Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Rel
Polacy najlepsi
Legendarny pieśniarz
Damy radę
Pomocnik na którego nie zasługujemy
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież16 lipca 2022, 19:54
A z tymi kółkami o co chodzi
Odpisz
4 października 2022, 13:49
@DerpF1: o jajco
Odpisz
18 grudnia 2022, 10:50
@DerpF1: pokazane są wszystkie błędy jakie robi to babsko
1. Źle trzyma karabin więc 9drzut będzie o wiele mocniejszy
2. Przez punkt 1 lornetka (sry xD akurat teraz zapomniałem nazwy) dostanie w oko centralnie co skończy się najprawdopodobniej utratą go
Odpisz
9 lipca 2022, 14:44
Mindur bardziej jak Pilota lub Pancerniaka Wygląda niż pichoty
Odpisz
12 czerwca 2022, 10:36
Nie powinny. Mężczyźni też nie. Nikt nie powinien być w wojsku.
Odpisz
12 czerwca 2022, 11:36
@Anantashesha: Wojsko jest ważne. Do woja chodzą ci, którzy chcą walczyć za ojczyznę. Dbają oni o bezpieczeństwo innych jak i kraju. Kraju za którego są gotowi oddać własne życie
Odpisz
12 czerwca 2022, 13:00
@Pomiot: Patetycznie, ale nie zmienia faktu, że nie ma za co walczyć.
Odpisz
12 czerwca 2022, 13:08
@Anantashesha: Czyli według ciebie, to każdy kraj może napaść na każdy kraj. I napadnięty kraj nie ma prawa się obronić
Odpisz
12 czerwca 2022, 13:13
@Pomiot: A w jaki sposób twoim zdaniem jakiś kraj ma napaść na inny? :)
Odpisz
12 czerwca 2022, 13:24
@Anantashesha: Część mojej rodziny była/jest w wojsku i ja w przyszłości też planuję tam iść, nie dość że dobre zarobki tam są i mam okazję spełnić poczucie obowiązku ewentualnej walki za kraj, szczególnie w dzisiejszych czasach.
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2022, 13:25
@Drag_on: Bardzo ci współczuję i mam tylko nadzieję, że nie zdarzy się żadna wojna na której poznałbyś prawdziwy jej horror.
Odpisz
12 czerwca 2022, 13:26
@Anantashesha: Właśnie mamy przykład napaści kraju na inny kraj. Rosja zaatakowała Ukrainę. Więc według ciebie Rosja nie zaatakowała Ukrainy
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2022, 13:31
@Anantashesha: Wiem jak wygląda wojna, i nie chodzi mi o to żeby znaleźć się w samym środku piekła bo tak mi się podoba, tylko żeby być tam gdzie będą mnie potrzebować. Zresztą żołnierze to nie tylko mięso armatnie na pierwszej linii.
Odpisz
12 czerwca 2022, 22:04
@Pomiot: Nie, twierdzę że Rosja napadła na Ukrainę używając wojska :)
I podobno większość żołnierzy to też byli ludzie którzy chcieli walczyć za ojczyznę - powiedziano ich że na Ukrainie przyjmą ich jak bohaterów. Skąd ty możesz wiedzieć że ciebie ktoś nie oszuka tak samo?
Odpisz
12 czerwca 2022, 22:05
@Drag_on: Jak chcesz bronić ludzi to zostań policjantem.
Odpisz
12 czerwca 2022, 23:32
@Anantashesha: to nie to samo, tu chodzi też o patriotyzm
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:32
@Drag_on: A zatem policjant nie może być patriotą, tak?
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:36
@Anantashesha: Patriotyzm– postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęci ponoszenia za nią ofiar i gotowości do jej obrony. Charakteryzuje się przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste, gotowością do pracy dla jej dobra i w razie potrzeby, poświęcenia dla niej własnego zdrowia lub nawet życia.
Więc ogólnie to każdy jest i może być patriotą. Nieważne jakie stanowisko posiada człowiek
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:37
@Pomiot: No właśnie :)
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:38
@Anantashesha: Policjant chroni ludzie ogólnie przed przestępcami itd.
Żołnierz walczy z wrogami zagrażającymi państwu jak i samemu kraju.
To są dwie różne rzeczy
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:39
@Pomiot: Jakimi wrogami?
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:42
@Anantashesha: ''Nie, twierdzę że Rosja napadła na Ukrainę używając wojska :)''
Ty no nie pie...., myślałem że napadają przy użyciu gumowych kaczek.
''I podobno większość żołnierzy to też byli ludzie którzy chcieli walczyć za ojczyznę - powiedziano ich że na Ukrainie przyjmą ich jak bohaterów.''
Żołnierze są ogólnie robieni dla dobra ludzi jak i kraju. Nie powinniśmy k...ić na żołnierzy, lecz na ludzi którzy żołnierzy tak ustawili.
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:43
@Anantashesha: Wrogami mianowicie ludźmi, którzy atakują i grożą bezpieczeństwu kraju. Na serio, o terroryźmie to na lekcjach EDB uczą
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:45
@Pomiot: Żołnierze mają swój rozum. Jeśli pociągasz za spust, jesteś winny, niezależnie od tego czy ktoś cię do tego podpuścił czy nie. Wojna to zło, niezależnie po której stronie stoisz.
Odpisz
13 czerwca 2022, 14:47
@Anantashesha: Lecz k...iąc na żołnierzy jak i na wojsko to za przeproszeniem gówno zrobisz. Wojna jest zła i brutalna, i musimy nie dopuścić do powstania jej. A gadaniem jak to wojsko złe to na pewno się nie pomoże
Odpisz
13 czerwca 2022, 16:54
@Pomiot: W ten sposób wyrażam swój sprzeciw :)
Odpisz
13 czerwca 2022, 18:26
@Anantashesha: ale ja chcę być żołnierzem i co?
Odpisz
13 czerwca 2022, 18:29
@Anantashesha: Gdyby wyeliminować wojska, znalazłoby się państwo, które by tego nie zrobiło. Co byś wtedy uczyniła?
Odpisz
13 czerwca 2022, 20:57
@Drag_on: To współczuję ci.
Odpisz
13 czerwca 2022, 20:59
@Saurfang: No to wtedy nie byłoby wyeliminowane :)
Odpisz
Edytowano - 13 czerwca 2022, 21:01
@Anantashesha: Czyli zakładasz, że każde państwo wyeliminuje jednocześnie? A co gdy jedno postanowi ją odbudować w ukryciu?
Odpisz
13 czerwca 2022, 21:10
@Saurfang: Nie wiem, nie jestem od tego żeby sama planować i przeprowadzać taką operację :)
Odpisz
13 czerwca 2022, 21:19
@Anantashesha: Nie rozumiesz kompletnie sprawy ani tematu, lecz się wypowiadasz. Glosisz ideę, która oczywiście, brzmi pięknie, lecz nie ma szans przeżycia w praktyce, a to właśnie wojsko jest gwarantem wzglednego pokoju, bo bez niego już Rosja czy inne groźne państwo już dawno by zaatakowało.
Odpisz
13 czerwca 2022, 21:24
@Saurfang: Pytam jeszcze raz, Rosja by zaatakowała przy pomocy czego?
Odpisz
13 czerwca 2022, 22:25
@Anantashesha: Przy pomocy wojsk, które jak każde państwo, mogłaby w ukryciu odbudować, bo kto jej zabroni, jeśli nikt nie może jej zagrozić? W co ty wierzysz?
Odpisz
13 czerwca 2022, 22:31
@Saurfang: No właśnie. Gdyby Rosja nie miała wojska, nie zaatakowałaby Ukrainy. A nie miałaby wojska, gdyby młodzi Rosjanie nie chcieli być żołnierzami. Myślisz, że oni nie wierzą w to, że walczą dla swojego kraju? Że o samych sobie myślą jak o najeźdźcach? :)
Odpisz
13 czerwca 2022, 23:13
@Anantashesha: Ja pie....e, umiesz czytać?
Nie mówię o wojnie na Ukrainie(abstrac....c od faktu, że wielu rosyjskich żołnierzy nawet nie wie, za co idzie walczyć, bo są przymuszani, nie wszyscy wyruszają z tych samych pobudek). Nie mówmy nawet o naszych krajach.
Wyobraźmy sobi piękny świat, gdzie każdy siebie szanuje, kraje żyją w pokoju, naród Ziemi się ładnie rozbudowuje, Nomadzi powietrza rozwijają swoje umysły, Woda prowadzi spokojne życie, wszystkie kraje spisaly wraz z Narodem Ognia pokój, by zakończyć wszystkie wojny poprzez demilitaryzacje. Jednocześnie nagle jeden kraj zamyka swoje granice. Naród ognia odcina się od pozostałych i rozpoczyna indoktrynacje młodzieży wychowując sobie potężna armie. Pomimo paktu rozpoczyna się powstanie wielkiej armii. Pozostałe państwa mogą podjąć dwie drogi
Zmilitaryzowac się, obronić, podpisać nowy pakt o demilitaryzacji, zamknięte koło.
Zmilitaryzowac się, podpisać pakt bez demilitaryzacji, każdy pozostaje w gotowości na obronę i przyszłe ataki nie są tak kuszące
Albo kraje nie podejmują działań, bo przecież pakt o braku wojsk. Tym sposobem państwa upadają, a mnóstwo cywili umiera.
Która z tych ścieżek jest najsensowniejsza?
Właśnie.
Możemy żyć w przekonaniu, że istnienie takiego świata jest możliwe, ale zawsze znajdzie się socjopata, który pociągnie za sobą ludzi, rozpocznie powstanie w państwie, które nie ma jak się bronić, rozpocznie przymusową militaryzacje i rozpocznie rozpie..... Świat niestety nie jest i nigdy nie będzie cukierkowy i nie możemy żyć oczekiwaniu na utopię - bo taka, poprzez grzeczność człowieka, głównie pyche, nigdy nie zaistnieje. Militaryzacja jest konieczna.
Odpisz
13 czerwca 2022, 23:54
@Saurfang: A teraz to twoim zdaniem ludzie nie umierają przez wojnę? Militaryzacja to samonapędzająca się machina zagłady. Jeden socjopata nie jest groźny, jeśli nie pójdą za nim ludzie, a świat bez wojska nie może istnieć jeśli ludzie będą słuchać socjopatów. Zasadniczo więc twierdzisz, że taki świat nie może zaistnieć, bo nie może zaistnieć. Być może świat taki nadal wymagałby środków obronnych. Ale takie środki powinny być tarczą, nie mieczem - a wojsko jest właśnie tym drugim. Zwróć uwagę, że nadal mogłyby istnieć takie organizacje jak na przykład antyterroryści, policja, straż. Ale wojsko? Wojsko to narzędzie tylko i wyłącznie zła. Potrzebujemy wojska żeby bronić się przed wojskiem. Żadna inna organizacja której potrzebujemy tak nie działa. Policja zwalcza przestępców, straż pożarna zwalcza pożary, antyterroryści zwalczają terrorystów - tylko wojsko zwalcza samo siebie. Ten "naród ognia" z twojej metafory - to jest cały świat w którym żyjemy. To my jesteśmy tymi zindoktrynowanymi ludźmi. Najsensowniejsza kwestia to złożyć broń i przestać się zabijać nawzajem w imię jakiegoś socjopaty u góry. Wyobraź sobie że twój "naród ognia" wydaje wojnę, ale nikt na nią nie przychodzi. Ilu cywili zginie, jak nie będzie komu strzelać? Ilu ludzi zginie jeśli socjopatę próbującego wywołać powstanie zgarną antyterroryści? Poza tym, nawet gdyby mu się udało, to z podanych przez ciebie ścieżek zdecydowanie najsensowniejsza jest ta, którą nazywasz "zamkniętym kołem". Bo w ten sposób jakikolwiek najeźdźca by nie powstał, spotka się z oporem wszystkich pozostałych. W naszym świecie wszyscy jesteśmy potencjalnymi najeźdźcami.
Podsumowując, wojna i wojsko to zło. Nie wiem jak skonstruować świat, w którym nie ma tych rzeczy wcale - ale wiem, że to jest lepszy świat. Podobnie jak nie muszę wiedzieć jak wyleczyć raka, żeby wiedzieć, że jego brak jest lepszy ;)
Odpisz
14 czerwca 2022, 00:00
@Anantashesha: Nadal jednakże w realiach w jakich żyjemy, wojna owszem to zło, ale wojsko to konieczność bezpieczeństwa, a utopii o jakiej marzysz szybko nie osiągniemy.
Odpisz
14 czerwca 2022, 00:27
@Saurfang: Wojsko to zło. Nie gwarantuje bezpieczeństwa, gwarantuje wojnę.
Odpisz
14 czerwca 2022, 08:09
@Anantashesha: Ale dojście do sytuacji gdzie żadne państwo nie ma wojska jest równe zeru, natomiast jeśli któreś państwo nie miałoby wojska, a drugie miałoby, to byłby to gwarant wojny. Natomiast uzbrojenie każdego państwa zniechęca do ataków.
Odpisz
14 czerwca 2022, 15:59
@Saurfang: Naprawdę myślisz, że sytuacja dwóch państw, z których jedno nie ma wojska, jest stuprocentowym gwarantem ataku?
Odpisz
14 czerwca 2022, 16:20
@Anantashesha: Jeśli państwa wokół również ich nie mają, tak.
Odpisz
14 czerwca 2022, 16:23
@Saurfang: No tak, bo każdy człowiek u władzy jest psycholem i mordercą :)
Odpisz
14 czerwca 2022, 16:26
@Anantashesha: Jeśli wszystkie państwa wokół postanowiły rozebrać wojska, a on je zatrzymał, to zdecydowanie coś jest nie tak.
Odpisz
14 czerwca 2022, 18:05
@Saurfang: A może on miałby takie podejście jak ty? :)
Odpisz
14 czerwca 2022, 22:16
@Anantashesha: Z podejściem jak ja wykorzystałby sytuację po zostawieniu wojska jako jedyny.
Odpisz
14 czerwca 2022, 22:18
@Saurfang: Czyli zasadniczo to ty jesteś tym socjopatą o którym mówiłeś? No to widzisz, wyjaśniło się :)
Odpisz
14 czerwca 2022, 22:20
@Anantashesha: Być może.
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:11
@Anantashesha: wybaczysz mi że przekroczyłem limit wdółgłosów?
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:30
@Nikokos9097: Rozgrzeszam! :)
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:34
@Anantashesha: wasza wysokość jest zbyt łaskawa
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:39
@Nikokos9097:
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:40
@Anantashesha: ten film to życie
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:45
@Nikokos9097: Cieszę się że masz coś co ci się podoba :)
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:48
@Anantashesha: ale jest też druga strona. Jestem osobą przesqdnie ambitną. Mam tysiące genialnych planów, ale przez brak cierpliwości nic mi w życiu nie wychodzi.
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:49
@Nikokos9097: Rozumiem cię bardzo dobrze. Sama miałam podobne problemy.
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:51
@Anantashesha: i eliminujesz pomysły aż zostaje ci zwykłe, szare życie
Odpisz
15 czerwca 2022, 23:59
@Nikokos9097: Ja nie mam nawet tego.
Odpisz
16 czerwca 2022, 00:02
@Anantashesha: a co mamy. Pod względem ogromu wszechświata jesteśmy nic nie znaczącymi, mikroskopijnymi bytami
Odpisz
16 czerwca 2022, 00:03
@Anantashesha: w każdym razie - jeśli mogę spytać - co cię doprowadziło do tego?
Odpisz
16 czerwca 2022, 00:04
@Nikokos9097: A dlaczego to punkt odniesienia do całego Wszechświata miałby być dla mnie relewantny?
Odpisz
16 czerwca 2022, 00:04
@Nikokos9097: A o co konkretnie pytasz?
Odpisz
16 czerwca 2022, 00:09
@Anantashesha: nie wiem. Po prostu lubię być drugim Kacprem Pitalą. Co do drugiego pytania to pisałaś że dlaciebie nie ma nawet zwykłego życia. Jaki jest tego powód?
Odpisz
16 czerwca 2022, 00:14
@Nikokos9097: Jestem osobą niepełnosprawną, całkowicie niezdolną do pracy. Nie posiadam talentu ani umiejętności. Choruję na dystymię i mam zaburzenia ze spektrum autyzmu. A w tłumaczeniu na Polski: rząd i społeczeństwo ma mnie w dupie, więc żyję w skrajnej biedzie.
Odpisz
16 czerwca 2022, 09:30
@Anantashesha: słabo. Czasem gdy myślę że mam źle zapominam o tych co mają naprawdę źle.
Odpisz
16 czerwca 2022, 11:50
@Nikokos9097: Twoje uczucia są ważne, niezależnie od tego czy ktoś ma gorzej, czy nie.
Odpisz
16 czerwca 2022, 15:29
@Anantashesha: Ja bym se może nawet poszedł dowojska, postrzelać se do ludzi, byłoby fajnie.
Ale ogółem to bardzo bazowany komentarz.
Odpisz
16 czerwca 2022, 19:01
@Anantashesha: psychologiem musisz być
Odpisz
17 czerwca 2022, 00:21
@Nikokos9097: Nie jestem, nie będę i być nie chcę. Po prostu staram się być empatyczna i wierzę, że każdy zasługuje na najlepsze.
Odpisz
17 czerwca 2022, 00:35
@Anantashesha: tak każdy zasługuje na najlepsze ale założę się że jesz mięso i produkty odzwierzęce, przyczyniając się do ich cierpienia i masz krew na rękach!
typowa lewacka hipokryzja
Odpisz
17 czerwca 2022, 02:09
@Kosmopolites: Dobrze, więc doprecyzuję - każda osoba zasługuje na najlepsze :)
Odpisz
17 czerwca 2022, 02:10
@Anantashesha: aha czyli nawet nie sprobujesz wspolczuc zwierzetom od razu z miejsca przyznajesz ze wyj...ne na nie i ...j z nimi niech cierpia
Odpisz
17 czerwca 2022, 02:14
@Kosmopolites: Nie, nie przyznaję. Uważam, że da się zabijać zwierzęta bez zadawania im zbędnego cierpienia i popieram inicjatywy które dążą do takiego stanu rzeczy :)
Odpisz
17 czerwca 2022, 02:18
@Anantashesha: jestes okrutny
Odpisz
17 czerwca 2022, 02:22
@Kosmopolites: Okrutna* jeśli już :)
Może i jestem, ale niestety, człowiek jest gatunkiem organizmów cudzożywnych i musimy coś jeść, nie ma innego wyjścia.
Odpisz
17 czerwca 2022, 02:24
@Anantashesha: ? wystarczy przejść na dietę wegańską i nie trzeba zabijać zwierząt
Odpisz
17 czerwca 2022, 03:05
@Kosmopolites: Tak, tylko wtedy nadal musisz zjadać rośliny, a to też są żywe stworzenia :)
Odpisz
17 czerwca 2022, 03:17
@Anantashesha: skoro wedlug ciebie rosliny niczym sie nie roznia od zwierzat to dlaczego nie jesz ludzi?
Odpisz
17 czerwca 2022, 04:00
@Kosmopolites: Bo są niesmaczni ;)
A tak na serio, mam dwie problemy z twoją wypowiedzią.
Po pierwsze, nie powiedziałam że rośliny >niczym< się nie różnią od zwierząt.
A po drugie, nawet gdybym tak powiedziała, to nie sugerowałoby to w żaden sposób, że również ludzie się niczym od nich nie różnią :)
Odpisz
17 czerwca 2022, 14:02
@Anantashesha: Powiedziałaś że rośliny można jeść tak samo jak zwierzęta. Jeśli zwierząt nic nie stawia nad roślinami, to ludzi nad zwierzętami tym bardziej - ich też można jeść.
Odpisz
17 czerwca 2022, 15:46
@Kosmopolites: ja jem
Odpisz
17 czerwca 2022, 17:52
@Kosmopolites: Nie zgadzam się z tym. Ludzie jako jedyne - albo przynajmniej jedne z nielicznych istot - posiadają osobowość, samoświadomość i przede wszystkim są osobami :)
Odpisz
18 czerwca 2022, 00:50
@Anantashesha: jestes okropny morderco
Odpisz
18 czerwca 2022, 02:06
@Kosmopolites: Mam delikatne wrażenie że nie mówisz tego na poważnie ;)
Odpisz
18 czerwca 2022, 03:53
@Anantashesha: wydaje ci sie tak jak wiele innych rzeczy
Odpisz
18 czerwca 2022, 10:55
@Kosmopolites: też kiedyś tak myślałem, ale teraz szczerze się zastanów. Co to da światu? Nawet jakby ona przestała jeść mięso to zwierze i tak zostanie zabite. Jedyne co może to zmienić to masowe strajki
Odpisz
18 czerwca 2022, 16:51
@Nikokos9097: xd
Odpisz
Edytowano - 18 czerwca 2022, 23:12
@Nikokos9097: W zasadzie to ma tam jakieś znaczenie - niewielkie, ale ma, przez dokładanie się do prawa popytu i podaży.
Ale nie moja w tym głowa, bo ja nie uważam żeby zabijanie zwierząt było bardziej niemoralne niż zabijanie roślin, a jeść coś muszę, więc... ;)
Odpisz
11 czerwca 2022, 23:33
Ała... boli
a propos piratów. Nie nosili opasek żeby zakryć niesprawne oko, tylko żeby przyzwyczaić jedną źrenicę do ciemności. Odkrywali ją schodząc pokład i w ten sposób od razu dobrze widzieli w ciemności
Odpisz
12 czerwca 2022, 09:27
@IkarAviator: Czyli do piratów też nie będzie się nadawała.
Odpisz
Edytowano - 11 czerwca 2022, 21:20
ja mam z kolei pytanie czy ten odrażający pojaz za nia powinien być w wojsku (o ile to ttarpan honker tak wyglada ale nwm)
Odpisz
11 czerwca 2022, 21:26
@kapix500: To, że ma moro nie znaczy, że są w wojsku
Odpisz
11 czerwca 2022, 21:29
no medal chcesz za jakze odkrywszy fakt. poszedlem tą samą logika co op obrazka + tarpany nadal sa w uzyciu w wp wiec nawet jeśli ten konkretny na obrazku nie jest w wojsku to i tak napisałem prawde
Odpisz
11 czerwca 2022, 21:33
@kapix500: W takim razie twój gust estetyczny nikogo nie obchodzi i skoro dalej go używają to znaczy, że jest potrzebny i powinien w nim być.
Odpisz
11 czerwca 2022, 21:40
no estetka tego auta to akurat najmniejszy problem
Odpisz
11 czerwca 2022, 21:09
K...a to jest chyba kamuflaż dla Panzerfausta żeby gazy wylotowe nie wypalili ci dziury w środku klatki piersiowej
Odpisz
11 czerwca 2022, 21:19
@Kuman: instrukcja po niemiecku incydent *jesteś rosjaninem i nic z tego nie rozumiesz*
Odpisz