Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar ArikaLightCrystal

11 maja, 19:58

religia też

Avatar Hamczurk

15 maja, 13:12

@ArikaLightCrystal: Religia to chyba z założenia XD

Avatar parufki_w_poczekalni

11 maja, 18:59

można się kłócić z nauczycielem kogo poglądy lepsze, jak dla mnie spoko, gorzej z ludźmi, którzy słuchają nauczycieli i nie mają tyle odwagi żeby powiedzieć coś od siebie

Avatar JAMAN11

11 maja, 18:34

U mnie na humanie pani od wosu zdecydowanie nie lubi aktualnie rządzących i mamy wolność wypowiadania sie na wszelkie tematy jak polityka, ale nie tylko.

Avatar doktorplaga2255

11 maja, 16:08

A u mnie w klasie ja z kolegą gadaliśmy o tym czemu eutanazja powinna być legalna i nie groziła nam uwaga ale kulturalnie mówiliśmy czemu my jesteśmy za a ona przeciw

Avatar KUBEKch_1

11 maja, 15:49

Moja nauczycielka od WOSu na początku roku stwierdziła, że o poglądach politycznych nie będziemy mówić. A szkoda, bo chciałbym zobaczyć jak klasa dzieli się na prawaków i lewaków i zaczyna się napi...alać

Avatar Murarzowa

11 maja, 15:48

Moja nauczycielka od wosu jest zajebista

I była na jednym roku z Morawieckim

Avatar Shpaygersharen

11 maja, 15:46

Mój nauczyciel ma takie poglądy z którymi zgadza się 80% klasy w tym ja i ogółem jest zajebisty

Avatar makaron10

11 maja, 15:34

Nie rel

Avatar kreatywnylogin

11 maja, 15:25

Moja nauczycielka akurat stara się nie ujawniać swoich poglądów

Avatar Tajwan

11 maja, 15:09

nierel

Avatar rumcajschr

10 maja, 16:28

Ja widzący jak kolejny matkoj*bca mówi, że nacjonalizm jest zły:

komentarz obrazkowy

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar rumcajschr

10 maja, 19:42

@fsociety: Nie dziwię się

Avatar MacieksssPL

11 maja, 14:43

Troche rel ale jak ma się fajnego nauczyciela to może wyjść z tego fajna dyskusja zamiast nudnej lekcji

Avatar ultron64

10 maja, 16:21

Dobrze że w Holandii nie ma WoSu. Są gorsze rzeczy.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar DiabVCH

11 maja, 14:13

@Boberek00: nauka jazdy rowerem i sadzenie tulipanów

Avatar Simciakk

11 maja, 14:28

@DiabVCH: dla mnie git, kraj jest tak płaski jak naleśnik więc nie będzie problemu z pedałowaniem pod górkę

Avatar maciejski

11 maja, 14:22

Nie rel

Avatar ExtraDip

10 maja, 16:44

Nie rel

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Wiadomość od kolegi z pracy

Witaj, tatuśku

Big brain time

Ma to sens

Nie trzeba mu 2 razy powtarzać

*piiiiisk*

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka