@SZOPAN: - często są źle pokazywane
- nikt nie uczy jak poprawnie oddychać przy ćwiczeniu co jest podstawą podstaw
- Nadwyrężają nieprzygotowane mięśnie
- Rozliczają Cię za ilość, nie za wykonanie
- Wiele wfistów każe uczniom prowadzić części z ćwiczeniami, bez uprzedniego przygotowania ich do zbudowania poprawnej rozgrzewki
- Większość ćwiczeń jest robiona na odwal się, bo uczniowie nie zdają sobie sprawy po co je robią
- Brak różnorodności, więc 90% uczniów nie czuje się zachęcona do regularnej aktywności fizycznej, a nawet unika obowiązkowego wf-u
- Ba, wiele uczniów czuje się zniechęconych, bo ich sprawność fizyczna jest rozliczana na podstawie czegoś, czego nie potrafią, a nie czegoś w czym są dobrzy (przykład - ćwiczę jogę od wielu lat i jestem w tym całkiem dobra, ledwo zdawałam z wf-u bo nie potrafiłam grać w siatkówkę. Drugi przykład – koleżanka która od pierwszej klasy podstawówki trenowała gimnastykę artystyczną jechała cały czas na trójkach, bo nie mieściła się w czasie na testach)
Komentarze
Odśwież13 stycznia, 15:37
Tylko połowa? :)
Odpisz
Edytowano - 13 stycznia, 15:31
Może się kryje pod tłuszczopakiem. Osobiście zdaje mi się, że bęben mam wyćwiczony, ale ukryty pod fałdami
Odpisz
12 stycznia, 14:52
Jakie ćwiczenia niby nie mają sensu
Odpisz
Edytowano - 12 stycznia, 15:58
@SZOPAN: - często są źle pokazywane
- nikt nie uczy jak poprawnie oddychać przy ćwiczeniu co jest podstawą podstaw
- Nadwyrężają nieprzygotowane mięśnie
- Rozliczają Cię za ilość, nie za wykonanie
- Wiele wfistów każe uczniom prowadzić części z ćwiczeniami, bez uprzedniego przygotowania ich do zbudowania poprawnej rozgrzewki
- Większość ćwiczeń jest robiona na odwal się, bo uczniowie nie zdają sobie sprawy po co je robią
- Brak różnorodności, więc 90% uczniów nie czuje się zachęcona do regularnej aktywności fizycznej, a nawet unika obowiązkowego wf-u
- Ba, wiele uczniów czuje się zniechęconych, bo ich sprawność fizyczna jest rozliczana na podstawie czegoś, czego nie potrafią, a nie czegoś w czym są dobrzy (przykład - ćwiczę jogę od wielu lat i jestem w tym całkiem dobra, ledwo zdawałam z wf-u bo nie potrafiłam grać w siatkówkę. Drugi przykład – koleżanka która od pierwszej klasy podstawówki trenowała gimnastykę artystyczną jechała cały czas na trójkach, bo nie mieściła się w czasie na testach)
Odpisz
13 stycznia, 15:08
@Chenderella: no to nie ćwiczenia nie mają sensu tylko sam wf gdzie robią je na odpie....
Odpisz