@MatkaBoskaSowiecka: jak możesz być homoseksualna skoro (według ciebie) nie należysz do żadnej z dwóch płci? Masz pociąg tylko do osób ze swojej "płci"? Musisz z kimś porozmawiać o jego płci by zacząć/skończyć się nim interesować?
@BloodyEyes: "płeć biologiczna" to z angielskiego sex czyli sexuality czyli tak naprawdę nazywa się to sie "seksualność" płcie dalej pozostają 2 i nie zmienisz mojego zdania
@MatkaBoskaSowiecka: jest to w dalszym ciągu pociąg do osób konkretniej płci albo swojej albo przeciwnej. To że ktoś myśli jako osoba niebinarna nie ważne co zrobi i tak będzie wyglądać jak jedna z dwóch płci. To samo z transem. Wtedy nawet jak zmieni on płeć to dalej zmienia ją z 1 na 2 bo nie ma nic innego
@Krzycho112: no tak, biologiczna budowa wskazuje istnienie dwóch płci + osoby z dymorfizmem (czyli pomieszanie cech np. mężczyzna ma kobiecą figurę, kobieta miejąca męskie barki i szczękę) ale psychicznie można określić, że jest: mężczyzna, kobieta i osoba która czuje się pomiędzy kobietą a mężczyzną, ciężko jest to zrozumieć osobie która nigdy nie miała chodźby przemyśleń czy "pasuje"do swojej płci więc zwyczajnie taka osoba powinna przyjąć istnienie takich osób i mówić do nich tak jak im jest lepiej bo zwyczajnie można to zrównać co tego, że zamiast mówić do ciebie w męskiej formie wszyscy mówią w żeńskiej
@MatkaBoskaSowiecka: czy z dystansu określisz że dziewczyna jest niebinarna? Jeśli ci tego nie powie to tego nie wiesz. A więc musisz zagadać czyli ci się spodobała czyli oszukasz samego siebie jak ją odrzucisz bo nie jest niebinarna
@Krzycho112: W tym raczej chodzi o to, że zanim nie dowiesz się, że ktoś jest niebinarny, to nie będziesz czuł do niego pociągu. Acz nie wiem, nie jestem taką osobą i nie znam takiej, więc ten
@MatkaBoskaSowiecka: nie będziesz Niemcem. Możesz tylko być Polakiem z obywatelstwem niemieckim. Tak samo "płeć biologiczna". Nie możesz być niebinarnym. Możesz być tylko kobietą/mężczyzną który to uważa że jest niebinarny
@Krzycho112: demiseksulizm to spektrum aseksualizmu który polega na tym, że póki nie poznasz bliżej osoby, nie zaufasz nie nawiążesz bliższych relacji nie będziesz odczuwać pociągu seksualnego, zwyczajnie nie ma takiego czegoś, że patrzysz na kogoś i myślisz "o, on/ona jest taki/a atrakcyjny/a! Przestałbym się z nim/nią" tylko zwyczajnie może się pojawić chęć zbliżenia cielesnego po zaufaniu tej osobie i bardzo często chodzi zwyczajnie o emocje a nie sam pociąg seksualny jako taki, w tedy pociąg opiera się na emocjach
@BloodyEyes: nie jestem pełnoletni. Raz. Na Antarktydzie nie ma lotnisk. Dwa. Jako obywatel tego kraju muszę chodzić do szkoły. Trzy. Nawet jak odrzucić tą szkołę bo bardziej byłem za argumentem żeby wyjechać i nie musieć się uczyć to nie mogę dalej wyjechać gdzie chcę
@BloodyEyes: to jest właśnie definicja seksualności. Raczej mały odsetek osób tak po prostu spojrzy na dowolną osobę i zachce jej się stosunku na środku ulicy
@Krzycho112: Nie? To, co czujemy i z czym się utożsamiamy czasami może być ważniejsze od stanu faktycznego, bo to nasze uczucia i tego typu bzdury nami kierują, nie ciało, ciało bez umysłu to tylko mięso. Oczywiście nie zawsze to co czujemy jest najważniejsze, jeśli spowodowane jest to chorobą, a jak na razie nic nie wskazuje na to, jakoby niebinarność była spowodowana jakąkolwiek chorobą
@MatkaBoskaSowiecka: jak oszukuję? Tak naprawdę ta dyskusja może trwać ze 3 godziny bo ten temat jest taki sam jak zakaz aborcji. Masz po równo argumentów za oraz przeciw. I nie nie trolluje jeżeli o to ci chodziło
@Krzycho112: nie mówię, że od razu ale bardziej, nie widzą takiej atrakcyjności ani nie mają potrzeby żeby dana osoba była aż tak atrakcyjna żeby poczuć do niej pociąg który nawet nie tyle co jest seksualny co emocjonalny, zwyczajna chęć bycia jeszcze bliżej tej osoby
Chodziło mi o to, czemu uważasz, że jeśli ktoś poczułby pociąg do jakiejś osoby dopiero po dowiedzeniu się, że jest niebinarna, to że oszukiwałby siebie
@MatkaBoskaSowiecka: bo to nie jest horoba tylko "brak tożsamości seksualnej". Co i tak nie zmienia że jak porozmawiam z mężczyzną (jestem hetero) i on mi powie że jestem kobietą to nagle postanowię że a to dobra to jednak cię kocham
@MatkaBoskaSowiecka: ponieważ skoro podchodzisz do osoby to raczej z ciekawości. Raczej nie podejdziesz tak po prostu na środku np dworca PKS i wszystkich ludzi zaczniesz się powoli wypytywać o płeć i wybierzesz których być może będziesz kochać.
@BloodyEyes: jeżeli nie czują jakiejkolwiek atrakcyjności to po co wypytują się o płeć? Z ciekawości. Czyli zaciekawiła go ta osoba czyli chce wiedzieć czy ta osoba np lubi coś tam nie ważne co nie skupiam się. Równie dobrze osoba nie musi mieć takiej płci albo mieć ale o tym nie mówić a mimo to bez pytania o płeć polubisz/pokochasz tą osobę
@Krzycho112: po pierwsze, to nie tak, że on ma prawo ci powiedzieć, jesteś dziewczyną, po drugie nawet gdyby miał takie prawo to jako hetero dziewczyna nie koniecznie musisz się w nim zakochać w końcu to nie tak, że każdego kogo poznasz kochasz a po trzecie, jeśli nadal po "nadaniu" ci płci będziesz czuć pociąg do kobiet to jesteś już homo nie hetero
@Krzycho112: jest różnica między lubić a kochać, można polubić kogoś jako znajomego a dopiero potem się zakochać i jako znajomi wiedzieć o tym, że jest niebinarny, znam wiele takich osób a wcale ta wiedza nie wynika z zakochania tylko zwyczajnej rozmowy
@BloodyEyes: jeżeli widzi że to jest dziewczyna i nawet nie próbuje tego ukryć to może tak powiedzieć i ja mu się nie zdziwię. Ale skoro widzisz osobę i uważasz że chcesz zagadać po to aby poznać tą osobę od strony intymnej (bądź co bądź wedlug tej rozmowy "płeć biologiczna" to dosyć intymna sprawa bo dosłownie takie pytanie oznacza "do czego czujesz pociąg seksualny") czyli masz do niej pociąg seksualny
@MatkaBoskaSowiecka: możesz powiedzieć o które pytanie chodzi bo się zgubiłem komu odpisuje na co (Jeeeny tyle tekstu a pewnie admin za jakieś 20 minut przyjdzie i powie "nie no tak to nie" i wykosi cały wątek)
@Krzycho112: Chodzi mi o tego koma, w którym mówiłeś, że jeśli spodobała Ci się jakaś osoba tylko dlatego, że nie jest niebinarna, to tak naprawdę się oszukujesz
@Krzycho112: czy zagadywać trzeba przez zainteresowanie seksualne? Nie, cały czas powtarzam, że najpierw można być znajomymi w cale nie myśląc o kimś jak o chłopaku/dziewczynie więc zwyczajnie dopiero potem może się wziąć taki pociąg, tylko raz byłam w związku który zaczął się od pociągu seksualnego reszta była skutkiem znajomości i dziewczyny z którymi byłam nie były nie wiadomo jak ładne więc nie mów, że zawsze trzeba czuć pociąg seksualny
@BloodyEyes: tak jak powiedziałem w innym pytaniu jeżeli rozmawiacie o "płci biologicznej" to już bardziej intymna sprawa a raczej nie rozmawiasz z kolegą o tym kto ma jak długiego *ekhm*
A i żeby nie było. To że toczę taką dyskusje nie oznacza że nie szanuje waszej opinii tylko mówię swój pogląd na świat bo wiele osób pewnie tak go teraz odbiera
@BloodyEyes: nie chodzi mi o zwykłe zsgadanie typu jak masz na imię czy co lubisz robić. Tylko raczej chodzi mi o fakt że "płeć biologiczna" ocenia PREFERENCJE SEKSUALNE danej osoby a raczej na normalne warunki (jak nie jesteś stulejarzem) to nie podchodzisz do kobiety i nie mówisz "siema chcesz się ruch*ekhm*
@Krzycho112: właściwie to zależy od osoby, są osoby które nie mają problemu mówić większości osób po krótkim czasie, że się czują trans czy niebinarnie a są takie którego tego nie chcą mówić więc taka rozmowa nie musi być aż tak intymna
@BloodyEyes: szczerze zależy od osoby ale jednak większość osób raczej się z tym nie odnosi AŻ TAK (co łatwo widać na przykładzie samego LGBT. W końcu nie wszyscy niszczą posągi i krzyczą że są LGBT itp. tylko większość jest spokojna i zachowuje się jak każda inna osoba
@Krzycho112: nie wiem jak chcesz to odebrać ale nie podoba mi się cała moja klasa a raczej nikt z niej mi się nie podoba a jakoś były rozmowy an temat tego jak kto się czuje i orientacji i mogę spokojnie wskazać jakieś 70% orientacji z klasy (zwyczajnie jesteśmy w klasie gdzie większość to LGBT i jest przez to nam łatwiej rozmawiać bo "swój pozna swojego")
@BloodyEyes: odbieram to raczej jako "jesteśmy razem w klasie. Jesteśmy razem i spędzimy razem X lat (bo nie wiem w której klasie jesteś itp.) Bardziej ciekawi mnie czy zrobiliście jakąś ankietę tylko skąd te wyniki.
Tak po prostu z ciekawości nie żeby coś
@Krzycho112: generalnie dużo osób ma rzeczy z LGBT i zwyczajnie pytania z ciekawości pod tytułem "jesteś LGBT?" I większość odpowiedzi była twierdząca, w grupce z którą się zadaje czyli 10 osób to jedna jest hetero ale mimo wszystko, znam orientację też innych bo zwyczajnie słyszę rozmowy innych albo ktoś opowiada gdzie był w weekend/wakacje i no logiczne, że laska jest bi lub homo jak mówi "byłam w wesołym miasteczku z dziewczyną" więc zwyczajnie taka klasa, dosyć specyficzna klasa bo językowa (jedna połowa ma chiński a druga hiszpański) i zwyczajnie, większość tej klasy ogalda anime a to jest bardzo ciekawe zjawisko, że większość osób oglądających anime jest LGBT
@BloodyEyes: to z anime to akurat zbieg okoliczności (raczej). Przedmioty z LGBT nie są raczej wyznacznikiem orientacji bo u mnie w nowej klasie większość dziewczyn chodzą z takimi torbami czy plecakami bo zwyczajnie im się podobają a nie koniecznie dla manifestu. Ale z resztą się zgadzam
@Krzycho112: niby zbieg okoliczności ale faktem jest, że znam tylko kilka osób które są hetero a oglądają anime a większość moich znajomych stanowią osoby oglądające anime ale to szczegół ale jak już mówiłam, rzeczy z LGBT same w sobie nic nie znaczą ale z ciekawości padały o to pytania na które odpowiedź była w większość "tak, jestem *tu wstaw dowolną orientację LGBT*"
@Zimowiec: bo zwyczajnie każda ze stron miał logiczne argumenty i było ich dużo, każdy można było omówić nawet w 3-4 odpowiedziach, gówno burza jest w tedy gdy jest to kłótnia z brakiem kultury, używanie różnych obraźliwych określeń czy wyzywanie drugiej strony bo się z nią nie zgadzamy, tutaj może momentami wyglądało "agresywniej' ale były pozostawione zasady kulty
@nwmjakomdacnazwexd: w sensie demiseksualizm czy zupełnie wykluczając pociąg erotyczny? Tzn podniecenie czując tylko do jednych, a do innych tylko uczucie? Jak dla mnie jedno i drugie brzmi całkowicie naturalnie - to raczej wymysł współczesnych naśladowców Freuda, by wszelką miłość wiązać z seksem, podczas gdy istnieją jej różne, często nieseksualne rodzaje.
@Kapitalistka_: Czyli Czekaj, żebym dobrze zrozumiał o co chodzi.
Czyli według tego schematu można opisać kobietę która ma męża i psa, kota i rybkę bo kocha zwierzęta, jako heteroseksualną i zoofilioromantyczką? Tak? Dobrze to rozumiem?
@Kapitalistka_: Myślę, że uczucie można poczuć do każdego, niezależnie od orientacji. Co najwyżej w utworzeniu tego głębszego uczucia zatrzymać nas może właśnie brak pociągu do danej płci. Co do mojego komentarza wyżej, wybacz moje bluzgi w twoim kierunku. Ale wyjaśnij mi, na czym polega twój przypadek biseksualnosci i homoromantycznosci, pragnę to zrozumieć.
True, tak strasznie true. Ludziom powtarza się, że seks jest podstawową potrzebą człowieka, bez której nie przeżyje, jakby po prostu nie był dawką dopaminy, którą możemy otrzymać od wielu innych rzeczy, a nie musimy żyć jak jakieś zwierzęta, które poddają się naturalnej żądzy kopulacji. Jesteśmy przecież ewolucyjnie wyżej.
@Saurfang: no jakby to tak nie działa, nie da się poczuć do każdego, istnieją też osoby aromantyczne, a biseksualizm homoromantyczność polega na tym że chcesz się r....ć i z płcią tą samą i przeciwną, ale nie mógłbyś zauroczyć się i zakochać w płci przeciwnej tylko tej samej
@nwmjakomdacnazwexd: No tak, rżnięcie się bez miłości mmm
Całkowicie tego nie czaję.
Kontynuując, czy tworząc relację jakąkolwiek z drugą osobą, raczej jej płeć nie ma wpływu, o ile ta relacja nie ma zrodzic się w coś więcej - wtedy spoglądamy na płeć, myśląc o naszych seksualnych potrzebach.
Gdyby był mężczyzna, który z charakteru byłby jak kobieta, taka biseksualna homoromantyczka nie byłaby z nim w związku, nie kochalaby go, bo jest mężczyzną? Czy to ma sens?
tego się nie wybiera tylko tak się po prostu czuje i tyle, np. można czuć podniecenie seksualne względem kobiet, ale nie można się w nich zakochać nawet jak by się chciało
@nwmjakomdacnazwexd: Jestem heteroseksualny, więc nie zakocham się w mężczyźnie, bo nie potrafię czuć do niego pociągu seksualnego. Ale dobra przyjaźń nie różni się wiele od miłości, mówię z doświadczenia. Większość moich " zakochań" (bo tylko ostatnie było prawdziwym zakochaniem) zaczęło się od przyjaźni. Gdybym był homoseksualny, pewnie mógłbym się zakochać w mężczyźnie.
A co do kolegi, to zdaje mi się, że on nie pisze, że brzmi jak bycie gejem, tylko...
"To serio brzmi jak bycie ...jem który tylko chce się r....ć" Policz liczbę kropek w cenzurze, mówi o byciu w potocznym języku określeniem penisa, a nie gejem.
@Iphonix: Jesteś trollem, czy jak? Jestem pogodzony ze wszystkim, szanuję każdego człowieka niezależnie od czegokolwiek, bo tak powinien żyć dobry katolik, ale są rzeczy których nie rozumiem, a chciałbym zrozumieć. Poza tym, czyż nie dyskusja i wymiana myśli jest drogą do oświecenia i posiadania otwartego umysłu na inne idee?
Z twojej wypowiedzi wyczytać by można jakobym nie szanował osób lgbt, co jest wielkim kłamstwem. Nie rozumiem natomiast pojęć i myśli, które głoszą, i to je tu poddałem dyskusji, ani razu nie wypominajac nikomu orientacji, poza jedną wypowiedzia, którą napisałem w pośpiechu i za którą przeprosiłem, postanowiłem jej jednak nie usuwać, jako że uważam ukrywanie swoich błędów za głupotę.
@Saurfang: kurde mam wrażenie że już na to odpisałam, ae odpiszę:
jeżeli dobra przyjaźń niewiele różni się od miłości, a romantyczność łączy z seksualnością to czy r....sz swojego najlepszego przyjaciela?
a co do kolegi to gej jest tylko dla przykładu
@nwmjakomdacnazwexd: Nie r....m swojego przyjaciela, bo jestem heteroseksualny. Poniekąd rozumiem co masz na myśli, po prostu... Uważam seks bez miłości za zwierzęce zaspokajanie wmowionych sobie potrzeb.
@Saurfang: mówisz to jakbyśmy nie byli zwierzętami
A jesteśmy
I jedynie udajemy, że jest inaczej. Bardzo wiele rzeczy które robimy są dokładnie tym co robią inne gatunki. Tylko my robimy to w inny sposób i to komplikujemy. Spójrz na wojny, kłótnie. Cały czas się kłócimy. Tak samo jak zwierzęta się napi...alają.
@Saurfang: Częściowo tak, jednak są sytuacje gdzie panowanie nad podstawowymi instynktami jest nie możliwe albo ograniczone.
W zasadzie czym różni się człowiek od zwierząt czy maszyny opartej na sieci neuronowej? My, zwierzęta i takie maszyny przetwarzamy informacje, co w zasadzie można nazwać myśleniem. Więc co w takim razie odróżnia nas i zwierzęta? Zdolność do świadomego myślenia. Umiejętność analizy różnych wariantów wydarzeń w zależności od wybranych przez nas sposobów działania. To w zasadzie odróżnia nas od zwierząt. Celowo nie wspominam tutaj o maszynach bo ta dziedzina jest dopiero w powijakach, więc nie ma żadnych naukowych dowodów. W każdym razie, kończąc. Tak, ludzie dzięki zdolności myślenia świadomego są w stanie podejmować walkę z własnymi instynktami, ale mimo wszystko nasze "oprogramowanie" sprawia że popęd seksualny odnawia się po każdym wyładowaniu i musi mieć ujśćie, bo jeśli nie to prowadzi to do różnych dewiacji. Na tym polega różnica pomiędzy nami, a zwierzętami że możemy wybrać sposób ujścia tego napięcia.
@EteriusDragnilNatsu: Nie mogę się do końca zgodzić, że brak upustu powoduje do złych rzeczy. Zależy, czy jest to dobrowolna decyzja, czy nie. Z badań raczej wynika, że to właśnie uzależnienie od pornografii często doprowadza do dewiacji... Cóż, częściowo masz rację, częściowo nie. Wciąż jednak uważam, że jak sam powiedziałeś/aś, odróżnia nas od zwierząt samoswiadomosc i zdolność oceny swoich przeszłych działań, i właśnie te zdolności powinny jako społeczeństwo do stawiania coraz wyżej i stałego rozwoju jako rasa i istoty, zamiast stać w miejscu jak zwierzęta.
Pewnie nie wiedzą, że jestem kosmopolitycznym centrowcem pacyfistą do momentu aż zyskuję władzę i staję się nacjonalistycznym autorytetarnym militarystą.
Komentarze
Odśwież21 września 2021, 15:08
Komunizm może i jest zły ale co jest złego w byciu lesbijką?
Odpisz
21 września 2021, 15:11
@Zimowiec: Nic. To stereotyp, że każda osoba LGBT jest komunistą. Z znaczną większością co prawda tak jest, ale nie z każdym.
Odpisz
21 września 2021, 15:31
@Xenomorph12: chodzi bardziej nie o zwykłe osoby homoseksualne tylko osoby które na każdym kroku muszą podkreślać że takie są
Odpisz
21 września 2021, 16:10
@Krzycho112: łatwo poznać jeksi ktoś jaki pierwsze powie że jest homo/lub inne LGBT czy dopiero po jakimś czasie znajomości
Odpisz
24 września 2021, 17:52
@Xenomorph12: Ja przepraszam bardzo, ale jako osoba LGBT+ tępiłobym komunizm aż miło >:0
Odpisz
Edytowano - 24 września 2021, 17:58
@MatkaBoskaSowiecka: jak możesz być homoseksualna skoro (według ciebie) nie należysz do żadnej z dwóch płci? Masz pociąg tylko do osób ze swojej "płci"? Musisz z kimś porozmawiać o jego płci by zacząć/skończyć się nim interesować?
Odpisz
24 września 2021, 18:09
@Krzycho112: Nie jestem homo, jestem bi xD
Odpisz
24 września 2021, 18:10
@MatkaBoskaSowiecka: to nawet jeśli to jesteś BI będąc NIE BInarna (czego już i tak nie uznaję) więc na jakich to niby zasadach działa
Odpisz
24 września 2021, 18:13
@Krzycho112: Po prostu lubię i dziewczyny, i chłopaków, chociaż nie jestem żadnych z tych. Proste ¯\_(ツ)_/¯
Odpisz
24 września 2021, 18:14
@MatkaBoskaSowiecka: czyli innymi słowy lubisz wszystkich oprócz siebie
Odpisz
24 września 2021, 18:15
@Krzycho112: nie bibarność to mentalny brak płci, biologicznie wciąż są płcie i bi zakłada te biologiczne płcie nie psychiczne
Odpisz
24 września 2021, 18:15
@Krzycho112: No QwQ
Odpisz
Edytowano - 24 września 2021, 18:16
@BloodyEyes: "płeć biologiczna" to z angielskiego sex czyli sexuality czyli tak naprawdę nazywa się to sie "seksualność" płcie dalej pozostają 2 i nie zmienisz mojego zdania
Odpisz
24 września 2021, 18:17
@Krzycho112: Więc co myślisz o pociągu seksualnym do np. osób niebinarnych i transów?
Odpisz
24 września 2021, 18:19
@MatkaBoskaSowiecka: jest to w dalszym ciągu pociąg do osób konkretniej płci albo swojej albo przeciwnej. To że ktoś myśli jako osoba niebinarna nie ważne co zrobi i tak będzie wyglądać jak jedna z dwóch płci. To samo z transem. Wtedy nawet jak zmieni on płeć to dalej zmienia ją z 1 na 2 bo nie ma nic innego
Odpisz
24 września 2021, 18:20
@Krzycho112: no tak, biologiczna budowa wskazuje istnienie dwóch płci + osoby z dymorfizmem (czyli pomieszanie cech np. mężczyzna ma kobiecą figurę, kobieta miejąca męskie barki i szczękę) ale psychicznie można określić, że jest: mężczyzna, kobieta i osoba która czuje się pomiędzy kobietą a mężczyzną, ciężko jest to zrozumieć osobie która nigdy nie miała chodźby przemyśleń czy "pasuje"do swojej płci więc zwyczajnie taka osoba powinna przyjąć istnienie takich osób i mówić do nich tak jak im jest lepiej bo zwyczajnie można to zrównać co tego, że zamiast mówić do ciebie w męskiej formie wszyscy mówią w żeńskiej
Odpisz
24 września 2021, 18:21
@Krzycho112: No okej, ale co jeśli jakąś osobę kręcą tylko osoby niebinarne bez względu na ich płeć biologiczną? Cóż wtedy?
Odpisz
24 września 2021, 18:21
@BloodyEyes: "Czuje się pomiędzy" czuje. Nie jest.
Odpisz
24 września 2021, 18:22
@Krzycho112: Czuje, więc jest
Odpisz
24 września 2021, 18:23
@MatkaBoskaSowiecka: czy z dystansu określisz że dziewczyna jest niebinarna? Jeśli ci tego nie powie to tego nie wiesz. A więc musisz zagadać czyli ci się spodobała czyli oszukasz samego siebie jak ją odrzucisz bo nie jest niebinarna
Odpisz
24 września 2021, 18:23
@MatkaBoskaSowiecka: czy ja ja czuję się źle to jestem zły?
Odpisz
24 września 2021, 18:24
@Krzycho112: a słyszałeś kiedyś pojęcie demiseksulizmu?
Odpisz
24 września 2021, 18:24
@Krzycho112: emocje a uczucie samoświadomości to co innego
Odpisz
24 września 2021, 18:25
@Krzycho112: W tym raczej chodzi o to, że zanim nie dowiesz się, że ktoś jest niebinarny, to nie będziesz czuł do niego pociągu. Acz nie wiem, nie jestem taką osobą i nie znam takiej, więc ten
Odpisz
24 września 2021, 18:25
@BloodyEyes: a to dalej nie jest "płeć biologiczna"?
Odpisz
24 września 2021, 18:26
@MatkaBoskaSowiecka: to wtedy oszukujesz samego siebie bo nagle poczułeś że jednak się tą osobą interesujesz
Odpisz
24 września 2021, 18:27
@BloodyEyes: samoświadomość nie stwierdza że taki jesteś. Jak ja ogłoszę światu że jestem pingwinem to mogę sobie jechać na Antarktydę do domu?
Odpisz
24 września 2021, 18:28
@Krzycho112: jeśli pragniesz tam mieszkać to proszę bardzo
Odpisz
24 września 2021, 18:29
@Krzycho112: Nie. Ale jak np. zaczniesz utożsamiać się z byciem Niemcem, to się nim w pewnym sensie staniesz. Tak samo z płcią psychiczną
Odpisz
24 września 2021, 18:29
@Krzycho112: Czemu od razu oszukujesz? xD
Odpisz
24 września 2021, 18:30
@MatkaBoskaSowiecka: nie będziesz Niemcem. Możesz tylko być Polakiem z obywatelstwem niemieckim. Tak samo "płeć biologiczna". Nie możesz być niebinarnym. Możesz być tylko kobietą/mężczyzną który to uważa że jest niebinarny
Odpisz
24 września 2021, 18:31
@Krzycho112: demiseksulizm to spektrum aseksualizmu który polega na tym, że póki nie poznasz bliżej osoby, nie zaufasz nie nawiążesz bliższych relacji nie będziesz odczuwać pociągu seksualnego, zwyczajnie nie ma takiego czegoś, że patrzysz na kogoś i myślisz "o, on/ona jest taki/a atrakcyjny/a! Przestałbym się z nim/nią" tylko zwyczajnie może się pojawić chęć zbliżenia cielesnego po zaufaniu tej osobie i bardzo często chodzi zwyczajnie o emocje a nie sam pociąg seksualny jako taki, w tedy pociąg opiera się na emocjach
Odpisz
24 września 2021, 18:32
@BloodyEyes: nie jestem pełnoletni. Raz. Na Antarktydzie nie ma lotnisk. Dwa. Jako obywatel tego kraju muszę chodzić do szkoły. Trzy. Nawet jak odrzucić tą szkołę bo bardziej byłem za argumentem żeby wyjechać i nie musieć się uczyć to nie mogę dalej wyjechać gdzie chcę
Odpisz
24 września 2021, 18:32
@BloodyEyes: to jest właśnie definicja seksualności. Raczej mały odsetek osób tak po prostu spojrzy na dowolną osobę i zachce jej się stosunku na środku ulicy
Odpisz
24 września 2021, 18:33
@Krzycho112: nikt nie broni ci kupić własnej łodzi i tam dopłynąć
Odpisz
24 września 2021, 18:33
@Krzycho112: Nie? To, co czujemy i z czym się utożsamiamy czasami może być ważniejsze od stanu faktycznego, bo to nasze uczucia i tego typu bzdury nami kierują, nie ciało, ciało bez umysłu to tylko mięso. Oczywiście nie zawsze to co czujemy jest najważniejsze, jeśli spowodowane jest to chorobą, a jak na razie nic nie wskazuje na to, jakoby niebinarność była spowodowana jakąkolwiek chorobą
Odpisz
24 września 2021, 18:34
@MatkaBoskaSowiecka: jak oszukuję? Tak naprawdę ta dyskusja może trwać ze 3 godziny bo ten temat jest taki sam jak zakaz aborcji. Masz po równo argumentów za oraz przeciw. I nie nie trolluje jeżeli o to ci chodziło
Odpisz
24 września 2021, 18:35
@Krzycho112: nie mówię, że od razu ale bardziej, nie widzą takiej atrakcyjności ani nie mają potrzeby żeby dana osoba była aż tak atrakcyjna żeby poczuć do niej pociąg który nawet nie tyle co jest seksualny co emocjonalny, zwyczajna chęć bycia jeszcze bliżej tej osoby
Odpisz
24 września 2021, 18:35
@Krzycho112: Chyba się nie zrozumieliśmy xD
Chodziło mi o to, czemu uważasz, że jeśli ktoś poczułby pociąg do jakiejś osoby dopiero po dowiedzeniu się, że jest niebinarna, to że oszukiwałby siebie
Odpisz
24 września 2021, 18:36
@MatkaBoskaSowiecka: bo to nie jest horoba tylko "brak tożsamości seksualnej". Co i tak nie zmienia że jak porozmawiam z mężczyzną (jestem hetero) i on mi powie że jestem kobietą to nagle postanowię że a to dobra to jednak cię kocham
Odpisz
24 września 2021, 18:37
@MatkaBoskaSowiecka: ponieważ skoro podchodzisz do osoby to raczej z ciekawości. Raczej nie podejdziesz tak po prostu na środku np dworca PKS i wszystkich ludzi zaczniesz się powoli wypytywać o płeć i wybierzesz których być może będziesz kochać.
Odpisz
24 września 2021, 18:38
@Krzycho112: *choroba
No cóż, niektóre hetero czują pociąg także do transów, a niektóre nie. To normalne
Odpisz
24 września 2021, 18:39
@BloodyEyes: jeżeli nie czują jakiejkolwiek atrakcyjności to po co wypytują się o płeć? Z ciekawości. Czyli zaciekawiła go ta osoba czyli chce wiedzieć czy ta osoba np lubi coś tam nie ważne co nie skupiam się. Równie dobrze osoba nie musi mieć takiej płci albo mieć ale o tym nie mówić a mimo to bez pytania o płeć polubisz/pokochasz tą osobę
Odpisz
24 września 2021, 18:39
@Krzycho112: po pierwsze, to nie tak, że on ma prawo ci powiedzieć, jesteś dziewczyną, po drugie nawet gdyby miał takie prawo to jako hetero dziewczyna nie koniecznie musisz się w nim zakochać w końcu to nie tak, że każdego kogo poznasz kochasz a po trzecie, jeśli nadal po "nadaniu" ci płci będziesz czuć pociąg do kobiet to jesteś już homo nie hetero
Odpisz
24 września 2021, 18:40
@Krzycho112: No nie, bo to tak nie działa
Odpisz
24 września 2021, 18:41
@Krzycho112: jest różnica między lubić a kochać, można polubić kogoś jako znajomego a dopiero potem się zakochać i jako znajomi wiedzieć o tym, że jest niebinarny, znam wiele takich osób a wcale ta wiedza nie wynika z zakochania tylko zwyczajnej rozmowy
Odpisz
24 września 2021, 18:42
@BloodyEyes: jeżeli widzi że to jest dziewczyna i nawet nie próbuje tego ukryć to może tak powiedzieć i ja mu się nie zdziwię. Ale skoro widzisz osobę i uważasz że chcesz zagadać po to aby poznać tą osobę od strony intymnej (bądź co bądź wedlug tej rozmowy "płeć biologiczna" to dosyć intymna sprawa bo dosłownie takie pytanie oznacza "do czego czujesz pociąg seksualny") czyli masz do niej pociąg seksualny
Odpisz
24 września 2021, 18:43
@MatkaBoskaSowiecka: możesz powiedzieć o które pytanie chodzi bo się zgubiłem komu odpisuje na co (Jeeeny tyle tekstu a pewnie admin za jakieś 20 minut przyjdzie i powie "nie no tak to nie" i wykosi cały wątek)
Odpisz
24 września 2021, 18:45
@Krzycho112: Chodzi mi o tego koma, w którym mówiłeś, że jeśli spodobała Ci się jakaś osoba tylko dlatego, że nie jest niebinarna, to tak naprawdę się oszukujesz
Odpisz
24 września 2021, 18:45
@Krzycho112: czy zagadywać trzeba przez zainteresowanie seksualne? Nie, cały czas powtarzam, że najpierw można być znajomymi w cale nie myśląc o kimś jak o chłopaku/dziewczynie więc zwyczajnie dopiero potem może się wziąć taki pociąg, tylko raz byłam w związku który zaczął się od pociągu seksualnego reszta była skutkiem znajomości i dziewczyny z którymi byłam nie były nie wiadomo jak ładne więc nie mów, że zawsze trzeba czuć pociąg seksualny
Odpisz
24 września 2021, 18:45
@BloodyEyes: tak jak powiedziałem w innym pytaniu jeżeli rozmawiacie o "płci biologicznej" to już bardziej intymna sprawa a raczej nie rozmawiasz z kolegą o tym kto ma jak długiego *ekhm*
A i żeby nie było. To że toczę taką dyskusje nie oznacza że nie szanuje waszej opinii tylko mówię swój pogląd na świat bo wiele osób pewnie tak go teraz odbiera
Odpisz
24 września 2021, 18:47
@BloodyEyes: nie chodzi mi o zwykłe zsgadanie typu jak masz na imię czy co lubisz robić. Tylko raczej chodzi mi o fakt że "płeć biologiczna" ocenia PREFERENCJE SEKSUALNE danej osoby a raczej na normalne warunki (jak nie jesteś stulejarzem) to nie podchodzisz do kobiety i nie mówisz "siema chcesz się ruch*ekhm*
Odpisz
24 września 2021, 18:48
@Krzycho112: właściwie to zależy od osoby, są osoby które nie mają problemu mówić większości osób po krótkim czasie, że się czują trans czy niebinarnie a są takie którego tego nie chcą mówić więc taka rozmowa nie musi być aż tak intymna
Odpisz
24 września 2021, 18:49
@BloodyEyes: szczerze zależy od osoby ale jednak większość osób raczej się z tym nie odnosi AŻ TAK (co łatwo widać na przykładzie samego LGBT. W końcu nie wszyscy niszczą posągi i krzyczą że są LGBT itp. tylko większość jest spokojna i zachowuje się jak każda inna osoba
Odpisz
24 września 2021, 18:50
@Krzycho112: nie wiem jak chcesz to odebrać ale nie podoba mi się cała moja klasa a raczej nikt z niej mi się nie podoba a jakoś były rozmowy an temat tego jak kto się czuje i orientacji i mogę spokojnie wskazać jakieś 70% orientacji z klasy (zwyczajnie jesteśmy w klasie gdzie większość to LGBT i jest przez to nam łatwiej rozmawiać bo "swój pozna swojego")
Odpisz
24 września 2021, 18:51
@Krzycho112: tak ale powtórzę się, czuję się często jak ktoś również jest LGBT
Odpisz
Edytowano - 24 września 2021, 18:52
@BloodyEyes: odbieram to raczej jako "jesteśmy razem w klasie. Jesteśmy razem i spędzimy razem X lat (bo nie wiem w której klasie jesteś itp.) Bardziej ciekawi mnie czy zrobiliście jakąś ankietę tylko skąd te wyniki.
Tak po prostu z ciekawości nie żeby coś
Odpisz
24 września 2021, 18:54
@Krzycho112: uuuj chyba admin nam to zlikwiduje przyjaciele
Odpisz
24 września 2021, 18:55
@Krzycho112: No to zróbmy screena tej rozmowy czy cuś
Odpisz
24 września 2021, 19:01
@Krzycho112: generalnie dużo osób ma rzeczy z LGBT i zwyczajnie pytania z ciekawości pod tytułem "jesteś LGBT?" I większość odpowiedzi była twierdząca, w grupce z którą się zadaje czyli 10 osób to jedna jest hetero ale mimo wszystko, znam orientację też innych bo zwyczajnie słyszę rozmowy innych albo ktoś opowiada gdzie był w weekend/wakacje i no logiczne, że laska jest bi lub homo jak mówi "byłam w wesołym miasteczku z dziewczyną" więc zwyczajnie taka klasa, dosyć specyficzna klasa bo językowa (jedna połowa ma chiński a druga hiszpański) i zwyczajnie, większość tej klasy ogalda anime a to jest bardzo ciekawe zjawisko, że większość osób oglądających anime jest LGBT
Odpisz
24 września 2021, 19:05
@BloodyEyes: to z anime to akurat zbieg okoliczności (raczej). Przedmioty z LGBT nie są raczej wyznacznikiem orientacji bo u mnie w nowej klasie większość dziewczyn chodzą z takimi torbami czy plecakami bo zwyczajnie im się podobają a nie koniecznie dla manifestu. Ale z resztą się zgadzam
Odpisz
24 września 2021, 19:09
@Krzycho112: niby zbieg okoliczności ale faktem jest, że znam tylko kilka osób które są hetero a oglądają anime a większość moich znajomych stanowią osoby oglądające anime ale to szczegół ale jak już mówiłam, rzeczy z LGBT same w sobie nic nie znaczą ale z ciekawości padały o to pytania na które odpowiedź była w większość "tak, jestem *tu wstaw dowolną orientację LGBT*"
Odpisz
25 września 2021, 09:40
@BloodyEyes:
Odpisz
25 września 2021, 09:40
@MatkaBoskaSowiecka:
Odpisz
25 września 2021, 10:01
@Murarzowa: Dzięki Ci uvu
Odpisz
25 września 2021, 10:01
@Murarzowa: wow. Jestem pod wrażeniem. Mi by się nie chciało
Odpisz
25 września 2021, 18:32
@MatkaBoskaSowiecka: Czuję się pomidorkiem, czyli jestem warzywkiem? :)
Odpisz
25 września 2021, 19:34
@Zimowiec: k...a, co za gówno burza
Odpisz
25 września 2021, 21:21
@Zimowiec: to nie gówno burza tylko dyskusja, wymiana poglądów
Odpisz
25 września 2021, 21:22
@BloodyEyes: dokładnie
Odpisz
25 września 2021, 21:22
@BloodyEyes: strasznie długa wymiana poglądów
Odpisz
25 września 2021, 21:35
@Zimowiec: bo zwyczajnie każda ze stron miał logiczne argumenty i było ich dużo, każdy można było omówić nawet w 3-4 odpowiedziach, gówno burza jest w tedy gdy jest to kłótnia z brakiem kultury, używanie różnych obraźliwych określeń czy wyzywanie drugiej strony bo się z nią nie zgadzamy, tutaj może momentami wyglądało "agresywniej' ale były pozostawione zasady kulty
Odpisz
26 września 2021, 00:22
@BloodyEyes: mi się jej Szczerze nie chce czytać ale zawsze mam do nieco w galerii
Btw chcecie kawałek gównoburzy "szkoda, że jeja zweebiało"?
Albo relację z gównoburzy o kurach też mam
Odpisz
27 września 2021, 18:42
@Monnx: Być może :>
Odpisz
23 listopada 2021, 12:41
@Zimowiec: Muzułmanie mają na ten temat właściwą odpowiedź
Odpisz
13 grudnia 2021, 09:08
@Zimowiec: to że to jest dziwne, że geje to najlepsi przyjaciele kobiet, a lesbijki nienawidzą męszczyzn
Odpisz
22 września 2021, 19:18
mam lesbijkę w klasie i jakbym jej powiedział że nie szanuje LGBT to by wybuchła
Odpisz
22 września 2021, 19:44
@Sansfrompoland_505: to chyba dobrze
Odpisz
22 września 2021, 21:44
raczej tak
Odpisz
23 września 2021, 07:45
@Sansfrompoland_505: bo każdy taki człowiek powoduje strach
A strach ten kończy się dwoma próbami samobójczymi
Znaczy co
Odpisz
24 września 2021, 17:51
@Sansfrompoland_505: A czemu nie szanujesz LGBT?
Odpisz
26 września 2021, 04:27
@MatkaBoskaSowiecka: Bo może.
Odpisz
26 września 2021, 14:17
@MatkaBoskaSowiecka: mówię że jakbym jej powiedział, w rzeczywistości mam wywalone czy LGBT istnieje czy nie.
Odpisz
24 września 2021, 23:27
baza
Odpisz
21 września 2021, 20:19
czy ten mem to pasywno-agresywne nawiązanie do pewnej użytkowiczki?
Odpisz
22 września 2021, 00:07
@Maly_modelarz15: której
Odpisz
22 września 2021, 11:20
@Maly_modelarz15: a skąd takie podejrzenie?
Odpisz
22 września 2021, 11:32
Ej, a dasz ten obrazek bez watermarka??¿¿
Odpisz
22 września 2021, 11:59
spontaniczna sugestia zpowodowana przez wygląd i wypowiedzianą frazę
Odpisz
22 września 2021, 13:09
@Maly_modelarz15: masz rację
Odpisz
22 września 2021, 13:09
@Bejz_:
Odpisz
22 września 2021, 13:11
Dzięki!
Odpisz
21 września 2021, 17:29
https://youtu.be/Ci92e8j18rI
Odpisz
Edytowano - 21 września 2021, 15:47
było ale po angielsku
https://memy.jeja.pl/791791,typowy-michal-na-imprezie.html
Odpisz
Edytowano - 21 września 2021, 10:04
Pewnie nie wiedzą, że jestem autorytarnym militarystą, który ma sympatie do monarchii i trochę kontrolowanego kapitalizmu
Odpisz
21 września 2021, 10:40
I jest odpowiedzialny za co to stało się w Jarocinie.
Odpisz
21 września 2021, 13:51
wiemy
Odpisz
20 września 2021, 15:54
połowicznie rel, jestem apolityczną homoseksualistką (orientację romantyczną mam inną)
Odpisz
20 września 2021, 16:35
@nwmjakomdacnazwexd: epic lesbian
Odpisz
21 września 2021, 07:32
@nwmjakomdacnazwexd: Orientacja romantyczna? A co to za nowy wymysł? XD
Odpisz
21 września 2021, 07:35
@Saurfang: nie żaden wymyśl bo możesz czuć podniecenie do innej płci a do innej czuć zauroczenie
Odpisz
21 września 2021, 07:52
@Kapitalistka_: Czyli... Według tej idei, można się w kimś zakochać, nie czując do tej osoby podniecenia i mieć chęć uprawiać seks z innymi?
Odpisz
21 września 2021, 07:56
@Saurfang: można też w ogóle nie czuć podniecenie a samą miłość
Odpisz
21 września 2021, 10:03
@Kapitalistka_: I'll guess die
Odpisz
21 września 2021, 10:17
@nwmjakomdacnazwexd: w sensie demiseksualizm czy zupełnie wykluczając pociąg erotyczny? Tzn podniecenie czując tylko do jednych, a do innych tylko uczucie? Jak dla mnie jedno i drugie brzmi całkowicie naturalnie - to raczej wymysł współczesnych naśladowców Freuda, by wszelką miłość wiązać z seksem, podczas gdy istnieją jej różne, często nieseksualne rodzaje.
Odpisz
21 września 2021, 11:06
@niggiddu: Ja nawet jestem przykładem gdzie te dwie rzeczy się różnią
Jestem biseksualna ale homoromantyczna
Odpisz
21 września 2021, 11:20
@niggiddu: dokładnie :0
Odpisz
Edytowano - 21 września 2021, 11:22
@niggiddu: I przy okazji ona jest autystyczna
Odpisz
21 września 2021, 11:56
@Kapitalistka_: Czyli Czekaj, żebym dobrze zrozumiał o co chodzi.
Czyli według tego schematu można opisać kobietę która ma męża i psa, kota i rybkę bo kocha zwierzęta, jako heteroseksualną i zoofilioromantyczką? Tak? Dobrze to rozumiem?
Odpisz
21 września 2021, 14:35
@EteriusDragnilNatsu: czym k...a
Coś ty wymyślił najlepszego
Odpisz
21 września 2021, 14:46
@EteriusDragnilNatsu:
"zoofilioromantyczka"
Odpisz
21 września 2021, 15:00
@Kapitalistka_: Czyli możesz rżnąć się z facetem, ale tylko dla przygody, a związku nie ułożysz? XD
Odpisz
21 września 2021, 15:01
@Saurfang: Żyjemy w przeseksualizowanym społeczeństwie
Odpisz
21 września 2021, 15:03
@Kapitalistka_: Myślę, że uczucie można poczuć do każdego, niezależnie od orientacji. Co najwyżej w utworzeniu tego głębszego uczucia zatrzymać nas może właśnie brak pociągu do danej płci. Co do mojego komentarza wyżej, wybacz moje bluzgi w twoim kierunku. Ale wyjaśnij mi, na czym polega twój przypadek biseksualnosci i homoromantycznosci, pragnę to zrozumieć.
Odpisz
21 września 2021, 15:05
True, tak strasznie true. Ludziom powtarza się, że seks jest podstawową potrzebą człowieka, bez której nie przeżyje, jakby po prostu nie był dawką dopaminy, którą możemy otrzymać od wielu innych rzeczy, a nie musimy żyć jak jakieś zwierzęta, które poddają się naturalnej żądzy kopulacji. Jesteśmy przecież ewolucyjnie wyżej.
Odpisz
21 września 2021, 15:07
@Saurfang: no jakby to tak nie działa, nie da się poczuć do każdego, istnieją też osoby aromantyczne, a biseksualizm homoromantyczność polega na tym że chcesz się r....ć i z płcią tą samą i przeciwną, ale nie mógłbyś zauroczyć się i zakochać w płci przeciwnej tylko tej samej
Odpisz
21 września 2021, 15:10
@nwmjakomdacnazwexd: To już k...a brzmi jak bycie ...jem
Odpisz
21 września 2021, 15:14
@nwmjakomdacnazwexd: No tak, rżnięcie się bez miłości mmm
Całkowicie tego nie czaję.
Kontynuując, czy tworząc relację jakąkolwiek z drugą osobą, raczej jej płeć nie ma wpływu, o ile ta relacja nie ma zrodzic się w coś więcej - wtedy spoglądamy na płeć, myśląc o naszych seksualnych potrzebach.
Gdyby był mężczyzna, który z charakteru byłby jak kobieta, taka biseksualna homoromantyczka nie byłaby z nim w związku, nie kochalaby go, bo jest mężczyzną? Czy to ma sens?
Odpisz
21 września 2021, 15:59
@Saurfang: to by miało sens, tak się po prostu czuje i tyle, jeśli jesteś heteroromantyczny to czy zakochałbyś się w mężczyźnie?
Odpisz
21 września 2021, 16:02
tego się nie wybiera tylko tak się po prostu czuje i tyle, np. można czuć podniecenie seksualne względem kobiet, ale nie można się w nich zakochać nawet jak by się chciało
Odpisz
21 września 2021, 16:10
@nwmjakomdacnazwexd: To serio brzmi jak bycie ...jem który tylko chce się r....ć
Odpisz
21 września 2021, 16:12
może i tak brzmi i może niektórzy tacy są, ale tego się nie wybiera, jak jesteś gejem to nie znaczy że od razu jesteś zboczony
Odpisz
21 września 2021, 17:26
@nwmjakomdacnazwexd: Jestem heteroseksualny, więc nie zakocham się w mężczyźnie, bo nie potrafię czuć do niego pociągu seksualnego. Ale dobra przyjaźń nie różni się wiele od miłości, mówię z doświadczenia. Większość moich " zakochań" (bo tylko ostatnie było prawdziwym zakochaniem) zaczęło się od przyjaźni. Gdybym był homoseksualny, pewnie mógłbym się zakochać w mężczyźnie.
A co do kolegi, to zdaje mi się, że on nie pisze, że brzmi jak bycie gejem, tylko...
"To serio brzmi jak bycie ...jem który tylko chce się r....ć" Policz liczbę kropek w cenzurze, mówi o byciu w potocznym języku określeniem penisa, a nie gejem.
Odpisz
21 września 2021, 22:34
@Saurfang: Ludzie, po prostu pogódźcie się że ludzie są inni i nie każdy jest hetero...
Odpisz
21 września 2021, 23:11
@Iphonix: Jesteś trollem, czy jak? Jestem pogodzony ze wszystkim, szanuję każdego człowieka niezależnie od czegokolwiek, bo tak powinien żyć dobry katolik, ale są rzeczy których nie rozumiem, a chciałbym zrozumieć. Poza tym, czyż nie dyskusja i wymiana myśli jest drogą do oświecenia i posiadania otwartego umysłu na inne idee?
Z twojej wypowiedzi wyczytać by można jakobym nie szanował osób lgbt, co jest wielkim kłamstwem. Nie rozumiem natomiast pojęć i myśli, które głoszą, i to je tu poddałem dyskusji, ani razu nie wypominajac nikomu orientacji, poza jedną wypowiedzia, którą napisałem w pośpiechu i za którą przeprosiłem, postanowiłem jej jednak nie usuwać, jako że uważam ukrywanie swoich błędów za głupotę.
Odpisz
22 września 2021, 23:12
@Saurfang: kurde mam wrażenie że już na to odpisałam, ae odpiszę:
jeżeli dobra przyjaźń niewiele różni się od miłości, a romantyczność łączy z seksualnością to czy r....sz swojego najlepszego przyjaciela?
a co do kolegi to gej jest tylko dla przykładu
Odpisz
23 września 2021, 05:51
@nwmjakomdacnazwexd: Nie r....m swojego przyjaciela, bo jestem heteroseksualny. Poniekąd rozumiem co masz na myśli, po prostu... Uważam seks bez miłości za zwierzęce zaspokajanie wmowionych sobie potrzeb.
Odpisz
23 września 2021, 08:06
@Saurfang: mówisz to jakbyśmy nie byli zwierzętami
A jesteśmy
I jedynie udajemy, że jest inaczej. Bardzo wiele rzeczy które robimy są dokładnie tym co robią inne gatunki. Tylko my robimy to w inny sposób i to komplikujemy. Spójrz na wojny, kłótnie. Cały czas się kłócimy. Tak samo jak zwierzęta się napi...alają.
Odpisz
23 września 2021, 10:49
@Saurfang: ogólnie seks to zwierzęce zaspokajanie potrzeb, ale nie są wmówione
Odpisz
23 września 2021, 15:03
@Murarzowa: Różnimy się od zwierząt tym, że potrafimy panować nad swym instynktem. Nie powinniśmy mu się poddawać.
Odpisz
23 września 2021, 16:47
@Saurfang: Częściowo tak, jednak są sytuacje gdzie panowanie nad podstawowymi instynktami jest nie możliwe albo ograniczone.
W zasadzie czym różni się człowiek od zwierząt czy maszyny opartej na sieci neuronowej? My, zwierzęta i takie maszyny przetwarzamy informacje, co w zasadzie można nazwać myśleniem. Więc co w takim razie odróżnia nas i zwierzęta? Zdolność do świadomego myślenia. Umiejętność analizy różnych wariantów wydarzeń w zależności od wybranych przez nas sposobów działania. To w zasadzie odróżnia nas od zwierząt. Celowo nie wspominam tutaj o maszynach bo ta dziedzina jest dopiero w powijakach, więc nie ma żadnych naukowych dowodów. W każdym razie, kończąc. Tak, ludzie dzięki zdolności myślenia świadomego są w stanie podejmować walkę z własnymi instynktami, ale mimo wszystko nasze "oprogramowanie" sprawia że popęd seksualny odnawia się po każdym wyładowaniu i musi mieć ujśćie, bo jeśli nie to prowadzi to do różnych dewiacji. Na tym polega różnica pomiędzy nami, a zwierzętami że możemy wybrać sposób ujścia tego napięcia.
Odpisz
23 września 2021, 17:05
@EteriusDragnilNatsu: Nie mogę się do końca zgodzić, że brak upustu powoduje do złych rzeczy. Zależy, czy jest to dobrowolna decyzja, czy nie. Z badań raczej wynika, że to właśnie uzależnienie od pornografii często doprowadza do dewiacji... Cóż, częściowo masz rację, częściowo nie. Wciąż jednak uważam, że jak sam powiedziałeś/aś, odróżnia nas od zwierząt samoswiadomosc i zdolność oceny swoich przeszłych działań, i właśnie te zdolności powinny jako społeczeństwo do stawiania coraz wyżej i stałego rozwoju jako rasa i istoty, zamiast stać w miejscu jak zwierzęta.
Odpisz
21 września 2021, 10:56
niby było ale nie przetłumaczone
Odpisz
21 września 2021, 10:02
Rel
Odpisz
20 września 2021, 17:58
Michał
Odpisz
20 września 2021, 17:11
Napewno nie wiedzą, że za 5 lat będę głosował na Korwina ;(
Odpisz
Edytowano - 22 września 2021, 15:53
prawaki się zesrali lol
Odpisz
20 września 2021, 16:17
Pewnie nie wiedzą, że jestem kosmopolitycznym centrowcem pacyfistą do momentu aż zyskuję władzę i staję się nacjonalistycznym autorytetarnym militarystą.
Odpisz
20 września 2021, 15:08
Rel, jestem lesbijką z komunistycznymi poglądami
Odpisz
20 września 2021, 15:13
@Kapitalistka_: Twój nick mówi co innego
Odpisz
20 września 2021, 15:18
@XxurmomxX: Ok
Odpisz
20 września 2021, 15:25
@Kapitalistka_: Też jestem
Odpisz
20 września 2021, 15:46
@Kapitalistka_: żelazopodobne
Odpisz
20 września 2021, 15:37
Lol jak to facet jest przeciez
Odpisz