się promować, a nie karcić
@Gryficowa: oczywiście, że nie powinnaś się zabijać! Chciałem tylko zauważyć, że osoby inne od reszty częściej popełniają samobójstwo, a to tylko czysta statystyka, a ja jako osoba uważająca samobójstwo za coś najgorszego dla człowieka i samo mówienie, że ma się myśli samobójcze powinno wywołać zdecydowaną reakcje w celu pomocy takiej osobie
@Gryficowa: ja mam chorobę psychiczną, jestem w mniejszości LGB i imigrantem z Ukrainy na raz, więc obawiam się, że mam większe doświadczenie w identyfikowaniu się z mniejszościami xD
@Szpieg_z_Wenus: nie rozumiesz
Gdyby nie napisali tak publicznie to może ktoś by nie zauważył że jest trans i nie zobaczyłby JACY ONI SĄ TOLERANCJI I POSTEPOWI AAAAAAA DAWAC ZYSKI PIENIADZE J...C BIALYCH HETERO EUEUEUEEU
@Gryficowa: [...] poszukiwana jest aktorka w wieku 12-17 lat, która będzie potrafiła „autentycznie wcielić się w 14-letnią transpłciową dziewczynę”.
Dosłownie napisali, że trans brzmi inaczej
Prawaki kiedy gdziekolwiek jest postać LGBT: "Wciskanie na siłę!", "Przecież to nic nie wnosi do fabuły!"
Też prawaki kiedy gdziekolwiek jest para heteroseksualna która naprawdę nie wnosi nic do fabuły: *cisza, brak narzekań*
@venomman: O to jak ja to zapamiętałem: jeśli np. mężczyzna->kobieta to poprawnie politycznie mówić, że to kobieta, a jak nazwie się go mężczyzną to teoretycznie błąd, więc powinno się mówić na niego trans kobieta.
Fajnie że jest więcej reprezentacji na świecie ale mam nadzieje że film będzie dobry i "charakter" główniej bohaterki nie będzie taki że jest trans i tyle
@rozwalgo: Z tym ze to byl raczej zywczajny queerbait dzieki czemu tez w takiej Rosji czy w Chinach Disn mog sb spokojnie en kawalek wyciac
A wyciac cos z glownej bocchaterki raczej tudniej
@Gryficowa: ja bardzo chętnie podebatuje czy trans jest ludzkim wymysłem, czy naprawdę istnieje coś takiego. Proszę bardzo, zapraszam na discorda/facebooka
@Gryficowa:
-bądź mną, Gryficowa lvl14
-mów do osoby z myślami samobójczymi, że nikt go nie lubi
-ignoruj fakt, że nie jest transfobem, tylko chce dowodu, że jest to faktem, a jak nie będzie mógł go podważyć to zmieni zdanie
-typ którego obraziłaś popadł w jeszcze większą depresje
-brak profitu
@Gryficowa: nawet nie wiem jak to skomentować xDDD
Może po prostu powiem, że po prostu twierdziłem, że mi się nie podoba ideologizowanie sztuki i to moja osobista opinia, która sprawia, że coraz bardziej skłaniam się do socjalizmu.
14 letnia? To od ilu lat jest trans? I czy zmiana płci przed osiągnięciem 18 roku życia jest w ogóle legalna? Jeśli to będzie ciekawy film, a jedyną cechą tej postaci nie będzie bycie trans to może będzie dało się ten film obejrzeć (ten zależy od historii i innych aspektów). Jednak uważam, że jeśli chcieli dać głównego bohatera, który jest transpłciowy to powinni mu o te 4-5 lat wiek podwyższyć, bo moim zdaniem 14 lat to trochę za mało na zmianę płci i można w tym wieku nie do końca być pewnym swoich decyzji.
@Gore_123: 13-14 lat to taki wiek gdzie ludzie zaczynają poznawać bardziej siebie itp.
Więc równie dobrze, po prostu wlasnie z tym wiekiem zaczyna powoli odczuwać bycie trans i zapewne za kilka lat dopiero zacznie bardziej się zmieniać
Jak dla mnie bomba
W TOH jest biseksualna postać
Uczenie dzieci, że każdy jest inny i zasługuje na swoje miejsce jest dobre
Ale jak wiadomo, Polakom religia tak wyprała mózg, że dla nich to jest niepojęte, że można kogoś akceptować za to kim jest, a nie jaki ma być
@olimpicYT3356: Wsm trochę wkurzające jest to że twórcy próbują na siłę wcisnąć poprawność polityczną ale chętnie zobaczyłbym jak to wygląda w praktyce może właśnie taka postać o takim charakterze może lepiej pasować niż jak by była zwykła
@mafiax2006: nie musi nic to wdrażać do fabuły i robienie tego w trybie "poprawności politycznej" jest ...jowe, dajcie nam normalnych ludzi jako lgbt a nie z dupy wzięte przypadki
@Gryficowa: niech sobie będzie nawet j...ną kosiarka siedmiowirnikową tylko wk...iające jest to że
1. 99% postaci takich jest wsadzone na krzywy ryj byle zadowolić Antifę itd
2. Zawsze reklamuje się je że nie jest ważna fabuła ani nic tylko że to trans- widać to tutaj- jest że trans i na tym się kończy, nie ma nic nawet o filmie w którym wystąpi, nie wspominając o fabule filmu
(Komentarz napisany po doinformowaniu)
To nie musi być zły pomysł, bo do tej grupy należy też "trzecia płeć", ale ta prawdziwa a nie wymyślona, wiec nie jest to powód do bajdurzenia.
Ok, ale wiesz, że:
W Polsce jest ona tylko częściowo (ale jednak) uznawana, a w sierpniu już w UE będą stosowane dowody osobiste z oznaczeniem trzeciej płci. I w sumie jako osoba o poglądach prawicowych, popieram to zmianę, Ci ludzie wyglądają w dany sposób od urodzenia, a takie rozwiązanie pomogłoby im oraz uniknięto by pomyłek.
Takich dowodów nie ma, bo 3 płeć jest tylko uproszczeniem na które określa się osoby pomiędzy 2 płciami, jest to zdecydowanie lepsze niż wymyślenie z 100 kombinacji odpowiadających za płeć. I nie jest to wada, jest to po prostu skrajna wartość cechy dla płci. Podobnie działa na przykład zbiór liczb rzeczywistych zamiennie używany jako określenie wszystkich liczb, jest to oczywiście nie prawda, jest to po prostu uproszczenie wprowadzone do nauki matematyki w szkolę, mimo że nawet nie jest wspomniane o innych liczbach.
Jeśli chodzi o sens, to już napisałem, ze ma, właśnie w celu uproszczenia pewnych rzeczy, np: Czy czułbyś się komfortowo należąc do tej grupy i dostając pytania "Czy jesteś transseksualistą ?" Albo "Dlaczego ma "pani" napisane w dowodzie mężczyzna ?" Uprościłoby im to trochę życie i moim zdaniem zamknęłoby trochę spór.
I jprdl, ja tylko piszę o tym, że taka postać nie jest kontrowersyjna, a ty mnie wypytujesz jakbym był specjalistą, a wiem tyle co mi mówią na WDŻ + trochę z Internetu, lecz z pewnością, że te informację są w pewnym stopniu prawdziwe.
@Darwidx: szczerze muszę przyznać, że szanuję, za szczerość, a nie na siłę próbowanie wymyślania argumentów które nie mają sensu. Uważam jednakże, że takie uproszczenie może być nie odpowiednie. Płeć nie powinna mieć znaczenia w traktowaniu drugiego człowieka, a jedynie indywidualne cechy charakteru. To, że np. więcej kobiet niż mężczyzn jest w stanie iść na kompromisy, to nie znaczy, że na tej podstawie mam twierdzić, że każda kobieta jest łatwa do wykorzystania, bo tak nie jest
Powiedzmy, że jeszcze nie dorosłem na tyle by w pełni się z tobą zgodzić, lecz pojmuję, że to co mówisz ma sens mimo, ze mówimy o ogólnej opinii ludzi, której nie da się zmienić natychmiastowo i jest to długotrwały proces, który nie musi się potoczyć dokładnie w tym kierunku.
+ Wstawiłeś porównanie statystyczne, które są bardziej prawdomówne, np: Jeśli sklep odnotowuję większe ubytki w produktach przeznaczonych dla osób czarnoskórych, to logiczne jest większe ich zabezpieczenie. (Jest to statystyka omawiająca małą grupę, twój przykład jest prawdziwy bo odnosi się do ogółu.)
@Darwidx: Wiesz, jako ciekawostkę mogę dodać, że wszystko ma swoje dobre i złe strony. Np. osoby bardzo inteligentne takie jak ja, wiedzą za dużo, jak źli są ludzie, jak fanatyczni. Osoby takie jak ja nie potrafią po prostu ignorować czyjejś ignorancji czy egoizmu, bo się tego po pierwsze boją, a po drugie, tracą przez to jakiekolwiek emocje dla człowieka lub ewentualnie mają myśli autodestrukcyjne. I tak i tak źle, więc doceniam twój obiektywizm bo pomaga mi to nie tracić tzw. "wiary w ludzkość"
Komentarze
Odśwież5 maja 2021, 10:51
Ciekawe czy popełni samobójstwo
Odpisz
8 maja 2021, 19:00
@PrequelFan: Bo wiecie
Osoby trans zawsze się zabijają
No to, wiesz, że chłopacy też mają większy wskaźnik samobójstw?
BYCIE CHŁOPAKIEM CIĘ ZABIJE, NIE RÓDŹ SIĘ CHŁOPAKIEM
Odpisz
8 maja 2021, 19:07
@Gryficowa: ok
Odpisz
8 maja 2021, 19:08
@PrequelFan: No sorry, ale to ten sam poziom, gdy otoczenie cię akceptuje, nie będziesz miał myśli samobójczych, ale jak ono traktuje cię jak wroga, twoja samoocena się pogarsza
Tak działa psychologia
Odpisz
8 maja 2021, 19:12
@Gryficowa: nie chcę być nie miły, ale każda inność wywołuje sprzeciw i niezależnie czy będzie grozić kara śmierci za dyskryminacje, czy nic z tym nie zrobimy i tak znajdą się osoby które będą dyskryminować ludzi innych, bo takimi nas stworzyła ewolucja i takie osobniki przeżyły
Odpisz
8 maja 2021, 19:16
Ach
Tak
To ten typ osoby
Słuchaj,
Mam zaburzenie w spektrum autyzmu, więc według twojej logiki powinnam się zaj...ć, by wszyscy byli szczęśliwi? No słuchaj, taki masz poziom
Inność to coś co powinno się promować, a nie karcić
Odpisz
8 maja 2021, 19:24
@Gryficowa: oczywiście, że nie powinnaś się zabijać! Chciałem tylko zauważyć, że osoby inne od reszty częściej popełniają samobójstwo, a to tylko czysta statystyka, a ja jako osoba uważająca samobójstwo za coś najgorszego dla człowieka i samo mówienie, że ma się myśli samobójcze powinno wywołać zdecydowaną reakcje w celu pomocy takiej osobie
Odpisz
9 maja 2021, 00:50
@Gryficowa: Łaskawie przestań pisać pod każdą dyskusją, że masz spektrum autyzmu
Odpisz
9 maja 2021, 00:50
Hmn...
Ja jako osoba w spektrum autyzmu: I ty myślisz, że nie wiem o tym jak być w statystykach osób, które najczęściej popełniają samobójstwo?
Odpisz
9 maja 2021, 00:51
@Jajoman320: A będę
Wiesz czemu?
Bo jestem z tego dumna
Tak, jestem dumna i będę o tym pisała
Odpisz
9 maja 2021, 00:54
@Gryficowa: W takim razie jestem dumny z bycia białym, heteroseksulanym mężczyzną.
Odpisz
9 maja 2021, 11:15
@Gryficowa: ja mam chorobę psychiczną, jestem w mniejszości LGB i imigrantem z Ukrainy na raz, więc obawiam się, że mam większe doświadczenie w identyfikowaniu się z mniejszościami xD
Odpisz
9 maja 2021, 12:58
@PrequelFan: Przeczytałam białym heteroseksualnym maszynistą
Odpisz
11 maja 2021, 22:24
@PrequelFan: based
Odpisz
11 maja 2021, 22:28
@Gryficowa: *sluuurp* bycie chłopakiem nie jest chorobą psychiczną
Odpisz
12 maja 2021, 17:56
@Royoo: Jest
Według fakt, że więcej z nich popełnia samobójstwo
No co?
Zniżam się do poziomów transfobów
Odpisz
10 sierpnia 2023, 22:59
@PrequelFan: ok
Odpisz
28 sierpnia 2021, 19:57
Identyfikuje się jako co? Jako samolot śmigłowy?
Odpisz
8 maja 2021, 18:09
Czyli osoby trans płciowe mają inny głos niż większość ludzi?
Nie rozumiem jaki związek ma to z aktorstwem głosowym.
Odpisz
8 maja 2021, 18:29
@Szpieg_z_Wenus: nie rozumiesz
Gdyby nie napisali tak publicznie to może ktoś by nie zauważył że jest trans i nie zobaczyłby JACY ONI SĄ TOLERANCJI I POSTEPOWI AAAAAAA DAWAC ZYSKI PIENIADZE J...C BIALYCH HETERO EUEUEUEEU
Odpisz
8 maja 2021, 18:56
@Szpieg_z_Wenus: Czyli też robiłeś halo o to, że biali aktorzy odchodzili od postaci ciemnoskórych?
Bo to ten sam poziom
Odpisz
9 maja 2021, 17:11
@Gryficowa: [...] poszukiwana jest aktorka w wieku 12-17 lat, która będzie potrafiła „autentycznie wcielić się w 14-letnią transpłciową dziewczynę”.
Dosłownie napisali, że trans brzmi inaczej
Odpisz
10 maja 2021, 13:20
@tomzizek2: A głos ciem ciemnoskórych też jest inny? No właśnie...
Odpisz
10 maja 2021, 13:33
@tomzizek2: We wszystko i w każdego trzeba wcielić się autentycznie
I zaufaj mi
To da się zrobić nie autentycznie
Odpisz
10 maja 2021, 14:14
@Murarzowa: Wiedzieliście że Ash z pokemonów był dubbingowany przez kobietę?
Odpisz
Edytowano - 10 maja 2021, 19:08
@Szpieg_z_Wenus: Siedzieliście, że morta i obi wana dubbingowała ta sama osoba?
Odpisz
10 maja 2021, 20:54
@Szpieg_z_Wenus: Bo uwaga, TO POLSKI DUBBING?
Odpisz
10 maja 2021, 21:02
@Murarzowa: Morta i Anakina*
Odpisz
29 maja 2021, 00:59
@PrequelFan: Ch..
Nie ważne czy odj....sz nogi temu czy tamtemu
Oboje wtedy nie będą mieć nóg
Odpisz
Edytowano - 8 maja 2021, 23:55
Prawaki kiedy gdziekolwiek jest postać LGBT: "Wciskanie na siłę!", "Przecież to nic nie wnosi do fabuły!"
Też prawaki kiedy gdziekolwiek jest para heteroseksualna która naprawdę nie wnosi nic do fabuły: *cisza, brak narzekań*
Odpisz
9 maja 2021, 00:49
@DrogaMleczna: I z tym się zgadzam
Strasznie nie lubię hetero związków w produkcjach, po prostu są tak nudne i słabe, że nie da się tego oglądać :/
Odpisz
9 maja 2021, 00:54
@Gryficowa: I do tego te sceny seksu. Co robisz jak masz parę hetero i nie masz na nią pomysłu? Scena seksu.
Odpisz
9 maja 2021, 00:55
@DrogaMleczna: Klasyczny typowy polski film
Odpisz
9 maja 2021, 20:34
@Gryficowa: liczy się od filmu
Odpisz
11 maja 2021, 22:29
@Gryficowa: *SSLLLLUUUURRRP* masz przecież porno tam możesz oglądac pary LGBDF
Odpisz
12 maja 2021, 17:56
@Royoo: Sorry, ale nie lubię borno
Jestem aseksualna/aromatyczna i mnie borno brzydzi
Odpisz
12 maja 2021, 21:16
@DrogaMleczna: Tym bardziej, że to może mieć coś w fabule.
Ogółem nie wiem
Ale sala samobójców to kox film
Odpisz
10 maja 2021, 01:17
Mam to w dupie. Do czego to k...a dąży?
Odpisz
10 maja 2021, 14:01
@koberek: W sumnie mnie ciekawi jak to przedstawią
Odpisz
8 maja 2021, 18:14
Jestem dosyć staroświecki: skoro jest transpłciową dziewczynką, to była wcześniej chłopcem?
Odpisz
8 maja 2021, 18:19
@venomman: tak
Odpisz
8 maja 2021, 21:05
@venomman: Mi też się to myli.
W LGBT mają skróty jak MTF i FTM (Male to Female / Female to Male) żeby im też się nie j...ło
Odpisz
9 maja 2021, 17:07
@venomman: O to jak ja to zapamiętałem: jeśli np. mężczyzna->kobieta to poprawnie politycznie mówić, że to kobieta, a jak nazwie się go mężczyzną to teoretycznie błąd, więc powinno się mówić na niego trans kobieta.
Odpisz
10 maja 2021, 13:41
@tomzizek2: Ja już sam nie wiem...
Odpisz
Edytowano - 10 maja 2021, 14:00
@venomman: jeśli transportujesz wódkę z polski do ukrainy to mówisz
do ukrainy
jeśli z ukrainy do polski to
do polski
podajesz punkt docelowy
tak samo z osobami trans
Odpisz
9 maja 2021, 20:32
Fajnie że jest więcej reprezentacji na świecie ale mam nadzieje że film będzie dobry i "charakter" główniej bohaterki nie będzie taki że jest trans i tyle
Odpisz
5 maja 2021, 10:54
14-letnią?
Słucham?
To źle świadczy bo normalnie rozwijające się dziecko powinno w tym czasie jeszcze niszczyć pokrzywy
Odpisz
8 maja 2021, 18:59
@Ignisus: Ok boomer
Odpisz
8 maja 2021, 20:09
@Gryficowa: Mam 14 lat mam doświadczenie
Odpisz
8 maja 2021, 20:31
@Ignisus: Każdy powyżej 14 roku życia ma doświadczenie w byciu 14-latkiem
Odpisz
8 maja 2021, 20:53
@Lexa93: No jakby nie patrzeć...
Odpisz
8 maja 2021, 20:55
@Ignisus: No powinno się zmieniać płeć jak najwcześniej, jeśli się urodziło w złej płci. W wieku 14 lat taka osoba byłaby bardzo słaba psychicznie
Odpisz
Edytowano - 9 maja 2021, 13:04
@makapakajekurczaka: Za co te czerwone?!
Odpisz
9 maja 2021, 13:12
@makapakajekurczaka: Bo osoba mająca 14 lat nie jest jeszcze do końca dojrzała psychicznie
Odpisz
5 maja 2021, 10:54
W Naprzód była lesbijka i nikogo to nie obchodziło, lol
Odpisz
5 maja 2021, 10:58
@rozwalgo: A tak w ogóle następnym filmem będzie Luca, a potem jakiś spinoff o Buzzie więc nie wiem o co wam chodzi
Odpisz
5 maja 2021, 10:58
@rozwalgo: tak bardzo że w rosyjskiej i polskiej wersji zmienili dialog by nią nie była bruh
Odpisz
5 maja 2021, 10:59
@rozwalgo: Z tym ze to byl raczej zywczajny queerbait dzieki czemu tez w takiej Rosji czy w Chinach Disn mog sb spokojnie en kawalek wyciac
A wyciac cos z glownej bocchaterki raczej tudniej
Odpisz
5 maja 2021, 11:17
@rozwalgo: zajebista postać 10/10
Pojawiła się w jednej scenie i powiedziała dosłownie jedną kwestie dialogowom.
Odpisz
5 maja 2021, 11:19
@rozwalgo: Tylko że bycie trans niesie ze sobą wiele konsekwencji, w przeciwieństwie do pociągu do tej samej płci.
Odpisz
5 maja 2021, 11:27
@rozwalgo: serio?
Odpisz
8 maja 2021, 18:12
może też wytną? Przecież chyba nie będzie miała na czole napisane ,,Jestem Trans"
Odpisz
8 maja 2021, 18:25
@rozwalgo: w niektórych krajach ocenzurowali.
Odpisz
8 maja 2021, 18:28
@rozwalgo: bo LGB ma sens, a T jest ludzką fantazją. To różnica
Odpisz
8 maja 2021, 18:57
Nikt nie lubi treflów, więc wypad
Odpisz
8 maja 2021, 19:13
@Gryficowa: ja bardzo chętnie podebatuje czy trans jest ludzkim wymysłem, czy naprawdę istnieje coś takiego. Proszę bardzo, zapraszam na discorda/facebooka
Odpisz
8 maja 2021, 19:15
Typowy trefl
Obrzydliwy typ
Nikt go nie lubi, a się obnosi ze swoją transfobią
Odpisz
8 maja 2021, 19:22
@Gryficowa:
-bądź mną, Gryficowa lvl14
-mów do osoby z myślami samobójczymi, że nikt go nie lubi
-ignoruj fakt, że nie jest transfobem, tylko chce dowodu, że jest to faktem, a jak nie będzie mógł go podważyć to zmieni zdanie
-typ którego obraziłaś popadł w jeszcze większą depresje
-brak profitu
Odpisz
9 maja 2021, 00:54
Hmn...
Odpisz
9 maja 2021, 11:16
@Gryficowa: ...nmH
Odpisz
9 maja 2021, 13:06
Ok to ja mogę podebatować
Zapraszamna jeja pv a następnie na discorda
Odpisz
8 maja 2021, 18:31
dlatego nienawidzę liberalizmu, chociaż działa i coraz bardziej idę w socjalizm xD
(tak, wiem, że to źle, a nawet bardzo, ale jak patrzę na ten materializm, to już wolę chyba żyć w biedzie)
Odpisz
8 maja 2021, 18:55
O NIE
TWÓRCA ROBI POSTAĆ JAKĄ CHCE
TO STRASZNE!
Odpisz
8 maja 2021, 19:11
@Gryficowa: nawet nie wiem jak to skomentować xDDD
Może po prostu powiem, że po prostu twierdziłem, że mi się nie podoba ideologizowanie sztuki i to moja osobista opinia, która sprawia, że coraz bardziej skłaniam się do socjalizmu.
Odpisz
8 maja 2021, 19:14
Tymczasem obrazy, gdzie były dwie kobiety w łóżku: O nas zapomniałeś, malutki?
Odpisz
8 maja 2021, 19:20
@Gryficowa: eee, co?
Odpisz
9 maja 2021, 00:48
Tak, takie obrazy istnieją i powstały wiele lat przed twoimi narodzinami
Odpisz
9 maja 2021, 00:53
Ona zawsze tak z d*py rzeczy gada, ja jej odpowiedziałem raz na komentarz, a ona mi jakieś losowe wyrazy wysłała lol
Odpisz
9 maja 2021, 00:57
@Jajoman320: Bo może nie mam zamiaru pisać, a jakbym nie odpisała byś uznał, że wygrałeś?
Odpisz
9 maja 2021, 00:58
@Gryficowa: ja bym tego nawet kłótnia nie nazwał ani wygraną
Odpisz
9 maja 2021, 01:00
@Jajoman320: Hmn...
Odpisz
Edytowano - 9 maja 2021, 11:14
@Gryficowa: noo... okej? Obawiam się, że nie żyjemy w średniowieczu i to jest oczywiste, nwm po co mnie obrzydzasz.
Odpisz
8 maja 2021, 20:22
14 letnia? To od ilu lat jest trans? I czy zmiana płci przed osiągnięciem 18 roku życia jest w ogóle legalna? Jeśli to będzie ciekawy film, a jedyną cechą tej postaci nie będzie bycie trans to może będzie dało się ten film obejrzeć (ten zależy od historii i innych aspektów). Jednak uważam, że jeśli chcieli dać głównego bohatera, który jest transpłciowy to powinni mu o te 4-5 lat wiek podwyższyć, bo moim zdaniem 14 lat to trochę za mało na zmianę płci i można w tym wieku nie do końca być pewnym swoich decyzji.
Odpisz
8 maja 2021, 20:58
@Gore_123: przecież żeby być trans nie musisz przejść korekty płci. a 14 lat to chyba odpowiedni wiek, bo już wtedy odkrywa się swoją seksualność
Odpisz
9 maja 2021, 09:31
@Gore_123: 13-14 lat to taki wiek gdzie ludzie zaczynają poznawać bardziej siebie itp.
Więc równie dobrze, po prostu wlasnie z tym wiekiem zaczyna powoli odczuwać bycie trans i zapewne za kilka lat dopiero zacznie bardziej się zmieniać
Odpisz
9 maja 2021, 08:26
Jak dla mnie spoko. Transplowosc postaci pewnie nie będzie miała większego znaczenia, ale różnorodność powinna się pojawiać.
Odpisz
9 maja 2021, 01:56
Ja p***dole. Co to jest? Są 2 płcie i koniec.A Ci jeszcze chcą w ten temat brnąć.
Odpisz
9 maja 2021, 12:01
@Lord_Endless: transpłciowość to ciągle dwie płcie
Odpisz
8 maja 2021, 18:53
Jak dla mnie bomba
W TOH jest biseksualna postać
Uczenie dzieci, że każdy jest inny i zasługuje na swoje miejsce jest dobre
Ale jak wiadomo, Polakom religia tak wyprała mózg, że dla nich to jest niepojęte, że można kogoś akceptować za to kim jest, a nie jaki ma być
Odpisz
8 maja 2021, 18:55
@Gryficowa: * Zaakceptować
Odpisz
8 maja 2021, 22:06
@Gryficowa: Nie po prostu wkurza nas fakt, że z reguły takie coś ...ja wnosi do fabuły i jest niepotrzebne
Odpisz
8 maja 2021, 22:26
@olimpicYT3356: Wsm trochę wkurzające jest to że twórcy próbują na siłę wcisnąć poprawność polityczną ale chętnie zobaczyłbym jak to wygląda w praktyce może właśnie taka postać o takim charakterze może lepiej pasować niż jak by była zwykła
Odpisz
8 maja 2021, 22:30
@mafiax2006: nie musi nic to wdrażać do fabuły i robienie tego w trybie "poprawności politycznej" jest ...jowe, dajcie nam normalnych ludzi jako lgbt a nie z dupy wzięte przypadki
Odpisz
8 maja 2021, 23:31
@Gryficowa: niech sobie będzie nawet j...ną kosiarka siedmiowirnikową tylko wk...iające jest to że
1. 99% postaci takich jest wsadzone na krzywy ryj byle zadowolić Antifę itd
2. Zawsze reklamuje się je że nie jest ważna fabuła ani nic tylko że to trans- widać to tutaj- jest że trans i na tym się kończy, nie ma nic nawet o filmie w którym wystąpi, nie wspominając o fabule filmu
Odpisz
9 maja 2021, 00:52
@kot_bekonowy: Tymczasem związki hetero w popkulturze, które powstały po nic: *Odwracają wzrok*
Odpisz
9 maja 2021, 01:15
@mafiax2006: Luz z TOH jest przykładem genialnej postaci
Odpisz
11 maja 2021, 22:36
@Gryficowa: *SLUUURP*
Odpisz
8 maja 2021, 18:27
(Komentarz napisany po doinformowaniu)
To nie musi być zły pomysł, bo do tej grupy należy też "trzecia płeć", ale ta prawdziwa a nie wymyślona, wiec nie jest to powód do bajdurzenia.
Odpisz
8 maja 2021, 18:29
@Darwidx: jaka 3 płeć.
Odpisz
8 maja 2021, 18:32
Chłop co urodził się i wygląda jak baba i na odwrót, biologicznie można uznać to jako 3 płeć, taka fuzja 2 podstawowych.
Odpisz
8 maja 2021, 18:36
@Darwidx: to tak nie działa, bo z tą logiką płci może być nieskończoność. Wada genetyczna/biologiczna to nie nowa płeć :|
Odpisz
8 maja 2021, 18:42
Ok, ale wiesz, że:
W Polsce jest ona tylko częściowo (ale jednak) uznawana, a w sierpniu już w UE będą stosowane dowody osobiste z oznaczeniem trzeciej płci. I w sumie jako osoba o poglądach prawicowych, popieram to zmianę, Ci ludzie wyglądają w dany sposób od urodzenia, a takie rozwiązanie pomogłoby im oraz uniknięto by pomyłek.
Odpisz
8 maja 2021, 18:55
@Darwidx: to, że coś jest akceptowalne, nie oznacza, że ma to sens. Poproszę dowody naukowe, że takie coś istnieje
Odpisz
Edytowano - 8 maja 2021, 19:32
Takich dowodów nie ma, bo 3 płeć jest tylko uproszczeniem na które określa się osoby pomiędzy 2 płciami, jest to zdecydowanie lepsze niż wymyślenie z 100 kombinacji odpowiadających za płeć. I nie jest to wada, jest to po prostu skrajna wartość cechy dla płci. Podobnie działa na przykład zbiór liczb rzeczywistych zamiennie używany jako określenie wszystkich liczb, jest to oczywiście nie prawda, jest to po prostu uproszczenie wprowadzone do nauki matematyki w szkolę, mimo że nawet nie jest wspomniane o innych liczbach.
Jeśli chodzi o sens, to już napisałem, ze ma, właśnie w celu uproszczenia pewnych rzeczy, np: Czy czułbyś się komfortowo należąc do tej grupy i dostając pytania "Czy jesteś transseksualistą ?" Albo "Dlaczego ma "pani" napisane w dowodzie mężczyzna ?" Uprościłoby im to trochę życie i moim zdaniem zamknęłoby trochę spór.
I jprdl, ja tylko piszę o tym, że taka postać nie jest kontrowersyjna, a ty mnie wypytujesz jakbym był specjalistą, a wiem tyle co mi mówią na WDŻ + trochę z Internetu, lecz z pewnością, że te informację są w pewnym stopniu prawdziwe.
Odpisz
8 maja 2021, 19:39
@Darwidx: szczerze muszę przyznać, że szanuję, za szczerość, a nie na siłę próbowanie wymyślania argumentów które nie mają sensu. Uważam jednakże, że takie uproszczenie może być nie odpowiednie. Płeć nie powinna mieć znaczenia w traktowaniu drugiego człowieka, a jedynie indywidualne cechy charakteru. To, że np. więcej kobiet niż mężczyzn jest w stanie iść na kompromisy, to nie znaczy, że na tej podstawie mam twierdzić, że każda kobieta jest łatwa do wykorzystania, bo tak nie jest
Odpisz
8 maja 2021, 19:50
Powiedzmy, że jeszcze nie dorosłem na tyle by w pełni się z tobą zgodzić, lecz pojmuję, że to co mówisz ma sens mimo, ze mówimy o ogólnej opinii ludzi, której nie da się zmienić natychmiastowo i jest to długotrwały proces, który nie musi się potoczyć dokładnie w tym kierunku.
+ Wstawiłeś porównanie statystyczne, które są bardziej prawdomówne, np: Jeśli sklep odnotowuję większe ubytki w produktach przeznaczonych dla osób czarnoskórych, to logiczne jest większe ich zabezpieczenie. (Jest to statystyka omawiająca małą grupę, twój przykład jest prawdziwy bo odnosi się do ogółu.)
Odpisz
8 maja 2021, 19:58
@Darwidx: Wiesz, jako ciekawostkę mogę dodać, że wszystko ma swoje dobre i złe strony. Np. osoby bardzo inteligentne takie jak ja, wiedzą za dużo, jak źli są ludzie, jak fanatyczni. Osoby takie jak ja nie potrafią po prostu ignorować czyjejś ignorancji czy egoizmu, bo się tego po pierwsze boją, a po drugie, tracą przez to jakiekolwiek emocje dla człowieka lub ewentualnie mają myśli autodestrukcyjne. I tak i tak źle, więc doceniam twój obiektywizm bo pomaga mi to nie tracić tzw. "wiary w ludzkość"
Odpisz