@Godylos5: W sumie to nie wiem. Może gdzieś będzie to wyjaśnione. Nawet poszukam bo sam jestem ciekaw.
"Starbucks zaczął pisać imiona i nazwiska klientów na kubkach w 2012 roku, aby stworzyć lepszą osobistą więź ze swoimi klientami. Celem praktyki jest rozwijanie relacji po imieniu z klientami i sprawienie, by ich zamówienie na napoje było czymś więcej niż tylko transakcją. Nazwiska na kubkach pomagają również baristom zapamiętywać i sortować zamówienia, a klienci z podobnymi zamówieniami nie wybierają niewłaściwego."
@Rodion: ogólnie to to mylenie imion stało się też taką automatyczną reklamą dla Starbucksa bo ludzie wstawiali zdjęcia z tym jak pracownicy przekręcili ich imiona jednocześnie promując ich firmę
Komentarze
Odśwież18 marca 2022, 09:30
Ale pewnie i tak lepsze niż w Starbucks
Odpisz
18 marca 2022, 13:47
@Rodion: I taniej
Odpisz
18 marca 2022, 13:52
@Finlandia24: i jeszcze nie pomylą Ci imienia
Odpisz
20 marca 2022, 20:02
@Rodion: Wytłumaczysz o co chodzi z tymi imionami w Starbucksie? Nigdy tam nie byłem
Odpisz
20 marca 2022, 20:36
@Godylos5: W sumie to nie wiem. Może gdzieś będzie to wyjaśnione. Nawet poszukam bo sam jestem ciekaw.
"Starbucks zaczął pisać imiona i nazwiska klientów na kubkach w 2012 roku, aby stworzyć lepszą osobistą więź ze swoimi klientami. Celem praktyki jest rozwijanie relacji po imieniu z klientami i sprawienie, by ich zamówienie na napoje było czymś więcej niż tylko transakcją. Nazwiska na kubkach pomagają również baristom zapamiętywać i sortować zamówienia, a klienci z podobnymi zamówieniami nie wybierają niewłaściwego."
Odpisz
21 marca 2022, 15:47
@Rodion: ogólnie to to mylenie imion stało się też taką automatyczną reklamą dla Starbucksa bo ludzie wstawiali zdjęcia z tym jak pracownicy przekręcili ich imiona jednocześnie promując ich firmę
Odpisz
18 marca 2022, 09:36
Bar mleczny
Odpisz