@Lorebreaker: tylko że fh4 nie była tak dobra. Kolorado z 1 było piękne. Granica Włosko-Francuska była też piękna. Fh3 to Australia która była troche brzydsza od 1 i 2 ale cieszyła oko. Fh4 to Szkocja i był to pomysł moim zdaniem fatalny. Nie jest to zbyt malownicze miejsce. Ale naprawili ten błąd w fh5 dając Meksyk.
Średnia gra liniowa (6/10) wypada lepiej niż wysokobudżetowa gra w otwartym świecie w segmencie AAA oceniana na 9,5/10 z prostej przyczyny: łatwiej je zrobić i dopieścić, gracz jest zaangażowany przez 100% czasu gry bo nie ma głupich rozpraszaczy a jakość gry jest cały czas wysoka w przeciwienstwie do otwartych swiatow gdzie jakość jest rozproszona po rozległej mapie.
Bardzo łatwo sterować graczem i tym co w jakiej kolejności i kiedy zrobi dzięki czemu banalne wręcz staje się budowanie narracji oraz gameplayu dzięki czemu jest to lepiej wykonane. Do tego przy użyciu kilku sztuczek świat liniowy może sprawiać wrażenie otwartego (idealny przykład najnowsze METRO)
@Sebzer: i właśnie dlatego
Gry z najlepszymi historiami i fabułami
W większości wypadków to gry w otwartym świecie
Jakoś z gier liniowych które zostały uznane za genialne pod względem fabuły (mimo tak banalnej możliwości zrobienia świetnej narracji) to tylko horrory to osiągały, rzadko kiedy gry z jakiegokolwiek innego gatunku.
Komentarze
OdświeżEdytowano - 13 kwietnia 2022, 20:38
Wolę gry sportowe takie jak NFS dopóki nie są robione przez dzisiejsze EA
Odpisz
13 kwietnia 2022, 20:52
@XxurmomxX: zgodzę sie
nawet codemasters trochę się pogorszyło
Odpisz
14 kwietnia 2022, 13:08
@Boberek00: na każdego przychodzi czas
Odpisz
14 kwietnia 2022, 20:54
@Polakowaty: Playground Games jedzie na fali Forzami Horizon YOOOOOOOOOO
Odpisz
14 kwietnia 2022, 22:12
@Lorebreaker: tylko że fh4 nie była tak dobra. Kolorado z 1 było piękne. Granica Włosko-Francuska była też piękna. Fh3 to Australia która była troche brzydsza od 1 i 2 ale cieszyła oko. Fh4 to Szkocja i był to pomysł moim zdaniem fatalny. Nie jest to zbyt malownicze miejsce. Ale naprawili ten błąd w fh5 dając Meksyk.
Odpisz
15 kwietnia 2022, 08:27
@Polakowaty: Dawanie w ogóle Wysp Brytyjskich w grze to lekki błąd moim zdaniem
Odpisz
13 kwietnia 2022, 21:06
Średnia gra liniowa (6/10) wypada lepiej niż wysokobudżetowa gra w otwartym świecie w segmencie AAA oceniana na 9,5/10 z prostej przyczyny: łatwiej je zrobić i dopieścić, gracz jest zaangażowany przez 100% czasu gry bo nie ma głupich rozpraszaczy a jakość gry jest cały czas wysoka w przeciwienstwie do otwartych swiatow gdzie jakość jest rozproszona po rozległej mapie.
Bardzo łatwo sterować graczem i tym co w jakiej kolejności i kiedy zrobi dzięki czemu banalne wręcz staje się budowanie narracji oraz gameplayu dzięki czemu jest to lepiej wykonane. Do tego przy użyciu kilku sztuczek świat liniowy może sprawiać wrażenie otwartego (idealny przykład najnowsze METRO)
Odpisz
Edytowano - 14 kwietnia 2022, 07:38
@Sebzer: i właśnie dlatego
Gry z najlepszymi historiami i fabułami
W większości wypadków to gry w otwartym świecie
Jakoś z gier liniowych które zostały uznane za genialne pod względem fabuły (mimo tak banalnej możliwości zrobienia świetnej narracji) to tylko horrory to osiągały, rzadko kiedy gry z jakiegokolwiek innego gatunku.
Odpisz
14 kwietnia 2022, 08:37
@Errror_Sans: właśnie w metro exodus są drobne elementy horrorów-jumpscary i miejscówki
Odpisz
13 kwietnia 2022, 19:12
Chyba że ktoś nie lubi rpg
Odpisz
13 kwietnia 2022, 20:14
@Boberek00:
Odpisz