Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Oddam po niedzieli (wcale nie)
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu
Można tak rzec
Ważne że zwalczyli dzielące ich różncie
Ej, ty, wracaj na gzyms!
Jesteś już na tym etapie?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież21 czerwca 2021, 18:51
Czy Korwin I Konfederacja mieli jakieś skandale niezwiązane z mówieniem o Hitlerze ?
Odpisz
15 listopada 2022, 10:08
@Royoo: teraz je mają głównie przez brauna, który np ostatnio zrobił interwencję poselską do szkoły gdzie uczniowie zgłosili nauczycielkę za, jakby to ładnie powiedzieć, uczestnictwo w wydarzeniach przeciwko ukraińcom w Polsce
Odpisz
22 czerwca 2021, 09:50
W takim razie mogę zamiast konfederacji dać lewice bo po prostu jej nie lubię, ahhh memy polityczne obrażanie partii której się nie lubi i powodowanie gówno burzy w komentarzach
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 21:46
Tak, Konfederacja jest słabą Partią, ale bądźmy szczerzy, wszystkie Partie w Polsce są słabe. Dlatego polecam albo głosować tak, aby panowały w parlamencie odpowiednie proporcje zapewniające Polsce chociaż jakiś poziom, albo nie głosujcie wcale. Całkowicie nie polecam głosować w tym kraju zgodnie z poglądami, bo to po prostu tutaj nie działa. Dlatego ja aktualnie popieram Hołownie, bo mam nadzieję, że jego postawa będzie w kontrze z tym co proponuje PiS, ale jeżeli Hołownia przekroczy 35% poparcia to wracam do Konfederacji. Jeżeli ta przekroczy 20%, to prawdopodobnie głosuję na Lewice.
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:49
dobry sposob
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:51
@matiExtreme: jeżeli chcemy aby w Polsce żyło się chociaż trochę lepiej, a aktualnie nie ma w Polsce partii której pełna władza była by korzystna dla zarówno kraju jak i obywateli, to tak. Dbanie o odpowiednią równowagę w parlamencie jest bardzo dobrym sposobem.
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:56
chyba, że pojawi się partia której można zaufać. To wtedy to co napisałem można zignorować, ale aktualnie polecam się do tego stosować
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:59
Bardzo się zgadzam, ale jakoś na ten pomysł nie wpadłem. Myślałem żeby albo nie głosować, albo głosować na mniejsze zło.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:06
@Wilczy_Wladca: Równowaga sił lepsza, ale widzę, że niektórzy wolą być fanatycznie przekonani o swojej słuszności, biorąc pod uwagę liczbę strzałek i brak sprzeciwu za pomocą argumentów w komentarzach
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:15
Ja popieram Konfę, bo liczę na rząd koalicyjny z ich (nie ogromnym) udziałem, ale jakby się im poparcie za bardzo wzrosło, to wracam do Hołowni.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:21
@torelq: Szanuję i polecam obserwować od czasu do czasu jak głosują w parlamencie odpowiednie partie, bo na tym najlepiej wyrobić opinię o partii
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:42
Hołownia nie będzie w kontrze do PiS, bo Hołownia to PiS, ale z dodatkami i inaczej jest to wszystko ubrane.
Głosowanie niezgodne z własnym sumieniem lub brak głosowania, to najgłupsze co można zrobić.
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 23:01
Jak każdy by miał po tyle samo to byłby taki chaos że szok i i tak potrzebne by były koalicje by przekroczyć 50% i wyjść na swoją rację, a że przeciwne partie (poglądowo i gospodarczo) by nie bardzo chciały współpracować, to zrobiły by się tak naprawdę dwie zupełnie odmienne partie (siły) - Bardziej prawicowa i bardziej lewicowa, ewentualnie jeszcze jakaś mieszana by głosowała z pożytkiem raz dla jednej raz drugiej strony, a te by ją przekupywały - wymóg tworzenia koalicji spowodowałby nieporozumienia i kłótnie we własnych koalicjach, jak dla mnie byłby rozpie...., a to z kim wejdzie się w koalicje będzie zależne już od partii, to jak głosować? Głosujesz na jakiś plan zgodny z twoim jako wyborca, a partia na którą głosowałeś wchodzi w koalicję z inną i już plan zmienia, sami widzimy co się dzieje jak rządzić próbuje więcej jak jedna partia (Sejm - PiS, Senat - PO) blokowanie ustaw, przeciąganie ich, dodalibyśmy jeszcze prezydenta z innej partii i już w ogóle byłyby tu wojny, lepiej wybierać mniejsze zło niż kazać ogólnemu złu (politykom) walczyć ze sobą, ale kosztem obywateli (nas)
Odpisz
21 czerwca 2021, 07:33
-Którą partię popierasz?
-Tak.
Odpisz
21 czerwca 2021, 12:29
@Towarzysz777: ale ja nigdzie nie napisałem aby każdy miał tyle samo, tylko aby była odpowiednia równowaga sił
Odpisz
21 czerwca 2021, 12:30
@spacetofi: typie, to jest Polska. Wszystkie Partie to gówno, zwłaszcza jak mają za dużą władzę. Głosowanie zgodnie z poglądami dało nam już wojnę Polsko-Polską i PiS u władzy, bo większość ludzi w kraju z tego co widzę to konserwatywni-socjaliści
Odpisz
Edytowano - 21 czerwca 2021, 15:36
większość ludzi nie ma konkretnych poglądów. Głosują tak "Bo Ci drudzy gorsi", albo bo im się naobiecuje i bez zastanowienia, bez filtrowania przez jakiekolwiek poglądy po prostu dają się przekupić za takie 500+ chociażby
Odpisz
21 czerwca 2021, 15:42
ja osobiście za sytuację którą mamy w Polsce obwiniam bullshit który wciska się każdemu na każdym kroku, że głosowanie to obywatelski obowiązek. A to ...ja prawda, powinni głosować ci których polityka samoistnie interesuje (pomijając to że media poniekąd zmuszają przeciętnego obywatela do interesowania się polityką, to też nie jest ok). Potem chodzą na wybory tacy, co im się programów partii nawet nie chciało przeczytać, bo kurcze głosowanie jest, trzeba iść!
Odpisz
21 czerwca 2021, 16:16
@spacetofi: Tak, ale mówię, jakie jest tymczasowe rozwiązanie, a mianowicie właśnie głosowanie tak aby zachować odpowiednią równowagę w parlamencie. Tak jak robisz ciasto, niczego za dużo, niczego za mało, wszystkie produkty w odpowiedniej ilości % masy ciasta, w tym przypadku Polski
Odpisz
21 czerwca 2021, 18:31
@spacetofi: Taa, niby tak, ALE praktyczną konsekwencją namawiania ludzi niezainteresowanych do niegłosowania jest (oprócz może nieco większej odpowiedzialności rządzących) radykalizacja polityki i z tego trzeba sobie zdawać sprawę.
Odpisz
21 czerwca 2021, 18:48
Glosujcie na wszystko na wszystko byle nie pis i lewaków.
Odpisz
21 czerwca 2021, 20:36
@Royoo: Ja jestem Lewakiem i nie. Lewica powinna istnieć w granicach 10%, a PiS aktualnie w granicach 5%, po zreformowaniu w okolicach 15-20%. Jest to jednak równowaga dla liberałów, libertarian, oraz progresywistów.
Odpisz
21 czerwca 2021, 19:06
A zaj...ł ci ktoś kiedyś mikrofalówką?
Odpisz
20 czerwca 2021, 23:17
Niemożliwe, mem wyśmiewający Korwina i Konfederacją na głównej. Rzadki widok
Odpisz
20 czerwca 2021, 23:27
@Nanook: admin zamiast usunąć to przypadkiem na główną dał
Odpisz
20 czerwca 2021, 23:39
@Nanook: jak to możliwe że w ogóle dostało więcej niż 10 wgóręgłosów w poczekalni?
Odpisz
21 czerwca 2021, 00:28
@bandit_the_drug_lord: wyborcy konfy byli w szkole
Odpisz
21 czerwca 2021, 11:23
@Nanook: No nie wiem, ja odnoszę wrażenie że wszystkie opcje polityczne są memowane na jeja.
I czy to wyśmiewanie? Śmianie się z czegoś to jeszcze nie wyśmiewanie tego.
Odpisz
Edytowano - 17 czerwca 2021, 09:50
Hmm chyba na odwrót, głosowanie na koalicję partii o różnych poglądach jest mniej dorosłe niż wybieranie konkretnej partii i konkretnego kandydata z krem się zgadzasz
Korwin to partia wolnościowa, ale nie wszystkie partie w konfie takie są, np. narodowcy nie są tak kapitalistyczni. Więc oddajesz głos na trudno powiedzieć co
Odpisz
17 czerwca 2021, 12:58
@Myszkapl: łatwo powiedzieć. Oddajesz głos na to co zawsze- na ludzi którzy będą żyć z naszych podatków, nic nie robić i dużo gadać
Odpisz
17 czerwca 2021, 13:12
@Sebzer: To załóż partię i rób to co chcesz
Odpisz
17 czerwca 2021, 13:32
@Myszkapl: Eee jasne tak
Odpisz
21 czerwca 2021, 08:45
@Myszkapl: Konfederacja była z początku wolnościowa, teraz są oni przeciwieństwem tego określenia
Odpisz
21 czerwca 2021, 09:33
@olimpicYT3356: Jak mówisz o liberalizmie społecznym to nigdy tacy nie byli
Odpisz
21 czerwca 2021, 06:40
Ej, nie obrażać mi Korwina
Odpisz
21 czerwca 2021, 06:57
@Schabowy_nie_mielony: ah yes
Dzieciak
Odpisz
21 czerwca 2021, 07:00
@Kaede_: A, zapomniałem że każdy który cokolwiek ma związanego z Korwinem jest dzieciakiem.
Odpisz
21 czerwca 2021, 07:16
@Schabowy_nie_mielony: tak, dokładnie.
Odpisz
21 czerwca 2021, 08:42
@Schabowy_nie_mielony: konfederat degenerat
Odpisz
21 czerwca 2021, 09:51
@Schabowy_nie_mielony: tylko że to prawda, z Korwina się powinno wyrosnąć :v
Odpisz
21 czerwca 2021, 07:55
KORWIN, kukiz 15... Ile jest jeszcze partii od nazwiska
Odpisz
21 czerwca 2021, 07:43
KORWIN to martwa partia
Z tym się zgodzę
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 21:21
I życie przypomina spadanie ze schodów z partii dla dzieci (Lewica, Konfederacja, Korwin, Hołownia) do partii dla emerytów (PO, PiS)
Odpisz
21 czerwca 2021, 00:15
Komentarz lepszy od mema
Odpisz
20 czerwca 2021, 23:47
W tej sekcji komentarzy ciężko się do kogoś dołączyć i ciężko kogoś zjechać bo wszyscy mają jednocześnie ...jowe i zajebiste argumenty
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:26
w konfederacji jest przynajmniej mniej libków
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:47
Se chodził po wodzie
Odpisz
17 czerwca 2021, 07:51
Ach tak z syfu który ma dobre podejście do gospodarki do całkowitego syfu
Odpisz
17 czerwca 2021, 08:24
@Tiboo: po prostu z syfu do syfu
Odpisz
17 czerwca 2021, 08:26
@Murarzowa: w dużej mierze wybór pomiędzy partiami w Polsce to taplanie się w gównie
Odpisz
17 czerwca 2021, 08:26
też prawda
Odpisz
17 czerwca 2021, 12:01
@Murarzowa: Ale lepszego wyboru ni ma
Odpisz
17 czerwca 2021, 12:07
*ekhem* Libertarianie *ekhem*
Odpisz
17 czerwca 2021, 12:33
Chyba logiczne, że mówię o tych które mają realne szanse dojścia do wladzy.
Odpisz
17 czerwca 2021, 13:28
k...a konfedercja o realne szanse dojścia do władzy XDD
Odpisz
17 czerwca 2021, 14:16
@Murarzowa: Takie same jak lewica. Pis i Po się wykruszają, więc mamy Konfe, Lewice i Hołownie.
Odpisz
17 czerwca 2021, 14:25
Hołownia ma największe szanse
Stety lub niestety
Odpisz
17 czerwca 2021, 14:41
@Murarzowa: No ma, ale jeszcze niczego nie odj...ł, a każdy polityk kiedyś coś musi.
Odpisz
18 czerwca 2021, 13:49
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:17
I dzięki temu podejściu "Te które mają szanse dostać się do władzy" cały świat jest jednym wielkim cyrkiem
"EEEEEEEEEEE ta partia to totalne gówno i absolutnie się z nią nie zgadzam ale jako jedyna ma szansę dostać się do władzy to na nią zagłosuje"
htfu
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:38
Polecam rozmowę z przeciętnym libertarianinem. Po 10 minutach powie, żebyś się zaj...ł i ogólnie h.. ci w dupe.
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 21:41
Polskie podejście do polityki:
Ogólnie jest h..owo, j...ć PiS, ale wszystkie inne partie to też gówno, więc j...ć Polske, ale głosuje na partię która się zgadza z moimi poglądami. J...ny lewak, j...ny prawak, 500+, nie ograniczajcie mojej wolności i za wysokie podatki.
W skrócie, Polacy głośną krzyczą i gówno robią.
Jak się mylę, zapraszam do poprawienia mnie. I tak asasionpio, to ja, ten typ który się na ciebie wk...ił, bo jesteś moim skromnym zdaniem samolubnym, egoistycznym idiotą. Ale to tylko moja opinia i możesz mieć ja w dupie, co jest oczywiste wśród libertarian takich jak ty.
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:46
nie
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 21:49
@Murarzowa: No to nwm, ja mówie z doświadczenia. Prawie wszyscy libertarianie z którymi rozmawiałem chcą całkowitego ignorowania jednostki, o ile nie działa ona bezpośrednio na czyjąś niekorzyść (nie tyczy się poniżania, wyzywania i ogólnego traktowania jak gówno).
Możliwe, że akurat miałem takiego pecha, że na takich trafiłem, więc jeżeli masz inne poglądy niż tutaj napisałem, a jesteś libertarianinem, w miarę spokojnym, to zapraszam do kulturalnej rozmowy.
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:52
No... tak?
Co cię obchodzi co robi jednostka jeśli nie ma to negatywnego wpływu na życie innej jednostki?
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:53
też nie
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:54
obawiam się, że jest to jedynie pozorne. Patologiczne środowisko wpływa na ludzi w nim żyjących, więc np. żyjąc w środowisku, w którym każdy pali papierosy, jest wyższa szansa, że zaczniesz palić, niż w środowisku, gdzie nikt tego nie robi, a samo libertariańskie podejście do swojego życia, może sprawiać, że taka osoba będzie apatyczne względem innych ludzi (ponieważ np. ci nigdy się nią nie interesowali i mieli ją w dupie).
Mylę się?
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:55
@Murarzowa: no to jeżeli się mylę i libertarianie wcale nie są osobami apatycznymi, a jedynie twierdzą, że ograniczanie ich wolności, może ich pchnąć w to czego się teoretycznie zakazuje, to szczerze muszę podziękować za uspokojenie mnie. Mimo wszystko, chciałem tam zaznaczyć, z jakimi ludźmi się spotykałem
Odpisz
20 czerwca 2021, 21:57
W tym momencie nie ma zakazu palenia papierosów, a jakoś nie każdy je pali. Tak czy siak, jeśli ktoś chce zacząć je palić to powinien mieć do tego prawo, nie twoja sprawa czy chce zniszczyć swoje ciało czy nie.
I to że usuniemy prawa ograniczające wolność nie oznacza że nagle każdy na świecie stanie się zamkniętym w sobie "samotnym wilkiem" mającym wyje**ne na ludzi. Ludzie będą tacy sami, jedynie będą mieli większą swobodę życia.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:01
o lol, siema tu twój ulubiony socjopata. Już mnie odblokowałeś? Nie zapomnij napisać, że masz depresję i problemy po czym zagrozić, że sobie lub komuś coś zrobisz tylko dlatego, że przestaniesz mieć argumenty. Twoje poglądy są tak sprzeczne i skrajne w niektórych momentach, że głowa mała. Najpierw mówiłeś, że w twoim ustroju przywódca jest dożywotni, a w przypadku dokonania przekrętu jest karany brutalną śmiercią, a potem każdemu libertarianowi zarzucasz bezduszność. Chcesz kontrolować każdy aspekt czyjegoś życia pod płaszczykiem dobrych intencji tłumacząc, że "przecież i tak nie potrzebujesz alkoholu, a ktoś się może zapić na śmierć więc zdelegalizujmy alkohol". To dosłownie brzmi jak gadanie przeciętnego komunisty "po co ci tyle pieniędzy? Da się żyć bez". Może przestałbyś uszczęśliwiać ludzi wbrew ich woli? Zachowujesz się jak Jaś Kapela który każdego chce zmusić do bycia człowiekiem którego obchodzi sztuka, nawet jeśli tego nie chce.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:02
Obawiam się, że pomimo iż zgadzam się z twierdzeniem, że delegalizacja czegoś będzie miała korzystny wpływ na obywateli, tak nie zgodzę się, że libertariańskie podejście nie zmieni nastawienia ludzi. Przykładem jest aborcja. W Chinach, z danych które są dostarczane, przez ich rząd, jest dokonywane 13 mln aborcji rocznie, oraz 12 milionów urodzeń. Wiele z tych aborcji jest dokonywanych z powodu płci dziecka. Z tego też powodu w Chinach na 127 mln mężczyzn, przypada 108 mln kobiet (w wieku 0-14 lat). Oznacza to, że aborcja w Chinach stała się czymś absolutnie normalnym i na porządku dziennym, co wiele osób o libertariańskich poglądach wyklucza w Polsce, w przypadku legalizacji aborcji na życzenie
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 22:03
Typie, tak jakby kto pytał? xD
Nie chcę z tobą gadać i to uszanuj jako libertarianin. Ja tylko ci odpowiedziałem, zgodnie z tematem i nie obchodzi, a przynajmniej chciałbym aby nie obchodziły mnie twoje personalne szyderstwa.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:04
odblokowałeś mnie żeby mi odpisać, olałeś prawie cały mój komentarz. Ty możesz sobie ze mnie cisnąć w swoich komentarzach, ale ja z ciebie nie xD
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 22:05
Typie, ja sobie z ciebie teraz nie cisnę beke, tylko ci odpowiadam :/
I tak, olałem twój komentarz, bo nie ma nic wspólnego z omawianym tematem. Po prostu mi wytykasz, to co napisałem chyba z miesiąc temu, jakby to coś zmieniało
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:07
przecież dosłownie teraz poruszyleś temat uzywek. Pominę fakt, że twoje poglądy na kompasie można przedstawić parabolą bo zmieniają się z dnia na dzień tylko dlatego, że "spotkałem liberała, był niemily to znaczy, że liberalizm zły" kekw
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:07
XD Wybrałeś najgorszy możliwy przykład
W Chinach ludzie dokonują aborcji na kobietach ze względu na politykę 2 dzieci - Chińczycy chcą mieć synów gdyż stanowią oni stabilniejszą przyszłość od córek (według nich). Ilość aborcji w tym kraju jest spowodowana autorytaryzmem, a nie libertarianizmem.
Tak czy siak, jeśli ktoś chcę aborcji to czemu mamy mu tego zakazywać? To jej ciało, jej wybór.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:08
Nie chcę nic mówić, ale typie, w ogóle mnie nie znasz i poruszasz temat dla własnej satysfakcji, dlatego
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:09
ty dosłownie w 3 sekundy zostales socjalistą jak się ze mną kłóciłeś bo zachowujesz się dokładnie w ten sposób. Znaczy w sumie nie muszę się tym przejmować bo i tak nic nie osiągniesz lol
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:11
nie, nie wybrałem najgorszego możliwego przykładu. Chociaż się zgodzę, że jest to spowodowane polityką jednego dziecka, z której jak dobrze pamiętam zrezygnowano w 2015 i zamienioną ją na o ile dobrze pamiętam 2 dzieci. Mimo wszystko chciałem tutaj pokazać neutralizację aborcji, która przynajmniej według mnie, jest raczej negatywna, pod względem demograficznym niż pozytywna. Oczywiście nie oznacza to, że należy zdelegalizować aborcję. Oczywiście, że nie, ale odpowiednia regulacja jest wskazana, zwłaszcza, że według dostępnych mi danych, płód to jednak jest życie. Oddycha, je, wydala itd. Nie jest to życie równe człowiekowi, ale jednak nadal życie. Popraw mnie jeżeli się mylę odpowiednimi badaniami naukowymi, najlepiej podaj skąd mogę je uzyskać.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:13
" ty dosłownie w 3 sekundy zostales socjalistą jak się ze mną kłóciłeś bo zachowujesz się dokładnie w ten sposób. Znaczy w sumie nie muszę się tym przejmować bo i tak nic nie osiągniesz lol"
Wyjaśnij mi jedną rzecz. Jeżeli umiesz oczywiście. Po co to napisałeś? Jaki był tego cel i co chciałeś tym osiągnąć, jeżeli mogę wiedzieć? Nic innego mnie nie obchodzi i jeżeli nie chcesz pisać odpowiedzi, to nie pisz wcale. Dziękuję i życzę miłego dnia.
Ps: tak, jestem socjalistą i nie mam z tym żadnego problemu. Nie zostałem nim w 3 s, tylko jestem nim od jakiegoś roku, a to, że byłem akurat wk...iony, bo miałem zły dzień to inna sprawa.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:14
ojej zły dzień miał, chlip chlip 😭😭😭😭😭
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 22:27
w każdym razie chciałbym zaznaczyć, że jeżeli chodzi o aborcję, w sporej części, choć nie w pełni, powinna być zależna od aktualnego przyrostu naturalnego, oraz czy jej zaostrzenie bądź złagodzenie wpłynie na wzrost czy spadek liczby urodzeń. Bo może się okazać, że zaostrzenie zmniejszy liczbę, a złagodzenie zwiększy. W przypadku Państw z zbyt wysokim przyrostem naturalnym oczywistym jest, że Państwo zadbać w sposób niezbyt inwazyjny, o to, aby liczba dzieci na kobiete, przypadała w okolicach 2.05 lub 2.10. Zależnie od Państwa, ponieważ w niektórych wymagane może być więcej. Chcę też zaznaczyć, że nie uważam kobietę za inkubator do rodzenia dzieci, ponieważ oczywiście, że nie, ale chciałbym zauważyć, że działania Państwa, powinny być kierowane przede wszystkim na długotrwałe zapewnienie dobrobytu obywatelom, a nie tylko aktualne, a sytuacja w której liczba emerytów, będzie równa liczbie ludzi zatrudnionych, może być zagrożeniem dla obywateli w tym okresie czasu. W razie czego popraw mnie, ponieważ obawiam się i chciałbym to podkreślić, że stwierdzisz iż próba wymuszenia odpowiedniej ilości dzieci, może skończyć się tragicznie. Chcę poinformować, że wcześniej omówione zapewnienie długotrwałego dobrobytu obywateli, powinno uwzględniać również ich potrzeby, a nie tylko mechaniczną kalkulacje wymiany pokoleń.
Odpisz
20 czerwca 2021, 22:36
Ciężko zagłosować na partię, która nie startuje. Narzekacie, że ludzie głosują, tylko na tych co ''mają szansę'', ale jak zagłosować na kogoś innego, jeśli ich nie ma? Np. wybory prezydenckie
Odpisz
Edytowano - 20 czerwca 2021, 23:31
Czyli chcesz prawnie regulować sprawy związane z aborcją w zależności od danej sytuacji demograficznej tak aby utrzymywać "zdrowe" społeczeństwo?
Chyba każdy zdrowy człowiek zaniepokoi się twoimi poglądami.
Nie mówiąc już o twoich poglądach w temacie używek które są dziecinne z powodu twojej nieznajomości tematu.
Warto się zapoznać z konsekwencjami społecznymi, w takich przypadkach jak polska (bardzo restrykcyjne prawo narkotykowe, duża popularność dopalaczy) lub co się działo w stanach po wprowadzeniu prohibicji.
Odpisz
21 czerwca 2021, 10:21
@Dehit: czytaj, że napisałem, aby to było skuteczne, a nie tzw. chciałem dobrze, a wyszło jak wyszło. Regulacja to już nawet zakazanie aborcji powyżej 5 miesiąca, jakbyś nie wiedział.
Odpisz
21 czerwca 2021, 18:56
Tu nie chodzi o same regulacje a o to skąd sie one biorą.
Powinny być one oparte o jakąś ideologię, a nie być wykorzystywane jako narzędzie.
Odpisz
21 czerwca 2021, 20:39
@Dehit: po pierwsze działanie na rzecz ideologii, a nie pozytywnych długoterminowych skutków dla ogółu społeczeństwa, to bardziej fanatyzm, niż zdrowe logiczne myślenie. Bo jeżeli jedna osoba jest radykalnie proaborcyjna/antynatalistyczna, a druga fanatycznie antyaborcyjna i antykoncepcyjna, to przynajmniej jedna ze stron nie ma racji w danym momencie, ponieważ potrzeby mogą zależeć od sytuacji.
Odpisz
21 czerwca 2021, 20:52
lol traktujesz ludzi jak bydło do rządzenia. Nie może pani zrobić aborcji bo będzie za mało bachorów, nie możecie też używać substancji psychoaktywnych bo ktoś się może zaćpać. W ogóle to najlepiej tylko pracujcie na nasz socjal żeby był budżet na nasze programy i nawet nie próbujcie robić czegoś czego nie potrzebujecie do życia xD
Odpisz
21 czerwca 2021, 22:18
nie
Odpisz
22 czerwca 2021, 16:53
chciałem ci odpowiedzieć wczoraj i wysłałem wiadomość, ale jak widać chyba się nie wysłała, a to był w pyte długie i mi się nie chce znowu pisać, więc po prostu uznaj, że napisałem, że chodzi mi o kompromis aborcyjny i podałem jakieś tam argumenty, srete pete itd.
Odpisz
22 czerwca 2021, 17:36
lol
Odpisz
22 czerwca 2021, 17:45
@Dehit: wiem
Odpisz