Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Fokeu

22 lipca 2016, 17:40

A ja myślałem, że chupacabra.

Avatar mikulek04

13 września 2011, 17:38

jak się nazywa ten obrazek na końcu?

Avatar
Konto usunięte

5 czerwca 2012, 14:25

@mikulek04: RZYGAM-TĘCZĄ

Avatar mikulek04

5 czerwca 2012, 19:54

@Rainbow_Dash: już wiem.

Avatar Blondas19

29 marca 2014, 00:15

@mikulek04: ten człowiek miał zapłon xDD

Avatar
Konto usunięte

13 sierpnia 2015, 18:48

@Blondas19: Ano miał.

Avatar Blondas19

18 sierpnia 2015, 01:21

tak jak Ty, no i ja ;p

Avatar Karso21Respawn

16 kwietnia 2013, 19:00

typowa suczka ;) matka doskonala.

Avatar jakub17

2 grudnia 2012, 13:17

ten obrazek pokazuje matczyną miłość: pies opiekuje się świnką może mama tej małej świnki zdechła więc dali ją suczce która nie zwraca uwagi czy to pies czy to świnka opiekuje się i tyle

Avatar chihuahua111

7 marca 2013, 17:31

@jakub17: Dokladnie. Wszystko mozna sensownie wytlumaczyc :) a to wcale nie jest "super-mala swinka" tylko mloda swinka.

Avatar
Konto usunięte

20 czerwca 2012, 17:41

Nieprawda. To pies. Po prostu ojciec był takiej rasy. A wygląda jak świnka bo małe szczeniaczki NIE MAJĄ SIERŚCI

Avatar Dabres

6 lipca 2012, 11:34

aha czyli według ciebie jest taka rasa psa co ma ryjek i małe kopyta..hmmmm może i jest ale ja nie widziałem.. -_-

Avatar
Konto usunięte

6 lipca 2012, 14:51

@Dabres: Może ojciec był świnią? o-O

Avatar Dabres

6 lipca 2012, 16:19

może. 0_o

Avatar
Konto usunięte

4 września 2011, 18:10

Hah małe świnki są słodkie a jak dorosną....

Ale czyżby jeja dodało obrazek który ma na celu nabijać ocenę dzięki... słodkości?

3/5

Avatar jejajeja2

15 października 2011, 09:34

...sa wtedy 100% paskudne

Avatar Czapek7

15 października 2011, 23:46

ale jak świnki dorosną lądują na talerzach :(

Avatar grubson5022

4 września 2011, 13:43

wtf ?

Avatar
Konto usunięte

4 września 2011, 16:51

@grubson5022: All day, all night, all day, all night, all day, all night, all night, all day, all night, all day, all night, what the ***?!

Avatar otoJa25

4 września 2011, 13:08

czyżby nawiązanie do asdf movie? ^^

Avatar Ziomexik

4 września 2011, 12:44

To czekamy na obrońców zwierząt. Będą bronić świnki, żeby sie nie udławiła kocem

Avatar
Konto usunięte

4 września 2011, 12:13

Fajne 4 na 5 i nie do ulu. Jak to słodko wygląda.

Avatar oguras

4 września 2011, 09:40

A jaka słodka by była w panierce i polana cytrynką

Avatar FD_God

4 września 2011, 09:54

@oguras: @ogóras: Może jak dorośnie lepiej

Avatar kimkolwiekJS

4 września 2011, 09:25

jak to słodko wygląda o szcególnie ta świnka

@sssnake:a tobie co uczyć nie masz czy ktoś ci przed chwilą jakies zwierzę zabił bo normalni ludzie nie piszą sraka pod zwykłym obrazkiem

Avatar
Konto usunięte

4 września 2011, 09:18

xD

Avatar Sauron

4 września 2011, 09:06

świnka jest przesłodka :]

Avatar sssnake

4 września 2011, 07:25

sraka

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Ciężki żywot miłośnika pomarańczy

Witam piękną trzymetrową panią...

Tak było

Heh

Lepszy sposób

Tak było

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka