Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Jest dobrze? Jest tanio.
Firmy tak się uczepiły tych obrazów generowanych przez AI że ja p.....
Nie ma opcji
Co dwie głowy to nie jedna
Dowody robią 🔥
Pradawna mumia
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież7 marca 2022, 13:18
czy ktokolwiek kiedykolwiek pomyślał inaczej?
Odpisz
7 marca 2022, 16:06
@IICJII: komuniści prawdopodobnie i jeszcze rządy totalitarne chyba
Odpisz
7 marca 2022, 16:23
@IICJII: George Orwell tworząc najgorszy możliwy ustrój jaki udało mu się wymyślić.
Odpisz
10 marca 2022, 19:55
@Darwidx: a to nie tak że Orwell napisał 1984 dlatego, że pracownik Maka nie pozwolił mu włożyć jąder do maszyny na lody?
Odpisz
Edytowano - 7 marca 2022, 17:30
Prywatność musi być ograniczona, nie twierdzę, że bardziej niż teraz
Wiadomo ile ataków terrorystycznych więcej by było gdyby nie inwigilacja służb?
Osoba podejrzana lub karana tracilaby to prawo człowieka (zależy oczywiście od przestępstwa)?
Ograniczenia prywatności nie uważam za coś złego póki nie jest wykorzystywana w złych celach
W świecie idealnym (mam na myśli, że rządy by nijak inwigilacji nie wykorzystywałyby na niekorzyść populacji) inwigilacja pełna byłaby nawet zalecana, według mnie, ponieważ eliminowałaby dużą ilość przestępstw
Odpisz
7 marca 2022, 17:52
@piotrkacz: coś mi to przypomina...
Odpisz
7 marca 2022, 17:57
@jestem_Ziemianinem: 1984?
Nie do końca tam rządy bardziej wykorzystywały inwigilację, niż w rzeczywistości
W obecnym świecie nikt ciebie nie zamknie za poglądy (mówię o państwach zachodu, do których zalicza się tez Polska), co zdażało się w tamtej książce
Tutaj mi chodzi o realne bezpieczeństwo i ograniczenie przestępstw
Odpisz
7 marca 2022, 18:36
@piotrkacz: twój pomysł nawet ma jakiś sens, ale przez to że ludzie są jacy są raczej nie wypali. Prędzej czy później przekszałciłoby się to w zwykłe szpiegowanie
Odpisz
7 marca 2022, 19:50
@Polalak: właśnie dlatego napisałem, że w idealnym świecie
Ale w idealnym świecie nie byłoby zamachów
Odpisz
7 marca 2022, 20:04
@piotrkacz: To nie prywatność powinna być ograniczana, a dostęp do danych rzeczy i produktów. Jak chcesz zachować prywatność to powinieneś mieć do tego prawo.
Odpisz
7 marca 2022, 20:06
@TrueStoryGuy: w sumie masz rację
Tylko wtedy tą rzeczą powinna być informacja, a nie jakiś konkretny towar
Niebezpieczne materiały możesz stworzyć z rzeczy codziennego użytku
Odpisz
8 marca 2022, 16:30
@piotrkacz: "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2022, 16:39
@Havuxi: pełna prywatność nie jest podstawową wolnością, prywatność powinna być i w pewnym stopniu jest, ale bezpieczeństwo też jest bardzo ważne i to nie jest czasowe bezpieczeństwo, a zwiększenie ogólnego poziomu bezpieczeństwa
Odpisz
8 marca 2022, 16:44
@piotrkacz: Prywatność jest podstawową wolnością, żaden wytwór typu rząd nie powinien mieć wglądu w moje życie.
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2022, 16:50
@Havuxi: moim zdaniem pewne jednak powinien mieć, już wyżej użyłem tego argumentu, nie wiemy ile zamachów więcej by było gdyby żaden rząd nie miał wglądu w życie prywatne żadnego obywatela
Rozumiem twoje podejście, jednak moim zdaniem pewien wgląd w życie prywatne jeśli mają podejrzenia, że dana osoba może dopuścić się czynu wysokiej szkodliwości (zamach, morderstwo)
Odpisz
Edytowano - 9 marca 2022, 14:13
@piotrkacz: "W obecnym świecie nikt ciebie nie zamknie za poglądy (mówię o państwach zachodu, do których zalicza się tez Polska),"
Nie, wcale. Za "mogę nienawiści" w Anglii czy Holandii grozi w najlepszym wypadku utrata pracy, czasem nawet pierdel. Zresztą kodeks karny zabrania propagowania pewnych poglądów.
A poza tym proszę się odstosunkować od mojej prywatności, karać należy za czyny a nie prewencyjnie ludzi traktować jak bydło.
Odpisz
9 marca 2022, 15:27
@chupacabra001: a dlaczego niektóre poglądy są zakazane? Może mogą powodować niebezpieczne zachowania
Masz wybór:
Giniesz w atatku terrorystycznym
Czy może zgadzasz się na ogólne zmniejszenie prywatności na rzecz bezpieczeństwa i służby dzięki temu powstrzymały zamachowca
Odpisz
Edytowano - 9 marca 2022, 15:44
@piotrkacz: "a dlaczego niektóre poglądy są zakazane? Może mogą powodować niebezpieczne zachowania"
1) To że ich zabronisz nie znaczy że znikną. Ja na przykład wolałbym wiedzieć że mój sąsiad jest nazistą.
2) Kto będzie definiować które poglądy są szkodliwe a które nie? Na jakiej zasadzie państwo rości sobie do tego prawo? Za Mussoliniego też tak było
Przykład z zamachem terrorystycznym jest całkowicie odklejony, jest dużo większa szansa że rozjedzie mnie samochód niż wysadzi jakiś Abdul. A jakoś to chyba nie jest powód by zakazywać transportu drogowego?
I naprawdę, uwierz mi, bezpieczeństwo obywateli to ostatnia rzecz o której myślą inwigilujące rządy.
Odpisz
9 marca 2022, 15:51
@chupacabra001: a o czym w takim razie myślą?
Co da im informacja, że chupacabra tego dnia o tej godzinie szukał pizzeri w internecie?
Zwykły szary obywatel nie ma co się tym martwić, inaczej jest z politykami lub ludźmi na ważnych stanowiskach
Wiesz ile zamachów zostało powstrzymane przez inwigilację środowisk ekstremistycznych? Ja też nie
Samo posiadanie danych poglądów nie jest karalne, karalne jest ich propagowanie
Odpisz
7 marca 2022, 16:14
Są rzeczy, których nie powinno się robić
Ale najgorsze jest to, że ludzie będą cenić bardziej bezpieczeństwo (nawet te pozorne) oddając swoją wolność
Sama u siebie to zaobserwowałam, że czasem bym tak wolała i to mnie przeraża
Jesteśmy jak psy, które za kiełbasę i dach nad głową będzie robić fikołki i aportować piłkę
Cześć z nas po prostu jest nieświadoma rzeczywistości taka jaka jest, a jest brutalna, bezwzględna i bezlitosna dla każdego z nas
Odpisz
7 marca 2022, 16:19
@NikusiaFox: No ja wiem...
Odpisz
7 marca 2022, 16:38
@NikusiaFox: Podejrzewam, że źródłem tego problemu jest fakt, że nasze mózgi zostały zaprojektowane do rozwiązywania problemów i poszukiwania możliwie najlepszych i najbezpieczniejszych warunków bytowych możliwie najniższym kosztem. Dlatego też ludzie odruchowo przystają na posłuszeństwo wobec kogoś choćby pozornie silnego i nieraz są gotowi poświęcić wszystko (w tym wolność i godność) by zapewnić sobie choćby pozór bezpieczeństwa - na tej samej zasadzie mózg wpada w pułapki zastawiane przez fast-foody czy pornografię (minimalnym kosztem zapewniające przyjemne pozory dobrego odżywienia oraz udanego życia seksualnego). De facto konformizm i totalitaryzm można uznać za "pornograficzny/fast-foodowy odpowiednik potrzeby bezpieczeństwa", tyle że wprost wykorzystywany przez cwanych, podłych ludzi do przejmowania bezpośredniej władzy nad innymi.
To, że większość ludzi żyje kompletnie nieświadoma brutalnej rzeczywistości to jeszcze inny problem, wynikający ze zbyt długiego życia zachodniego społeczeństwa w dobrobycie (dziś panicznie boimy się każdej zarazy i wojny, choć na przełomie tysięcy lat doświadczaliśmy wielokrotnie znacznie bardziej przerażających) i skutkujący kolejnymi problemami - zarówno brakiem stosownej reakcji na prawdziwy kryzys, jak i trwającym nawet w dobrobycie kryzysie depresji oraz poczucia "braku sensu". To ostatnie wynika znowu z tego, że nasze mózgi to organy do myślenia, a więc rozwiązywania problemów, wykształcone w czasach wszechobecnych problemów naturalnych (głód, choroba, klęski żywiołowe, drapieżniki itp.). Kiedy zdołaliśmy jako tako opanować naturę i towarzyszące jej problemy, nasze mózgi nie zdążyły się przystosować do nowej rzeczywistości i oszalały - nie dość, że czujemy, jak nasza egzystencja jest wybrakowana, to jeszcze sami tworzymy nowe, nieraz absurdalne problemy, byleby tylko odzyskać ten podstawowy, naturalny sens życia.
Odpisz
Edytowano - 7 marca 2022, 18:42
@niggiddu: jeden z ekranów ładowania w angielskiej wersji Skyrima ma tekst który może dobrze pasować do tej konwersacji.
"Comfort is given justice is taken"
Odpisz
9 marca 2022, 01:52
@niggiddu: to najmądrzejsza rzecz jaką usłyszałam przez ostatni czas, wzruszyłam się
Odpisz
9 marca 2022, 14:15
@NikusiaFox: Dokładnie tak, nie wiem czemu tyle minusów. Jeśli ktoś rezygnuje z wolności by zapewnić sobie bezpieczeństwo to straci i jedno i drugie. Zawsze.
Odpisz
7 marca 2022, 10:10
Teoria świetna, ale wystarczy że ktoś powie POMYŚL O DZIECIACH i stare rury w rządzie przepuszczą najbardziej Orwellowskie prawa, patrz Ameryka
Odpisz
Edytowano - 7 marca 2022, 16:08
@Czekola: USA już od dawna jest więźniem poprawności politycznej i innych pierdół. Jeśli tak ma wyglądać przyszłość to chyba wypi.....am
Odpisz
7 marca 2022, 16:12
@Polalak: nie ma gdzie :/
Odpisz
Edytowano - 7 marca 2022, 16:33
@Czekola: Tak. Albo i młode rury.
Odpisz
7 marca 2022, 16:09
Autor posta:
Odpisz
7 marca 2022, 11:35
tak.
Odpisz
7 marca 2022, 10:37
Tak k...a
Odpisz
7 marca 2022, 10:06
żyjemy w społeczeństwie..
Odpisz