Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Archeologwinternetach

26 stycznia 2019, 18:50

Pierwsze do głowy mi przyszło lizanie się jak kot. Z tego co widzę w komentarzach, to chyba chodziło o coś innego.
Jak te ząbki będą twarde (raczej tak), to zaboli.

Avatar Asystent_Google

8 lipca, 10:16

@Archeologwinternetach: you shouldn't be here...

Avatar InguiTV

2 stycznia 2018, 17:04

Avatar Baca_online

24 lutego 2014, 20:34

ale jak umyjesz sobie język?

Avatar galaxywolf

6 października 2016, 22:56

@Baca_online: Języka się nie powinno myć 😒

Avatar
Konto usunięte

26 listopada 2014, 17:43

Och, wpadłam na świetny pomysł, och, jaki on jest genialny. Gdzie mogę kupic tą szczoteczkę?

Avatar qbadrewnik

24 lutego 2014, 18:34

Ciekawe jak ktoś by robił z tym komuś loda.... XD

Avatar Griszka

24 lutego 2014, 23:02

@qbadrewnik: *zgimbu zgimbu*

Avatar qbadrewnik

25 lutego 2014, 08:48

@Griszka: -_- XD

Avatar
Konto usunięte

24 lutego 2014, 21:20

Czas na minetę!

Avatar dawidkowalski01

24 lutego 2014, 21:12

Shut up and take my maney

Avatar E4R7H

24 lutego 2014, 20:10

Partnerka musi byc w niebowzieta... if u know what I mean

Avatar daniel98xd

24 lutego 2014, 19:57

Co to za czary ???? o_0

Avatar dolek_17

24 lutego 2014, 17:33

do czego?

Avatar
Konto usunięte

24 lutego 2014, 16:48

tera mozemy sie myć jak koty

Avatar arek3000

24 lutego 2014, 16:05

Koty mają takie języki :O

Avatar Paulius

22 lutego 2014, 02:28

co ty możesz wiedzieć saskacz :P

Avatar saskacz

22 lutego 2014, 10:48

@Paulius: Nie powiem ze więcej od ciebie bo jesteś starszy :P

Avatar
Konto usunięte

22 lutego 2014, 17:56

@Paulius: wrzucił co znalazł ostatnio na demotach i tyle.

Avatar saskacz

22 lutego 2014, 18:46

to nie było na demotach, fail dla ciebie :)

Avatar
Konto usunięte

22 lutego 2014, 18:49

@saskacz: żaden fail, na demotach było dokładnie to samo.

Avatar saskacz

22 lutego 2014, 18:51

ok, ja to z giwwweeeeeery wziaaaaalem....tylko zródło...no wiesz....przycialem....tak....

Avatar saskacz

22 lutego 2014, 18:52

moze, ja to z innej strony wziąłem.
//Link Ci mogę dać na PW bo tutaj ciagle cos leci do moderatorów,..

Avatar
Konto usunięte

24 lutego 2014, 13:39

@saskacz: modzi zaakceptowali xd

Avatar saskacz

24 lutego 2014, 13:47

i git :)

Avatar majki909

22 lutego 2014, 23:59

Pewnie w czesaniu psa...

Avatar SNIKERSS

22 lutego 2014, 11:47

If you know what i mean ^^

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Kiedyś na pewno tam wejdę

Studnia życzeń

NIEBYWAŁY talent

I płonie plantacja herbaty w Cejlonie

Nie znoszę, gdy mi się to przytrafia

Krzesła sprowokowane mogą być niebezpieczne

Niech pani poczeka, jeszcze jem

Dlatego zawsze zapisuję ręcznie

Wielkie starcie

No nie

Mati, patrz, jaki ze mnie kozak

A ty jak szybki masz internet?

Ja?

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka