Ale jak to sajens fikszyn?
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Czy wy tam niedźwiedzia macie ku*wa?!
Społeczeństwo
Szczek szczek
Miszany miszany do odmbioru! Ej, nie dla ciebie!
Stay toxic
U nich za coś takiego jest krzesło elektryczne
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież25 września 2021, 23:08
Gameplay to dla mnie najbardziej problematyczna część starych Might&Magic, Ósemkę za dzieciaka uwielbiałem i wielokrotnie przechodziłem, ale wracając się po latach do Siódemki w połowie gry się znudziłem niepotrzebnie dużą wielkością pewnych lokacji oraz powtarzalnością trzymania jednego przycisku, by zabić wszystkich widocznych przeciwników
Odpisz
Edytowano - 8 września 2022, 15:27
@przemek1ni: Gdy ostatnio grałem w siódemkę, walka mnie aż tak nie nudziła (może przez to, że walczyłem głównie czarami), ale fakt, wielkość np takiego Harmondale, przez które przechodzi się w trakcie gry setki razy zaczynała być upierdliwa, zwłaszcza, że o ile się nie miało zaklęcia skok, to miejscami trzeba było okropnie nadkładać drogi przez strome ściany.
No i notorycznie odradzający się tam orkowie byli irytujący (przynajmniej do czasu nauczenia się deszczu meteorytów i/lub spadających gwiazd ;) choć wtedy zwykle ma się już lot i można sobie na nich gwizdać)
Odpisz
8 września 2022, 21:34
@astrofizyk: Dla mnie kroplą przelewającą czarę goryczy było fabularne pokonywanie gigantycznego lochu gildii nekromantów, w którym absolutnie nic k*rwa ciekawego nie było, ale i tak trzeba było ten labirynt dwa razy przejść tylko po to, żeby o czymś pogadać z mistrzem gildii (a potem opcjonalnie tam wracać, żeby oddać jakiegoś questa, brr).
Mam niską tolerancję na tracenie mojego czasu przez to medium, znużenie to ostatnia rzecz, którą powinno się czuć podczas obcowania z gierką
Odpisz
8 września 2022, 15:17
Moje opus magnum.
Odpisz
15 września 2021, 13:05
No w Might and Magic VIII (chyba nie jestem pewien czy to nie było 6) najlepszą bronią są miotacze laserowe które zdobywa się na końcu eksplorując wrak statku kosmicznego i walcząc z robotami.
Odpisz
Edytowano - 19 września 2021, 03:03
@TheGreatcat: Niedawno ogrywałem i to samo było w 7 i 8. Z czym moim zdaniem w 6 było to fajniej rozwiazane. W 7 z czarem Haste miałeś ponad 30 ataków na jednego FPS grając bez tur
Odpisz
19 września 2021, 03:01
Moim zdaniem źle zrobili że sie wystraszyli wprowadzania tej nowej frakcji i wcisnęli wrota żywiołów. W might magic 6-8 (RPG) to naprawdę fajnie i spójnie poprowadzono i mi by sie osobiscie podobało bardziej niż żywiołaki
Odpisz
18 września 2021, 19:09
co to za muzyka
Odpisz
19 września 2021, 02:20
@VIGEE:
to remix https://www.youtube.com/watch?v=k4FF7x8vnZg
tej piosenki https://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY
Odpisz
15 września 2021, 17:27
Ah pamiętam tę fabułę herosa 3. Nie to co teraz jakiś heroes 7 co nawet nie ma inferno xd
Odpisz
12 września 2021, 18:47
Najlepsze że Might and Magic to tak naprawde Universum Sci fi
Odpisz
12 września 2021, 18:50
@Boberek00: W każdym razie te klasyczne, nie wiem jak te ubisoftowe, ale chyba odeszły od oryginalnego konceptu.
Odpisz
12 września 2021, 18:58
@astrofizyk: Ubi zrobiło z tego stu procentowe fantasy ale dalej wygląda fajnie
Odpisz
12 września 2021, 19:12
@Boberek00: szkoda ze heroesy nie mialy za bardzo elementow scifi
Odpisz
12 września 2021, 19:13
@Dawidosono: W 3 miał być dodatkowe królestwo, ale fanom się pomysł nie podobał
Odpisz
12 września 2021, 19:14
@Boberek00: no szkoda
Odpisz
12 września 2021, 19:17
@Dawidosono: Na pocieszenie powstał mod który ją dodaje
Odpisz
12 września 2021, 19:19
@Boberek00: wiem, gralem
Odpisz
12 września 2021, 19:00
heroski ❤️
Odpisz