Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar DzikiZbik

17 sierpnia, 23:20

Ten rok byłby fajny, gdy nie to, że wtedy zmarł mój ulubiony nauczyciel :(

Avatar Czajnikon

18 sierpnia, 00:29

Avatar Gopostal

21 sierpnia, 17:51

@DzikiZbik: Rel, też miałem fajną nauczycielkę która zmarła w 2020

Avatar nwmjakomdacnazwexd

24 sierpnia, 20:08

@DzikiZbik: rel, zmarła moja ulubiona nauczycielka z dawnej szkoły i mój wujek :(

Avatar malinowy_kot

18 sierpnia, 08:04

Nawet nie znam tej piosenki/melodii

Avatar Tajdeus

21 sierpnia, 07:40

@malinowy_kot: Na pewno znasz, tylko nie kojarzysz. To jedna z piosenek które same lecą w radiu, filmach itp.

Avatar malinowy_kot

21 sierpnia, 13:29

@Tajdeus: A jo. To to co koleś śpiewa jak baba

Avatar Tajdeus

21 sierpnia, 13:47

@malinowy_kot: Dokładnie.

Avatar NiktWazny1

19 sierpnia, 14:30

Mmm 2020

Avatar Tomak

18 sierpnia, 00:46

Opowi chodzi o piosenkę z pierwszego portala?

Avatar Olaf7209

Edytowano - 17 sierpnia, 23:52

Dla mnie to były czasy wtedy kiedy nie byłem (tak jakby) introwertykiem i fajnie tamte czasy wspominam

Avatar Bracingcobra

17 sierpnia, 22:29

Top 1 moich błędów życiowych
1 kupiłem kompa dopiero rok temu kiedy zdalne sie praktycznie skończyły

Avatar tata113m

17 sierpnia, 23:39

@Bracingcobra: na jesień pandemia pewnie wróci

Avatar bandit_the_drug_lord

17 sierpnia, 23:29

nie pamiętam w ogóle 2020 roku, wyblakł on z mojej pamięci

Avatar Julietta_

17 sierpnia, 23:08

Rel

Avatar Rav239

17 sierpnia, 22:31

Niby tak - sam uważam że był super, ale przez ciągłe siedzenie w domu nie zapamięta się na długo bo oprócz pandemii nie było większych wydarzeń

Avatar Litereallysheep1

17 sierpnia, 22:25

Wspaniały :D

Tylko od komputera oczy i plecy trochę bolały.

Avatar Soberker

17 sierpnia, 22:24

Oh yea, granie w gry podczas elekcji

Avatar Senedrom

17 sierpnia, 21:59

2020 był całkiem spoko
Ale 2021... Oj tak, ten rok był dotychczas najbardziej za*ebistym w moim życiu ale prawdopodobnie 2022 go przebije

Avatar Polish_Kebab7

17 sierpnia, 20:36

Unpopular opinion: 2020 był dla mnie najlepszym rokiem, nie tylko dla tego, że jestem introwertykiem.

Avatar BardzoOryginalnaNazwa

17 sierpnia, 20:35

Ja nie jestem introwertykiem (przynajmniej do końca), ale 2020 nie był zły

Avatar Czajnikon

17 sierpnia, 20:33

2020 był super dla mnie.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Tajdeus
Dodane przez: Tajdeus

Stare przyzwyczajenia

Przedsiębiorczy ludzie

Do boju młody!

Przynajmniej jest ciepło

Smutne

To oznacza rysę na naszej znajomości

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka