Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Zagadki ludzkiego umysłu
Pamięta ktoś o tamtej aferze?
Ależ geniusz
Yyyy 90 minut to dużo?
Misterny plan producentów kocich uszek się opłacił
Trzeba było iść w management
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież12 października 2019, 09:20
może to być całkowicie wyrwane z kontekstu i tak zapewne jest
Odpisz
13 lutego 2014, 16:35
"Nie mniemajcie, że przyszedłem, przynieść pokój na ziemię; nie przyszedłem przynieść pokój, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić człowieka z jego ojcem i córkę z jej matką, i synową z jej teściową. Tak to staną się wrogami człowieka domownicy jego. Kto miłuje ojca albo matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien; i kto miłuje syna albo córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien."
(Ew. Mateusza 10:37)
Odpisz
15 lutego 2014, 08:33
@Paulius: Ale Katolicy się tym przynajmniej za bardzo nie przejmują.
Odpisz
15 lutego 2014, 08:36
@Paulius: No tak, ale epokę mordu za wiarę w różnych odłamach chrześcijaństwa mamy już za sobą. Jesteśmy na wyższym poziomie niż oni. Raczej nie spotkasz katolika, który chce wysadzić autobus z dziećmi "w imię wiary".
Odpisz
15 lutego 2014, 08:37
@Paulius: Brawo Paulius . idę to zacytować księdzu na religu
Odpisz
15 lutego 2014, 08:59
@Karso21Respawn: no raczej nie. Słyszałem że islamiści modlą się o to aby na olimpiadzie w soczi wszystko pierdutneło. Kurde wielka religia pokoju...
Odpisz
15 lutego 2014, 09:39
@majki909: Mi ksiądz sam to cytował. Poza tym, po zacytowanym fragmencie padają jeszcze dwa wersy: "Kto nie bierze swego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien. Kto chce znaleźć swe życie straci je, a kto straci swe życie z Mego powodu, znajdzie je". Cały ten fragment (Mt, 10, 34-39) nosi tytuł "Wyrzeczenie".
Odpisz
15 lutego 2014, 13:45
@Paulius: A slyszales kiedys o czyms takim no nie wiem... jak PRZENOSNIA?
Odpisz
15 lutego 2014, 13:47
@Paulius: Dzięki, właśnie miałem tego szukać ;) A poza tym większość muzułman też nierze tego ich wersu na poważnie. U nich ekstremiści religijni to znaczna mniejszość. Problem w tym, że jest to mniejszość sprawująca władzę absolutną.
Odpisz
15 lutego 2014, 13:47
@mtista: skoro to jest twoim zdaniem przenośnia, to czemu ten fragment koranu ma nią nie być?
Odpisz
15 lutego 2014, 13:57
@lenn12on: ten fragment pisama sw mowi o tym, ze musimy isc za bogiem nawet jesli nasza rodzina jest temu przeciwna, i mielibysmy przyniesc jej wstyd i zostac wygnani i na nawet jesli grozi nam smierc musimy isc za bogiem, tak jak on umarl na krzyzu za nasze grzechy a fragment koranu mowi poprosu zabijaja kogokolwiek i gdziekolwiek
Odpisz
15 lutego 2014, 19:32
@Paulius: powiedz mi proszę.... gdzie w cytowanym przez ciebie fragmecie biblii jest wzmianka o mordowaniu?
Odpisz
15 lutego 2014, 21:58
@mtista: mówi aby zabijać tych, którzy nie chcą miłować boga, ale nieistotne, bo prawie każda religia opiera się na poróżnianiu i zabijaniu, chrześcijaństwo, islam, judaizm to wszystko to samo
Odpisz
16 lutego 2014, 10:54
@lenn12on: taaaa... bo katolicy wysadzaja meczety, zabijaja islamistow, przesladuja ich, niedaja im stawiac meczetow na terytorium swojego kraju...(to oczywiscie sarkazm)
Odpisz
16 lutego 2014, 14:20
@mtista: przypomnieć ci, co było 1000 lat temu?***enie dzieci w jerozolimie i palenie starców, właśnie przez katolików? islam ma teraz swój okres krucjat, chrześcijaństwo przez to przeszło, ale każda religia (nawet buddyzm!) ma taki okres w swojej historii
Odpisz
16 lutego 2014, 19:31
@lenn12on: tak, tylko ze wojna jest wpisana w kulture islamu
Odpisz
16 lutego 2014, 19:35
@mtista: jak w chrześcijaństwa, skoro wywodzimy się ze starego testamentu, prawda?
Odpisz
16 lutego 2014, 19:44
@lenn12on: ja tam jestem chrzescijaninem i nie wiem tego ale wiem to: CHRZESCIJANIE NIE MORDUJA ISLAMISTOW!
Odpisz
16 lutego 2014, 20:14
@lenn12on: Niechaj Bóg ma Cię w swojej opiece :)
Odpisz
17 lutego 2014, 01:31
Wszystkich CHRZEŚCIJAN i Ciebie również.
Odpisz
17 lutego 2014, 19:29
@Izabela1: Nie tylko chrześcijan :D
Odpisz
17 lutego 2014, 20:15
ja się sam sobą zaopiekuję :) ale wolę uważać na boga, który najpierw każe mordować dzieci w ''świętym mieście'', a teraz potępia tych, którzy robią to samo
Odpisz
17 lutego 2014, 20:40
@lenn12on: Możesz jaśniej ? :)
Odpisz
18 lutego 2014, 03:23
Masz rację nie tylko Chrześcijan :)
Nie zgadzam się na zabijanie drugiego człowieka tylko dlatego że ma inne poglądy religijne.
Każdy ma swój rozum i wie co robi, podejmuje decyzje dla niego najlepsze w danej chwili.
Tylko że przechodząc na Islam nie masz odwrotu, nie wolno ci podejmować samodzielnie decyzji (wyłącz myślenie).
Odpisz
18 lutego 2014, 10:01
@Paulius: nie w temacie co ty tak masz 9 na 9
Odpisz
18 lutego 2014, 13:02
@pracoholik: 18tu osobom spodobała się moja riposta z czego 9 nagrodziło mnie zielonym za ambitny tekst, natomiast drugie 9 osób doznało bólu dupy i dało czerwone.
Odpisz
18 lutego 2014, 17:46
nie wiem czy się da
Odpisz
18 lutego 2014, 19:33
@Paulius: szkoda tylko, że nie dokończyłeś tego cytatu... uciąłeś go w najważniejszym momencie... a jeśli o Koran to myślę że tu tak samo się zachowano i nie atakuję islamu....
Odpisz
Edytowano - 28 czerwca 2017, 18:47
@Paulius: Musisz znaleźć inny cytat, bo ten z Koranu wyraźnie nawołuje ludzi, do zabijania ludzi ( Konkretnie innowierców bodajże. ). A tutaj jest o karze od Boga i to za coś, a nie za inną wiarę.
Odpisz
21 października 2017, 20:44
@Paulius: Bo te wszystkie religie to są siebie warte, wiara w jakieś bóstwo w chmurach?
X
ku*wa
D
Odpisz
10 stycznia 2018, 09:44
@TheHunterMikiPL: Też nie do końca. Tutaj jest też konkretnie o tym, że chrześcijanie będą dyskryminowani i prześladowani. "Ale kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony". Tyle że Paulius tego już nie dopisał, heh. Wiem, szybki jestem.
Odpisz
15 lutego 2014, 12:56
Podobno Świadkowie Jehowy czytają tylko wybrane fragmenty Biblii, korzystając z tego, że tak mało ją czytamy, by uświadomić nam, że Bóg jest w wielu sytuacjach zły na ludzi. Co jeśli nie cały koran mówi o zabijaniu? Choć pewnie o miłości do bliźniego przeczytamy tam mniej.
Odpisz
15 lutego 2014, 14:42
@Kapsel112: A słyszałeś kiedyś, żeby w którymś z cywilizowanych europejskich krajów ktoś obciął komuś głowę i tłumaczył się, że religia chrześcijańska mu na to pozwala (a wręcz wymaga tego od niego) ?
Gdyby ktoś się zasłaniał religią chrześcijańską w sprawie o morderstwo to by go wyśmiali.
A gdy "religią" zasłania się islamista, to trzeba być tolerancyjnym tak ?
Odpisz
2 stycznia 2015, 10:42
@Izabela1: Nie tylko obcieli głowę, ale także nabili ją na pal, wcześniej ukrzyżowali lub rozstrzelali.
Odpisz
9 stycznia 2015, 21:59
@Kapsel112: W Biblii jest wiele ukrytych znaczeń które często jest bardzo trudno zrozumieć i gdy się tylko Ją przeczyta może nic z tego nie wyniknąć.
Odpisz
15 lutego 2014, 19:13
Islam to religia pokoju,a jeśli się nie zgadzasz to musisz umrzeć.
Odpisz
15 lutego 2014, 14:30
Katolicyzm jest religią pokoju. Starczy powiedzieć, że katolicyzm stworzył podwaliny etyczne i moralne, także pod Kartę Praw Człowieka. Islam zaś, zrobił wręcz totalnie odwrotnie.
Stary Testament jest jednym ze źródeł Koranu. Muzułmanie transformowali go jednak na swoje potrzeby. Więc nie może Pani mówić, że w Biblii jest więcej krwi, niż w Koranie.
Poza tym:
katolicyzm mówi, że niewiernych należy nawracać, ale nie siłą. Tak jest zapisane w Biblii:
(Mk 16, 15-18)
"I rzekł do nich: "Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię wszelkiemu stworzeniu! 16 Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie zbawiony; a kto nie uwierzy, będzie potępiony. 17 Tym zaś, którzy uwierzą, te znaki towarzyszyć będą: w imię moje złe duchy będą wyrzucać, nowymi językami mówić będą; 18 węże brać będą do rąk, i jeśliby co zatrutego wypili, nie będzie im szkodzić. Na chorych ręce kłaść będą, i ci odzyskają zdrowie". "
Odpisz
15 lutego 2014, 13:44
Wyrwanie z kontekstu jednego zdania i przedstawianie go jako dowodu co do złych intencji jakiejś wiary jest gówno warte. Nie pozdrawiam.
Odpisz
15 lutego 2014, 11:54
Bo na kłamstwo, że "Islam jest religią pokoju"najlepiej odpowiadać ICH KORANEM
Muzułmanin uważa, że wers w koranie jest przekłamany, uważa, że Allah kłamie. Koranu nie wolno zmieniać, teoretycznie nie wolno go nawet tłumaczyć (tłumaczenie koranu nie nazywa się "Koranem" tylko "przekładem Koranu").
Muzułmanin mówiąc, że coś w koranie jest przekłamaniem dopuszcza się bluźnierstwa przeciw Bogu (Allah) i podlega karze śmierci, co również jest w tej książce.
Odpisz
14 lutego 2014, 13:50
żeby był pokój musi być wojna przy pomocy wojny można by było zaprowadzić pokój na całym świecie najpierw potrzeba jakiegoś dyktatora który poprowadzi wielką armię i podbije wszystkie ziemie zaprowadzając tam swój język i kulturę niszcząc patriotyzm wśród ludzi na podbitych ziemiach ale taka wojna nie ma sensu bo 1 kraj kontra wszyscy inni ma małe szanse na powodzenie a nawet jakby się udało to ten pokój byłby kruchy i trudny w utrzymaniu
Odpisz
15 lutego 2014, 09:16
@bylejakbylegdzie: Ekhm... Niemcy
Odpisz
15 lutego 2014, 09:47
@bylejakbylegdzie: Takie coś racjonalne, ale prawdę o powstaniu takiego mocarstwa omawia się przy Wojnach Światowych. Poza tym taka dyktatura prowadzi do otwartych represji innych narodowości (represje na polakach w czasie II WŚ i po na terenach Wschodnich)
Odpisz
15 lutego 2014, 09:52
@HusarzPL: wiem
Odpisz
13 lutego 2014, 17:49
Zeby był pokój musi być wojna :)
Odpisz
15 lutego 2014, 11:04
@jacek1s: Jest... w komentarzach...
Odpisz
15 lutego 2014, 13:12
@majki909: Ta :D szczególnie że napisałem to samo co bylejakbylegdzie i mam tyle strzałek w dół xDD
Odpisz
15 lutego 2014, 13:27
@jacek1s: Chyba ktoś Cię nie lubi... lubię się przyjaźnić ze skazańcami :>
Odpisz