Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 20 sierpnia 2015, 11:51

Pizzeria JEJA? DAWAĆ MI PIZZE Z ADMINEM!

Avatar konsacz09

11 października 2011, 17:10

hmmm.....pizza z lodem...ciekawe,ciekawe

Avatar kotul

13 października 2014, 21:01

@konsacz09: aś ty,ty :)

Avatar melanie_musiq

28 września 2014, 08:19

Troll XD

Avatar qbadrewnik

24 kwietnia 2014, 17:58

Też tak chcę !!!

Avatar Crysis

19 czerwca 2012, 15:55

Też tak chcę :D

Avatar ziomek678

6 maja 2012, 18:08

super

Avatar Czapek7

15 października 2011, 23:38

***iste

Avatar cuki123

15 października 2011, 12:14

dobre

Avatar cuki123

15 października 2011, 12:13

dobre

Avatar
Konto usunięte

9 października 2011, 10:39

Dobre teraz sobie podgrzeje na patelni i git :D Sknerus

Avatar FD_God

9 października 2011, 12:39

@hoopcOLA:To pizze się na patelni grzeje?

Avatar miszcz

9 października 2011, 12:53

@FD_God: Ja myślałem, że pizze się gotuje po tym jak ją dostarczą :/

Avatar
Konto usunięte

9 października 2011, 13:53

@FD_God: Ja tak robię jak mi zostanie...xD

Avatar FD_God

9 października 2011, 15:31

@miszcz: Jak mi pizza zimna się robi to ją biorę do mikrofali ale jak wy to nie wiem ^^

Avatar miszcz

10 października 2011, 15:11

@FD_God: Ja po tym jak przywiozą daje na 7 godziny do lodówki, potem wyrzucam przez okno, wychodze z domu i wracam z nią, potem grzeje pizze na patelni i daje ją do mikrofali. A tak na serio, po prostu kupuje pizze i jem ._.

Avatar pataraka

10 października 2011, 18:06

@miszcz: acha...

Avatar miszcz

10 października 2011, 22:37

@pataraka: Tak, wiem, że napisałem świetną historie.

Avatar Assassin97

9 października 2011, 23:15

I ma kasy jak lodu.

Avatar Sauron

9 października 2011, 22:08

Pizzernia JEJA??

Avatar makaroniarz

9 października 2011, 17:41

do pomysłu nic nie mam...ale tak z ciekawości kto chciałby jeść taką pizze?

Avatar grubson5022

9 października 2011, 13:47

no fajne 5/5

Avatar pataraka

9 października 2011, 13:15

też*
zrobię*

Avatar pataraka

9 października 2011, 13:14

5/5 i do ulu! te tak zrobie

Avatar heika

9 października 2011, 09:55

dobbbbbreeeee 4/5

Avatar
Konto usunięte

9 października 2011, 09:52

yyyyy da ktos nr telefonu do tej pizzeri

Avatar pustelnik69

9 października 2011, 09:49

LOL

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena