Z tym apokalipsa nie będzie problemem
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zaraz mu pokażę, kto jest panem domu
Nie ma tu żadnych przestępców, zjadłem ich
Matma
Piękne
Tak to jest z tymi grami
Nie dorobię
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież14 maja 2021, 22:28
czemu ludzie wybrali zabawkowy pistolet na wodę zamiast noża
Odpisz
14 maja 2021, 23:07
bo zombi dostaną przeziębienie od przemoknięcia
Odpisz
21 maja 2021, 00:39
@PanStefanek: wiem że data, ale zaiste, zacny komentarz. Rozśmieszyłeś mnie milordzie
Odpisz
3 lutego 2022, 12:23
bo google usunęło zwykły pistolet, bo poprawność polityczna
Odpisz
22 maja 2021, 20:54
Rel, też bym wzięła łyżkę
Odpisz
24 maja 2021, 16:43
@sztywny_kij: a ja pistolet na wodę
Odpisz
Edytowano - 13 maja 2021, 04:04
Jestem bardzo zdziwiony, jak dużo osób preferuje nóż nad pistolet. Przebicie się przez czaskę nożem poruszającego się celu samo w sobie nie jest łatwe, a nawet jeśli się uda, jest spora szansa, że uszkodzi się część mózgu, która i tak martwiakowi jest niepotrzebna do sterowania ciałem, do tego trzeba by się zbliżyć na niebezpiecznie bliski dystans.
Ale gdyby się miało taką naprawdę porządną, wytrzymałą osmańską chochlę, frontalny atak obucha na czaszkę przyniósłby bardziej pewne efekty niż nóż (ale i tak oba te wybory są kiepskie, jeśli obok jest broń palna)
Odpisz
Edytowano - 14 maja 2021, 20:16
@przemek1ni: ale teraz kluczowe pytanie, ile amunicji miałbys w tej broni palnej?
Zakladasz, że 1/2/3 magazynki, czy nie wziąłeś tego pod uwagę
Najlepsza byłaby broń zasięgowa, ale z odzyskiwalną amunicją czyli kusza albo łuk
Odpisz
14 maja 2021, 20:25
@przemek1ni: W większości jakichkolwiek produkcji z zombiakami, możliwe jest ich zabicie tylko poprzez atak na mózg, dodatkowo często są bardziej miękkie i reagują na dźwięk, więc strzał z broni palnej zwróciłby uwagę masy zombiaków.
Odpisz
14 maja 2021, 21:01
@przemek1ni: no ja na początku bym zauważył, że ten pistolet jest na wodę, ale okej.
Odpisz
14 maja 2021, 21:24
@piotrkacz: strzała wyjęta z zombie była by skażona i mogła by zarazić zdrowych ludzi
Odpisz
14 maja 2021, 21:31
@PanStefanek: nie znam się na tych mniemaniach o apokalipsie zombie
Ale latwiej i tak co zrobić wystrugać sobie nową strzałę/bełt z drewna czy szukać amunicji do pistoletu?
Odpisz
14 maja 2021, 21:46
@piotrkacz: a masz na to czas gdy na ciebie biegną zombie?
Odpisz
14 maja 2021, 21:47
@piotrkacz: Strzały ciężej się robi niż myślisz.
Lepiej nastrugać patyk długi i masz se włócznie na odległość
Odpisz
14 maja 2021, 22:07
@BloodyEyes: z pistoletem nie lepsza sytuacja
Do drugiej osoby która mi odpowiedziala- tak dzida/włócznia może być lepsza
Odpisz
14 maja 2021, 22:09
@piotrkacz: tak naprawdę, jeśli jest się w miarę silnym to najlepsza jest siekiera/topór
Odpisz
14 maja 2021, 22:21
@BloodyEyes: to chyba tak, ale wtedy największą wadą jest zasięg
Odpisz
14 maja 2021, 22:28
@piotrkacz: i tak lepszy od noża
Odpisz
14 maja 2021, 22:29
@BloodyEyes: tak, to się zgadza, nóż wlaściwie jest słaby
Odpisz
14 maja 2021, 22:39
@przemek1ni: ale nóż nie potrzebuje amunicji, jeśli byłbym obok nazywa wojskowej czy coś to ok ale jak nie to problem z ammo będzie
Odpisz
15 maja 2021, 01:04
@piotrkacz: Kusza albo łuk z odzyskiwalną amunicją? W ankiecie nie miałem takiej odpowiedzi, naginasz zasady :)
Ciekawy pomysł, łuku bym w tym przypadku nigdy nie wybrał, bo wymaga sporej siły konkretnych mięśni, które rozwija się praktycznie wyłącznie podczas strzelania z łuku, a ja w życiu tego nie robiłem. Broń wymaga znacznie więcej treningu niż pistolet, aby w miarę celnie strzelać, ale jeśli ktoś umie, to ma ciekawą alternatywę.
Z kuszą mam ten problem, że standardowy model, nawet jeśli łatwiejszy w nauczeniu się celowania i strzelania, zajmuje więcej czasu, aby przeładować. Pomimo dużej mocy lecącego bełtu, już bym wolał uczyć się łuku, który mnie nie zostawi bezbronnym na tak długi czas jak kusza.
Ale nie przeceniałbym tej całej "odnawialności", strzały nie są nieśmiertelne
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2021, 01:07
@kolkav5: W większości produkcji mają też trochę słabszy słuch, ale to bardzo dobry kontrargument. Problem z tym, że w tej ankiecie pistolet to jedyna broń, która pozwala ci unikać bezpośredniego kontaktu z zombiakiem, przez zapewnienie ci większego bezpieczeństwa w chwili obecnej, myślę, równoważy swoją wadę, jaką jest jej głośność.
A jeśli znajdziesz się gdzieś otoczony w sytuacji bez wyjścia, popełnienie samobójstwa pistoletem jest dużo mniej nieprzyjemne niż nożem czy inną bronią :)
Odpisz
15 maja 2021, 01:09
@PanStefanek: To prawda, nie wiem czemu wdółstrzałki, roznoszenie się zarazy zombie przez krew to poważny problem, który wymaga częstych dezynfekcji oręża
Odpisz
15 maja 2021, 01:10
@przemek1ni: nie są nieśmiertelne, to prawda ale łatwiej je wykonać, może przecież być to nawet prosty patyk zaostrzony na końcu, pewną siłę już będzie miał.
Wyżej jak i niżej w dyskusji występowały topory i maczety, więc stwierdziłem, że mogę jakonprzyklad podać łuk. Nie każdy łuk zdolny zabić człowieka wymaga dużej siły,
Jeśdna rękę po prostu trzymasz w miejscu, naciągnięcie rozpoczynacz ze strzałą skierowana w dół, przesuwasz jedynie rękę "przednią", tą która nie trzyma cięciwy, bo tamtą trzymasz tak jakby w miejscu najwyżej trochę unosisz
Odpisz
15 maja 2021, 01:12
@XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD: Ankieta daje mi wybór. Nie zabrania mi jednak szukać innych broni, kiedy już jedną wybiorę. Dużo łatwiej byłoby mi znaleźć nóż, młotek, siekierę niż pistolet, którego prawie nikt w Polsce nie ma, więc jest to broń bardzo ekskluzywna, nawet jeśli ma wyłącznie jeden pełny magazynek
Odpisz
15 maja 2021, 01:19
@piotrkacz: Łatwiej wykonać strzałę? Niiiby tak, na pewno łatwiej niż pocisk danego kalibru, ale samodzielnie wytworzone strzały z "zaostrzonych patyków" nie są materiałem wysokiej jakości. Gdybyśmy mówili o wysokiej klasy współczesnych strzałkach przemysłowych, to mógłbym ci uwierzyć w kwestii pewnej odnawialności, ale gdzie ja znajdę nadające się do tego drewno?, które nie będzie ani za giętkie, ani za sztywne? Nie znam się na tym, dla mnie ta opcja nie istnieje.
"Nie każdy łuk zdolny zabić człowieka wymaga dużej siły" - fajnie, ale mówimy o zombiakach, one nie potrzebują do funkcjonowania większości swoich organów poza częścią mózgu i rdzeniem kręgowym, co utrudnia sprawę.
Przytaczasz opis wystrzeliwania strzały, bardzo fajnie, ale ja wiem, ile treningu używania łuk wymaga, aby móc *celnie* strzelać salwami do poruszającego się celu - bardzo dużo. Szczególnie, jeśli się chce nadać strzale siły, która mogłaby spenetrować na zadowalającą głębokość czaszkę zombiaka. To NIE JEST proste
Odpisz
15 maja 2021, 01:35
@przemek1ni: jak napisałem wyżej za bardzo się nie orientuję w żywotności zombie
Taka strzała tylko z patyka wystarczyłaby na mniejsze odległości, bo na większych by była za malo celna i za mało silna, miałem okazję strzelać z łuku który przy dobrym trafieniu mógłby ciężko ranić/zabić człowieka, nie na za dużą odległość ale na lepszą niż miecz/nóż, myślę, że tak do 15 metrów, może trochę więcej (nie wiem do końca jak by to działało na zombie). Było to na wycieczce klasowej każdy mógł strzelić z "profesjonalnego" łuku kilka razy pod okiem instruktora, niektózi się silili z tym naciąganiem, ale wystarczyło tylko naciągnąć tak jak opisałem. Tak więc nie siła jest najważniejsza a technika też ma znaczenie.
Odpisz
15 maja 2021, 01:52
@piotrkacz: Bardzo fajnie, że ci dobrze poszło.
Czyli mówimy o maksymalnie zaawansowanych współczesnych łukach i... strzałach wykonanych samodzielnie z patyków? Mam dysonans.
I jak tam, strzelałeś kilkanaście razy na minutę pod presją gigantycznego stresu do poruszającego się celu z bardzo małą powierzchnią wysokopunktowaną czy miałem rację z tym, że to nie jest proste? :)
Odpisz
15 maja 2021, 08:35
@przemek1ni: aby strzelać szybko i celnie to trzeba mieć już doświadczenie, którego nie mam, tak samo nie wiem jakbym zachował się pod taką presją.
Mogę stwierdzić, że podajesz sensowne argumenty, więc pewnie masz rację, że łuk nie jest najlepszym wyborem
Jak chodzi o strzelanie z łuku opowiadałem z własnego doświadczenia, nie czytałem za wiele o łukach w internecie, po prostu co jakis czas lubię sobie postrzelać
Odpisz
15 maja 2021, 08:39
@przemek1ni: Nie no chłopaki nad czym my się zastanawiamy? Przecież łyżka jest najlepsza
Odpisz
15 maja 2021, 10:56
@XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD: nie bo ta gigantyczna chochla
Odpisz
15 maja 2021, 10:57
@XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD: albo dobry miecz/siekiera
Odpisz
15 maja 2021, 11:54
@SpaceNinjaYT: Mi się kojarzy z pewnym odcinkiem The Walking Dead, gdzie Eugeniusz wszedł na wóz strażacki i zabił zombie przy pomocy wody z węża strażackiego. Może nie pistolet na wodę, ale sam fakt, że wodą pod ciśnieniem
Odpisz
15 maja 2021, 11:54
@piotrkacz: przejdźmy do tego jak jeszcze przettwać - broń to nie wszystko, przetrwasz pierwszą dobę, ale w końcu będziesz musial odpocząć, co wiąże się z potrzebą posiadania towarzysza, abyście mogli na zmianę spać, drugą ważną rzeczą byloby dostać się na tereny wiejskie, bo oczywiście, jak ludzie się zarażaja to w mieście będzie ich więcej
Odpisz
15 maja 2021, 12:01
@PanStefanek: Nie, gdyby człowiek był ostrożny przez draśnięciem i nie wkładał by tego do ust
Odpisz
15 maja 2021, 12:05
@piotrkacz: można spać na drzewie. Przywiązać się do drzewa liną, aby nie spaść.
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2021, 12:08
@Sunrise711: ważne tez jest gdzie jesteś kiedy to się zaczyna, nie zawsze możesz miec wiarę bezpieczne dojście do drzewa, dlatego uważam, że minimalna wielkość grupy aby mieć szanse przetrwac powyżej tygodnia to 2 osoby, za duzo tez nie może być, bo wtedy będą problemy z jedzeniem i wodą pitną
Odpisz
15 maja 2021, 12:10
@Sunrise711: Co do liny to warto mieć zawsze gotowy plecak do survivalu. Czy to będzie apokalipsa, czy nie, ale nie trzeba będzie marnować czasu na przygotowania. Jedzenie będzie można wymieniać przed upłynięciem daty ważności, baterie sprawdzać oraz ogólny stan techniczny sprzętu co rok np. Pełna gotowość i przemyślana zawartość plecaka.
Odpisz
15 maja 2021, 12:57
@SpaceNinjaYT: A co gdybyś nalał tam kwas? Tak wiem, że taki pistolet ma krótki zasięg i kwas pewnie sam by go roztopił ale jednak
Odpisz
15 maja 2021, 13:00
@BETA_5: kwas rzadko kiedy zabija, co najwyżej powoduje z zasady rozległe obrażenia (no chyba że go wypijesz), a zombie czują ból?
To co odpowiesz na to pytanie będzie odpowjedzią czy coś to da
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2021, 13:05
@piotrkacz: Chwilę nad tym pomyślałem i jeśli by się miało kombinezon i bezpieczny dla strzelającego "pistolet na kwas", to strzelanie takim czymś w twarz zombiaka miałoby sens, bo nawet jeśli nie poczuje bólu, to ma dużą szansę na stracenie wzroku, dzięki czemu łatwiej takiego delikwenta dobić inną bronią. Zabawna koncepcja, nawet jeśli mało praktyczna
Odpisz
15 maja 2021, 13:05
@piotrkacz: no tak umarlaki nie czują. No cóż czyli lepiej w takiego rzucić jakimś prętem albo cegłówką
Odpisz
Edytowano - 15 maja 2021, 13:18
@piotrkacz: Powracając na moment do łuku. Najlepszy jest pod tym względem łuk bloczkowy. Siłę używasz jedynie do napięcia cięciwy a dalej to mechanizm bloczkowy trzyma ją za ciebie (nie używasz po prostu siły przy celowaniu), a natomiast z strzałami to najlepsze są z włókna węglowego (wytrzymałe i lekkie), dzięki czemu jedna starczy Ci na co najmniej kilkdziesiąt wystrzałów. A strzały same w sobie bardzo łatwo można zrobić z takich długich okrągłych "kiji" które znajdziesz w każdym budowlanym w ilości kilkuset sztuk, a lotkę (to z tyłu co odpowiada za stabilizację w locie) od biedy nawet z taśmy zrobisz.
Osobiście strzelam z łuku bloczkowego więc mogę zapewnić o jego łatwości w użyciu.
Odpisz
15 maja 2021, 13:48
@PapaSteryd: dziękuję za wypowiedź osoby znajacej się, jak pisalem wyżej wiem tyle co sam strzelałem
Odpisz
15 maja 2021, 23:44
@przemek1ni: Mądrze prawisz. I zarąbista ta chochla. A' propos tematu o zombie, bardzo niedocenianą bronią jest łom. Dobry obuch, wytrzymały, może zmiażdżyć czaszkę, nie najgorszy zasięg.
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2021, 03:25
@thorin13: Jeśi chodzi o ogólnodostępne bronie, to łom jest niezły, ale ja sobie w głowie wszystko ułożyłem i wytypowałem top 3 niewspółczesne i nigdzie niedostępne bronie, o których rzadko się myśli przy konfrontacji z zombie, a mogłyby być bardzo przydatne.
1. Polehammer - włócznia z zamontowanym młotem na swoim końcu, która posiada całkowitą funkcjonalność włóczni, czyli świetne do odpychania zombiaka na bezpiecznym dystansie, atakowania jego nóg ostrzem, na które sam będzie wchodzić, do tego młot, który jest w stanie rozwalić czaszkę przewróconego oponenta. Obuch i broń kłuta w jednym.
2. Bolas - prymitywna broń stworzona z myślą o polowaniu na zwierzęta. Celny rzut oplątuje ich nogi i je przewraca, całkiem efektywne podczas walki z celem niepotrafiącym myśleć taktycznie, który maszeruje prosto na ciebie. Przewracając takim czymś zombiaka, bardzo łatwo jest go dobić, kiedy się przewróci, można wtedy zdjąć bolasa i go użyć gdzie indziej.
3. Mancatcher - Broń oryginalnie służąca do chwytania przeciwników żywcem poprzez pochwycenie jego szyi lub nogi w zacisk, w zmodyfikowanym wariancie możnaby dodać długi, cienki szpikulec, którego celem byłoby uszkodzenie rdzenia kręgowego bestii. Jeżeli ma się kolegę, jeden z was może trzymać zombiaka w miejscu mancatcherem, a drugi go unieruchomionego bezproblemowo dobijać.
(Grafika moja :)
Odpisz
16 maja 2021, 09:55
@przemek1ni: Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że oglądasz/ałeś Shadiversity (nie bij, jeżeli się mylę).
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2021, 10:04
@przemek1ni: Nie, nie są kiepskie, broń palną ma swoje minusy, może ci się skończyć amunicja, jest głośna, jest niedostępna (w Polsce musisz mieć zezwolenie na nią i mogą Ci ją odebrać), nie przyda się w zwarciu. Dlatego lepiej mieć kilka broni, palną i białą (najlepiej kilka). Ja bym wziął co najmni ej leśną włócznię, bo to prosta, zabójcza broń, można zabijać lub odsuwać zombiaki, ma daleki zasięg i łatwo zrobić
Odpisz
16 maja 2021, 10:13
@thorin13: Kurde, klilnwłem dodaj komentarz. No nic, piszę dalej.
- Miecz, najlepiej półtorak albo dwuręczniak. Szybka, niebezpieczną broń i ma dobry zasięg.
- Łom, tak jak wcześniej pisałem, bardzo niedoceniany obuch.
- dłuższą maczeta lub/ i nóż kukri.
- Jakąś broń palną (o ile bym miał i mógł).
- jakąś broń zapasową, coś typu jednoręczny miecz, lub coś takiego.
Odpisz
16 maja 2021, 10:18
@thorin13: sądzę, ze lepsza od broni palnej bylaby chińska kusza - chu ko nu, jest cichsza i też ma wysoką szybkostrzelność, a potem klasycznie i tak problemy z amunicją, niewazne czy bron palna czy ta kusza
Mam jeszcze pytanie co bys wolał muszkiet z XVI/XVII wieku, czy łuk, czy masz na myśli nowocześniejszą broń palną?
Odpisz
16 maja 2021, 10:23
@piotrkacz: znalazlem dosć ciekawą chińską broń, miała kształt ręki i była dość ciężka ale wystarczyło jedno uderzenie aby zabić przeciwnikia
Odpisz
16 maja 2021, 10:30
@piotrkacz: Łuk, tylko musiałby mieć dobry naciąg i musiałbym umieć strzelać z łuku (chcę się nauczyć), muszkiet jest dobry, ale za małą ma szybkostrzelność i jest głośny. Ale przydałby się, jakby było oblężenie.
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2021, 10:32
@thorin13: chu ko nu mogło pomieścić do dziesięciu bełtów, byla to pierwsza broń przypominająca karabin, zaraz po naciągnięciu kolejny bełt był na miejscu i kożna było znowu strzelać
Odpisz
16 maja 2021, 11:06
@przemek1ni: Może zostać im jeszcze węch i słuch. Aby zmylić zombie zapachem trzeba pachnieć jak oni. Wtedy nawet słuch ich będzie mylił gdy stracą wzrok
Odpisz
18 maja 2021, 19:24
@przemek1ni: w sumie na żywe trupy najlepsze są granaty i miny, bo chodzą w grupach i duże pole rażenia
Odpisz
18 maja 2021, 19:52
Odpisz
19 maja 2021, 09:01
@przemek1ni: no tak, ale granat byłby dostępny dla większości
Odpisz
13 maja 2021, 06:47
Co to jest to ostatnie? To Trumna?
Odpisz
13 maja 2021, 07:13
@PieselWojownik: chyba tak
Odpisz
14 maja 2021, 20:29
@PieselWojownik: Będę Napi...alać
Odpisz
14 maja 2021, 23:42
ej, grałem w to. Naprawdę ciekawy boss
Odpisz
18 maja 2021, 14:44
@FluttershyIsNOTaDoormat: Średni, pod względem trudności.
Odpisz
18 maja 2021, 15:54
@Bagietkaczosnkowa: chodziło mi o design i to co przeszedł (walczy własną trumną)
Odpisz
18 maja 2021, 15:55
@FluttershyIsNOTaDoormat: Trumną swojego przyjaciela.
Odpisz
18 maja 2021, 15:57
@Bagietkaczosnkowa: a ni czasem jego własna (zginął kilka poziomów wcześniej z rąk protagonisty/ów) po tym jak go wskrzesił ten złol?
Odpisz
19 maja 2021, 08:50
@FluttershyIsNOTaDoormat: Nie. On wpadł do lawy, a w trumnie był ten gnom.
Odpisz
17 maja 2021, 21:24
Mam łyżkę, umiem naprawdę porządnie mlaskać, czyli będę zabijać zombi mój niemożliwym mlaskaniem , wkurzam nawet tych którzy sami mlaskają
Odpisz
14 maja 2021, 21:23
Moim zdaniem nie jest możliwe przeżycie apolalipsy zombie, prawdopodobnie zombie nie byłyby rozkładającymi się zwłokami tylko żywymi lekko uszkodzonymi ludźmi, oprócz tego zombie prawdopodobnie miały by dzieci i lepiej rozmnażaly by się
Odpisz
Edytowano - 16 maja 2021, 10:21
@PanStefanek: Nie zgadzam się. Jeżeli wszyscy nie będą stać jak widły w gnoju i nic nie robić, albo zombie nie będą nieśmiertelne, to nie, jest duża szansa, że się przeżyje. To nie hamerykańskie filmy, gdzie wojsko nic nie potrafi.
Odpisz
Edytowano - 13 maja 2021, 07:41
Miecz najlepszy będzie
Odpisz
13 maja 2021, 16:31
@Kemono16: widziałeś w XXI w. jak ktoś używa miecza jak normalnej broni?
Odpisz
13 maja 2021, 16:36
trudno jednoręczny krótki miecz lub sztylet to najlepsze bronie.
Odpisz
15 maja 2021, 13:04
@Kemono16: ummm co do sztyletu to się nie zgodzę bo po pierwsze trzeba do takiego zombie podejść dość blisko a po drugie sztylet raczej robi rany kłute więc dużo ciężej będzie zombie zabić. Dlatego na taką walkę preferuję miecze długie np: Ceiwhander (pewnie źle napisałem)
Odpisz
15 maja 2021, 13:08
@BETA_5: tylko, że dwuręczne miecze będą w ...j przeszkadzały pomyś o uciekaniu przed hordą z tak nie mobilnom broniom gówno zrobisz
Odpisz
15 maja 2021, 13:09
@Kemono16: owszem ale zawsze można taki miecz gdzieś rzucić i potem po niego pójść
Odpisz
15 maja 2021, 13:11
@BETA_5: trohę prawdy ale przez jakiś czas nie będziesz miał broni oprócz znalezionych po drodze
Odpisz
15 maja 2021, 13:15
@Kemono16: i właśnie dlatego zgadzam się z tym, że dobrze jest w takiej sytuacji nosić krótki miecz jednoręczny tylko po prostu jako broń zapasową
Odpisz
15 maja 2021, 13:16
@BETA_5: z dwoma będziesz tak mobilny, że z pewnościom pokonasz 20km/s
Odpisz
15 maja 2021, 13:21
@Kemono16: ok no to może po prostu będziesz ze sobą nosił jakiegoś pręta?
Odpisz
15 maja 2021, 13:24
@BETA_5: jak już długi miecz to polecałbym nosić dodatkowo estok lub krótką katanę
Odpisz
15 maja 2021, 13:40
@Kemono16: a może zamiast krótkiej katany kuriki?
Odpisz
15 maja 2021, 13:49
@BETA_5: też dobry pomysł
Odpisz
15 maja 2021, 23:37
@Kemono16: Półtorak, albo dwuręczniak, w walce ważny jest zasięg, krótki miecz lub sztylet tylko w ostateczności. Getstickbuggetlol no i? Nie można kupić? Nie rozumiem o co ci chodzi. Kemono 16 jeżeli nie wybierzemy dwumetrowych mieczy, nie o nie, nie będzie przeszkadzać. Ja preferuję półtoraka, ok. 120 cm, 1,5 kg, szybka, mocna i piekielnie niebezpieczną broń.
Odpisz
15 maja 2021, 17:00
8% Ludzi:
trumienka
Odpisz
14 maja 2021, 22:44
9% ludzi to chyba John Wick
Odpisz
15 maja 2021, 12:59
@silvertape: coś ty. Przecież zamiast łyżki trzeba dać ołówek
Odpisz
15 maja 2021, 11:51
Czy ostatnia emotka to... Trumna? Serio?
Odpisz
15 maja 2021, 11:34
Odpisz
15 maja 2021, 07:33
sexy spoon *lenny face*
Odpisz
14 maja 2021, 23:42
Ktoś jeszcze pamięta?
Odpisz
14 maja 2021, 21:08
A 8% rzuci w zombie trumną
Odpisz
14 maja 2021, 20:42
Armatka wodna by była dobra
Odpisz